tselehub Δημοσ. 11 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα θέλω να κάνω μια ερώτηση σχετικά με κατι που δεν ξερω αν ισχυει...Ψηνομουν για αγορα ενος yamaha r6 το οποιο ειναι 600cc...Εγω εχω το διπλωμα Α2 που δεν την καλυπτει...Βρηκα στο εξωτερικο το r6 που το εχουν κανει περιορισμο στα μισα αλογα με καποιο κιτ/προγραμμα δεν γνωριζω ακριβως, και ειναι δηλωμενο ετσι στην αδεια ωστε να οδηγειται με το Α2...Γνωριζει κανεις αν ειναι νομιμο αυτο? Το μηχανακι που βρηκα πωλειται απο μαγαζι στο εξωτερικο....Δεν ξερω αν επιτρεπεται να βαλω link αγγελιας... Και η ερώτηση μου είναι, γνωρίζετε αν μπορώ να κάνω αυτή την "μετατροπή-αλλαγη" στην άδεια αν αγοράσω κάποια μηχανάκι από εδώ? Επεξ/σία 11 Ιουλίου 2019 από tselehub
mclein² Δημοσ. 11 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2019 στον ελεγχο βλεπουν τι ακριβως γραφει η αδεια. χρωμα, κυβικα, κιλοβατωρες, ιππους, θρησκεια, ομαδα...οτιδηποτε τελοσπαντων. αν συμφωνουν με το διπλωμα σου, δεν υπαρχει κανενα προβλημα.
tselehub Δημοσ. 11 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 11 Ιουλίου 2019 1 ώρα πριν, mclein² είπε στον ελεγχο βλεπουν τι ακριβως γραφει η αδεια. χρωμα, κυβικα, κιλοβατωρες, ιππους, θρησκεια, ομαδα...οτιδηποτε τελοσπαντων. αν συμφωνουν με το διπλωμα σου, δεν υπαρχει κανενα προβλημα. Συγνώμη, έκανα update την ερώτηση μου, έκανα το τοπικ βιαστικά και δεν έγραψα το σημαντικότερο που ήθελα! Αν μπορώ να κάνω αυτή την "μετατροπή-αλλαγη" στην άδεια αν αγοράσω κάποιο μηχανάκι από εδώ!
NikosKallithea Δημοσ. 11 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2019 Οχι δεν μπορεις, να περιμένεις να περάσουν τα χρόνια για να ανέβεις σε ενα rr, ο νομοθέτης οταν έγραφε αυτο το νομο ειχε απόλυτο δίκιο.
tselehub Δημοσ. 12 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 12 Ιουλίου 2019 6 ώρες πριν, NikosKallithea είπε Οχι δεν μπορεις, να περιμένεις να περάσουν τα χρόνια για να ανέβεις σε ενα rr, ο νομοθέτης οταν έγραφε αυτο το νομο ειχε απόλυτο δίκιο. Είμαι στην ηλικία, απλά έχω βαρεθεί να βγάζω διπλώματα, 4 έχω βγάλει
Tompgr Δημοσ. 12 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2019 8 ώρες πριν, tselehub είπε Είμαι στην ηλικία, απλά έχω βαρεθεί να βγάζω διπλώματα, 4 έχω βγάλει Αν έχεις βαρεθεί, μείνε σε αυτά που έχεις δεν σε υποχρεώνει κάνεις να πας στα 600 κυβικά.
NikosKallithea Δημοσ. 12 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2019 Το να να μπεις σε αυτη τη διαδικασια που περιγραφεις για να μην βγάλεις διπλωμα δεν ειναι και το καλύτερο. Βγάλε το δίπλωμα και μετα ουτε που θα θυμασε αυτη τη περιπέτεια με τα διπλωματα.
tselehub Δημοσ. 12 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 12 Ιουλίου 2019 1 ώρα πριν, Tompgr είπε Αν έχεις βαρεθεί, μείνε σε αυτά που έχεις δεν σε υποχρεώνει κάνεις να πας στα 600 κυβικά. comment χωρις λογο
bigoulas Δημοσ. 13 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2019 Αν σε ενδιαφέρει το R6 ρώτα στη YAMAHA αν φέρνει το κιτ υποκυβισμού. Πάντως σίγουρα φέρνει το MT 07 υποκυβισμένο.
giannistsolas Δημοσ. 14 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2019 Στις 13/7/2019 στις 12:55 ΠΜ, bigoulas είπε Αν σε ενδιαφέρει το R6 ρώτα στη YAMAHA αν φέρνει το κιτ υποκυβισμού. Πάντως σίγουρα φέρνει το MT 07 υποκυβισμένο. χαχα τι λες ρε τρελε. Καμια εταιρια δεν κανει υποκυβισμο στα μοτερ της. Το μονο που κανουν ειναι να βαζουν περιοριστη στην πεταλουδα και στον εγκεφαλο ωστε να ''κλειδωνει'' στα 35kw. Οι περιοριστες αυτοι με εναν επαναπρογραμματισμο εγκεφαλου φευγουν. Νομιμο; δεν θα το λεγα αλλα δεν νομιζω να ασχοληθει κανεις. Τωρα στο παιδι με το r6 αν μπορεις να παραγγειλεις αυτο το kit και να το δηλωσεις 35kw και μετα να το ξηλωσεις καντο. Αν αξιζει τα λεφτα του ; Εσυ μονο θα μας πεις
bigoulas Δημοσ. 14 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2019 Εντάξει αυτό εννοούσα. Δεν θα του μειώσουν τα κυβικά. Είναι νόμιμο. Στην Ελλάδα δεν έχει τσουλήσει αυτή η μέθοδος, πιθανότατα λόγω οικονομικών προτιμούνται μικρότερου κυβισμού μοτοσυκλέτες.
ExTaCy1337 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) Στις 11/7/2019 στις 8:51 ΜΜ, NikosKallithea είπε Οχι δεν μπορεις, να περιμένεις να περάσουν τα χρόνια για να ανέβεις σε ενα rr, ο νομοθέτης οταν έγραφε αυτο το νομο ειχε απόλυτο δίκιο. Αυτος που δεν ξερει τι σχημα εχει ο κυλινδρος; Ελα ρε παιδια τι ψαχνουμε τωρα, εδω ψαχνομουν ποσες ωρες για να παρω μηχανη η οποια εχει αλλον αριθμο μηχανης ενω τα πρωτα 4 ψηφια ειναι ιδια, δηλαδη ολοιδιο μοτερ απλα αλλαχτηκε. Που ο νομος λεει δεν εισαι υποχρεωμενος να το δηλωσεις στην αδεια, και κανεις δεν ηξερε τιποτα, ουτε μηχανολογοι, οτι να'ναι. Τι περιμενετε απο κατι νομοθετες 100 χρονων που κουβαλουσαν γαιδουρια, και με τετοιο λαο που το μονο που ξερει ειναι να τρολλαρει και να καταδικαζει τον κοσμο με ηλιθιους νομους. Στην Αγγλια αυτο που λες γινεται, Μπορεις να κανεις restrict μεχρι και 50%, δηλαδη 70KW στα 35Kw και να εισαι νομιμος, βεβαια πρεπει να δεις και το 0.2kw/kg. Στο Ελλαντα εισαι δυσκολα αδερφε.... Δεν εχω ιδεα αν αυτου του τυπου τα restricts γινονται σε μηχανολογο και πως γινονται για να περασει στο υπουργειο.Εδω παιζει μηχανολογοι να μην ξερουν.. Αλλα ειπαμε τι περιμενεις.. Πρεπει να το ψαξεις.. Δες σε κανα φορουμ με μοτο, εδω μεσα δεν εχουνε ιδεα. Τα εχουν κανει ετσι ωστε να πρεπει να βγαλεις 25 διπλωματα και να μοιραζεις χιλιαρικα για καθε κυβικο, διοτι ετσι μαθαινεις να οδηγας, καναν δρομο ομως δεν λενε να φτιαξουνε, να δινουν los poulos αυτους που τσιμπανε λαδωματακια+ καποια ποινη κτλ, να αυξησουν τους ελεγχους ή κατι τελος παντων. Ναι εγινε... Βρηκα αυτο εδω σε φορουμ με μηχανακια: Σύμφωνα με υπουργική απόφαση, είναι δυνατόν ιδιώτης να περιορίσει μοτοσυκλέτα που βρίσκεται στα όρια του Α2. Εάν είναι μεταχειρισμένη: μόνο εάν και εφόσον η νέα ιπποδύναμη δεν διαφέρει πάνω από 25% σε σχέση με την παλιά (στο yme.gov υπάρχει σχετική φόρμα συμπλήρωσης στον οδηγό για τους πολίτες). Το CB400sf εμπίπτει σε αυτά τα όρια, αλλά πρέπει να κοιτάξεις αν αναγράφεται στην άδειά του η (αρχική) ιπποδύναμη ώστε να μπορείς να το αποδείξεις. Υπάρχει ένα ισπανικό sitehttp://www.atimpex.com/europe/ όπου εμπορεύεται εγκεκριμένους περιοριστές. Επιλέγεις τον κατάλληλο και προχωράς. Η διαδικασία όπως σου είπα, περιγράφεται στο site του Υπουργείου Μεταφορών. Εάν είναι καινούργια: πρέπει να έρθει περιορισμένη στα 35kw ήδη από το εργοστάσιο. Η ισχύς των 35kw αναγράφεται στην έγκριση τύπου. Σημείωσε πως ακόμη και όταν βγάλεις απεριόριστο, η άδεια της μοτοσυκλέτας δεν θα μπορέσει ΠΟΤΕ να επαναφερθεί στην αρχική της ισχύ. Στα χαρτιά θα είναι πάντα 35kw. Στην πράξη μπορείς πολύ εύκολα να την επαναφέρεις, βγάζοντας τον όποιο περιορισμό (ηλεκτρονικό ή μηχανικό). Στο λέω αυτό για να είμαι ξεκάθαρος απέναντί σου σε θέματα ασφάλισης στο μέλλον κτλ. Οι μόνες τετρακύλινδρες μοτοσυκλέτες που έρχονται περιορισμένες από το εργοστάσιο αυτή τη στιγμή (αλλά δεν μπορούν να περιορισθούν ως μετέχειρες) είναι: Yamaha xj6 (57kw->35kw), Kawazaki Z800e(70kw->35kw), Honda CB650/CBR650F και ΙΣΩΣ (δεν το έχω διασταυρώσει) μετά από ειδική παραγγελία και εφόσον υπάρχει έγγριση τύπου, η Triumph Street Triple -τρικύλινδρη- (70kw->35kw). Δες και εδω, ελπιζω να επιτρεπεται το link... http://www.mybike.gr/topic/74724-περιοριστές-ισχύος-διασκευή-μοτό-για-α2/ Καλη επιτυχια μαλλον θα βγεις συνταξη μεχρι να βγαλεις ακρη 😛 Επεξ/σία 14 Ιουλίου 2019 από ExTaCy1337 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα