Kostas_ms Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 26 λεπτά πριν, apostolosl είπε α) Λάδια αμφιβόλου γνησιότητας εννοείς τα γερμανικά liqui moly ;; μάλλον δεν γνωρίζεις το αντικείμενο , καθόλου .. β) οχι τα παλιά λάδια τα κρατάω για τη σαλάτα.. είναι δύσκολες εποχές για φρέσκο ελαιόλαδο. Τα αυτονόητα. Φυσικά τα παλιά λάδια προσεκτική αποθήκευση σε δοχείο για επιστροφή γιατί είναι τοξικά για το περιβάλλον. Αλλο αμφιβολου ποιοτητας και αλλο αμφιβολου γνησιοτητας, ελληνικα μιλαω...
Apostol. Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 Στις 12/7/2019 στις 8:25 ΜΜ, giotis1982 είπε 190 μπαταρία και τα υπόλοιπα εργατικά και ΦΠΑ. Είναι με start stop και κάτι έκαναν με τον εγκέφαλο. Τους πήρε λίγη ώρα. Ήμουν μπροστά. Τι να σου πω με εγδαραν αλλά και τι να κάνεις. Εκτος απο οτι οι μπαταριες start stop ειναι πιο ακριβες, εχεις δικιο οτι εκαναν κατι στον εγκεφαλο. Επειδη εχω vcds και γνωριζω, οταν αλλαξεις μπαταρια στα συγχρονα vag πρεπει να "γραψεις" στον εγκεφαλο τι τυπου ειναι η μπαταρια που βαζεις, ποσα ΑΗ και τον κωδικο. Πρεπει να ξερει το αμαξι οτι εχει καινουρια μπαταρια και τι ακριβως ειναι, γιατι αλλαζει την καμπυλη φορτισης της μπαταριας, αλλιως φορτιζει μια μπαταρια που ειναι γερασμενη και αλλιως μια καινουρια. Το να παρουμε μια μπαταρια και να την πεταξουμε μεσα στα συγχρονα vag ΔΕΝ ειναι ο σωστος τροπος, πολυ συχνα δεν θα λειτουργει το start stop Λογω αυτου.
Επισκέπτης Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) @Kostas_ms Επειδή εγώ μπερδεύτηκα λίγο, με το "αμφιβόλου γνησιότητας", εννοείς ότι τα λάδια του μπορεί να μην είναι Liqui Moly, αλλά μαϊμού; Επίσης, βλέπω ότι πολλοί αναφέρεστε στην εγγύηση. Απ' όσο γνωρίζω, αν η εγγύηση είναι εργοστασιακή, δεν χρειάζεται να γίνονται τα service ούτε στην αντιπροσωπεία, ούτε καν σε εξουσιοδοτημένο, αλλά το αυτοκίνητο μπορεί να πάει σε οποιοδήποτε νόμιμο συνεργείο, το οποίο θα ενημερώσει καταλλήλως το βιβλίο service Αυτά τα προέβλεπε ο κανονισμός 1400/2002 της Ε.Ε. Δεν ξέρω αν έχει αλλάξει κάτι έκτοτε. Από εκεί και πέρα, το κολπάκι που έκαναν (ή κάνουν ακόμα) οι αντιπροσωπείες, είναι να δίνουν επέκταση εγγύησης πέραν της εργοστασιακής, με επιπλέον όρους (όπως το να γίνονται τα service στο δίκτυό τους). Σε αυτήν την περίπτωση αλλάζουν τα πράγματα. Επεξ/σία 15 Ιουλίου 2019 από Orestis_G
Επισκέπτης Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) Αυτό γίνεται μόνο για μπαταρίες και αυτοκίνητα που υποστηρίζουν Battery Energy Management (BEM), λίγα δηλαδή. Και η διαδικασία είναι 2 λεπτά... να περάσουν τους 2 κωδικούς στο energy management control module. Γιαυτό πριν αγοράσουμε αυτοκίνητο ρωτάμε γραπτώς α)1ο service πόσα; β)2ο service πόσα; γ)3ο service πόσα; δ) Πόσο έχει ένας καθρέπτης, προφυλακτήρας κτλ... Αλλά ποίος τα ρωτάει αυτά; Μας Λένε 5 και 8 χρόνια εγγύηση και πάνω στον ενθουσιασμό μας προχωράμε στην αγορά και δεν ξέρουμε τι μας περιμένει στο service. 39 λεπτά πριν, Orestis_G είπε @Kostas_ms Επειδή εγώ μπερδεύτηκα λίγο, με το "αμφιβόλου γνησιότητας", εννοείς ότι τα λάδια του μπορεί να μην είναι Liqui Moly, αλλά μαϊμού; Επίσης, βλέπω ότι πολλοί αναφέρεστε στην εγγύηση. Απ' όσο γνωρίζω, αν η εγγύηση είναι εργοστασιακή, δεν χρειάζεται να γίνονται τα service ούτε στην αντιπροσωπεία, ούτε καν σε εξουσιοδοτημένο, αλλά το αυτοκίνητο μπορεί να πάει σε οποιοδήποτε νόμιμο συνεργείο, το οποίο θα ενημερώσει καταλλήλως το βιβλίο service Αυτά τα προέβλεπε ο κανονισμός 1400/2002 της Ε.Ε. Δεν ξέρω αν έχει αλλάξει κάτι έκτοτε. Από εκεί και πέρα, το κολπάκι που έκαναν (ή κάνουν ακόμα) οι αντιπροσωπείες, είναι να δίνουν επέκταση εγγύησης πέραν της εργοστασιακής, με επιπλέον όρους (όπως το να γίνονται τα service στο δίκτυό τους). Σε αυτήν την περίπτωση αλλάζουν τα πράγματα. Πρέπει το συνεργείο να δώσει αναλυτικά και εγγράφως, τα ανταλλακτικά που μπήκαν, τα οποία θα πρέπει να είναι γνήσια, και τις εργατοώρες ανά εργασία. Πιο φθηνό συνεργείο τα κάνει αυτά; Επεξ/σία 15 Ιουλίου 2019 από Επισκέπτης
Επισκέπτης Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 6 λεπτά πριν, Nikosmile είπε Πρέπει το συνεργείο να δώσει αναλυτικά και εγγράφως, τα ανταλλακτικά που μπήκαν, τα οποία θα πρέπει να είναι γνήσια, και τις εργατοώρες ανά εργασία. Πιο φθηνό συνεργείο τα κάνει αυτά; Έχω την εντύπωση ότι δεν είναι ανάγκη να είναι γνήσια, αλλά αρκεί να έχουν ευρωπαϊκή πιστοποίηση για τον συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου. Επίσης ΑΝ το φθηνό συνεργείο (ή έστω το αρκετά φθηνότερο από το επίσημο δίκτυο) τα κάνει αυτά, ισχύουν αυτά που λέω, ή όχι;
prometheas Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 9 ώρες πριν, MAFAKA είπε Κανένας δεν θεωρεί τα 200 ευρω για αλλαγη λιπαντικών καλη τιμή. Από την άλλη, όσο και αν θα προτιμούσαμε όλοι τα σερβις στους επισημους να είναι φθηνότερα, είναι απολύτως λογικό να χρεώνουν περισσότερο από το μάστορα της γειτονιας για γνήσια ανταλλακτικά, πιστοποιημένους τεχνικούς και φυσικά τη διατήρηση και επέκταση της εγγύησης του οχήματος. Εκεί που χάνεται η λογική όμως είναι όταν συμφορουμιτες ειρωνεύονται όσους ακολουθούν τις οδηγίες του κατασκευαστή σε καινούργια αυτοκίνητα εντός εγγύησης, επειδη κατά την κρίση τους μπορούν να κάνουν τις εργασίες συντήρησης πολύ φθηνότερα αλλα και καλύτερα. Τα ιδια άτομα δεν έχουν καμια επαφή με τις απαιτήσεις και τη φιλοσοφία ενός συγχρονου αυτοκινητου ομως αυτό δεν τους εμποδίζει να προβάλουν την εμπειρία που έχουν από οχήματα 20ετιας στο ολοκαίνουργιο αμάξι ενός τρίτου ατόμου και μάλιστα να εξάγουν και κάποια συμπεράσματα τα οποια παρουσιάζουν ως θέσφατα. Χωρίς φυσικά να συνειδητοποιούν ποσο μεγάλη απόσταση χωρίζει ένα αμάξι προηγουμενης δεκαετίας από ένα σημερινό στη σχεδίαση. Δεν είναι όλα τα ιδια. Δεν υπάρχει καν επαφή με μοντελα του 2012. Έχει μπει πολλή τεχνολογία αιχμής στα αυτοκίνητα από το 2015 και έπειτα (ειδικά στις πιο "premium" μάρκες). Η ενσωμάτωση πολλαπλών συστοιχιών αισθητήρων και ηλεκτρονικών συστημάτων που επικοινωνουν μεταξύ τους, με τον οδηγό (ημι-αυτόνομη οδήγηση, virtual cockpit, έλεγχος παραμέτρων μέσω smartphone), αλλα και με τον κατασκευαστη (πχ real-time τηλεδιάγνωση), έχουν μεταμορφώσει την οδηγικη εμπειρία. Όλα αυτά προσφέρονται πλέον σε αυτοκίνητα μεσαίας κατηγοριας, δεν μιλάμε για Maybach... Το λαδι θα το αλλάξει μια χαρα ο μάστορας της γειτονιας. Τον υπόλοιπο έλεγχο (έστω και επιδερμικό) καλης λειτουργιας κατά το ετήσιο σερβις, πως θα τον κάνει σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο; Όταν ο ιδιοκτητης δεν μπορεί ούτε τα βασικά να ρυθμίσει στα μενού του αυτοκινητου χωρίς να διαβάσει το manual σε όχημα του 2019... Το λάθος του TS είναι ότι δεν υπολόγισε σωστά το κόστος συντήρησης ενός συγχρονου premium hatchback όταν το αγόρασε. Το δικό σας λάθος είναι να υπολογίζετε τις ανάγκες ενός τέτοιου οχήματος με βάση τη συμβίωση σας με μια Carina του 2000... To πλέον "up to the point" πόστ σε αυτό το thread.. Τα ανεξάρτητα συνεργεία που θα θέλουν να ανταγωνιστούν στο μέλλον τις επίσημες μονάδες θα πρέπει να επενδύσουν σε γνώση, τεχνολογία και εξοπλισμό σημαντικό βαθμό. Η τεχνολογία που μπαινει στα νέα αυτοκίνητα είναι απίστευτη. Θα έρθει και εδώ έστω και με διαφορά φάσης. Γιωρίζω από πρώτο χέρι οτι (κάποιες) αντιπροσωπείες στην Ελλάδα τα έχουν βρεί σκούρα με συγκεκριμένα premium μοντέλα των τελευταίων 2 ετών λόγω καθυστέρησης στην εκπαίδευση του προσωπικού τους.. Ολα αυτά σημαίνουν άλλα κοστολόγια. Οπότε ειτε προετοιμάζουμε την τσέπη μας είτε αγοράζουμε μεταχειρισμένα αυτοκίνητα όσο το δυνατόν απλούστερης υλοποίησης.. Επεξ/σία 15 Ιουλίου 2019 από prometheas 1
papoys1 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 1 ώρα πριν, NickTG είπε WOW!!! Και τι ακριβώς μας λέει αυτό? Φαντάζομαι οι ταξιτζήδες είναι τοπ στη γνώση γύρω από αυτοκίνητα! Το έκανα και αυτό το επάγγελμα περίπου για τέσσερα χρόνια και όντως έμαθα και εκεί πολλά πράγματα γύρω από το αυτοκίνητο και τη λειτουργία του. Να σου πω κάτι όμως.Όταν γουστάρεις και όχι μόνο για το κέρδος να αλλάζεις στο αμαξάκι σου λάδια, φίλτρα,μπουζί , τακάκια , και αρκετά άλλα πράγματα ναι ξέρεις πολύ περισσότερα πράγματα από αυτόν που δεν ξέρει και φοβάται να αλλάξει λάδια ή μπουζί και πάει στο μάστορα , και όσα ξέρει για αυτοκίνητα τα έχει μάθει από διαβάζοντας περιοδικά και βλέποντας εκπομπές στην τηλεόραση.. Έχει χαθεί και ο @christopher0016 ρε γαμώτο τελευταία να μας δώσει και αυτός τα φώτα του. 1
apostolosl Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 Συμφωνώ απόλυτα με το post του papou ... Εγώ θα πω και κάτι άλλο. Το να γνωρίζεις μηχανολογικά το αυτοκίνητό σου και εν τέλει να ασχολείσαι και με την συντήρησή του (όποιος το επιθυμεί) για μένα είναι και κατά κάποιο τρόπο υποχρεωτικό. Και εν τέλη ας καταλάβω τις γυναίκες που δεν ασχολούνται και δεν γνωρίζουν με αποτέλεσμα να πηγαίνουν στα συνεργεία και να τις γονατίζουν οικονομικά αλλά ο άντρας ;; Το να γνωρίζεις το αυτοκίνητό σου είναι θέμα νοοτροπίας και δεν αφορά μόνο τους ταξιτζήδες που υποτίθεται ότι είναι όλο στο τιμόνι. Ενας οδηγός πρέπει να γνωρίζει το αυτοκίνητό του όσο καλά γνωρίζει π.χ. και τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας.. (καλά... τι λέω τώρα; ελλάδα.) 1
Επισκέπτης Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 30 λεπτά πριν, Orestis_G είπε Έχω την εντύπωση ότι δεν είναι ανάγκη να είναι γνήσια, αλλά αρκεί να έχουν ευρωπαϊκή πιστοποίηση για τον συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου. Επίσης ΑΝ το φθηνό συνεργείο (ή έστω το αρκετά φθηνότερο από το επίσημο δίκτυο) τα κάνει αυτά, ισχύουν αυτά που λέω, ή όχι; Σε περίπτωση προβλήματος θα τρέχει ο άμοιρος ιδιοκτήτης στα δικαστήρια με την αντιπροσωπία... Η αντιπροσωπία θα ρίχνει την ευθύνη στον ιδιοκτήτη και στο άλλο συνεργείο και ότι δεν έγινε σωστή δουλειά! Θα γίνει το έλα να δεις. Γιαυτό λέμε όλα αναλυτικά γραμμένα με υπογραφές και ημερομηνίες.
MAFAKA Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 Δηλώνω επίσημα ότι είμαι εντελώς άσχετος με τα αυτοκίνητα. Ένας κανονικός (μέτριος) οδηγός είμαι με δίπλωμα εδώ και 27 χρονια που ποτε δεν ενδιαφέρθηκα για μπιελες-πιστόνια-εξατμίσεις κλπ. Λαδια δεν αλλάζω μονος μου-ούτε ξέρω ούτε με νοιάζει να μάθω. Εσείς που είστε μύστες δείτε το παρακατω βίντεο (ειδικά από το 8ο λεπτό και πέρα) και πείτε μου αν θα εμπιστευόσασταν να βάλει χέρι ο μάστορας της γειτονιας (ή ο ιδιοκτητης) σε αντίστοιχο αμάξι... Σημειωτέον, όλα τα Mercedes νέας γενιάς από το 2018 και έπειτα εξοπλίζονται με αντίστοιχη τεχνολογία ημιαυτόνομης οδήγησης και MBUX. Όλα. Αυτό συμπεριλαμβάνει και μοντελα με τιμή εκκίνησης τα 28.000 ευρω, όχι μονο τις AMG των 60.000+. Σε ποσο καιρο φαντάζεστε θα δούμε τα ιδια συστήματα σε αυτοκίνητα κόστους 15.000 ευρω; Όταν βρεθείτε και εσείς κάτοχοι ενός μοντέλου αντίστοιχων ηλεκτρονικών συστημάτων, θα πατε ελαφρά τη καρδια στο συνεργείο της γειτονιας γιατί τα λεφτά που ζητάει ο εξουσιοδοτημένος σας φαίνονται κλεψιά;
agap Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 και μενα μου ζηταγανε για αλλαγη λαδιων σε ford maverick 150 ευρω σε εξουσιοδοτημενο στα βορεια προαστια και βρηκα και εκανα το ιδιο πραγμα σε εξουσιοδοτημενο στα νοτια με 60 ευρω....οποτε καταλαβαινετε οπου σε πιασουν...και τα 60 πολλα ειναι γιατι ειναι γνωστο οτι τα γνησια λαδια μου 4-5 λιτρα 5-30 motorcraft κανουν ~40 ευρω σαν υλικα..ετσι για να ξερετε ποσο κοροιδευουν με υπερχρεωσεις... 1
Επισκέπτης Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 29 λεπτά πριν, MAFAKA είπε Δηλώνω επίσημα ότι είμαι εντελώς άσχετος με τα αυτοκίνητα. Ένας κανονικός (μέτριος) οδηγός είμαι με δίπλωμα εδώ και 27 χρονια που ποτε δεν ενδιαφέρθηκα για μπιελες-πιστόνια-εξατμίσεις κλπ. Λαδια δεν αλλάζω μονος μου-ούτε ξέρω ούτε με νοιάζει να μάθω. Εσείς που είστε μύστες δείτε το παρακατω βίντεο (ειδικά από το 8ο λεπτό και πέρα) και πείτε μου αν θα εμπιστευόσασταν να βάλει χέρι ο μάστορας της γειτονιας (ή ο ιδιοκτητης) σε αντίστοιχο αμάξι... Σημειωτέον, όλα τα Mercedes νέας γενιάς από το 2018 και έπειτα εξοπλίζονται με αντίστοιχη τεχνολογία ημιαυτόνομης οδήγησης και MBUX. Όλα. Αυτό συμπεριλαμβάνει και μοντελα με τιμή εκκίνησης τα 28.000 ευρω, όχι μονο τις AMG των 60.000+. Σε ποσο καιρο φαντάζεστε θα δούμε τα ιδια συστήματα σε αυτοκίνητα κόστους 15.000 ευρω; Όταν βρεθείτε και εσείς κάτοχοι ενός μοντέλου αντίστοιχων ηλεκτρονικών συστημάτων, θα πατε ελαφρά τη καρδια στο συνεργείο της γειτονιας γιατί τα λεφτά που ζητάει ο εξουσιοδοτημένος σας φαίνονται κλεψιά; Αυτοί που μπορούν να αγοράσουν τέτοια αυτοκίνητα, μένουν συνήθως σε άλλες γειτονιές που δεν υπάρχουν φθηνά μαστόρια. Και όμως τέτοια αυτοκίνητα αν κάψουν φλάντζα κεφαλής δεν τα φτιάχνουν ούτε οι αντιπροσωπίες σε αναγκάζουν να πάρεις καινούρια μηχανή από το εργοστάσιο... Πολλοί όμως βρίσκουν από έξω ένα καλό μάστορα-μηχανικό και την φτιάχνει σαν καινούρια!
NickTG Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 1 hour ago, papoys1 said: Να σου πω κάτι όμως.Όταν γουστάρεις και όχι μόνο για το κέρδος να αλλάζεις στο αμαξάκι σου λάδια, φίλτρα,μπουζί , τακάκια , και αρκετά άλλα πράγματα ναι ξέρεις πολύ περισσότερα πράγματα από αυτόν που δεν ξέρει και φοβάται να αλλάξει λάδια ή μπουζί και πάει στο μάστορα , και όσα ξέρει για αυτοκίνητα τα έχει μάθει από διαβάζοντας περιοδικά και βλέποντας εκπομπές στην τηλεόραση Αυτό όμως είναι άσχετο με τα χιλιόμετρα που έχει κάνει κάποιος.
keysmith Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 είθισται κάποιες φόρες όταν πουλάνε ακριβά τα λάδια να μην χρεώνουν "εργατικά". Δλδ τα εργατικά είναι ενσωματωμένα στα υλικά. Είναι θέμα παρουσίασης. Εσένα το συνολικό σε νοιάζει. Ως καταναλωτής συνεκτιμάς κάποια πράγματα και αποφασίζεις που θα το πας. Άλλος λέει θα το πάω στον Α γιατί βάζει τα ίδια με τον Β στην μισή τιμή. Άλλος θέλει τον Β γιατί είναι πιο όμορφος ή επίσημος ή πιο χαμογελαστός ή πιο κοντά και ας βάζει τα ίδια με τον Α. Δικαίωμα του. Όπως και να το κάνεις ακριβά υλικά και ακριβά εργατικά είναι ο χειρότερος συνδυασμός και πρέπει να τον αποφεύγουμε (και εσύ).
MAFAKA Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 57 λεπτά πριν, Nikosmile είπε Αυτοί που μπορούν να αγοράσουν τέτοια αυτοκίνητα, μένουν συνήθως σε άλλες γειτονιές που δεν υπάρχουν φθηνά μαστόρια. Και όμως τέτοια αυτοκίνητα αν κάψουν φλάντζα κεφαλής δεν τα φτιάχνουν ούτε οι αντιπροσωπίες σε αναγκάζουν να πάρεις καινούρια μηχανή από το εργοστάσιο... Πολλοί όμως βρίσκουν από έξω ένα καλό μάστορα-μηχανικό και την φτιάχνει σαν καινούρια! Oh, the irony... Καταλαβαίνεις βεβαίως ότι το θέμα αυτού ακριβώς του topic είναι ένα αυτοκίνητο της κατηγοριας που ανέφερες (ας πούμε "premium") και ότι συχνά-πυκνά ακούγονται από διαφορους υποδείξεις ότι το σερβις του, αντί να γίνεται by the book, πρέπει να το αναλάβουν (για να μην πιάσουν κοροϊδο οι εξουσιοδοτημένοι τον TS) αυτά ακριβώς τα "φθηνά μαστορια" που μένουν "συνήθως σε άλλες γειτονιες";
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα