Προς το περιεχόμενο

200€ Για Αλλαγη Λαδιων...


dimos15

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εγώ παίρνω 5 λίτρα λάδι Shell η Castrol από Σκρουτζομαγαζο γύρο στα 20 - 25 ευρώ, 7-8 ευρώ το φίλτρο από έναν εδώ στην γειτονιά και 10 με 15 ευρώ δίνω στον μηχανικό που πάω για την αλλαγή. 200 ευρώ για λάδια είναι ληστεία. 😆

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 363
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

"Πενία τέχνας κατεργάζεται".

Το πρόβλημα αγαπητοί ξεκινάει από το γεγονός ότι οι περισσότεροι εδώ μεσα 1) αρνούνται πεισματικά να δεχτούν ότι ο κατασκευαστής γνωρίζει το αυτοκίνητο καλύτερα από το μάστορα της γειτονιας και 2) παραβλέπουν το γεγονός ότι το εξουσιοδοτημένο σερβις διατηρεί τόσο την επίσημη εγγύηση σε ισχύ για το διάστημα που προβλέπεται, όσο και την μεταπωλητικη αξια του αυτοκινητου . Προφανώς αν δεν λάβω υπόψιν αυτές τις δυο παραμέτρους τα 200 ευρω "απλα για να αλλάξω λαδια" είναι καθαρή κλεψιά όταν ο μαστρο-Νίκος το κάνει με 60 ευρω.

Όταν λοιπόν ο κατασκευαστής ορίζει μια συγκεκριμένη διαδικασία συντήρησης του οχήματος (πχ αλλαγη λιπαντικών στα 5 ή στα 25 χιλιάδες χιλιομετρα), ο εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος δεσμεύεται να ακολουθήσει τη διαδικασία αυτή, και αυτό επιφέρει την επιβράβευση από τον κατασκευαστή να διατηρείται σε ισχύ η εγγύηση του αυτοκινητου. Εάν ο εξουσιοδοτημένος επισκευαστής κάνει του κεφαλιου του (όπως κάνει το 99,99% των "μαστόρων" εκεί έξω με τη δικη σας έγκριση), σε περίπτωση που εμφανιστεί (και θα εμφανιστεί...) πρόβλημα με το όχημα το πρόβλημα είναι πλέον δικό του, καθώς θα κληθεί να καλύψει βλάβες εντός εγγύησης. Βλάβες που αν/οταν εμφανιστούν από κακή επισκευή σε τρίτο συντηρητή θα κληθείτε να καλύψετε εσείς από την τσέπη σας καθ'ολοκληριαν.

Στο θέμα της μεταπώλησης, σαφώς και το να πηγαίνει κάποιος το όχημα του για σερβις στην αντιπροσωπεία δεν προσθέτει επιπλέον αξια  στο αυτοκίνητο τη στιγμή που θα το αποχωριστούμε, αλλα δεν αφαιρεί κιόλας. Γιατί η πρωτη δικαιολογία που ψάχνει ο έμπορος ή ο υποψήφιος ιδιώτης αγοραστής για να ρίξει την τιμή πώλησης είναι το τι γραφει (ή δεν γραφει...) το service book. Όσο καινουργιο ή περιποιημένο και να δείχνει το αμάξι που πουλάμε, χωρίς σφραγίδες εξουσιοδοτημένου στο βιβλίο συντήρησης έχει ήδη χαμηλότερη μεταπωλητικη αξια από αυτήν που υπολογίζουμε. Προφανώς εδώ συνυπολογίζουμε και την παλαιότητα του οχήματος για να αποφασίσουμε μέχρι ποιο διάστημα αξίζει οικονομικά ένα αυτοκίνητο να επισκευάζεται σε εξουσιοδοτημένο.

Πρόσφατα άλλαξα το (ιδιαιτερα αξιόπιστο και απροβλημάτιστο) παλιο αυτοκίνητο μου με καινουργιο. Ο αρχιμηχανικός της αντιπροσωπείας μου τόνισε πολλές φορές ότι οι αλλαγές λαδιών πρέπει να γινουν στα διαστήματα που ορίζει ο κατασκευαστής και σε καμια περίπτωση νωρίτερα λόγω ειδικής νάνο-επίστρωσης στους κυλινδρους η οποια είναι μεν πολύ ανθεκτική, μπορεί ωστόσο να εμφανίσει πρόωρη φθορά με συχνές/ακαταλληλες αλλαγές λιπαντικών (https://media.daimler.com/marsMediaSite/en/instance/ko/NANOSLIDE-Mirror-smooth-surface-for-less-friction.xhtml?oid=14316637).

Ο κατασκευαστής και ο αντιπρόσωπος λοιπόν προτείνουν λαδια κάθε 25.000χλμ. Δυο μάστορες που ρώτησα μου είπαν πρωτη αλλαγη στα 1.000 και κάτι "...για να φύγουν τα σκουπιδάκια..." και έπειτα κάθε 5-7,5 χιλιάδες. Ο καθένας φυσικά προτείνει άλλη μάρκα και τύπο λιπαντικού. Αλλα τι ξέρει ο εφευρέτης του Nano-Slide, "στη Γερμανια δεν έχει τόσο ζεστη όσο έχουμε εμείς".  Οι αντιπρόσωποι και οι εταιρείες κοιτάνε μονο να σε γδάρουν άλλωστε... 

Επεξ/σία από MAFAKA
  • Like 7
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, NickTG είπε

Αυτά τα λες ως χημικός, μηχανικός, κάτι άλλο σχετικό? 

Φίλε την άποψή μου λέω και την εμπειρία μου από τα 282.000 χιλιόμετρα του αυτοκινήτου μου και ξέρεις η εμπειρία ξεπερνά και καταρρίπτει πολλές από τις απόψεις πολλών "ειδικών" που για μένα οι περισσότεροι που το παίζουν ειδικοί είναι απλά διαφημιστές κάποιων προιόντων.

Εσύ αν θέλεις να βάλεις με 100 , 200 και 300 και κάθε 20.000 χιλιόμετρα που λέει ο κατασκευαστής σου μεγειά σου με χαρά σου.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για να κάνω και τον απαραίτητο αντίλογο βέβαια, θα μπορούσε να ισχυριστεί κάποιος ότι τα χρήματα που "δεν θα χάσει" από τη μεταπώληση τα έχει ήδη χάσει από τις αυξημένες χρεώσεις που πλήρωνε στις επίσημες αντιπροσωπείες.

Επίσης θα μπορούσε κάποιος να ισχυριστεί ότι ο κατασκευαστής δεν ενδιαφέρεται ιδιαίτερα για τη μακροημέρευση του οχήματος (πέραν του διαστήματος της εγγύησης) διότι θα πρέπει να πουλήσει και τις επόμενες γενιές που συνεχώς εξελίσσει. 

Επεξ/σία από turbat0s
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Ο Έλληνας και ο κάθε μάστορας ξέρουν πάντα καλύτερα ποιο είναι το σωστό από αυτόν που μελέτησε και κατασκεύασε ένα μοτερ.

11 σελίδες πάλι για λάδια.

Αλλαγή λαδιών όποτε ορίζει ο κατασκευαστης και λάδια που τηρούν  τις εργοστασιακές προδιαγραφές.Ολα τα αλλά είναι ιστοριες για να περνάει η ώρα στα φόρουμ.

Ο  Ts  δεν απάντησε αν τα 200 ευρώ είναι μόνο για αλλαγή λαδιών ή και για μικρό service,λάδια,φίλτρα,υγρα,έλεγχο όλο το αμάξι.

Αν τώρα χρεώνει η αντιπροσωπεία 20 ευρώ το λίτρο λάδι και 100 ευρώ την εργατοώρα,τότε ειναι τα 200 ευρω φυσιολογικα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, turbat0s είπε

Για να κάνω και τον απαραίτητο αντίλογο βέβαια, θα μπορούσε να ισχυριστεί κάποιος ότι τα χρήματα που "δεν θα χάσει" από τη μεταπώληση τα έχει ήδη χάσει από τις αυξημένες χρεώσεις που πλήρωνε στις επίσημες αντιπροσωπείες.

Επίσης θα μπορούσε κάποιος να ισχυριστεί ότι ο κατασκευαστής δεν ενδιαφέρεται ιδιαίτερα για τη μακροημέρευση του οχήματος (πέραν του διαστήματος της εγγύησης) διότι θα πρέπει να πουλήσει και τις επόμενες γενιές που συνεχώς εξελίσσει. 

Αλλάζω λοιπόν λαδια στο μάστορα της γειτονιας κάθε 5.000 χιλιομετρα για να έχω πάντα καλο λαδι μεσα στη μηχανή. Κόστος 60-70 ευρω τη φορα ας πούμε;

Αν κάνω 15.000 χιλιομετρα κάθε χρόνο θα δώσω 150+ ευρω για λαδια σε αυτή την περίπτωση στο συνεργείο της γειτονιας.

Αν κάνω τα ιδια χιλιομετρα  ετησίως και αλλάζω λιπαντικά όπως ορίζει ο κατασκευαστής (στα 25.000χλμ) θα αλλάξω μια φορα. Κόστος ας πούμε 200 ευρω. 

Έχω ξοδέψει παραπλήσιο ποσο αλλα στη μια περίπτωση το service book γραφει "συνεργείο ο Μητσος" ενώ στην άλλη έχει σφραγίδα αντιπροσωπείας.

Τελικά το φτηνό μπορεί υπό συνθήκες να είναι ακριβό (;)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 minutes ago, papoys1 said:

Φίλε την άποψή μου λέω και την εμπειρία μου από τα 282.000 χιλιόμετρα του αυτοκινήτου μου και ξέρεις η εμπειρία ξεπερνά και καταρρίπτει πολλές από τις απόψεις πολλών "ειδικών" που για μένα οι περισσότεροι που το παίζουν ειδικοί είναι απλά διαφημιστές κάποιων προιόντων.

Εσύ αν θέλεις να βάλεις με 100 , 200 και 300 και κάθε 20.000 χιλιόμετρα που λέει ο κατασκευαστής σου μεγειά σου με χαρά σου.

 

Η αλήθεια είναι πως αν πρέπει να διαλέξω ανάμεσα σε αυτό που λέει αυτός που έφτιαξε έναν κινητήρα ή ένα λάδι και ανάμεσα στην προσωπική εμπειρία κάποιου στο Internet θα διαλέξω τους πρώτους. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, MAFAKA είπε

Αλλάζω λοιπόν λαδια στο μάστορα της γειτονιας κάθε 5.000 χιλιομετρα για να έχω πάντα καλο λαδι μεσα στη μηχανή. Κόστος 60-70 ευρω τη φορα ας πούμε;

Αν κάνω 15.000 χιλιομετρα κάθε χρόνο θα δώσω 150+ ευρω για λαδια σε αυτή την περίπτωση στο συνεργείο της γειτονιας.

Αν κάνω τα ιδια χιλιομετρα  ετησίως και αλλάζω λιπαντικά όπως ορίζει ο κατασκευαστής (στα 25.000χλμ) θα αλλάξω μια φορα. Κόστος ας πούμε 200 ευρω. 

Έχω ξοδέψει παραπλήσιο ποσο αλλα στη μια περίπτωση το service book γραφει "συνεργείο ο Μητσος" ενώ στην άλλη έχει σφραγίδα αντιπροσωπείας.

Τελικά το φτηνό μπορεί υπό συνθήκες να είναι ακριβό (;)

Το μεθόδευσες σωστά για να βγάλεις ακριβό το μαστροΜήτσο!

Για προσπάθησε πάλι με αλλαγές κάθε 15000χλμ ή κάθε χρόνο.

Επεξ/σία από turbat0s
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μεθόδευσα τίποτα. Οι ίδιοι που διατείνονται ότι ξέρουν καλύτερα από τον κατασκευαστή είναι αυτοί που διαρκώς προσπαθούν να πείσουν τους υπόλοιπους ότι οι συχνές αλλαγές λαδιών είναι ωφέλιμες για τον κινητήρα. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά εγώ είμαι υπερ όσων υποστηρίζουν αλλαγές στην αντιπροσωπία για εγγυήσεις και γνώση αυτοκινήτου αλλά, έχουν τύχει τόσες απατεωνιές η εκμετάλλευση από αντιπροσωπίες λίγο πολύ σε όλους και πλέων κοιτάω να την βγάλω φθηνά και όσο γίνεται αξιόπιστα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εντάξει κανείς δεν είπε αλλαγές κάθε 5000.

Παρεμπιπτόντως ποιός κατασκευαστής λέει κάθε 25? Και μάλιστα δεν βάζει υποσημείωση "ή κάθε ένα χρόνο"?

Επεξ/σία από turbat0s
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, turbat0s είπε

Εντάξει κανείς δεν είπε αλλαγές κάθε 5000.

Παρεμπιπτόντως ποιός κατασκευαστής λέει κάθε 25? Και μάλιστα δεν βάζει υποσημείωση "ή κάθε ένα χρόνο"?

Στα diesel αρκετοί κάθε 2 χρόνια ή 30.000 χλμ με το κατάλληλο λιπαντικό που προτείνουν . 
Βέβαια υπάρχει υποσημείωση ανάλογα την χρήση του κινητήρα. 

Όπως επίσης το τυπικό κάθε χρόνο 15000 χλμ που ορίζουν οι αντιπροσωπείες για τα βενζινοκίνητα είναι υπο ιδανικές συνθήκες . 
Αν τα περισσότερα χιλιόμετρα είναι μέσα σε κίνηση με αρκετά σταμάτα ξεκίνα ή χαμηλές ταχύτητες ή το αμάξι δουλεύει σε χώρες με θερμοκρασίες καιρού άνω των 30 κελσίου  η αλλαγή πρέπει να γίνεται νωρίτερα και ανάλογα τον κατασκευαστή ορίζουν 10.000 χλμ ή και 7000 χλμ . 

 

Επεξ/σία από Dare-Devil
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

διαβάσαμε ότι η συχνότερη αλλαγή λαδιών (από τα χιλιόμετρα που λέει ο κατασκευαστής) κάνει κακό.. Διαβάσαμε ότι.. (ας μην πάω παρακάτω).

Τι γράφετε μερικοί; Κοινή λογική θέλει. Ο κατασκευαστής λέει μία περίπου π@π..ριά για το κάθε πότε πρέπει να αλλάζεις λάδια. Και μερικοί το τηρείτε χωρίς κρίση με "ευλάβεια"..

Ας πούμε ότι ο κατασκευαστή λέει κάθε 20.000 χλμ αλλάζει λάδια. Και μου γράφει ο άλλος όχι νωρίτερα.. Σοβαρά?!?!  Ας καταρίψουμε το 20.000 που λέει ο κατασκευαστής πρώτα και να δούμε με απλή λογική (και όχι πυρινική φυσική γιατί δεν είναι) γιατί αυτό είναι ένα απολύτως "σχετικό" νούμερο. 

- Εγώ κάνω Εγνατία κάθε μέρα 100χλμ με 5η (ή 6η) και 3000 στροφές και ο άλλος κάνει Αθήνα Κατεχάκη με μποτιλιάρισμα 15χλμ την μέρα με 1η 2α άντε να βάλει και 3η.. Και οι δύο στα 20.000χλμ θα αλλάξουμε λάδι? Είναι αλήθεια ίδια τα 20.000 και στους δύο? Αρα τι γράφετε περί χιλιομέτρων. Αυτό ενδικιτικό είναι και βεβαίως σου κόβει το μυαλό και αν κάνει πολύ τα αλλάζεις συχνότερα και αν κάνεις εθνική δεν είναι και τόσο τρομερό να τα παραβείς.

- Ομοίως άλλος οδηγεί με 4000 στροφές και άλλος με 2500. Την ίδια φθορά έχει το λάδι?

- Ομοίως άλλος οδηγεί στα Χανιά που το πρωί της 2ας Δεκεμβρίου έχει 14°C και ο άλλος στην Φλώρινα που έχει -1°C. Το ίδιο ζημιά κάνει η εκίνηση ή ιδανικά το ίδιο ιξόδες πρέπει να έχουν και οι δύο; 

Εγώ δε θα σου πω τι λάδι θα βάλεις στο αυτοκίνητό σου και κάθε πότε θα το αλλάξεις αλλά θα σου πω βάλε το μυαλό σου να καταλάβει πως όλα είναι σχετικά και τίποτα απόλυτο και ευαγγέλιο. 

Υ.Γ. Αλλάξτε τα λάδια στα μισά από αυτά που λέει ο κατασκευαστής γιατί το φρέσκο λάδι είναι ΠΑΝΤΑ καλύτερο από το παλιο και το καταλαβαίνεις στον κινητήρα. Πόσο συχνά είναι δικιά σου δουλειά. Ο κατασκευαστής τον νοιάζει για την εγγύηση. Μετά τον νοιάζει να χαλάει να το αλλάξεις ή να το επισκευάζεις κάθε μέρα. Αποδεδιγμένα (σε εμένα με γνωστούς και μαρτηρίες εσείς κάντε άλλη εύρευνα αν δεν πιστεύετε) τα αυτοκίνητα με συχνότερες αλλαγές λαδιού είναι στατιστικά πιο γερά με καλύτερους κινητήρες. 

Υ.Γ. Τόσο "επιστήμονες" είναι οι αντιπροσωπίες που στην διάρκεια ζωής ενός αυτοκινήτου η ίδια η εταιρία έχει αλλάξει επισήμως την απαίτηση για αλλαγή λαδιών αλλά ΚΑΙ την σύνθεση. Έτσι για να μιλήσω για hyundai η αδερφή μου με accent 1.3 12V και εγώ με Getz 1.3 12V (ουσιαστικά τον ίδιο κινητήρα) αυτής της είπαν να αλλάζει λάδι κάθε 5.000χλμ το 2000 που το αγόρασε. Μετά το έκαναν 10.000 χλμ ενώ στο δικό μου (λόγω ανταγωνισμού με τους άλλους) για τον ίδιο κινητήρα μου είπαν κάθε 15.000. Το δε λάδι που μου έβαζαν ήταν 10-40 αλλά κάποια στιγμή αποφάσισαν να το κάνουν 10-30 γιατί έτσι.. Μετά άλλαξε χέρια η αντιπροσωπία και ξανα-άρχισαν το 10-40 ενώ οι μηχανικοί σου έλεγαν και 15-40 όταν παλιώνει. Εγώ το αλλάζω στα 7500-8000 γιατί τα χιλιόμετρα μου είναι Εγνατία.επαρχιακός με το πολύ 3000 στροφές και θα το έκανα πιο συχνά αν οδηγούσα σε πόλη. Στα 250.000 κανένα πρόβλημα. 

Στα 15.000 ή στα 20.000 που λένε κάποιοι για αλλαγή τα λάδια αυτά τότε είναι "μαρμελάδα" ότι και να είναι ειδικά σε οδήγηση σε πόλη. Μετά απορεί κανείς γιατί έχει βρομίσει ο τόπος να βλέπουμε  γερμανικά (κυρίως αλλά όχι μόνο) να καίνε λάδια σαν τσιμινιέρες. Λέω εγώ θα ήταν ως ένα βαθμό που άκουγαν τον κατασκευαστή για αλλαγή στα 25.000χλμ.. Ασε ρε μάστορα.. θες κάθε 20.000 χλμ τα λάδια για να μην γκρινιάζω που μου τα χρεώνεις 200€... Κάθε 8.000 (ή τα μισά από αυτά που λέει ο κατασκευαστής) και με 6€/λίτρο από το εμπόριο αντί 20 του κατασκευαστή  πιο καλά θα είσαι (ιδίων προδιαγραφών βεβαίως) εφόσον τα αλλάζεις πιο συχνά. Νέο λάδι = καλύτερο από το παλιό λάδι.

 

Όποιος νομίζει αλλιώς ας το κάνει στο αμάξι του. Δικό του είναι. 

 

Επεξ/σία από keysmith
  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, MAFAKA είπε

Δεν μεθόδευσα τίποτα. Οι ίδιοι που διατείνονται ότι ξέρουν καλύτερα από τον κατασκευαστή είναι αυτοί που διαρκώς προσπαθούν να πείσουν τους υπόλοιπους ότι οι συχνές αλλαγές λαδιών είναι ωφέλιμες για τον κινητήρα. 

Eιναι οφελημες. Ειναι ισως το μονο πραγμα που μπορεις να κανεις εξω απο το προγραμμα του κατασκευαστη και να εχει παντα μα παντα καλυτερη συμπεριφορα στο μοτερ σου (μαζι και τα μπουζι). Δεν ειναι χαζες οι ΙΔΙΕΣ εταιρειες που μιλανε για χιλιομετρα χρησης (που αλαζουν απο κατοχο σε κατοχο) μα εχουν αλλες προδιαγραφες για τις αλλαγες λαδιων τους στα αγωνιστικα προγραμματα τους που παντα και απο ΟΛΟΥΣ μετρουνται σε ΩΡΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ και οχι μερες-μηνες ή χιλιομετρα. Αυτο το κανουν για μα εχουν παντα μα παντα το καλυτερο πακετο αξιοπιστιας απο πλευρας θερμικης συμπεριφορας του μοτερ (οσον αφορα τα λαδια - μη πει κανεις οτι τα κανουν και rebuild καθε Χ ωρες γιατι και αυτο εχει βαση αλλα στις επιδοσεις). Οι συχνοτερες αλαγες σε φυσιολογικα πλαισια παντα μα παντα οφελουν το μοτερ αρκει και αυτα που αλαζουμε να εχουν προδιαγραφες και οχι τηγανολαδα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, MAFAKA είπε

"Πενία τέχνας κατεργάζεται".

Το πρόβλημα αγαπητοί ξεκινάει από το γεγονός ότι οι περισσότεροι εδώ μεσα 1) αρνούνται πεισματικά να δεχτούν ότι ο κατασκευαστής γνωρίζει το αυτοκίνητο καλύτερα από το μάστορα της γειτονιας και 2) παραβλέπουν το γεγονός ότι το εξουσιοδοτημένο σερβις διατηρεί τόσο την επίσημη εγγύηση σε ισχύ για το διάστημα που προβλέπεται, όσο και την μεταπωλητικη αξια του αυτοκινητου . Προφανώς αν δεν λάβω υπόψιν αυτές τις δυο παραμέτρους τα 200 ευρω "απλα για να αλλάξω λαδια" είναι καθαρή κλεψιά όταν ο μαστρο-Νίκος το κάνει με 60 ευρω.

Όταν λοιπόν ο κατασκευαστής ορίζει μια συγκεκριμένη διαδικασία συντήρησης του οχήματος (πχ αλλαγη λιπαντικών στα 5 ή στα 25 χιλιάδες χιλιομετρα), ο εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος δεσμεύεται να ακολουθήσει τη διαδικασία αυτή, και αυτό επιφέρει την επιβράβευση από τον κατασκευαστή να διατηρείται σε ισχύ η εγγύηση του αυτοκινητου. Εάν ο εξουσιοδοτημένος επισκευαστής κάνει του κεφαλιου του (όπως κάνει το 99,99% των "μαστόρων" εκεί έξω με τη δικη σας έγκριση), σε περίπτωση που εμφανιστεί (και θα εμφανιστεί...) πρόβλημα με το όχημα το πρόβλημα είναι πλέον δικό του, καθώς θα κληθεί να καλύψει βλάβες εντός εγγύησης. Βλάβες που αν/οταν εμφανιστούν από κακή επισκευή σε τρίτο συντηρητή θα κληθείτε να καλύψετε εσείς από την τσέπη σας καθ'ολοκληριαν.

Στο θέμα της μεταπώλησης, σαφώς και το να πηγαίνει κάποιος το όχημα του για σερβις στην αντιπροσωπεία δεν προσθέτει επιπλέον αξια  στο αυτοκίνητο τη στιγμή που θα το αποχωριστούμε, αλλα δεν αφαιρεί κιόλας. Γιατί η πρωτη δικαιολογία που ψάχνει ο έμπορος ή ο υποψήφιος ιδιώτης αγοραστής για να ρίξει την τιμή πώλησης είναι το τι γραφει (ή δεν γραφει...) το service book. Όσο καινουργιο ή περιποιημένο και να δείχνει το αμάξι που πουλάμε, χωρίς σφραγίδες εξουσιοδοτημένου στο βιβλίο συντήρησης έχει ήδη χαμηλότερη μεταπωλητικη αξια από αυτήν που υπολογίζουμε. Προφανώς εδώ συνυπολογίζουμε και την παλαιότητα του οχήματος για να αποφασίσουμε μέχρι ποιο διάστημα αξίζει οικονομικά ένα αυτοκίνητο να επισκευάζεται σε εξουσιοδοτημένο.

Πρόσφατα άλλαξα το (ιδιαιτερα αξιόπιστο και απροβλημάτιστο) παλιο αυτοκίνητο μου με καινουργιο. Ο αρχιμηχανικός της αντιπροσωπείας μου τόνισε πολλές φορές ότι οι αλλαγές λαδιών πρέπει να γινουν στα διαστήματα που ορίζει ο κατασκευαστής και σε καμια περίπτωση νωρίτερα λόγω ειδικής νάνο-επίστρωσης στους κυλινδρους η οποια είναι μεν πολύ ανθεκτική, μπορεί ωστόσο να εμφανίσει πρόωρη φθορά με συχνές/ακαταλληλες αλλαγές λιπαντικών (https://media.daimler.com/marsMediaSite/en/instance/ko/NANOSLIDE-Mirror-smooth-surface-for-less-friction.xhtml?oid=14316637).

Ο κατασκευαστής και ο αντιπρόσωπος λοιπόν προτείνουν λαδια κάθε 25.000χλμ. Δυο μάστορες που ρώτησα μου είπαν πρωτη αλλαγη στα 1.000 και κάτι "...για να φύγουν τα σκουπιδάκια..." και έπειτα κάθε 5-7,5 χιλιάδες. Ο καθένας φυσικά προτείνει άλλη μάρκα και τύπο λιπαντικού. Αλλα τι ξέρει ο εφευρέτης του Nano-Slide, "στη Γερμανια δεν έχει τόσο ζεστη όσο έχουμε εμείς".  Οι αντιπρόσωποι και οι εταιρείες κοιτάνε μονο να σε γδάρουν άλλωστε... 

Συμφωνω σε ολα οσα εγραψες εκτος απο "ο κατασκευαστής ορίζει μια συγκεκριμένη διαδικασία συντήρησης του οχήματος, ο εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος δεσμεύεται να ακολουθήσει τη διαδικασία αυτή "

Αυτο δεν ισχυει γιατι το "service book" λεει πρωτη αλλαγη στις 20.000 χλμ η 18 μηνες ενω ο αντιπροσωπος λεει 12 μηνες η 10.000χλμ

Το αυτοκινητο παιρνει 5 λιτρα λαδι 0w20 το οποιο εχει 50-60 euro

Για το Nano-Slide εχω κανει και εγω ποστ

 

 

Επεξ/σία από dimos15
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...