Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
Δημοσ.
2 ώρες πριν, bkran είπε

Δεν ξέρω για τις δικές μας βενζίνες, στην Αγγλία είχαν κάνει δοκιμή με ενδιαφέροντα αποτελέσματα

Είδαν περίπου ένα 2-3% πάνω σε δυναμομετρο.

Εμένα σε 600αρι τετρακύλινδρο είχε εμφανής διαφορά η 100αρα αλλά μιας και η Yamaha ελεγε 92 οκτάνια minimum έβαζα απλή. 

Οπότε στα 200 άλογα ζήτημα να πάρει αλλά 4 με το ζόρι,τα οποία δεν θα τα καταλάβεις ποτέ στο δρόμο.Αν τα πάρει ανάλογα το αμάξι.

Το θέμα Ελλάδα είναι κατά πόσο η 95αρα είναι καθαρή 95αρα.

  • Απαντ. 51
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

είναι από τα θέματα που δε βγαίνει άκρη. και ο καθένας λέει ό,τι θέλει.

Τα πράγματα είναι απλά. όποιος ενδιαφέρεται να δει τι ισχύει ας βάλει μια φορά 100αρα να δει πως θα πάει η μηχανή, θα δώσετε 5€ παραπάνω μια φορά. δεν έγινε και κάτι. Από το να κάθεστε και να μαλώνετε...

ο ένας λέει δεν υπάρχει διαφορά και παραθέτει και επιχειρήματα, ο άλλος λέει ότι έχει δοκιμάσει κι έχει δει διαφορά. προσωπικά εγώ δεν έχω δοκιμάσει. Στο αυτοκίνητο δε πρόκειται να βάλω διότι και διαφορά να υπάρχει αμφιβάλλω αν θα υπάρχει όφελος λόγω της αυξημένης τιμής. Το να βγάλω λίγα χιλιόμετρα παραπάνω ή να αυξηθεί λίγο η τελική δε λέει κάτι. πρέπει να υπάρχει σημαντική βελτίωση για να δικαιολογήσει την αυξημένη τιμή.

αυτό όμως που είχα σκεφτεί να κάνω είναι σε 125cc να βάλω 100αρα να δω πως θα πάει. Αν και θεωρητικά δε θα αλλάξει κάτι, έχω διαβάσει σε παρουσίαση παπιού ότι όντως με 100αρα ένα παπί τραβούσε καλύτερα. Νομίζω το innova ηταν,

Ο λόγος που θέλω να το δοκιμάσω είναι ότι μερικές φορές (ελάχιστες) που πηγαίνω σε κεντρικούς δρόμους ο κινητήρας είναι στο όριο. Εκεί και μια μικρή βελτίωση να έχει ο κινητήρας θα είναι προς όφελος μου ασχέτως αν το κόστος θα είναι δυασανάλογο.

Πάρε μεγαλύτερη μηχανή θα μου πείτε τώρα....οκ είναι στο πρόγραμμα για την επόμενη χρονιά

Τέσπα, αν ποτέ το δοκιμάσω θα ενημερώσω.

  • Like 1
Δημοσ.

Σήμερα έκανα μια δευτερη δοκιμή  με 95αρα  στο dt ετσι για να δω να είμαι σιγουρος  Τι το ήθελα..καμμία σχέση. Πιο θορυβώδης ο κινητηρας και λιγο πιο χαμηλη ροπη.αντε τωρα να περιμένω να αδειάσει να βάλω 100αρα πάλι. 

  • Like 1
Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μη περιμένετε να δείτε διαφορές στα σαραβαλάκια... αλλά σε σύγχρονους κινητήρες βελτιώνει αισθητά την ροπή. Γενικά υπάρχει και μια ομαλότερη καύση και καλύτερο ρελαντί στην μέγιστη συμπίεση και σε ταξιδάκια βγάζει και περισσότερα χιλιόμετρα.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Nikosmile είπε

Μη περιμένετε να δείτε διαφορές στα σαραβαλάκια... αλλά σε σύγχρονους κινητήρες βελτιώνει αισθητά την ροπή. Γενικά υπάρχει και μια ομαλότερη καύση και καλύτερο ρελαντί στην μέγιστη συμπίεση και σε ταξιδάκια βγάζει και περισσότερα χιλιόμετρα.

Τίποτα το παρατηρήσιμο δεν κάνει εάν ο κινητήρας δεν έχει κατασκευαστεί / γίνει optimized για τα συγκεκριμένα οκτάνια. Απλά στην Ελλάδα η 95οκτανίων είναι νοθευμένη σε βαθμό αχρηστίας στα περισσότερα πρατήρια. Η διαφορά που παρατηρείτε είναι η διαφορά μεταξύ full νοθευμένου καυσίμου, και λιγότερο νοθευμένου καυσίμου, και όχι η διαφορά στα οκτάνια. 

  • Like 6
Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Τίποτα το παρατηρήσιμο δεν κάνει εάν ο κινητήρας δεν έχει κατασκευαστεί / γίνει optimized για τα συγκεκριμένα οκτάνια. Απλά στην Ελλάδα η 95οκτανίων είναι νοθευμένη σε βαθμό αχρηστίας στα περισσότερα πρατήρια. Η διαφορά που παρατηρείτε είναι η διαφορά μεταξύ full νοθευμένου καυσίμου, και λιγότερο νοθευμένου καυσίμου, και όχι η διαφορά στα οκτάνια. 

Σήμερα πλέον είναι σπάνιες οι νοθείες. Η ποιότητα όμως της βενζίνης διαφέρει από εταιρία σε εταιρία και από εποχή σε εποχή.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Nikosmile είπε

Η ποιότητα όμως της βενζίνης διαφέρει από εταιρία σε εταιρία

Γιατί αυτό?

Όλες από τα ίδια διυλιστήρια δεν ψωνίζουν?

  • Like 2
Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, turbat0s είπε

Γιατί αυτό?

Όλες από τα ίδια διυλιστήρια δεν ψωνίζουν?

Όχι βέβαια, άλλα της Shell και άλλα της BP και της EKO. Υπάρχουν και οι μυστικές συνταγές της βενζίνης (πρόσθετα, βελτιωτικά) που είναι απόρρητες :X και διαφορετικές για κάθε εταιρία. Είναι σαν τις μπουγάτσες... άλλη της Θεσσαλονίκης και άλλη της ??? :P. Θα χορτάσεις και με τις δύο αλλά θα καταλήξεις σε μία!

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
22 λεπτά πριν, Nikosmile είπε

Όχι βέβαια, άλλα της Shell και άλλα της BP και της EKO. Υπάρχουν και οι μυστικές συνταγές της βενζίνης (πρόσθετα, βελτιωτικά) που είναι απόρρητες :X και διαφορετικές για κάθε εταιρία. Είναι σαν τις μπουγάτσες... άλλη της Θεσσαλονίκης και άλλη της ??? :P. Θα χορτάσεις και με τις δύο αλλά θα καταλήξεις σε μία!

Εδώ και καμιά δεκαετία, το σήμα της BP στην Ελλάδα ανήκει στην ΕΚΟ και το σήμα της Shell στην Motor Oil. Οπότε μάντεψε από που έρχεται το καύσιμο της BP και της Shell.

Αλλά μπορεί να είναι μυστικά από την άλλη.

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, NT1G είπε

Εδώ και καμιά δεκαετία, το σήμα της BP στην Ελλάδα ανήκει στην ΕΚΟ και το σήμα της Shell στην Motor Oil. Οπότε μάντεψε από που έρχεται το καύσιμο της BP και της Shell.

Αλλά μπορεί να είναι μυστικά από την άλλη.

Μας χάλασες το όνειρο  😂

Επεξ/σία από turbat0s
Επισκέπτης
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, NT1G είπε

Εδώ και καμιά δεκαετία, το σήμα της BP στην Ελλάδα ανήκει στην ΕΚΟ και το σήμα της Shell στην Motor Oil. Οπότε μάντεψε από που έρχεται το καύσιμο της BP και της Shell.

Αλλά μπορεί να είναι μυστικά από την άλλη.

EKO και BP βγαίνουν από τα "ελληνικά πετρέλαια" εδώ στην Θεσσαλονίκη. Το πετρέλαιο έρχεται από βόρεια Αφρική (Αλγερία ή Μαρόκο δεν θυμάμαι ακριβώς). Η Shell δεν ξέρω αν έχει παραγωγή εδώ στην Ελλάδα ή έρχεται απευθείας από έξω.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Nikosmile είπε

EKO και BP βγαίνουν από τα "ελληνικά πετρέλαια" εδώ στην Θεσσαλονίκη. Το πετρέλαιο έρχεται από βόρεια Αφρική (Αλγερία ή Μαρόκο δεν θυμάμαι ακριβώς). Η Shell δεν ξέρω αν έχει παραγωγή εδώ στην Ελλάδα ή έρχεται απευθείας από έξω.

 

Αναφορά σε κείμενο

Δραστηριότητες της Shell στην Ελλάδα

Τον Ιούνιο του 2010 η Shell ολοκλήρωσε την πώληση των δραστηριοτήτων εμπορίας στην Μότορ Όιλ (Ελλάς) Διυλιστήρια Κορίνθου Α.Ε. έναν από τους σημαντικότερους ομίλους στην Ελλάδα.

Η πώληση αφορά τις δραστηριότητες της Shell στον τομέα των πρατηρίων, τα οποία θα εξακολουθήσουν να διατηρούν το σήμα και τα προϊόντα της Shell μέσω μίας, αρχικά, πενταετούς Σύμβασης Άδειας Χρήσης Σημάτων που υπεγράφη μεταξύ της Shell και Motor Oil Hellas, τις δραστηριότητες των εμπορικών και βιομηχανικών καυσίμων, της ασφάλτου, των χημικών, του υγραερίου, τις δραστηριότητες εφοδιασμού και διανομής και τις εγκαταστάσεις παραγωγής λιπαντικών στην Ελλάδα καθώς και τη δημιουργία κοινοπραξίας μεταξύ Shell και ΜΟΤΟΡ ΟΪΛ με αντικείμενο την εμπορία αεροπορικού καυσίμου, με την επωνυμία Shell & MOH Aviation Fuels A.E.

Η Shell υπέγραψε ξεχωριστή συμφωνία με την εταιρεία Πέτρος Πετρόπουλος Α.Ε.Β.Ε. για την ανάληψη από τη τελευταία της γενικής διανομής και εμπορίας των λιπαντικών Shell στην Ελλάδα.

https://www.shell.gr/

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...