Επισκέπτης Δημοσ. 14 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 14 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 51 λεπτά πριν, keysmith είπε Στα 15.000 ή στα 20.000 που λένε κάποιοι για αλλαγή τα λάδια αυτά τότε είναι "μαρμελάδα" Μην λες πράγματα που δεν ισχύουν. Όσο για τα υπόλοιπα,αμπελοφιλοσοφιες για φόρουμ άσχετα με αυτοκίνηση. Επεξ/σία 14 Ιουλίου 2019 από jmmys Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 14 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 14 Ιουλίου 2019 47 λεπτά πριν, keysmith είπε διαβάσαμε ότι η συχνότερη αλλαγή λαδιών (από τα χιλιόμετρα που λέει ο κατασκευαστής) κάνει κακό.. Διαβάσαμε ότι.. (ας μην πάω παρακάτω). Τι γράφετε μερικοί; Κοινή λογική θέλει. Ο κατασκευαστής λέει μία περίπου π@π..ριά για το κάθε πότε πρέπει να αλλάζεις λάδια. Και μερικοί το τηρείτε χωρίς κρίση με "ευλάβεια".. Ας πούμε ότι ο κατασκευαστή λέει κάθε 20.000 χλμ αλλάζει λάδια. Και μου γράφει ο άλλος όχι νωρίτερα.. Σοβαρά?!?! Ας καταρίψουμε το 20.000 που λέει ο κατασκευαστής πρώτα και να δούμε με απλή λογική (και όχι πυρινική φυσική γιατί δεν είναι) γιατί αυτό είναι ένα απολύτως "σχετικό" νούμερο. - Εγώ κάνω Εγνατία κάθε μέρα 100χλμ με 5η (ή 6η) και 3000 στροφές και ο άλλος κάνει Αθήνα Κατεχάκη με μποτιλιάρισμα 15χλμ την μέρα με 1η 2α άντε να βάλει και 3η.. Και οι δύο στα 20.000χλμ θα αλλάξουμε λάδι? Είναι αλήθεια ίδια τα 20.000 και στους δύο? Αρα τι γράφετε περί χιλιομέτρων. Αυτό ενδικιτικό είναι και βεβαίως σου κόβει το μυαλό και αν κάνει πολύ τα αλλάζεις συχνότερα και αν κάνεις εθνική δεν είναι και τόσο τρομερό να τα παραβείς. - Ομοίως άλλος οδηγεί με 4000 στροφές και άλλος με 2500. Την ίδια φθορά έχει το λάδι? - Ομοίως άλλος οδηγεί στα Χανιά που το πρωί της 2ας Δεκεμβρίου έχει 14°C και ο άλλος στην Φλώρινα που έχει -1°C. Το ίδιο ζημιά κάνει η εκίνηση ή ιδανικά το ίδιο ιξόδες πρέπει να έχουν και οι δύο; ... Κοίτα να δεις που από ότι φαίνεται και ο κατασκευαστής καταλαβαίνει αυτό που λες και δίνει και οδηγίες για "σκληρή" χρήση του αυτοκινήτου και προτείνει πιο νωρίς αλλαγή... Τυχαίο π.χ. που οι σκληρές συνθήκες είναι αυτό που περιγράφεις... oh well που να ξέρει αυτός ο κατασκευαστής. ¯\_(ツ)_/¯ (το έχω δει ότι λέει εκτός Ε.Ε., τυχαίο παράδειγμα) 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dare-Devil Δημοσ. 14 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 14 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 12 λεπτά πριν, NT1G είπε Κοίτα να δεις που από ότι φαίνεται και ο κατασκευαστής καταλαβαίνει αυτό που λες και δίνει και οδηγίες για "σκληρή" χρήση του αυτοκινήτου και προτείνει πιο νωρίς αλλαγή... Τυχαίο π.χ. που οι σκληρές συνθήκες είναι αυτό που περιγράφεις... oh well που να ξέρει αυτός ο κατασκευαστής. ¯\_(ツ)_/¯ (το έχω δει ότι λέει εκτός Ε.Ε., τυχαίο παράδειγμα) 1 ώρα πριν, keysmith είπε διαβάσαμε ότι η συχνότερη αλλαγή λαδιών (από τα χιλιόμετρα που λέει ο κατασκευαστής) κάνει κακό.. Διαβάσαμε ότι.. (ας μην πάω παρακάτω). Τι γράφετε μερικοί; Κοινή λογική θέλει. Ο κατασκευαστής λέει μία περίπου π@π..ριά για το κάθε πότε πρέπει να αλλάζεις λάδια. Και μερικοί το τηρείτε χωρίς κρίση με "ευλάβεια".. Ας πούμε ότι ο κατασκευαστή λέει κάθε 20.000 χλμ αλλάζει λάδια. Και μου γράφει ο άλλος όχι νωρίτερα.. Σοβαρά?!?! Ας καταρίψουμε το 20.000 που λέει ο κατασκευαστής πρώτα και να δούμε με απλή λογική (και όχι πυρινική φυσική γιατί δεν είναι) γιατί αυτό είναι ένα απολύτως "σχετικό" νούμερο. - Εγώ κάνω Εγνατία κάθε μέρα 100χλμ με 5η (ή 6η) και 3000 στροφές και ο άλλος κάνει Αθήνα Κατεχάκη με μποτιλιάρισμα 15χλμ την μέρα με 1η 2α άντε να βάλει και 3η.. Και οι δύο στα 20.000χλμ θα αλλάξουμε λάδι? Είναι αλήθεια ίδια τα 20.000 και στους δύο? Αρα τι γράφετε περί χιλιομέτρων. Αυτό ενδικιτικό είναι και βεβαίως σου κόβει το μυαλό και αν κάνει πολύ τα αλλάζεις συχνότερα και αν κάνεις εθνική δεν είναι και τόσο τρομερό να τα παραβείς. - Ομοίως άλλος οδηγεί με 4000 στροφές και άλλος με 2500. Την ίδια φθορά έχει το λάδι? - Ομοίως άλλος οδηγεί στα Χανιά που το πρωί της 2ας Δεκεμβρίου έχει 14°C και ο άλλος στην Φλώρινα που έχει -1°C. Το ίδιο ζημιά κάνει η εκίνηση ή ιδανικά το ίδιο ιξόδες πρέπει να έχουν και οι δύο; Εγώ δε θα σου πω τι λάδι θα βάλεις στο αυτοκίνητό σου και κάθε πότε θα το αλλάξεις αλλά θα σου πω βάλε το μυαλό σου να καταλάβει πως όλα είναι σχετικά και τίποτα απόλυτο και ευαγγέλιο. Υ.Γ. Αλλάξτε τα λάδια στα μισά από αυτά που λέει ο κατασκευαστής γιατί το φρέσκο λάδι είναι ΠΑΝΤΑ καλύτερο από το παλιο και το καταλαβαίνεις στον κινητήρα. Πόσο συχνά είναι δικιά σου δουλειά. Ο κατασκευαστής τον νοιάζει για την εγγύηση. Μετά τον νοιάζει να χαλάει να το αλλάξεις ή να το επισκευάζεις κάθε μέρα. Αποδεδιγμένα (σε εμένα με γνωστούς και μαρτηρίες εσείς κάντε άλλη εύρευνα αν δεν πιστεύετε) τα αυτοκίνητα με συχνότερες αλλαγές λαδιού είναι στατιστικά πιο γερά με καλύτερους κινητήρες. Υ.Γ. Τόσο "επιστήμονες" είναι οι αντιπροσωπίες που στην διάρκεια ζωής ενός αυτοκινήτου η ίδια η εταιρία έχει αλλάξει επισήμως την απαίτηση για αλλαγή λαδιών αλλά ΚΑΙ την σύνθεση. Έτσι για να μιλήσω για hyundai η αδερφή μου με accent 1.3 12V και εγώ με Getz 1.3 12V (ουσιαστικά τον ίδιο κινητήρα) αυτής της είπαν να αλλάζει λάδι κάθε 5.000χλμ το 2000 που το αγόρασε. Μετά το έκαναν 10.000 χλμ ενώ στο δικό μου (λόγω ανταγωνισμού με τους άλλους) για τον ίδιο κινητήρα μου είπαν κάθε 15.000. Το δε λάδι που μου έβαζαν ήταν 10-40 αλλά κάποια στιγμή αποφάσισαν να το κάνουν 10-30 γιατί έτσι.. Μετά άλλαξε χέρια η αντιπροσωπία και ξανα-άρχισαν το 10-40 ενώ οι μηχανικοί σου έλεγαν και 15-40 όταν παλιώνει. Εγώ το αλλάζω στα 7500-8000 γιατί τα χιλιόμετρα μου είναι Εγνατία.επαρχιακός με το πολύ 3000 στροφές και θα το έκανα πιο συχνά αν οδηγούσα σε πόλη. Στα 250.000 κανένα πρόβλημα. Στα 15.000 ή στα 20.000 που λένε κάποιοι για αλλαγή τα λάδια αυτά τότε είναι "μαρμελάδα" ότι και να είναι ειδικά σε οδήγηση σε πόλη. Μετά απορεί κανείς γιατί έχει βρομίσει ο τόπος να βλέπουμε γερμανικά (κυρίως αλλά όχι μόνο) να καίνε λάδια σαν τσιμινιέρες. Λέω εγώ θα ήταν ως ένα βαθμό που άκουγαν τον κατασκευαστή για αλλαγή στα 25.000χλμ.. Ασε ρε μάστορα.. θες κάθε 20.000 χλμ τα λάδια για να μην γκρινιάζω που μου τα χρεώνεις 200€... Κάθε 8.000 (ή τα μισά από αυτά που λέει ο κατασκευαστής) και με 6€/λίτρο από το εμπόριο αντί 20 του κατασκευαστή πιο καλά θα είσαι (ιδίων προδιαγραφών βεβαίως) εφόσον τα αλλάζεις πιο συχνά. Νέο λάδι = καλύτερο από το παλιό λάδι. Όποιος νομίζει αλλιώς ας το κάνει στο αμάξι του. Δικό του είναι. Άμα είναι να φτάσουμε στο σημείο να συζητάμε ότι μας έχει γνωστοποιηθεί από το κατασκευαστή καλύτερα να το κλειδώσουμε το νήμα . Ο G4EA κινητήρας της Hyundai που φοράει τόσο το Getz όσο και το Accent έχει ιδανικές αλλαγές 1 χρόνο ή 15000 χλμ . Ιδανικές όταν το μεγαλύτερο ποσοστό των χιλιομέτρων είναι σε επαρχιακό δίκτυο ή σε εθνική και φυσικά όχι σε θερμοκρασίες καλοκαιριού . Σε περίπτωση όπου το αμάξι κινείται κυρίως μέσα σε πόλη με σταμάτα ξεκίνα ή παρατεταμένα ρελαντί ή θερμοκρασίες καλοκαιριού Ελλάδας κ.α τότε το διάστημα είναι το μισό σε χιλιόμετρα για αυτό το μοτέρ . Αυτή την στιγμή δεν το θυμάμαι να στο πώ πόσο είναι ακριβώς αλλά μάντεψτε ! Διάβασα manual .... so simple ! Yπάρχει ένας πίνακας σαν αυτόν που πόσταρε ο @NT1G . Ακόμα και το i20 2017 diesel που έχω με τον U-II 1.4 κινητήρα, το τυπικό service λαδιών είναι κάθε 2 χρόνια ή 30.000 χλμ . Αν ανοίξεις το manual και δεις πότε πρέπει να αλλάζονται τα λάδια όταν γίνεται χρήση κυρίως σε αστικό περιβάλλον σου λένε ξεκάθαρα όχι πάνω απο 15.000 χλμ . Επεξ/σία 14 Ιουλίου 2019 από Dare-Devil 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mp123 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 14 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) Τελικά που είναι ο ts ? Θα τα δώσει τα 200 η θα πάει στον μπαρμπαμητσο στα Άνω Πετράλωνα ; Επεξ/σία 14 Ιουλίου 2019 από mp123 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
primeragt Δημοσ. 14 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 14 Ιουλίου 2019 3 λεπτά πριν, NT1G είπε Κοίτα να δεις που από ότι φαίνεται και ο κατασκευαστής καταλαβαίνει αυτό που λες και δίνει και οδηγίες για "σκληρή" χρήση του αυτοκινήτου και προτείνει πιο νωρίς αλλαγή... Τυχαίο π.χ. που οι σκληρές συνθήκες είναι αυτό που περιγράφεις... oh well που να ξέρει αυτός ο κατασκευαστής. ¯\_(ツ)_/¯ (το έχω δει ότι λέει εκτός Ε.Ε., τυχαίο παράδειγμα) Αρα συμφωνεις και εσυ οτι δεν υπαρχει ΕΝΑ ΦΙΞ point χιλιομετρων που πρεπει να αλαζονται τα λαδια. Η συχνοτερη αλαγη δεν κανει κακο ισα ισα κανει καλο στο μοτερ καθως αυτο ειναι το μονο πραγμα που οριζει αν το μοτερ ειναι σε καληκατασταση ή θα κολησει. Το να εχεις λαδι σε καλη κατασταση ειναι ΜΟΝΟ καλο και αυτο το αναγνωριζουν (ειτε ερασιτεχνες ειτε επαγγελματιες) ολοι οσοι εχουν δει ποτε τους εστω και ενα μοτερ ανοιγμενο μετα απο καταστροφη λογο κακης συντηρησης ή εχουν ανοιξει ποτε τους καπακι να δουν τι γινεται μεσα απο τη μαρμελαδα που μαζευται σε αυλους γυρω απο τους εκκεντροφορους οπου υπαρχουν σημεια που λιμναζει το λαδι. Παλια αυτο το πινακανι που αναφερει διαφοερτικες καταστασεις και θερμοκρασιακα ευρη υπηρχε σε καθε μανιουλ αυτοκινητου ακομα και με διαφορετικα ιξωδες λαδιου ανα περιοχη.Πλεον που η συμπεριφορα των λαδιων στις καιρικες συνθηκες εχει διευρηνθει κατα πολυ δεν βαζουν διαφορετικα SAE αλλα δινουν τουλαχιστον ακομα διαφορετικες περιοδους αλλαγων και παλι οχι ολοι. Οι κατασκευαστες επισης δεν κανουν παντα το καλυτερο για το μοτερ αλλα το καλυτερο για αυτους. Υπαρχουν απειρα μοτερ που περασαν αυτουσια διαφορες αλαγες κανονισμων και χασανε δυναμη ή κερδισαν οικονομια χωρις να αλαξαν τιποτα απολητως μηχανολιγικος αλλα ξεσκιστικε η αξιοπιστια τους γιατι εσφιξαν παρα πολυ τις πολλαπλες εξαγωγης τους για να θερμανουν νωριτερα τον καταλητη αλλα ανεβασαν τρελα το knocking στο μοτερ με αποτελεσμα να βαρανε σε ακραιες συνθηκες ενω πριν 1-2 μοντελα ηταν διαμαντια. Αυτα τα βλεπεις τοσο στην αυτοκινηση οσο και στις μοτοσυκλετες που απο μοντελο σε μοντελο μπορει να χασουν καμια 10αρια αλογακια χωρις λογο και με μια αλαγη εξατμησης (ακομα και απο το προηγουμενο μοντελο να τα παιρνουν πισω). Οι συνιστομενες περιοδοι αλαγων λαδιου ειναι ενας μεσος ορος βελτιστων συνθικων αλλα επουδενη δεν ειναι το βελτιστο χρονικο οριο για την αλλαγη. Και δεν μπορει ποτε να γινει αυτο καθως δεν θα μπορεσει ποτε του κανενας μεσος καθημερινος οδηγος που θελει το αυτοκινητο του για να τον βολευει να μπορεσει να κοιταει ΩΡΕΣ χρησης του μοτερ τοσο υπο ρελαντι και ακινοιτοποιημενος οσο και σε ταξιδι και να κανει τις αλαγες. Ειναι απειρος πιο βολικο να του πεις να αλαζει ανα Χ χιλιομετρα ή ετος οποιο ερθει πρωτο. Βολικο αλλα οχι το βελτιστο. Ακομα και αν καποιος αλαζει νωριτερα απο οτι λεει το βιβλιαρακι δεν σημαινει οτι το κανει στο βελτιστο χρονο αλλα ειναι παντα καντιτερα σε αυτων αλλα και επισης ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΒΛΑΒΗ ΕΠΟΥΔΕΝΗ. Μονο καλο κανει μια συχνη αλλαγη λαδιων. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
toyo73 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 14 Ιουλίου 2019 1 ώρα πριν, MAFAKA είπε "Πενία τέχνας κατεργάζεται". Το πρόβλημα αγαπητοί ξεκινάει από το γεγονός ότι οι περισσότεροι εδώ μεσα 1) αρνούνται πεισματικά να δεχτούν ότι ο κατασκευαστής γνωρίζει το αυτοκίνητο καλύτερα από το μάστορα της γειτονιας και 2) παραβλέπουν το γεγονός ότι το εξουσιοδοτημένο σερβις διατηρεί τόσο την επίσημη εγγύηση σε ισχύ για το διάστημα που προβλέπεται, όσο και την μεταπωλητικη αξια του αυτοκινητου . Προφανώς αν δεν λάβω υπόψιν αυτές τις δυο παραμέτρους τα 200 ευρω "απλα για να αλλάξω λαδια" είναι καθαρή κλεψιά όταν ο μαστρο-Νίκος το κάνει με 60 ευρω. Όταν λοιπόν ο κατασκευαστής ορίζει μια συγκεκριμένη διαδικασία συντήρησης του οχήματος (πχ αλλαγη λιπαντικών στα 5 ή στα 25 χιλιάδες χιλιομετρα), ο εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος δεσμεύεται να ακολουθήσει τη διαδικασία αυτή, και αυτό επιφέρει την επιβράβευση από τον κατασκευαστή να διατηρείται σε ισχύ η εγγύηση του αυτοκινητου. Εάν ο εξουσιοδοτημένος επισκευαστής κάνει του κεφαλιου του (όπως κάνει το 99,99% των "μαστόρων" εκεί έξω με τη δικη σας έγκριση), σε περίπτωση που εμφανιστεί (και θα εμφανιστεί...) πρόβλημα με το όχημα το πρόβλημα είναι πλέον δικό του, καθώς θα κληθεί να καλύψει βλάβες εντός εγγύησης. Βλάβες που αν/οταν εμφανιστούν από κακή επισκευή σε τρίτο συντηρητή θα κληθείτε να καλύψετε εσείς από την τσέπη σας καθ'ολοκληριαν. Στο θέμα της μεταπώλησης, σαφώς και το να πηγαίνει κάποιος το όχημα του για σερβις στην αντιπροσωπεία δεν προσθέτει επιπλέον αξια στο αυτοκίνητο τη στιγμή που θα το αποχωριστούμε, αλλα δεν αφαιρεί κιόλας. Γιατί η πρωτη δικαιολογία που ψάχνει ο έμπορος ή ο υποψήφιος ιδιώτης αγοραστής για να ρίξει την τιμή πώλησης είναι το τι γραφει (ή δεν γραφει...) το service book. Όσο καινουργιο ή περιποιημένο και να δείχνει το αμάξι που πουλάμε, χωρίς σφραγίδες εξουσιοδοτημένου στο βιβλίο συντήρησης έχει ήδη χαμηλότερη μεταπωλητικη αξια από αυτήν που υπολογίζουμε. Προφανώς εδώ συνυπολογίζουμε και την παλαιότητα του οχήματος για να αποφασίσουμε μέχρι ποιο διάστημα αξίζει οικονομικά ένα αυτοκίνητο να επισκευάζεται σε εξουσιοδοτημένο. Πρόσφατα άλλαξα το (ιδιαιτερα αξιόπιστο και απροβλημάτιστο) παλιο αυτοκίνητο μου με καινουργιο. Ο αρχιμηχανικός της αντιπροσωπείας μου τόνισε πολλές φορές ότι οι αλλαγές λαδιών πρέπει να γινουν στα διαστήματα που ορίζει ο κατασκευαστής και σε καμια περίπτωση νωρίτερα λόγω ειδικής νάνο-επίστρωσης στους κυλινδρους η οποια είναι μεν πολύ ανθεκτική, μπορεί ωστόσο να εμφανίσει πρόωρη φθορά με συχνές/ακαταλληλες αλλαγές λιπαντικών (https://media.daimler.com/marsMediaSite/en/instance/ko/NANOSLIDE-Mirror-smooth-surface-for-less-friction.xhtml?oid=14316637). Ο κατασκευαστής και ο αντιπρόσωπος λοιπόν προτείνουν λαδια κάθε 25.000χλμ. Δυο μάστορες που ρώτησα μου είπαν πρωτη αλλαγη στα 1.000 και κάτι "...για να φύγουν τα σκουπιδάκια..." και έπειτα κάθε 5-7,5 χιλιάδες. Ο καθένας φυσικά προτείνει άλλη μάρκα και τύπο λιπαντικού. Αλλα τι ξέρει ο εφευρέτης του Nano-Slide, "στη Γερμανια δεν έχει τόσο ζεστη όσο έχουμε εμείς". Οι αντιπρόσωποι και οι εταιρείες κοιτάνε μονο να σε γδάρουν άλλωστε... Τι αλλο θα διαβασουμε.Οτι οι συχνες αλλαγες προκαλουν βλαβες.Οι αντιτριβικες προστασιες ειναι για μειωση καταναλωσης, ρυπων, αυξηση αποδοσης και οχι να μην αλλαζεις λαδια, η να αλλαζεις καθε μουντιαλ.Καμια, μα καμια βλαβη δεν προκαλει η συχνη αλλαγη λαδιων, παρα μονο στην τσεπη και πουθενα αλλου.Ξερω μπαρπαδες και παπουδες που στο δικο μου μοτερ 4A-FE σε carina και corolla κανουν αλλαγες καθε 5.000 και εχουν 650.000 χωρις κανενα προβλημα.Χιλιομετρα που λογικα δεν θα τα φτασω εγω εαν αλλαζω λαδια καθε 10.000.Μια φορα τα αφησα 15.000 που προτεινει ο κατασκευαστης και το μοτερ τα εκαιγε πιο πολυ λαδι και δεν ειχε καλο δουλεμα μετα τα 12.000.Προφανως το λαδι εγινε νερο και ειχα κορυφαιο συνθετικο.Αρα τα 20.000 και 30.000 για αλλαγες ειναι ιστοριες για αγριους. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Black Demis Δημοσ. 14 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 14 Ιουλίου 2019 27 λεπτά πριν, jmmys είπε Μην λες πράγματα που δεν ισχύουν. Όσο για τα υπόλοιπα,αμπελοφιλοσοφιες για φόρουμ άσχετα με αυτοκίνηση. ισχύουν μόνο αν το πας αυτοκίνητο μόνιμα racing style Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimos15 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 14 Ιουλίου 2019 13 λεπτά πριν, mp123 είπε Τελικά που είναι ο ts ? Θα τα δώσει τα 200 η θα πάει στον μπαρμπαμητσο στα Άνω Πετράλωνα ; Θα το δωσω και θα παρω porsche https://www.porsche.com/central-eastern-europe/en/_greece_/aboutporsche/importers/news/?pool=eastern-europe&id=greece-news-2014-03-04&lang=en Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
keysmith Δημοσ. 14 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 14 Ιουλίου 2019 11 λεπτά πριν, Dare-Devil είπε Άμα είναι να φτάσουμε στο σημείο να συζητάμε ότι μας έχει γνωστοποιηθεί από το κατασκευαστή καλύτερα να το κλειδώσουμε το νήμα . Ο G4EA κινητήρας της Hyundai που φοράει τόσο το Getz όσο και το Accent έχει ιδανικές αλλαγές 1 χρόνο ή 15000 χλμ . Ιδανικές όταν το μεγαλύτερο ποσοστό των χιλιομέτρων είναι σε επαρχιακό δίκτυο ή σε εθνική και φυσικά όχι σε θερμοκρασίες καλοκαιριού . Σε περίπτωση όπου το αμάξι κινείται κυρίως μέσα σε πόλη με σταμάτα ξεκίνα ή παρατεταμένα ρελαντί ή θερμοκρασίες καλοκαιριού Ελλάδας κ.α τότε το διάστημα είναι το μισό σε χιλιόμετρα για αυτό το μοτέρ . Αυτή την στιγμή δεν το θυμάμαι να στο πώ πόσο είναι ακριβώς αλλά μάντεψτε ! Διάβασα manual .... so simple ! Όπως είπα εγώ αλλάζω στις 7.500χλμ. (με χιλιόμετρα σε επαρχιακό με 5η και 100χλμ/ώρα) και το 15.000χλμ αλλαγή δεν θα το έκανα ποτέ σε δικό μου αυτοκίνητο και ας το θεωρούσαν πολλοί "αντιπρόσωποι" υπερβολικό. Επίσης δεν λέει τίποτα για το που είναι τα χιλιόμετρα το μανουαλ (getz 2003). Αν το λέει το δικό σου μανουαλ δεν το ξέρω, να μας το δείξεις, αλλά το δικό μου δεν λέει τίποτα. Σκέτο 15000 ή έτος λέει. Οσο για τον "αντιπρόσωπο", στην θεσσαλονίκη (που επισκευάζουν αυτοκίνητα που κινούνται στην πόλη) όταν τον πήρα να αλλάξουμε λάδια στα 7.500 μου είπε κατα λέξη "μην τα αλλάζεις, ο κατασκευαστής δίνει 15000" και περίπου αρνήθηκε να κλείσω ραντεβού γιατί βλέπεις ήταν αρχή καλοκαιριού και είχε πολύ δουλειά. Και λέτε κάποιοι να ακούσουμε την "αντιπροσωπία". Που αντιπροσωπία hyundai σε άλλη επαρχιακή πόλη (ας μη πω ποια) αλλάζει ιμάντες και σε μερικά χιλιόμετρα χτυπάνε βαλβίδες και τα στέλνουν σε άλλη αντιπροσωπία τα θύματα να τα φτιάξουν. Δυο φορές πήγα το δικό μου (hyundai) για σερβις και είχαν άλλα (παλιά) hyundai από την συγκεκριμένη αντιπροσωπία με χτυπημένες μηχανές μετά από αλλαγή ιμάντων. Μου λέει, δεν ξέρουν ούτε ιμάντες να αλλάξουν. Και το λέει πιστοποιημένος μηχανικός μιας αντιπροσωπίας για την άλλη και έχει και δίκαιο (δεν το κάνει για δυσφήμηση). Με τους μηχανικούς hyundai στις πολλές αντιπροσωπίες που έχω άλλάξει (λόγω επαγγέλματος έχω αλλάξει νομούς) όλα τα συζητάω και έχω άποψη αλλά οι δικές τους απόψεις για το ίδιο ζήτημα να ξέρεις ΔΕΝ συμφωνούν (και λογικό αν ρωτάς εμένα). Ο καθένας (όλοι πιστοποιημένοι) άλλα λένε για το ίδιο ζήτημα οπότε ένα δίκαιο δεν υπάρχει στα περισσότερα θέματα (ας μην το επεκτείνουμε θα ξεφύγουμε). Μην αγιοποιείτε και υπερεκτιμάτε τις αντιπροσωπίες. Νομίζετε (λάθος) κάποιοι ότι έχουν επιστήμονες όμως μήπως δεν σας έτυχαν ή ακούσατε ποτέ για κακοτεχνίες από τους "ειδικούς" της κάθε αντιπροσωπίας; Ένα είναι σίγουρο. Οι αντιπροσωπίες χρησιμοποιόντας την θέση ισχύος του "ονόματος" και βεβαίως τις εγγυήσεις (συχνά) απλά θέλουν να μεγιστοποιήσουν το κέρδος τους χωρίς να είναι κρυφό ότι χρεώνουν παραπάνω. Κοινή λογική ποτέ δεν βλάπτει ακόμα και αν δεν είσαι μηχανικός. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mp123 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 14 Ιουλίου 2019 11 λεπτά πριν, dimos15 είπε Θα το δωσω και θα παρω porsche https://www.porsche.com/central-eastern-europe/en/_greece_/aboutporsche/importers/news/?pool=eastern-europe&id=greece-news-2014-03-04&lang=en Άμα το γουστάρεις να το πάρεις. Αλλα μην βγεις πάλι να μας πεις πως είναι ακριβό το σέρβις. Υ.γ ο μπαρμπαμητσος δεν ξέρει να κάνει σέρβις στα Πόρσε. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MAFAKA Δημοσ. 14 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 14 Ιουλίου 2019 Μόλις τώρα, mp123 είπε Άμα το γουστάρεις να το πάρεις. Αλλα μην βγεις πάλι να μας πεις πως είναι ακριβό το σέρβις. Υ.γ ο μπαρμπαμητσος δεν ξέρει να κάνει σέρβις στα Πόρσε. Νομίζεις...αυτός ξέρει καλύτερα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimos15 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 14 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 28 λεπτά πριν, mp123 είπε Άμα το γουστάρεις να το πάρεις. Αλλα μην βγεις πάλι να μας πεις πως είναι ακριβό το σέρβις. Υ.γ ο μπαρμπαμητσος δεν ξέρει να κάνει σέρβις στα Πόρσε. Ειμαι με την porsche στο φαναρι , διπλα μου σταματαει ενα α3 , αναβει πρασινο και τρωει την σκονη μου, ανοιγω το παραθυρο και του φωναζω " και εγω 200 πληρωσα " 😂😂 Επεξ/σία 14 Ιουλίου 2019 από dimos15 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
papoys1 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 14 Ιουλίου 2019 2 ώρες πριν, MAFAKA είπε Αλλάζω λοιπόν λαδια στο μάστορα της γειτονιας κάθε 5.000 χιλιομετρα για να έχω πάντα καλο λαδι μεσα στη μηχανή. Κόστος 60-70 ευρω τη φορα ας πούμε; Αν κάνω 15.000 χιλιομετρα κάθε χρόνο θα δώσω 150+ ευρω για λαδια σε αυτή την περίπτωση στο συνεργείο της γειτονιας. Αν κάνω τα ιδια χιλιομετρα ετησίως και αλλάζω λιπαντικά όπως ορίζει ο κατασκευαστής (στα 25.000χλμ) θα αλλάξω μια φορα. Κόστος ας πούμε 200 ευρω. Έχω ξοδέψει παραπλήσιο ποσο αλλα στη μια περίπτωση το service book γραφει "συνεργείο ο Μητσος" ενώ στην άλλη έχει σφραγίδα αντιπροσωπείας. Τελικά το φτηνό μπορεί υπό συνθήκες να είναι ακριβό (;) Όχι και 60-70 ευρώ στο μάστορα της γειτονιάς;;;;;; 22-23 το λάδι 3 το φίλτρο και ένα 10αρικάκι στο μαστροΜήτσο είσαι οκ.με 35 ευρώ. Και σε όποιον του φαίνονται πολλά κάνει ότι και "μαστροΓιώργος" και καθαρίζει με 13 ευρώ (λάδι και φίλτρο).Κάτσε να υπολογίσεις 13 μέχρι διακόσια πόσες αλλαγές είναι. Κάνε εσύ κάθε 15 και 20 χιλιόμετρα που λέει ο κατασκευαστής ειδικά καλοκαίρι με 40 βαθμούς θερμοκρασία και αιρκοντίσιον στο φουλ να δροσίζεσαι , να πηδιέται κυριολεκτικά το μοτέρ και όταν μετά από καμιά 100στή χιλιάδες χιλιόμετρα κυκλοφορείς με το τετράκιλο λαδιού στο πορτμπαγκάζ να συμπληρώνεις λάδι έλα να με βρεις. ή πήγαινε στην αντιπροσωπεία να σου δώσει καινούργιο μοτέρ. Κάποιοι διαβάζουν autotrith , 4 τροχοί , κ.λ.π. μπαίνουν και σε κάτι φόρουμ που κυκλοφορούν όλοι οι "ειδικοί" και αρχίζουν μετά να λένε σοφίες. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MAFAKA Δημοσ. 14 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 14 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) Διαβάζοντας κανεις το νήμα βγαίνει το συμπέρασμα ότι η εξέλιξη της τεχνολογίας των αυτοκινητων σταμάτησε στο Getz του 2003... Επεξ/σία 14 Ιουλίου 2019 από MAFAKA 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimos15 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 14 Ιουλίου 2019 Μόλις τώρα, MAFAKA είπε Διαβάζοντας κανεις το νήμα βγαίνει το συμπέρασμα ότι η εξέλιξη της τεχνολογίας των αυτοκινητων σταμάτησε στο 2003... το συμπερασμα ειναι μην παρεις μεταχειρισμενο 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα