Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τελικα να βαζουμε 100αρα η 95αρα? και απο ποιο πρατηριο(εταιρια)

Avin δεν ειδα να λεει κανεις ?

EDIT : Avin , shell ειναι της motor OIL

BP,EKKO της ΕΛΠΕ

Επισης κατι για αυξησεις λεει !

https://www.popek.gr/index.php/el/times-kafsimon/home

Επεξ/σία από alexakos89
  • Απαντ. 51
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, alexakos89 είπε

Τελικα να βαζουμε 100αρα η 95αρα? και απο ποιο πρατηριο(εταιρια)

Avin δεν ειδα να λεει κανεις ?

Ότι σου γράφει το βιβλιαράκι και σου λέει ο κατασκευαστής! Εάν βάλεις αυτή που λέει ο κατασκευαστής και δεις προβλήματα, πυράκια, μειωμένη απόδοση κλπ, απλά άλλαξε πρατήριο γιατί σε κοροϊδεύει. Δεν σημαίνει ότι περισσότερα οκτάνια είναι καλύτερο. Κάλλιστα μπορεί να είναι και χειρότερο για μια μηχανή που δεν είναι κατασκευασμένη για αυτά. Τα οκτάνια είναι η αντίσταση στο knocking που ουσιαστικά σημαίνει δυσκολότερη ανάφλεξη. Μια βενζίνη υψηλών οκτανίων για να ανφλεγεί χρειάζεται περισσότερη ενέργεια, πρέπει να φτάσει σε υψηλότερη θερμοκρασία. Αυτό κάλλιστα μπορεί να οδηγήσει σε αυξημένες ηλεκτρικές απώλειες (parasitic electrical losses), ή εάν το σύστημα ανάφλεξης δεν είναι αρκετά δυνατό, μπορεί να έχεις μειωμένη καύση ή και misfires. 

Μόνο στην Ελλάδα είδα να γίνεται τέτοιος χαμός για 100αρα. Στο εξωτερικό συνήθως πάει 95, 97/98, και μετά 100αρα για τα πολύ premium αμάξια (ή στημένα) .

Ακόμα και τα Mclaren λεν για 98Ron, και αν δεν υπάρχει μπορεί να μπει και 95! 

Αναφορά σε κείμενο

For maximum engine performance the use of 98 RON/88 MON unleaded petrol meeting specification EN 228 is required. In areas where 98 RON/88 MON is unavailable, use unleaded premium grade petrol with a minimum octane rating of 95 RON/85 MON, meeting specification EN 228.

 

  • Thanks 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Ότι σου γράφει το βιβλιαράκι και σου λέει ο κατασκευαστής! Εάν βάλεις αυτή που λέει ο κατασκευαστής και δεις προβλήματα, πυράκια, μειωμένη απόδοση κλπ, απλά άλλαξε πρατήριο γιατί σε κοροϊδεύει. Δεν σημαίνει ότι περισσότερα οκτάνια είναι καλύτερο. Κάλλιστα μπορεί να είναι και χειρότερο για μια μηχανή που δεν είναι κατασκευασμένη για αυτά. Τα οκτάνια είναι η αντίσταση στο knocking που ουσιαστικά σημαίνει δυσκολότερη ανάφλεξη. Μια βενζίνη υψηλών οκτανίων για να ανφλεγεί χρειάζεται περισσότερη ενέργεια, πρέπει να φτάσει σε υψηλότερη θερμοκρασία. Αυτό κάλλιστα μπορεί να οδηγήσει σε αυξημένες ηλεκτρικές απώλειες (parasitic electrical losses), ή εάν το σύστημα ανάφλεξης δεν είναι αρκετά δυνατό, μπορεί να έχεις μειωμένη καύση ή και misfires. 

Μόνο στην Ελλάδα είδα να γίνεται τέτοιος χαμός για 100αρα. Στο εξωτερικό συνήθως πάει 95, 97/98, και μετά 100αρα για τα πολύ premium αμάξια (ή στημένα) .

Ακόμα και τα Mclaren λεν για 98Ron, και αν δεν υπάρχει μπορεί να μπει και 95! 

Αμολυβδη λεει εως E10 - 95 RON. οποτε οτι παραπανω κακο κανω εν τελει ? Και γιατι ολοι λενε με 100αρα βλεπουν ολοι διαφορα σε χιθλιομετρα και ακουσμα κινητηρα ?

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, alexakos89 είπε

Αμολυβδη λεει εως E10 - 95 RON. οποτε οτι παραπανω κακο κανω εν τελει ? Και γιατι ολοι λενε με 100αρα βλεπουν ολοι διαφορα σε χιθλιομετρα και ακουσμα κινητηρα ?

Αφού σου λέει έως 95, τότε προφανώς δεν είναι optimized για να κάψει κάτι με  περισσότερα οκτάνια.

Όλοι λένε επειδή... όπως είπα και πριν, η 95ron στην Ελλάδα είναι νοθευμένη σε σημείο που γίνεται σχεδόν άχρηστη για τα αμάξια. Βλέπουν διαφορά (ή νομίζουν ότι βλέπουν) επειδή απλά είναι καλύτερης ποιότητας βενζίνη, λιγότερο νοθευμένη. Όχι λόγω τον οκτανίων. Οδηγήστε αμάξι στην υπόλοιπη Ευρώπη και θα δείτε ότι δεν έχει κανένα απολύτως νόημα η 100ρα.

Από την Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου των ΗΠΑ

Αναφορά σε κείμενο

Unless it’s recommended by your owner’s manual, don’t spend the money on high octane gas. In most cases, there’s no benefit. Higher octane helps only if you have problems with your engine “knocking.”....

[...]In fact, in most cases, using a higher octane gasoline than your owner's manual recommends offers absolutely no benefit. It won't make your car perform better, go faster, get better mileage, or run cleaner. Your best bet: listen to your owner's manual.

 

Επισκέπτης
Δημοσ.
47 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Μόνο στην Ελλάδα είδα να γίνεται τέτοιος χαμός για 100αρα. Στο εξωτερικό συνήθως πάει 95, 97/98, και μετά 100αρα για τα πολύ premium αμάξια (ή στημένα) .

Αυτό ακριβώς.Μονο εδώ.

Εδώ βέβαια ο Έλληνας πιστεύει ότι αν βάλει 100αρα στο 4κυλινδρο αμαξι του θα πάρει άλογα και θα βγάλει παραπάνω χλμ.

Εκτος αν μιλάμε για νοθευμένα καύσιμα,όποτε βάζεις 100αρα για να έχεις μια πιο καθαρή 95αρα.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, alexakos89 είπε

Τελικα να βαζουμε 100αρα η 95αρα? και απο ποιο πρατηριο(εταιρια)

Avin δεν ειδα να λεει κανεις ?

EDIT : Avin , shell ειναι της motor OIL

BP,EKKO της ΕΛΠΕ

Επισης κατι για αυξησεις λεει !

https://www.popek.gr/index.php/el/times-kafsimon/home

Εγω βαζω ετεκα.εχει 95 και 100 .Δεν έχει 97.

Ευχαριστημένος ένα χρόνο τώρα.coral ( shell δλδ δεν ξαναβάλω). Η διαφορά είναι 17 λεπτά του ευρώ.δλδ στα 10 λίτρα που βάζω στο dt δίνω 1.7 ευρώ πιο πολύ από ότι να έβαζα 95.βάζε 100αρα και τέλος.εγω τωρα περιμένω να κάψω την 95 που έβαλα ετσι για να δω.μονο 100αρα στο μηχανάκι.( Τι ήθελα και τους άκουσα και έβαλα 95αρα αφού ήξερα πως θα έχω θέμα).

Στο αυτοκίνητο βάζω απλή 95.

Επεξ/σία από mp123
  • Like 1
Δημοσ.

Ελα μωρε, τι ξέρει η Ομοσπονδιακή επιτροπή εμπορίου, αφού το παιδί που βάζει βενζίνη στη Shell σου λέει οτι είναι κρίμα να βάζεις σε τέτοιο αυτοκίνητο 95αρα (δεν έχει σημασία τι αυτοκίνητο έχεις, το παραμύθι είναι ίδιο). 

100αρα μόνο αν θέλει τέτοια το αυτοκίνητο. Αλλιώς "απλή". Αλλά για να σου φύγει η έννοια αν όντως βοηθάει, κάνε ένα φουλάρισμα στη Shell όταν την έχει προσφορά κι άλλο ένα με απλή στο ίδιο πρατήριο και δες απο μόνος σου. Αλλά μη ψάχνεις να βρεις θετικά στην 100αρα, αξιολόγησε την απόδοση αντικειμενικά...

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, mp123 είπε

Εγω βαζω ετεκα.εχει 95 και 100 .Δεν έχει 97.

Ευχαριστημένος ένα χρόνο τώρα.coral ( shell δλδ δεν ξαναβάλω). Η διαφορά είναι 17 λεπτά του ευρώ.δλδ στα 10 λίτρα που βάζω στο dt δίνω 1.7 ευρώ πιο πολύ από ότι να έβαζα 95.βάζε 100αρα και τέλος.εγω τωρα περιμένω να κάψω την 95 που έβαλα ετσι για να δω.μονο 100αρα στο μηχανάκι.( Τι ήθελα και τους άκουσα και έβαλα 95αρα αφού ήξερα πως θα έχω θέμα).

Δεν υπάρχει πλέον 97 . Μόνο 95 και 100.

Εγώ επειδή το έχω υγραέριο βάζω καμιά φορά 100άρα.Καμία διαφορά δεν βλέπω απλά το κάνω περισσότερο έτσι για τα μπεκ βενζίνης που τεμπελιάζουν και για περισσότερη λίπανση στις βαλβίδες.

Βάζω από ένα silk στη γειτονιά μου που την έχει τώρα 1,59 (όσο δηλαδή έχουν καποια την 95άρα) Για αυτούς που καίνε μόνο βενζίνη και ο κατασκευαστής λέει 95 τζάμπα βάζουν 100άρα. Όσο για τη vpower της Shell μία μαρκετίστικη 95άρα.Μην στέκεστε σε ουρές κάθε Τρίτη (όπως βλέπω σε πολλά) να βάλετε δήθεν ανώτερο καύσιμο.

 

Επεξ/σία από papoys1
  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Δεν υπάρχει πλέον 97 . Μόνο 95 και 100.

Εγώ επειδή το έχω υγραέριο βάζω καμιά φορά 100άρα.Καμία διαφορά δεν βλέπω απλά το κάνω περισσότερο έτσι για τα μπεκ βενζίνης που τεμπελιάζουν και για περισσότερη λίπανση στις βαλβίδες.

Βάζω από ένα silk στη γειτονιά μου που την έχει τώρα 1,59 (όσο δηλαδή έχουν καποια την 95άρα) Για αυτούς που καίνε μόνο βενζίνη και ο κατασκευαστής λέει 95 τζάμπα βάζουν 100άρα. Όσο για τη vpower της Shell μία μαρκετίστικη 95άρα.Μην στέκεστε σε ουρές κάθε Τρίτη (όπως βλέπω σε πολλά) να βάλετε δήθεν ανώτερο καύσιμο.

Τωρα πια τέλος η shell.το μάθαμε το παραμύθι.

  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, alexakos89 είπε

Θα δοκιμασω AVIN. Το οτι ειναι SHELL και AVIN MOTOR OIL της κανει ιδιες? 

Φίλε επειδή το έχω ψάξει όλοι από την ίδια μάνικα φορτώνουν 95άρα ή 100άρα. Αυτές οι δύο υπάρχουν. Απλά η Shell λέει ότι δίνει στο οδηγό ένα μπουκάλι με άγνωστο περιεχόμενο (το βαφτίζουν πρόσθετα) αυτός ανεβαίνει στο βυτίο το ρίχνει μέσα και έτσι γεννιέται η ξακουστή vpower που κάθε Τρίτη γίνεται χαμός να προλάβουν κάποιοι να βάλουν.

Ετσι όλα τα πρατήρια ανεξαρτήτου μάρκας παίρνουν από το διυλιστήριο το ίδιο καύσιμο.Αν γίνει νοθεία θα γίνει στο βυτίο ή στο πρατήριο.Οπότε βρίσκεις όσο γίνεται καλό και τίμιο πρατηριούχο και βάζεις από εκεί καύσιμο 95 ή 100 οκτανίων ανάλογα τι λέει το μάνουαλ του οχήματός σου.

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, alexakos89 είπε

Θα δοκιμασω AVIN. Το οτι ειναι SHELL και AVIN MOTOR OIL της κανει ιδιες? 

Μπαααα με avin θα γίνει πύραυλος το εργαλείο.

Δημοσ.

Εγω μετα απο διαβασμα που εριξα , καλο θα ειναι να βαζεις οτι λεει ο κατασκευαστης.

Κατι θα ξερει παραπανω. και σε πολλες χωρες δεν εχουν καν 100αρα. Ψαχνουν πως και πως τα βενζιναδικα για να βαλουν σε τουρμπο αμαξια και φτιαγμενα.

Τωρα εβαλα AVIN. θα δω χιλιομετρα και καταναλωση και θα ενημερωσω.

EKO = 8 λιτρα = 209 χλμ, 2η φορα αλλο βενζιναδικο 200 χλμ

Shell v-power = 8 Λιτρα = 202 χλμ , 2η φορα = 190 χλμ

AVIN = ?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...