kage Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) https://www.filosidis.gr/directexpress/?ref=prosfores https://www.audipazaropoulos.gr/p334/venzinokinita-ochimata/?gclid=EAIaIQobChMIx4_3nbW14wIVBcYYCh3VSQFJEAAYASAAEgIKgfD_BwE http://www.audi.gr/dam/nemo/gr/AudiTopService/Audi After Sales 2018 web.pdf Εδω και χρονια οι επισημες αντ.πειες/σερβις εχουν βγαλει πακετα ανα μοντελο με fix τιμες..... απλο δεν ηταν?δεν εχω ιδεα τι γραφουν 14σελιδες για Εξουσιοδοτημένο vs εξειδικευμένο service.. Οπως θα δειτε Οι τιμες ειναι νορμαλ 70 -90ε και καμμία σχέση με αυτες του 1ου ΠΟΣΤ Επεξ/σία 16 Ιουλίου 2019 από kage 2
papoys1 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) Βρε παιδιά τι πιο λογικό να φωνάζει κάποιος όταν ακούει ορισμένους τι σημερινή εποχή να σου λένε ναι καλή τιμή 150-200 ή και περισσότερο για να αλλάξεις λάδια σε ένα αμάξι. Ναι,μας αρέσει δε μας αρέσει στη σημερινή Ελλάδα για το συντριπτικό ποσοστό του κόσμου είναι πολυτέλεια και πρόκληση να σου τα χώνει ο άλλος επειδή δεν έχεις να πας στην αντιπροσωπεία να σου τον πιάσουν και κάνεις στην αλλαγή έξω βάζοντας το ίδιο ακριβώς λάδι στα μισά και ακόμη λιγότερα χρήματα. Όχι στο insomnia αλλά και στο φόρουμ το ειδικό του αυτοκινήτου που έχεις αν πας και του λες λογική η τιμή των 200 ευρώ για ένα άουντι όχι τίποτε σπουδαίο απλά των 25.000 ευρώ για αλλαγή λαδιών και εκεί θα σου τα χώσουν αρκετοί.Βγαίνουν και οι παρατρεχάμενοι και κάνουν κάτι κόπιράιτ από το autotrith του 4 τροχούς και άλλα τέτοιου τύπου έντυπα να μας αποδείξουν ότι δεν ξέρουμε που πάνε τα 4.Μερικοί έχουμε τόσα χιλιόμετρα που κάποιοι ούτε στο όνειρό τους δεν θα τα δουν. Στο γενικό συνεργείο που πάω, όχι εξουσιοδοτημένο, απλά ειδικεύεται στα alfaromeo κάθε μέρα βλέπω καινούργια αυτοκίνητα των 20-25 χιλιάδων,1-2 και 5 χρόνων για απλά σέρβις γιατί όπως γράφω είναι καινούργια.Σε συζήτηση γιατί δεν τα πάτε στην αντιπροσωπεία αφού είναι και εντός εγγύησης απλά μου είπαν.Αν ακούσεις τιμές για απλά σέρβις θα σου φύγουν και τα λίγα μαλλιά που έχεις.Για αυτό τα φέρνουμε εδώ. Επεξ/σία 15 Ιουλίου 2019 από papoys1 2
moure Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 7 ώρες πριν, Dare-Devil είπε Καθόλου βαλτός και δεν τρολλάρω . Ποιός ο λόγος να το πάει κάποιος στην αντιπροσωπεία για service ; Πρώτα από στην αντιπροσωπεία γίνεται το service με γνήσια προϊόντα,για κάποιους αυτό είναι σημαντικό.Ο έλεγχος του αυτοκινήτου γίνεται με checklist,συγκεκριμένα πράγματα ελέγχονται αναλύαμε τα χιλιόμετρα που έχει διανύσει. Ο βασικότερος λόγος φυσικά είναι η εγγύηση και η γενικότερη υποστήριξη αν το αυτοκίνητο σου είναι καινούριο.
MAFAKA Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) Κανένας δεν θεωρεί τα 200 ευρω για αλλαγη λιπαντικών καλη τιμή. Από την άλλη, όσο και αν θα προτιμούσαμε όλοι τα σερβις στους επισημους να είναι φθηνότερα, είναι απολύτως λογικό να χρεώνουν περισσότερο από το μάστορα της γειτονιας για γνήσια ανταλλακτικά, πιστοποιημένους τεχνικούς και φυσικά τη διατήρηση και επέκταση της εγγύησης του οχήματος. Εκεί που χάνεται η λογική όμως είναι όταν συμφορουμιτες ειρωνεύονται όσους ακολουθούν τις οδηγίες του κατασκευαστή σε καινούργια αυτοκίνητα εντός εγγύησης, επειδη κατά την κρίση τους μπορούν να κάνουν τις εργασίες συντήρησης πολύ φθηνότερα αλλα και καλύτερα. Τα ιδια άτομα δεν έχουν καμια επαφή με τις απαιτήσεις και τη φιλοσοφία ενός συγχρονου αυτοκινητου ομως αυτό δεν τους εμποδίζει να προβάλουν την εμπειρία που έχουν από οχήματα 20ετιας στο ολοκαίνουργιο αμάξι ενός τρίτου ατόμου και μάλιστα να εξάγουν και κάποια συμπεράσματα τα οποια παρουσιάζουν ως θέσφατα. Χωρίς φυσικά να συνειδητοποιούν ποσο μεγάλη απόσταση χωρίζει ένα αμάξι προηγουμενης δεκαετίας από ένα σημερινό στη σχεδίαση. Δεν είναι όλα τα ιδια. Δεν υπάρχει καν επαφή με μοντελα του 2012. Έχει μπει πολλή τεχνολογία αιχμής στα αυτοκίνητα από το 2015 και έπειτα (ειδικά στις πιο "premium" μάρκες). Η ενσωμάτωση πολλαπλών συστοιχιών αισθητήρων και ηλεκτρονικών συστημάτων που επικοινωνουν μεταξύ τους, με τον οδηγό (ημι-αυτόνομη οδήγηση, virtual cockpit, έλεγχος παραμέτρων μέσω smartphone), αλλα και με τον κατασκευαστη (πχ real-time τηλεδιάγνωση), έχουν μεταμορφώσει την οδηγικη εμπειρία. Όλα αυτά προσφέρονται πλέον σε αυτοκίνητα μεσαίας κατηγοριας, δεν μιλάμε για Maybach... Το λαδι θα το αλλάξει μια χαρα ο μάστορας της γειτονιας. Τον υπόλοιπο έλεγχο (έστω και επιδερμικό) καλης λειτουργιας κατά το ετήσιο σερβις, πως θα τον κάνει σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο; Όταν ο ιδιοκτητης δεν μπορεί ούτε τα βασικά να ρυθμίσει στα μενού του αυτοκινητου χωρίς να διαβάσει το manual σε όχημα του 2019... Το λάθος του TS είναι ότι δεν υπολόγισε σωστά το κόστος συντήρησης ενός συγχρονου premium hatchback όταν το αγόρασε. Το δικό σας λάθος είναι να υπολογίζετε τις ανάγκες ενός τέτοιου οχήματος με βάση τη συμβίωση σας με μια Carina του 2000... Επεξ/σία 15 Ιουλίου 2019 από MAFAKA 7 1
Επισκέπτης Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 Συμφωνώ απόλυτα, βέβαια μην ξεχνάμε ότι είμαστε στο auto moto του insomnia όπου για τους περισσότερους το απόλυτο αμάξι θεωρείται το yaris και το getz,δεν γνωρίζουν κάτι άλλο,και οτιδήποτε μη ασιατικό είναι σκαρτο,ειδικά αν είναι γερμανικό,επειδη φυσικά οι Γερμανοί ευθύνονται για τη κρίση. Όποτε μην περιμένεις σοβαρές απαντήσεις εδώ μέσα.
toyo73 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 1 ώρα πριν, MAFAKA είπε Κανένας δεν θεωρεί τα 200 ευρω για αλλαγη λιπαντικών καλη τιμή. Από την άλλη, όσο και αν θα προτιμούσαμε όλοι τα σερβις στους επισημους να είναι φθηνότερα, είναι απολύτως λογικό να χρεώνουν περισσότερο από το μάστορα της γειτονιας για γνήσια ανταλλακτικά, πιστοποιημένους τεχνικούς και φυσικά τη διατήρηση και επέκταση της εγγύησης του οχήματος. Εκεί που χάνεται η λογική όμως είναι όταν συμφορουμιτες ειρωνεύονται όσους ακολουθούν τις οδηγίες του κατασκευαστή σε καινούργια αυτοκίνητα εντός εγγύησης, επειδη κατά την κρίση τους μπορούν να κάνουν τις εργασίες συντήρησης πολύ φθηνότερα αλλα και καλύτερα. Τα ιδια άτομα δεν έχουν καμια επαφή με τις απαιτήσεις και τη φιλοσοφία ενός συγχρονου αυτοκινητου ομως αυτό δεν τους εμποδίζει να προβάλουν την εμπειρία που έχουν από οχήματα 20ετιας στο ολοκαίνουργιο αμάξι ενός τρίτου ατόμου και μάλιστα να εξάγουν και κάποια συμπεράσματα τα οποια παρουσιάζουν ως θέσφατα. Χωρίς φυσικά να συνειδητοποιούν ποσο μεγάλη απόσταση χωρίζει ένα αμάξι προηγουμενης δεκαετίας από ένα σημερινό στη σχεδίαση. Δεν είναι όλα τα ιδια. Δεν υπάρχει καν επαφή με μοντελα του 2012. Έχει μπει πολλή τεχνολογία αιχμής στα αυτοκίνητα από το 2015 και έπειτα (ειδικά στις πιο "premium" μάρκες). Η ενσωμάτωση πολλαπλών συστοιχιών αισθητήρων και ηλεκτρονικών συστημάτων που επικοινωνουν μεταξύ τους, με τον οδηγό (ημι-αυτόνομη οδήγηση, virtual cockpit, έλεγχος παραμέτρων μέσω smartphone), αλλα και με τον κατασκευαστη (πχ real-time τηλεδιάγνωση), έχουν μεταμορφώσει την οδηγικη εμπειρία. Όλα αυτά προσφέρονται πλέον σε αυτοκίνητα μεσαίας κατηγοριας, δεν μιλάμε για Maybach... Το λαδι θα το αλλάξει μια χαρα ο μάστορας της γειτονιας. Τον υπόλοιπο έλεγχο (έστω και επιδερμικό) καλης λειτουργιας κατά το ετήσιο σερβις, πως θα τον κάνει σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο; Όταν ο ιδιοκτητης δεν μπορεί ούτε τα βασικά να ρυθμίσει στα μενού του αυτοκινητου χωρίς να διαβάσει το manual σε όχημα του 2019... Το λάθος του TS είναι ότι δεν υπολόγισε σωστά το κόστος συντήρησης ενός συγχρονου premium hatchback όταν το αγόρασε. Το δικό σας λάθος είναι να υπολογίζετε τις ανάγκες ενός τέτοιου οχήματος με βάση τη συμβίωση σας με μια Carina του 2000... Ολα αυτα που λες καλα.Το οτι τα καινουργια αυτοκινητα μπορει να εχουν μεχρι και αισθητηρα κλανιας, δεν σημαινει οτι πρεπει να σου βαζουν κωλοχερο για μια αλλαγη λαδιων, επειδη περασες το κτηριο με το γυαλιστερο πατωμα και τον κλιματισμο. 2
Dvs Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) Σε όλες τις αντιπροσωπείες για ετήσιο service χρεώνουν γύρω στα 200Ε. Και η ford το ίδιο κάνει. Και η OPEL το ίδιο κάνει. Για λαδια, φιλτρα λαδιου και καμπινας, τον τυπικο έλεγχο, κανενα μπουζί στα μικρά αμαξια κοκ Αν τώρα κοιτάξετε το πραγματικο κόστος είναι 50Ε τα λάδια 20Ε τα φίλτρα αντε και 30Ε τα εργατικά. ΝΑΙ, τα 200Ε ΔΕΝ ειναι καλή τιμη. ΝΑΙ, τα άλλα ειναι νταβατζιλίκι της αντιπροσωπείας. Ναι είναι κλεψιά. -------------------------------- Οι αντιπροσωπείες πουλάνε τρέλα οτι εμεις κάνουμε κάτι επιπλέον απο τον μαστορα της γειτονιάς. Αλλα στην πράξη... έχουν checklist .... και ελέγχουν την κόρνα. Μην κοροιδευόμαστε μεταξύ μας. Ακόμα θυμαμαι το χαρτάκι που έβαζε η opel στο τιμόνι που έλεγχε την κόρνα, το νερό στους υαλοκαθαριστήρες, κοκ Θα δίνατε 100Ε επιπλεον για αυτο; Θέλετε να θυμηθούμε την εποχή με τις σπασμένες "αντλίες νερού" στις αντιπροσωπείες; -------------------------------- Τα 2-3 πρώτα χρονια σε ενα καινουργιο αμαξι, ακομα το "πονάς". Πας στην αντιπροσωπεία..... Αντε να δωσεις κάτι ακόμα. Μετά ομως πας σε εξουσιοδοτημένα, σου σφραγίζουν το βιβλιαράκι και 30-50% φθηνότερα. Επεξ/σία 15 Ιουλίου 2019 από Dvs 1
logistoulis Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 Στις 12/7/2019 στις 3:45 ΜΜ, omitziz είπε Φωτο του παραστατικού και που το έκανες? Στο s3 σε εξουσιοδοτημένο με Castrol titanium φίλτρο και ροδέλα δίνω 145€ σε ποιον πας;
Stamer Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 λεπτό πριν, logistoulis είπε Στις 12/7/2019 στις 3:45 ΜΜ, omitziz είπε Φωτο του παραστατικού και που το έκανες? Στο s3 σε εξουσιοδοτημένο με Castrol titanium φίλτρο και ροδέλα δίνω 145€ σε ποιον πας; Και στον Φιλοσίδη κάπου τόσο έχουν αν θυμάμαι καλά.. Επεξ/σία 15 Ιουλίου 2019 από Stamer
keysmith Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 Με κάνει να χαμογελώ η συζήτηση. Εγώ για κάποιους θυγμένους υπέρμαχους κάποιων τακτικών βλέπω ότι γίνεται (βασικά) το αντίθετο. Μου επιτέθηκαν πχ (εμένα) φραστικά (διαγράφηκαν τα υβριστικά μηνύματα από τους admins του thread και χωρίς να το ζητήσω) ως ταλυροφωνιά και άλλα ωραία γιατί είπα την άποψή μου. Δλδ αν υπάρχει απαράδεκτη συμπεριφορά ήταν μερικών εδώ απέναντι σε αυτούς που έλεγαν "θα πάμε στον Μπάμπη" και όχι στην αντιπροσωπία. Τέλος πάντων ας γυρίσουμε στο θέμα. Δεν επέμεινε κανείς στην θεωρία να μην πας το αυτοκίνητο στην αντιπροσωπία επειδή είναι ακριβή και μάλιστα όταν είναι στην εγγύηση. Σιγουρα υπάρχει και αυτή η άποψη αλλά δεν είναι επικρατέστερη εδώ. Εδώ όμως μιλάμε για άλλο πράγμα. Αν είναι ληστρικό 200€ για αλλαγή λαδιών. Ούτε για εγκεφάλους μιλάμε ούτε για smart συστήματα με AI ούτε αυτά που γράφετε μερικοί θυγμένοι παραπάνω (γιατί όμως θυγμένοι?). Το Α3 δεν είναι διαστημόπλοιο ούτε στην τελευταία του έκδοση και 200€ για λάδια είναι ληστεία. Αν είναι για πρώτη αλλαγή λαδιών στα 1000χλμ που λέμε για καθάρισμα των ρινισμάτων (δλδ μη προβλεπόμενο σερβις καθώς την πρώτη αλλαγή λαδιών δεν την παραδέχονται οι περισσότεροι) δεν πας στην αντιπροσωπία και δεν πληρώνεις 200€. Δεν ξέρω αν το Α3 έχει κάποιους είδους "χαφιέ" να καταλάβει και να μαρτυρήσει σε κάποιον ότι άλλαξε λάδια αλλά δεν το νομίζω. Off topic Από κει και πέρα "φιλοσοφικά" συζητάμε για όλα τα άλλα που λέτε. Πχ αν στο πρόσχημα της δήθεν υπερπολιπλοκότητας δικαιολογούνται τα αστρονομικά ποσά που ζητούν κάποιες αντιπροσωπίες. Αν ρωτάτε εμένα, αν είναι επειδή σας έβαλαν ηλεκτρικό χειρόφρενο και αυτόματα φώτα να πληρώνετε 500€ στα μικρά τα σερβις (πχ 500 κάτι πάρα πολύ) λάθος κάνατε και έπρεπε να διαλέξετε κάτι πιο "απλό" σε αυτοκίνητο. Τώρα αν δεν υπάρχει οικονομικό πρόβλημα και τα 200€ είναι οκ για λάδια και τα 500€ είναι οκ για μέτριο σέρβις εντάξει τι το συζητάτε πάντε κάντε το. Αλλά δεν είναι το θέμα του TS αυτο. Πάντως νομίζω το Α3 και όταν αγόρασα εγώ καινούριο αμάξι πάντα τόσο ήθελε και ας είχε cd αντί mp3. Δεν του αύξησε το κόστος η "πολυπλοκότητα" της γερμανικής του υπεροχής . Πάντα η εταιρία αυτή πανάκριβο ήταν σε σερβις και ανταλλακτικά αλλά αυτό γίνεται με κάποιες μάρκες και το έχει αποδεχθεί ο αγοραστής αλλιώς κακώς αγόρασε τέτοιο αυτοκίνητο. Νομίζω το εξαντλήσαμε και επαναλαμβανόμαστε. 1
logistoulis Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, Stamer είπε Και στον Φιλοσίδη κάπου τόσο έχουν αν θυμάμαι καλά.. εγώ για ευκολία και απόσταση συνεχίζω και βασανίζομαι με karenta, αλλά και ο φιλοσίδης θυμάμαι μου είχε βάλει aral που ζεσταίνονταν αρκετά.. παλιά πήγαινα και έπαιρνα castrol μόνος μου, τώρα πραγματικά βαριέμαι και απλά πάω και πληρώνω αλλά έχω αρχίσει να νιώθω λίγο κορόιδο Επεξ/σία 15 Ιουλίου 2019 από logistoulis
AristidisZ Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 Πάντως πριν κάνετε την οιαδήποτε σύγκριση στο μυαλό σας, σκεφτείτε τι σημαίνει για ένα συνεργείο να κόψει απόδειξη Food for thought το παραπάνω, γενικώς 2
Stamer Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 Μόλις τώρα, logistoulis είπε εγώ για ευκολία και απόσταση συνεχίζω και βασανίζομαι με karenta, αλλά και ο φιλοσίδης θυμάμαι μου είχε βάλει aral που ζεσταίνονταν αρκετά.. Εμένα μου βάζει οτι λέει το manual. Στο audi π.χ. μου βάζει κάτι castrol full συνθετικά. Γενικά οτι βολεύει τον καθένα σε σχέση με απόσταση/χρήματα. Εγώ γενικά είμαι της άποψης οτι για λάδια κ.λ.π. καλύτερα σε εξουσιοδοτημένο, δεν αξίζει να τα δίνεις στην αντιπροσωπεία. Για άλλα θέματα μάλλον καλύτερα αντιπροσωπεία (και αναλόγως το θέμα και την ηλικία του αυτοκινήτου). Αν είχα ένα γρύλλο και κάποια άλλα βασικά για την αλλαγή λαδιών (και αν δεν βαριόμουν), θα το έκανα μόνος μου. Η αλλαγή φίλτρων (αέρα, καμπίνας, λαδιού και αλλαγή λαδιών είναι οτι πιο γελοίο να κάνει κάποιος μόνος του)
moure Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 Εμένα πάντως απλά για αλλαγή λαδιού και φίλτρου μου παίρνουν 80 ευρώ στην nissan. 1
johnieXoX Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 όσοι αλλάζετε μπαταρία στην toyota να έχετε υπόψη σας πως παρέχεται εγγύηση τριών ετών. αυτό σημαίνει, στα 2,5 χρόνια ή και λίγο πιο μετά, πριν τα 3 πάντως, πάτε στην toyota για μέτρηση της μπαταρίας, την μετράνε, την βρίσκουν πεσμένη, σας βάζουν άλλη στο πλαίσιο της εγγύησης και φεύγετε σα κύριοι.. μου το χε πει μηχανικός που δούλευε εκεί, και το δοκίμασα με επιτυχία σε auris με start-stop. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα