nosstrom Δημοσ. 8 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 8 Ιουλίου 2019 3 λεπτά πριν, thanasisxask είπε Σε όλα αυτά τα αεροπλάνα τρέχουν προγράμματα για να σταθούν με ασφάλεια στον αέρα. ναι συμφωνώ αλλά, άλλο ειναι να έχει θέμα αεροδυναμικής και να το κουμαντάρει το software και άλλο να συμβαίνει ανωμαλίες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Snoob Δημοσ. 8 Ιουλίου 2019 Super Moderators Share Δημοσ. 8 Ιουλίου 2019 1 λεπτό πριν, Giannakos83 είπε Καταλαβαίνω.... τίποτε δεν είναι αδύνατο !!!! Και οι άνθρωποι και οι μηχανές κάνουν λάθη ! Ομως συνήθως γίνεται μεγάλη προσπάθεια για αποφυγή ατυχημάτων από τους πιλότους που αναφέρεις και καλά να είναι αυτοί μαζί με ολο τον κόσμο..!!!!! Χαλάρωσε τσακαλε.... σε λίγο θα μας πεις οτι ησουν και ο πιλότος και βγήκες σώος και αβλαβείς...! Ορίστε. Επαναλαμβάνω, μην ανεβάζετε ό,τι βλακεία κυκλοφορεί στο ιντερνέτι χωρίς να την τσεκάρετε στοιχειωδώς. 4 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Giannakos83 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 8 Ιουλίου 2019 Just now, Snoob said: Ορίστε. Επαναλαμβάνω, μην ανεβάζετε ό,τι βλακεία κυκλοφορεί στο ιντερνέτι χωρίς να την τσεκάρετε στοιχειωδώς. Ok Θεέ !!! OK !!!! ΘΑ ΖΗΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΣΟΥ ΠΡΩΤΑ...!!!! να σε προσκυνήσουμε τώρα ???? 4 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Snoob Δημοσ. 8 Ιουλίου 2019 Super Moderators Share Δημοσ. 8 Ιουλίου 2019 Θα μου αρκούσε να συνειδητοποιούσες ότι ανέβασες ένα βίντεο με πλαστό τίτλο. Κάποιος αλήτης πήρε ένα υπαρκτό βίντεο από μια τραγωδία που στοίχισε τη ζωή σε επτά ανθρώπους και είπε να μαζέψει άκοπα κλικ. Και, δυστυχώς, υπάρχει κόσμος που θα του τα προσφέρει. 18 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Giannakos83 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 8 Ιουλίου 2019 Just now, Snoob said: Θα μου αρκούσε να συνειδητοποιούσες ότι ανέβασες ένα βίντεο με πλαστό τίτλο. Κάποιος αλήτης πήρε ένα υπαρκτό βίντεο από μια τραγωδία που στοίχισε τη ζωή σε επτά ανθρώπους και είπε να μαζέψει άκοπα κλικ. Και, δυστυχώς, υπάρχει κόσμος που θα του τα προσφέρει. Πσσσ...... respect ξανά.... από σένα έκλεψε το βίντεο ???? Μήπως δεν πρόλαβες εσύ να ανεβάσεις το κανονικό ??? Ασε μας ρε δικέ μου..... 8 11 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pace Δημοσ. 8 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 8 Ιουλίου 2019 1 ώρα πριν, Kwsths67 είπε >346 ανθρώπους Αν τρομοκρατες απο Χ χωρα καθαριζαν 350 αμερικανους θα τους εκανε εισβολη η murica παλι για την προστασια της ελευθεριας τους. Οταν sick, greedy καπιταλιστες και εταιριες για να γλιτωσουν χρηματα κανουν κατι που σκοτωνει 350 non-americans, απλα παιρνουν ευθυνη και συνεχιζουν να κανουν οτι μπορουν για να σωσουν την εικονα τους, και φυσικα να ξανασηκωσουν στον αερα τα 737-MAX που παλι θα τα κυβερνα το MCAS με τον ιδιο τροπο γιατι αεροδυναμικα το αεροπλανο εχει τρανταχτο προβλημα. Παλι τα ιδια δηλαδη, αντε να δουμε ποτε θα πεσει το επομενο και τι θα πουνε τοτε, εδω θα ειμαι θα περιμενω. εδώ να είσαι, μέσα στο αεροπλάνο να μην είσαι.... 23 λεπτά πριν, Giannakos83 είπε Πσσσ...... respect ξανά.... από σένα έκλεψε το βίντεο ???? Μήπως δεν πρόλαβες εσύ να ανεβάσεις το κανονικό ??? Ασε μας ρε δικέ μου..... εμπορικό ήταν και έγινε ότι ακριβώς σου είπε. Δεν είχαν δέσει σωστά τα φορτία και έγινε ότι έγινε. Θα μπορούσε όμως να ήταν και με κόσμο μέσα.... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators billdanos Δημοσ. 8 Ιουλίου 2019 Super Moderators Share Δημοσ. 8 Ιουλίου 2019 30 minutes ago, Giannakos83 said: Πσσσ...... respect ξανά.... από σένα έκλεψε το βίντεο ???? Μήπως δεν πρόλαβες εσύ να ανεβάσεις το κανονικό ??? Ασε μας ρε δικέ μου..... Ακόμη δεν βλέπουμε βέβαια την παραδοχή σου πως πόσταρες ...ο,τι βρήκες μπροστά σου. 6 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ardi21 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 8 Ιουλίου 2019 32 λεπτά πριν, Giannakos83 είπε Πσσσ...... respect ξανά.... από σένα έκλεψε το βίντεο ???? Μήπως δεν πρόλαβες εσύ να ανεβάσεις το κανονικό ??? Ασε μας ρε δικέ μου..... Πηγαινε κανε κανενα μπανιο και ασε τα post. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dks13 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 8 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 500.000 μελη εχει εδω μεσα, ο καθενας θα ποσταρει τη μ***κια του. Δε πειραζει Γιαννακο, εχουμε συνηθισει. Να σε εχει ο Θεος καλα. Επεξ/σία 8 Ιουλίου 2019 από dks13 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sheogorath Δημοσ. 8 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 8 Ιουλίου 2019 44 λεπτά πριν, Giannakos83 είπε Πσσσ...... respect ξανά.... από σένα έκλεψε το βίντεο ???? Μήπως δεν πρόλαβες εσύ να ανεβάσεις το κανονικό ??? Ασε μας ρε δικέ μου..... Άμα δεν αναλαμβάνουμε ευθύνη για τις μλκιες που όλοι κάνουμε (και εγώ μέσα ώρες ώρες) δεν θα αλλάξουμε ούτε θα βελτιωθούμε. Με κάθε ποστ που συνεχίζεις ετσι βουλιάζεις πιο πολύ στον βούρκο στα μάτια μας. Snoob θαυμάζω την υπομονή σου φίλτατε. Απορια πάνω στην είδηση τώρα, αντί να κατασκευάζουν ένα 737 με στεροειδή, γιατί δεν προσπαθούν να κάνουν ένα μεγαλύτερο μοντέλο (787) πιο γνώριμο/κοντά στο 737 στην πτήση για να είναι ευκολο στην χρήση από τους ίδιους πιλότους; Δεν θα ήταν πιο "ασφαλές"; 3 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Snoob Δημοσ. 8 Ιουλίου 2019 Super Moderators Share Δημοσ. 8 Ιουλίου 2019 22 ώρες πριν, Sheogorath είπε [...] Απορια πάνω στην είδηση τώρα, αντί να κατασκευάζουν ένα 737 με στεροειδή, γιατί δεν προσπαθούν να κάνουν ένα μεγαλύτερο μοντέλο (787) πιο γνώριμο/κοντά στο 737 στην πτήση για να είναι ευκολο στην χρήση από τους ίδιους πιλότους; Δεν θα ήταν πιο "ασφαλές"; Σαφέστατα. Και, πράγματι, αυτό ήταν το αρχικό σχέδιο της Boeing: η δημιουργία ενός παντελώς νέου αεροσκάφους, σχεδιασμένου από την αρχή, ώστε να εκμεταλλευτεί στο μέγιστο τις νέες τεχνολογίες (κινητήρες, μπαταρίες λιθίου κτλ.) Το πρόβλημα (και όλη αυτή η τραγωδία) ξεκίνησε από τον αιφνιδιασμό που υπέστη η Boeing, όταν η Airbus κυκλοφόρησε πολύ νωρίτερα από ό,τι εκτιμούσαν το A320 Neo. Αμέσως, άρχισε να συγκεντρώνει σημαντικές παραγγελίες, από κολοσσούς (ιδίως αραβικές αεροπορικές, που ρίχνουν τρελό χρήμα στην αγορά). Η Boeing τότε άφησε κατά μέρος το σχεδιασμό του νέου αεροσκάφους (που θα την έριχνε πίσω, δεν υπήρχε ούτε στα χαρτιά το 2011-12) και σκέφτηκε να βάλει κινητήρες νέας τεχνολογίας πάνω στο 737. Το θέμα είναι πως το 737 βγήκε στην αγορά τη δεκαετία του 1960, είναι αεροσκάφος παλαιότερων προδιαγραφών, χαμηλότερο (κάθεται χαμηλότερα, εννοώ, στο έδαφος) από ό,τι το 320 Neo, με αποτέλεσμα οι νέοι κινητήρες (ογκοδέστεροι των παλιότερων) σχεδόν να ακουμπάνε κάτω. Γι' αυτό η Boeing τους έφερε πιο μπροστά και ψηλά στα φτερά. Αυτό, όμως, στις δοκιμαστικές πτήσεις αποδείχτηκε πως ωθούσε το αεροσκάφος σε nose up πορεία, χωρίς εντολή πιλότου. Αυτό το πρόβλημα κλήθηκαν να λύσουν με το MCAS, αλλά βιάστηκαν, δεν το δοκίμασαν επαρκώς, με τα γνωστά τραγικά αποτελέσματα. Το εφιαλτικό, πραγματικά, είναι πως, πριν την τραγωδία της Lion (που λόγω κακής προϊστορίας της Ινδονησίας σε θέματα αεροπορικής ασφάλειας, προσπάθησαν να φορτώσουν στους πιλότους), δεν ήξερε κανείς εκτός Boeing ότι υπήρχε το MCAS. Η δε λύση που έδωσαν στους πέντε μήνες μέχρι την επόμενη τραγωδία (και την οποία εφάρμοσαν άριστα οι τραγικοί πιλότοι της Ethiopian) δεν έφερνε αποτέλεσμα, γιατί ο αυτόματος πιλότος έστελνε το αεροσκάφος σε nose down για 10 δευτερόλεπτα, ενώ άφηνε χρόνο αντίδρασης στους πιλότους 5 δευτερολέπτων. Δέκα κάτω, πέντε πάνω, ίσον πρόσκρουση στο έδαφος. 11 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
voltmod Δημοσ. 8 Ιουλίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 8 Ιουλίου 2019 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Giannakos83 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 8 Ιουλίου 2019 Θεοί ολοι λοιπόν....!!! 😁😁😁 20 minutes ago, Sheogorath said: Άμα δεν αναλαμβάνουμε ευθύνη για τις μλκιες που όλοι κάνουμε (και εγώ μέσα ώρες ώρες) δεν θα αλλάξουμε ούτε θα βελτιωθούμε. Με κάθε ποστ που συνεχίζεις ετσι βουλιάζεις πιο πολύ στον βούρκο στα μάτια μας. Snoob θαυμάζω την υπομονή σου φίλτατε. Απορια πάνω στην είδηση τώρα, αντί να κατασκευάζουν ένα 737 με στεροειδή, γιατί δεν προσπαθούν να κάνουν ένα μεγαλύτερο μοντέλο (787) πιο γνώριμο/κοντά στο 737 στην πτήση για να είναι ευκολο στην χρήση από τους ίδιους πιλότους; Δεν θα ήταν πιο "ασφαλές"; Σιγά την υπομονή αδερφέ ! Στην τελική τι είναι ??? Professor ???? 33 minutes ago, dks13 said: 500.000 μελη εχει εδω μεσα, ο καθενας θα ποσταρει τη μ***κια του. Δε πειραζει Γιαννακο, εχουμε συνηθισει. Να σε εχει ο Θεος καλα. Εσύ ??? Γιατί δεν μας λες την δική σου εκδοχή μ***κιας ????? 37 minutes ago, ardi21 said: Πηγαινε κανε κανενα μπανιο και ασε τα post. Ελα να μου δείξεις την θάλασσα !!! Εχω τυφλωθεί από τις " pro level " απαντήσεις σας !!!! Ολοι οι ελληνες είμαστε ίδιοι....!!! Ποιος θα κάνει το εξυπνότερο πουλί !!!! 40 minutes ago, billdanos said: Ακόμη δεν βλέπουμε βέβαια την παραδοχή σου πως πόσταρες ...ο,τι βρήκες μπροστά σου. Δεν θα υπάρξει παραδοχή ! Περιμένω πρώτα τις δικές σας 51 minutes ago, pace said: εδώ να είσαι, μέσα στο αεροπλάνο να μην είσαι.... εμπορικό ήταν και έγινε ότι ακριβώς σου είπε. Δεν είχαν δέσει σωστά τα φορτία και έγινε ότι έγινε. Θα μπορούσε όμως να ήταν και με κόσμο μέσα.... Λες να μην ξέρω τώρα πέρα από την πλάκα τι ήταν ??? Η λες να είμαι τόσο εκτός για να μην γνωρίζω το συμβάν ???? Ξέρεις κάτι ??? Ημουν σίγουρος οτι θα ξεσπούσε πόλεμος από super smart guys και φυσικά το απολαμβάνω 😁😁😁 4 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
TheGrisGrisMan Δημοσ. 8 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 8 Ιουλίου 2019 16 λεπτά πριν, voltmod είπε Thanks, πολύ επεξηγηματικό video. Btw ξερει κανεις αν είναι ακόμα “grounded” τα Max? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dpolal Δημοσ. 8 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 8 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 22 λεπτά πριν, Snoob είπε Σαφέστατα. Και, πράγματι, αυτό ήταν το αρχικό σχέδιο της Boeing: η δημιουργία ενός παντελώς νέου αεροσκάφους, σχεδιασμένου από την αρχή, ώστε να εκμεταλλευτεί στο μέγιστο τις νέες τεχνολογίες (κινητήρες, μπαταρίες λιθίου κτλ.) Το πρόβλημα (και όλη αυτή η τραγωδία) ξεκίνησε από τον αιφνιδιασμό που υπέστη η Boeing, όταν η Airbus κυκλοφόρησε πολύ νωρίτερα από ό,τι εκτιμούσαν το A320 Neo. Αμέσως, άρχισε να συγκεντρώνει σημαντικές παραγγελίες, από κολοσσούς (ιδίως αραβικές αεροπορικές, που ρίχνουν τρελό χρήμα στην αγορά). Η Boeing τότε άφησε κατά μέρος το σχεδιασμό του νέου αεροσκάφους (που θα την έριχνε πίσω, δεν υπήρχε ούτε στα χαρτιά το 2011-12) και σκέφτηκε να βάλει κινητήρες νέας τεχνολογίας πάνω στο 737. Το θέμα είναι πως το 737 βγήκε στην αγορά τη δεκαετία του 1960, είναι αεροσκάφος παλαιότερος προδιαγραφών, χαμηλότερο (κάθεται χαμηλότερα, εννοώ, στο έδαφος) από ό,τι το 320 Neo, με αποτέλεσμα οι νέοι κινητήρες (ογκοδέστεροι των παλιότερων) σχεδόν να ακουμπάνε κάτω. Γι' αυτό η Boeing τους έφερε πιο μπροστά και ψηλά στα φτερά. Αυτό, όμως, στις δοκιμαστικές πτήσεις αποδείχτηκε πως ωθούσε το αεροσκάφος σε nose up πορεία, χωρίς εντολή πιλότου. Αυτό το πρόβλημα κλήθηκαν να λύσουν με το MCAS, αλλά βιάστηκαν, δεν το δοκίμασαν επαρκώς, με τα γνωστά τραγικά αποτελέσματα. Το εφιαλτικό, πραγματικά, είναι πως, πριν την τραγωδία της Lion (που λόγω κακής προϊστορίας της Ινδονησίας σε θέματα αεροπορικής ασφάλειας, προσπάθησαν να φορτώσουν στους πιλότους), δεν ήξερε κανείς εκτός Boeing ότι υπήρχε το MCAS. Η δε λύση που έδωσαν στους πέντε μήνες μέχρι την επόμενη τραγωδία (και την οποία εφάρμοσαν άριστα οι τραγικοί πιλότοι της Ethiopian) δεν έφερνε αποτέλεσμα, γιατί ο αυτόματος πιλότος έστελνε το αεροσκάφος σε node down για 10 δευτερόλεπτα, ενώ άφηνε χρόνο αντίδρασης στους πιλότους 5 δευτερολέπτων. Δέκα κάτω, πέντε πάνω, ίσον πρόσκρουση στο έδαφος. Όλα τα παραπάνω συν το γεγονώς ότι η Boeing διαφήμισε το 737 σαν έναν νέο και καλύτερο απόγονο ο οποίως όμως ΔΕΝ απαιτούσε καμμία επιπλέον εκπαίδευση από τους πιλότους καθώς ήταν σε όλα ίδιος με τον προκάτοχο του. Όπως ανέφερε πιλότος, αρκούσε να παρακολουθήσεις ένα online tutorial διάρκειας γύρω στην μία ώρα για να κάτσεις αμέσως μετά στο κόκπιτ του 737, τίποτα άλλο. Έτσι οι εταιρείες γλίτωναν από έξτρα κόστοι εκπαίδευσης ιπταμένων, πιστοποίησης της πτητικής τους επάρκειας στον νέο τύπο κλπ κλπ κλπ. Επίσης ένα ακόμη. Η Boeing είχε καταφέρει και αναλάμβανε να εκδίδει η ίδια για τον εαυτό της πιστοποιητικά για το αεροπλάνο και κάποια από τα συστήματα του και όχι μέσω της FAA όταν συνέτρεχαν ορισμένοι λόγοι. Στην περίπτωση του MCAS π.χ. επειδή το σύστημα βασιζόταν σε έναν και μόνο αισθητήρα δεν απαιτούνταν έλεγχος και πιστοποίηση από την FAA για αυτό, το έκανε η ίδια η εταιρεία μόνη της. Γενικότερα η περίπτωση του 737 είναι ξεκάθαρα η περίπτωση ενώς αγώνα να προλάβουμε τον αντίπαλο αλλά κόβωντας συνεχώς δρόμο και κόστη για R&D με τα αποτελέσματα που όλοι είδαμε. Τό μόνο που την σώζει επίσης είναι πως τα 2 ατυχήματα αφορούν σε «τρίτες» χώρες (δεν το λέω ρατσιστικά αυτό) και θα την σκαπουλάρει πιθανότατα με ένα σχετικά εύκολο ποσό που θα κληθεί να δώσει στις οικογένειες των θυμάτων. Αν αυτά τα ατυχήματα συνέβαιναν επί αμερικάνικου εδάφους, οι αποζημιώσεις που θα επιδικάζονταν θα ήταν ικανές να την τινάξουν στον αέρα. Επεξ/σία 8 Ιουλίου 2019 από dpolal 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα