Γιάννης Platano Δημοσ. 12 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2019 Την εχω σε Honda CRV από 3/2015 . Πριν λιγες μερες χαλασε το δυναμο του αυτοκινητου και το αλλαξα 240 ευρω παρακαλω.Εμεινε το αυτοκινητο μετα από 7 χλμ διαδρομή Σημερα με δυσκολια πηρε εμπρος το αυτοκινητο με τοχαρακτηριστικο γκρρρ μια δυο φορες . Μετα από 5 χλμ διαδρομή το αφησα μια ωρα και παλι τα ιδια . Μαλλον θελει και αυτή αλλαγμα 55αρα δεν ειναι μικρη για 2000 κυβικα αμαξι ? 1
gdriver Δημοσ. 12 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2019 ο εναλλάκτης πόσα αμπέρ μπορεί να βγάλει; Αν είναι 120 μπορείς άνετα να βάλεις και 70αρα. Αν χωράει φυσικά. Η μπαταρία το μόνο που κάνει είναι να δίνει ρεύμα στην αρχή για το γύρισμα της μιζας, από εκεί και πέρα αναλαμβάνει ο εναλλάκτης , και μόνο όταν το ρεύμα του είναι ανεπαρκές , δίνει και η μπαταρία. το οτι είναι 2000 το αμάξι δεν παίζει ρόλο το πόσο μεγάλη πρέπει να είναι η μπαταρία, εκτός και αν ο εναλλάκτης είναι πολύ μικρός για το ηλεκτρικό φορτίο του αυτοκινήτου. Αλλά θεωρώ πως ο εναλλάκτης του είναι αρκετά μεγάλος. Αν εσύ θεωρείς πως η μπαταρία σου για κάποιο λόγο είναι μικρή βάλε μία μεγαλύτερη , λογικά ο εναλλάκτης μία χαρα΄θα τη σηκώνει. Να προσέχεις μόνο τα αμπέρ εκκίνησης να είναι αρκετά . όσο μεγαλύτερα τόσο ευκολότερα μπορεί να γυρίσει τη μίζα. 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 12 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 12 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Βαγγ3λης είπε Πόσα χρόνια την έχεις τη μπαταρία; Το γραφω από 3/2015 . Πηγα να δοκιμασω τωρα και μολις εβγαλα τον συναγερμο εκανε ένα διπλο μπιπ που δεν κανει κανονικα . Μπηκα μεσα πηρε εμπρος αλλα με δυσκολια. Κλειδωσα μονο με το κλειδι . Επεξ/σία 12 Ιουλίου 2019 από Γιάννης Platano
Tsino Δημοσ. 12 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2019 Άλλαξέ την άμεσα, θα σε αφήσει και θα χρειάζεσαι το αυτοκίνητο... 1
lary7 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2019 Είναι 4 ετών οπότε είναι στο όριο ζωής της, άδειασε και από το δυναμό οπότε είχε επιπλέον φθορά. Πας για αλλαγή σίγουρα, απο την στιγμή που σε κάλυψε η 55ρα δεν έχεις λόγο να πας σε πιο μεγάλη, ιδιαίτερα αν δεν έχεις extra πράγματα στο αμάξι.
bkran Δημοσ. 12 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2019 Μήπως αποφορτίσε από την μη λειτουργία του δυναμό και δεν έχει φορτίσει πλήρως? Εμένα μια αντίστοιχη Bosch μου είχε βγάλει σχεδόν 8 χρόνια. Μια πιο μεγάλη βόλτα θα έλεγα ή ακομα καλύτερα σε ένα μαγαζί με μπαταρίες που θα μπορούν να την μετρήσουν. Αν είναι off την αλλάζεις επί τόπου. Τώρα για το μέγεθος κι εμένα μου φαίνεται μικρή, είχα 52AH σε 1400. Για να την βάλει ο κατασκευαστής κάτι θα ξέρει που λένε, οι ηλεκτρολόγοι συνήθως βάζουν 2-3-4 AH παραπάνω χωρίς να υπάρχει πρόβλημα.
andrapos Δημοσ. 12 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2019 3 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε Την εχω σε Honda CRV από 3/2015 . Πριν λιγες μερες χαλασε το δυναμο του αυτοκινητου και το αλλαξα 240 ευρω παρακαλω.Εμεινε το αυτοκινητο μετα από 7 χλμ διαδρομή Σημερα με δυσκολια πηρε εμπρος το αυτοκινητο με τοχαρακτηριστικο γκρρρ μια δυο φορες . Μετα από 5 χλμ διαδρομή το αφησα μια ωρα και παλι τα ιδια . Μαλλον θελει και αυτή αλλαγμα 55αρα δεν ειναι μικρη για 2000 κυβικα αμαξι ? Όταν χάλασε το δυναμό έμεινες από μπαταρία ή το κατάλαβες νωρίτερα;Μετά την αλλαγή του δυναμό φορτίσατε την μπαταρία;Γιατί ακόμα και αν τώρα έχεις καινούριο δυναμό αν η μπαταρία πριν είχε αποφορτιστεί πολύ πρέπει να τη φορτίσεις(με εξωτερικό φορτιστή),ειδικά αν κάνεις μικρές διαδρομές δεν πρόκειται να προλάβει το δυναμό να την ξαναφορτίσει. 1
meletis_m Δημοσ. 12 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε Την εχω σε Honda CRV από 3/2015 . Πριν λιγες μερες χαλασε το δυναμο του αυτοκινητου και το αλλαξα 240 ευρω παρακαλω.Εμεινε το αυτοκινητο μετα από 7 χλμ διαδρομή Σημερα με δυσκολια πηρε εμπρος το αυτοκινητο με τοχαρακτηριστικο γκρρρ μια δυο φορες . Μετα από 5 χλμ διαδρομή το αφησα μια ωρα και παλι τα ιδια . Μαλλον θελει και αυτή αλλαγμα 55αρα δεν ειναι μικρη για 2000 κυβικα αμαξι ? Δείτε τι προτείνει η ίδια η Honda ; Mηπως την είχε πολύ καιρό στο ράφι το μαγαζί και έχει πέσει η χωρητικότητα. Όταν άλλαξε τη μπαταρία , ελενξει εάν το καινούργιο δυναμό φορτίζει; Πολύ πιθανόν είναι να μην πρόλαβε να φορτίσει. Κάντε μια διαδρομή 50 χιλιόμετρα Γιατί εάν κάνατε μόνο 5 χλμ και σταματήσατε και ξαναβάλετε μπροστά το τράβηξε ολο η μιζα Επεξ/σία 12 Ιουλίου 2019 από meletis_m 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 12 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 12 Ιουλίου 2019 30 λεπτά πριν, lary7 είπε Είναι 4 ετών οπότε είναι στο όριο ζωής της, άδειασε και από το δυναμό οπότε είχε επιπλέον φθορά. Πας για αλλαγή σίγουρα, απο την στιγμή που σε κάλυψε η 55ρα δεν έχεις λόγο να πας σε πιο μεγάλη, ιδιαίτερα αν δεν έχεις extra πράγματα στο αμάξι. Εχω οθονη 2din και το κλιματιστικο ποτε σχδον κλειστο.
gdriver Δημοσ. 12 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) την οθόνη την είχε από τη μάνα του; αν ναι, τότε δεν έχεις κάτι να φοβάσαι. η μεγαλύτερη μπαταρία ίσως να βοηθούσε αν έβαζες κανέναν ενισχυτή με πολλά watt κατανάλωση. Ένα πολύ καλό κόλπο , που αποτελεί ίσως μία απο τις σημαντικότερες ηλεκτρικές αναβαθμίσεις που μ,πορείς να κάνεις, είναι να πάρεις ένα καλό καλώδιο, χοντρό, 0 gauge ή 70mm2 και να συνδέσεις απευθείας τον εναλλάκτη με το θετικό πόλο της μπαταρίας. Εννοείται πως τα του αυτοκινήτου καλώδια δεν τα βγάζεις. Επεξ/σία 12 Ιουλίου 2019 από gdriver 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 12 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 12 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, gdriver είπε την οθόνη την είχε από τη μάνα του; αν ναι, τότε δεν έχεις κάτι να φοβάσαι. η μεγαλύτερη μπαταρία ίσως να βοηθούσε αν έβαζες κανέναν ενισχυτή με πολλά watt κατανάλωση. Ένα πολύ καλό κόλπο , που αποτελεί ίσως μία απο τις σημαντικότερες ηλεκτρικές αναβαθμίσεις που μ,πορείς να κάνεις, είναι να πάρεις ένα καλό καλώδιο, χοντρό, 0 gauge ή 70mm2 και να συνδέσεις απευθείας τον εναλλάκτη με το θετικό πόλο της μπαταρίας. Εννοείται πως τα του αυτοκινήτου καλώδια δεν τα βγάζεις. Εγω την εβαλα την οθονη (Kenwood) μαζι με navibox για πλοηγηση. Επεξ/σία 12 Ιουλίου 2019 από Γιάννης Platano
gia_nnis Δημοσ. 12 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2019 6 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε Την εχω σε Honda CRV από 3/2015 . Πριν λιγες μερες χαλασε το δυναμο του αυτοκινητου και το αλλαξα 240 ευρω παρακαλω.Εμεινε το αυτοκινητο μετα από 7 χλμ διαδρομή Σημερα με δυσκολια πηρε εμπρος το αυτοκινητο με τοχαρακτηριστικο γκρρρ μια δυο φορες . Μετα από 5 χλμ διαδρομή το αφησα μια ωρα και παλι τα ιδια . Μαλλον θελει και αυτή αλλαγμα 55αρα δεν ειναι μικρη για 2000 κυβικα αμαξι ? Εκει που εδωσες τα 240ευρω δεν μπορεσε να σου μετρησει την μπαταρια να ξερεις σε τι κατασταση βρισκεται? Δεν θα σου εκανε χαρη.. Πληρωνεις και τον πληρωσες και καλα! Συνηθως το alternator επισκευαζεται δεν αλλαζεται.. οπως και με τη μιζα..
Γιάννης Platano Δημοσ. 12 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 12 Ιουλίου 2019 4 ώρες πριν, andrapos είπε Όταν χάλασε το δυναμό έμεινες από μπαταρία ή το κατάλαβες νωρίτερα;Μετά την αλλαγή του δυναμό φορτίσατε την μπαταρία;Γιατί ακόμα και αν τώρα έχεις καινούριο δυναμό αν η μπαταρία πριν είχε αποφορτιστεί πολύ πρέπει να τη φορτίσεις(με εξωτερικό φορτιστή),ειδικά αν κάνεις μικρές διαδρομές δεν πρόκειται να προλάβει το δυναμό να την ξαναφορτίσει. Οχι καμμια ενδειξη πριν...Την φορτισε αλλα .. Πηγα πριν λιγο Μπαταρια Θα βαλω παλι Bosch αλλα 55αρα που χωραει με 80 ευρω Υπαρχουν κια πιο φτηνες Bosch απο οτι ειπα αλλα κατασκευαζοντε σε Ισπανια και δεν εχουν σχεση με τις αλλες.
tarantules Δημοσ. 12 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) Κι εγώ την Bosch S4 έχω αλλά μικρότερη , 45Ah 330A ρεύμα εκκίνησης.Αγορά το 2015 αλλά μέχρι στιγμής με ένα battery tester μου έβγαλε 61% health.223Α από τα 330Α ονομαστικά οπότε ίσως το χειμώνα που μας έρχεται χρειαστεί να την αλλάξω. Επεξ/σία 12 Ιουλίου 2019 από tarantules
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα