Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 118
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
34 λεπτά πριν, Ablaoublas_542 είπε

Εδω γελαμε ε? 

Βασικα αυτο που νομίζουν οτι ειναι transformer και οποτε δεν τους βολευει ο δρομος γινονται ενα με το ποδηλατο και πανε απο τα πεζοδρομια και τις διαβασεις υπο ποια αρθρα διωκεται? 

Αν έχουν κατέβει απ' το ποδήλατο και το πάνε με τα χέρια είναι νόμιμοι.

Αν είναι πάνω στο ποδήλατο τότε πρόστιμο 80 ευρώ, άρθρο 40 παρ 3 του ΚΟΚ

https://www.glavopoulos.com/el/kok-040/

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Xacti είπε

Αν έχουν κατέβει απ' το ποδήλατο και το πάνε με τα χέρια είναι νόμιμοι.

Αν είναι πάνω στο ποδήλατο τότε πρόστιμο 80 ευρώ, άρθρο 40 παρ 3 του ΚΟΚ

https://www.glavopoulos.com/el/kok-040/

σωστος. τσιγαρακι στο χερι ακουστικα στ αυτι και πεζοδρομιο ενω υπαρχει λεωφορειολωριδα ποσο παει το κουστουμι? ειδα εναν πριν απο 20 λεπτα. 

offtopic over😆

Δημοσ.

Έχετε όλοι δίκιο στα παραπάνω,αλλά Πολύ μίσος ρε παιδιά! Το σωστό-λάθος είναι ωραίο να συζητιέται αλλά μπορεί να μην ταιριάζει πάντα με το ηθικό-ανήθικο. Σκεφτείτε κάποιοι από εμάς μπορεί να μην έχουμε αλλάξει λάστιχα που χρήζουν αλλαγής και αυτό μπορεί να είναι η διαφορά του ΣΚΟΤΩΣΑ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ή ΟΧΙ! Επίσης μπορεί να μην έχει συντηρήσει το αυτοκίνητο σωστά όσον αφορά τα καυσαέρια με αποτέλεσμα να κάνει κακό σε όοοολους! Ακόμα και στο εαυτό του,τα παιδιά του,  αλλά μισούμε αυτόν που δεν συμμορφώνεται με τον κ.ο.κ.  

Μήπως όταν βγάζουμε μίσος προς αυτούς που δεν συμμορφώνονται, μισούμε και λίγο τον εαυτό μας; εσείς που τα λέτε όλα αυτά είστε πλήρως συμμορφωμενοι με τον κ.ο.κ; 

  • Like 2
Δημοσ.
24 λεπτά πριν, drakopoulos1988 είπε

Έχετε όλοι δίκιο στα παραπάνω,αλλά Πολύ μίσος ρε παιδιά! Το σωστό-λάθος είναι ωραίο να συζητιέται αλλά μπορεί να μην ταιριάζει πάντα με το ηθικό-ανήθικο. Σκεφτείτε κάποιοι από εμάς μπορεί να μην έχουμε αλλάξει λάστιχα που χρήζουν αλλαγής και αυτό μπορεί να είναι η διαφορά του ΣΚΟΤΩΣΑ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ή ΟΧΙ! Επίσης μπορεί να μην έχει συντηρήσει το αυτοκίνητο σωστά όσον αφορά τα καυσαέρια με αποτέλεσμα να κάνει κακό σε όοοολους! Ακόμα και στο εαυτό του,τα παιδιά του,  αλλά μισούμε αυτόν που δεν συμμορφώνεται με τον κ.ο.κ.  

Μήπως όταν βγάζουμε μίσος προς αυτούς που δεν συμμορφώνονται, μισούμε και λίγο τον εαυτό μας; εσείς που τα λέτε όλα αυτά είστε πλήρως συμμορφωμενοι με τον κ.ο.κ; 

Δυστυχως σε αυτο εχεις δικιο με μια μεγαλη διαφορα ομως.... Εμεις εχουμε πινακιδα στο οχημα και κατα 90% θα βρεθει ο ενοχος σε ενα τροχαιο...

Το λεω αυτο γιατι φιλος μου ειχε ατυχημα . Επεσε πανω του  ενας με πατινι πανω σε πεζοδρομο, του εσπασε το ποδι και σηκωθηκε και εφυγε με το πατινι του.

Εχει κανει μυνηση και περιμενει να αρθει ρο απορρητο απο την lime για να βρεθει βαση του gps ποιος ηταν ο οδηγος που τον χτυπησε.

Συμβαν στην Γ.Ολυμπιου και Βεικου στο Κουκακι 09/10/2019 για οποιον εχει καμια πληροφορια.....

Μεχρι τοτε βαλε γυψο και περιμενε.....

Για να μην μιλησουμε για τα ποδηλατα που εαν πεσουν πανω σε αυτοκινητο θα κανουν ζημια χωρις να εχουν υποχρεωτικη ασφαλεια....

 

 

  • Like 6
Δημοσ.

Όπως αναφέρθηκε και στις αρχές του νήματος, τσάμπα τα μεγάλα πρόστιμα αν δεν υπάρχει αστυνομία να βεβαιώσει τις παραβάσεις.

Τις προάλλες, έχω σταματήσει σε φανάρι ανάμεσα σε δύο αυτοκίνητα και ακριβώς πριν την διάβαση. Έρχεται αστυνόμος σε δίκυκλο απο πίσω μου και μου κορνάρει/μαρσάρει έντονα για να πάω, πάνω στην διάβαση ενώ εκείνη την ώρα περνάνε πεζοί!!

Με το που φεύγουν οι πεζοί, κάνω λίγο μπροστά, έρχεται δίπλα μου το στρουμφάκι και μου την λέει κιόλας!! Του εξηγώ οτι διάολε περνούσαν και πεζοί. Χαμπάρι ο δικός σου, μπινελίκια και στο τέλος έφυγε και με κόκκινο. Πράγμα που αυτό ήθελε να κάνει εξαρχής, καθώς τον πετυχαίνω συχνά, και τον έχω παρατηρήσει οτι "σφάζει" ότι φανάρι βρει, μόνο και μόνο για να πάει στην ΓΑΔΑ όπου φαίνεται να δουλεύει εκεί.

Δεν γράφει κανείς για τίποτα πλέον! Μόνο αν τύχει και τους στείλουν σε κανα μπλόκο. Και για αυτό τα τελευταία χρόνια, πλέον το φαινόμενο να μην έχει κάποιος πινακίδα κυκλοφορίας ή να έχει φιμέ τζάμι απο πάνω καθιστώντας την αόρατη, έχει πάρει διαστάσεις επιδημίας!

Δημοσ.
6 ώρες πριν, nosstrom είπε

 οδηγοι αυτοκινήτων που νομίζουν οτι ο δρόμος τους ανηνει. Εμείς οι ποδηλάτες με 15-30 τελική ταχύτητα στο ποδήλατο δε σκοτώνουμε ,γάτες, πεζούς, δικικλυστές. 

Ποδηλάτες που νομίζουν ότι ο δρόμος τους ανήκει και πιάνουν περισσότερο από μισή λωρίδα, που; στην Πατρών Πύργου! Μιλάμε για αυτοκτονικες τάσεις! Ναι εσείς δεν σκοτώνετε κανέναν. Πόσες λαχταρες και στραβοτιμονιες έχουμε κάνει τα ξημερώματα μην βαρεσουμε τον παππού ποδηλάτη με το καφάσι στην σχάρα? 

  • Like 2
Δημοσ.
Στις 16/12/2019 στις 12:59 ΜΜ, vamvakoolas είπε

Για να μην ανοιγω νεο θεμα, Οι νεες αλλαγες στο Καναδεζικο ΚΟΚ:

:white_square_button:Not carrying driver's license: $250:white_square_button:

After 6 days without a change of new address with MTO: $230

:white_square_button:Driving without insurance cause an accident: $ 5000 and license suspended for 5 years

:white_square_button: Through a red light: $ 900

:white_square_button:Crossing two solid yellow lines : $500

:white_square_button:Turn, U-Turn and turn violation: $350 :repeat:

Speeding (from 1-15km over): $250:white_square_button:Speeding (from 16-25km over): $450:white_square_button:Driving too slow :turtle:: $399

:white_square_button: Fail to Full stop at Stop Sign :warning:: $270

:white_square_button:Passing School bus :bus: when lights are flashing: $885

:white_square_button:Holding and or using the :iphone:cell phone while driving (1st time): $1000 Driving license suspended 3 years

:white_square_button:Parking in Bus Lane or Zone :bus:: $900

:white_square_button:Fail to turn on head lights (30 minutes) before dark: $200

:white_square_button: Tint too dark on door glass: $199

:white_square_button:Failing to wear seat belt: $200:white_square_button::baby::boy::girl:Children not wearing seat belts or not in accordance with Highway traffic act: $599

:white_square_button:Car pool Lane violation: $505

το μονο απο αυτα που μου φανικε παραλογο ειναι το Speeding (from 1-15km over): $250:white_square_button:

ειναι τοσο μικρή αυτη η διαφορά που μπορείς καπου να πατήσεις λίγο παραπάνω και να μην καταλάβεις αλλο 15 και άλλο 1 δλδ αν το όριο ειναι 120 και εγώ ειμαι 121 θα φάω 250 ευρώ? κουλό......

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πολλή συζήτηση γίνετσι με τους ποδηλάτες και αυτό διότι ο ΚΟΚ δεν έχει αρκετές προβλέψεις για το ποδήλατο `(αλλά και το τελευταίο φαινόμενο με τα πατίνια).  Όσα προβλέπονται στον  ΚΟΚ γράαφτηκαν αποσπασματικά και στο πόδι, όπως άλλωστε πολλά νομοθετήματα, μακριά από την πραγματικότητα. Τα ποδήλατα ήλθαν μαζί  με την κρίση, όταν πολλοί κάτοικοι των μεγάλων πόλεων πλέον δεν "έβγσινσν" νσ γεμίζουν βενζίνες τα ρεζερβουάρ για τις αστικές μετακινήσεις και βρήκσν ως φθηνή λύση το ποδήλατο. Ωραίσ ως εδώ...

Όμως σε μια εχθρική πόλη χωρίς υποδομές, χωρίς ποδηλστόδρομους, χωρίς χώρο να δημιουργηθούν ποδηλατόδρομοι, όσσ κονδύλια κι αν διατεθούν, αρχίζει το κομφούζιο. Ποδηλάτες σε κεντρικούς δρόμους σσν την Κηφισίας ή τη Συγγρού με όρια 70 και 90χλμ. να πηγσίνουν με 20 κσι νσ κιννδυνεύουν ακόμη και σπό το αεροδυναμικό κενό που αφήνει ένα μεγάλο αυτοκίνητο που πάει με 90 σε απόσταση μισού μέτρου στο πλάι του ποδηλάτου. Ποδήλατα που χωρίς να φταίνε μπλοκάρουν την κυκλοφορία. Ποδηλάτες τη νύκτα χωρίς φώτα σε σκοτεινούς δρόμους. Άλλοι που συστηματικά περνούν τα κόκκινα αφού κανείς δεν θα τους γράψει. Άλλοι που δεν έχουν ιδέα από σήματα και πινακίδες. Δεν τους ζητάνε δίπλωμα, άλλωστε...

Το ποδήλατο που είναι το τέλειο μέσο σε ένα ποδηλατόδρομο γίνεται κινούμενος κίνδυνος στους κακούς δρόμους της Αθήνσς. Ακόμη χειρότερα τα πατινια με τις ρόδες μεγέθους παιδικού παιγνιδιού. Έχω χίλιες φορές σκεφθεί τι θα γίνει αν ένας ποδηλάτης με τις λεπτές ρόδες της κούρσας, πέσει σε μια από τις άπειρες λακούβες-παγίδες, χάσει τον έλεγχο και πέσει κάτω πιρνν προλάβω ν α φρενάρω ή δεν τον δώ. Εφιάλτης και άντε να ξεμπλέξεις. Με απόλυτη ευθύνη του κράτους μας έχουν βάλει σε ένα τριπάκι αντιπαλότητας να βλέπουμε εμείς οι οδηγοί αυτοκινήτων τους ποδηλάτες επφιυλακτικά ως εχθρικά, και αυτοί το ίδιο και να φαγωνόμαστε μεταξύ μας. Αυτό λέγεται κοινωνικός κανιβαλισμός....

Επεξ/σία από kalmik
  • Like 2
Δημοσ.

Nα σε ρωτησω και εγώ τώρα;

Γιατί έχω δικαστήριο;

Επειδή ένας ποδηλάτης έκανε ζικ ζακ αναμεσα απο αμαξια στην ομήρου στην νέα σμύρνη;Και έτυχε να μου σπάσει τον καθρέφτη και να φύγει;Και τον πρόλαβα λίγο πιο κάτω που τον σταμάτησε ένας ντελιβεράς και τον κράτησα μέχρι να έρθει το 100;Η για το οτι μόλις είπε στους μπάτσους οτι θα μου κάνει μύνηση για παράνομη προσωποκράτηση η κάπως έτσι και αυτοί το δεχτήκαν, έφαγε ο τσόγλανος μια σφαλιάρα που γέμησε η μούρη του αίματα;

Εσείς τα ζαβά με τα ποδήλατα ασφάλεια έχετε να κυκλοφορείτε στο δρόμο σε περίπτωση ατυχήματος;Όχι;

Τον κώδικα τον σέβεστε η σφάζετε κάθε φανάρι που υπάρχει σαν να μην υπάρχει αύριο;Ποτέ ε;

Πολλοί δεν έχουν κάν δίπλωμα για αμάξι η για 50ρι παπάκι;Σοβαρά;

Και γιατί εγώ σαν μαλάκας να έχω και πινακίδα στο αμάξι και στην μηχανή μου και εσύ ποδηλάτη να μην έχεις να ξέρουμε ποιος είσαι σε περίπτωση τροχαίου;Επειδή και σε εμένα χαλάει το design του οχήματος και αυξάνει βάρος πχ στην μηχανή με έξτρα φτερό και σίδερο της πινακίδας.

Νομίζετε οτι έχετε όλο το δίκιο με το μέρος σας αλλά δεν σας τα πανε καλά...

Και γιατί να ΜΗΝ κινήσαι στους ποδηλατόδρομους ΜΟΝΟ;Επειδή δεν υπάρχουν;Πάνε στο δημαρχείο και διαδήλωσε και εγώ θα έρθω μαζί σου.

  • Like 1
Δημοσ.
11 ώρες πριν, Xacti είπε

Δεν έχω κανένα τέτοιο θέμα. Επειδή σε θυμάμαι και από άλλη συζήτηση με θέμα τον ΚΟΚ φαίνεται ότι δεν έχεις και μεγάλη σχέση με το θέμα.

Πέρα από σένα δε βλέπω να εκνευρίζεται κάποιος άλλος, αντίθετα συμφωνούν μαζί μου. 

Αν εσύ δεν μπορείς να καταλάβεις ότι μια Εθνική, έστω και παλαιά δεν είναι αυτοκινητόδρομος δεν μπορώ να κάνω κάτι.

Και μπορώ να σου αντιστρέψω το ερώτημα. Από που προκύπτει ότι δεν είναι?

Πρώτα απ'όλα το βάρος της απόδειξης βαραίνει αυτόν που έκανε τον ισχυρισμό. Παρόλα αυτά θα κάνω μια προσπάθεια.

Ένα κομμάτι της εθνικής περνάει μέσα απ΄την Κινέτα και τους Αγίους Θεοδώρους. Δρόμος μέσα στην πόλη, προφανώς επιτρέπεται το ποδήλατο. Βγαίνοντας από την πόλη δεν θυμάμαι να έχω δει κάποια πινακίδα που να υποδυκνείει πως μπήκα σε αυτοκινητόδρομο ή που να απαγορεύεται το ποδήλατο.

Αν έχει και δεν την είχα δει, πάσο. Σε άλλο κομμάτι του δρόμου πιο κοντά στην Αθήνα ίσως ο δρόμος να μην είναι για ποδήλατο, δεν ξέρω, αλλά σίγουρα δεν ισχύει για όλο το μήκος του δρόμου.

11 ώρες πριν, k_w_t είπε

Το κινητο στο χερι θεωρείται παραβαση απλα... Τοποθετημενο σε βαση και ανοιχτη ακροαση ή bluetooth μονο επιτρεπεται...

Ακομα και τα ακουστικα με καλωδιο απαγορευονται ....

ΚΟΚ Αρθρο 13 παρ 2.

απαγορεύεται να χρησιμοποιεί εν κινήσει ακουστικά, που έχουν συνδεθεί με φορητό ραδιόφωνο, μαγνητόφωνα και άλλες παρεμφερείς ηχητικές συσκευές, καθώς και κινητό τηλέφωνο το οποίο δεν είναι τοποθετημένο σε ειδική θέση για ανοικτή ακρόαση. (source ©: www.glavopoulos.gr)

Ρε φίλος το γράφει ξεκάθαρα ότι απαγορεύεται εν κινήσει.

Για όταν το όχημα είναι ακινητοποιημένο δεν λέει τίποτα

Δημοσ.

Στο τόπικ στο οποίο προσπαθούμε να αποποινικοποιήσουμε την χρήση κινητού στο αυτοκίνητο, που προσπαθούμε να πείσουμε τους ευατούς μας οτι "όλοι το κάνουν" (όχι δε το κάνουν όλοι...talk to yourself)  και που συγκρίνουμε την χρήση κινητού με άλλες σκέψεις που μπορεί να κάνει ο καθένας όταν οδηγεί, αντιλαμβανόμαστε τους λόγους για τους οποίους δεν υπάρχει ελπίδα σε αυτή τη χώρα.

Και είμαι σίγουρος οτι αυτές οι νοοτροπίες ειναι βαθιά ριζωμένες και μέσα στα υπουργεία που αποφασίζουν.

Για την ιστορία, όταν εισαι σταματημένος σε φανάρι, δεν σταματάει η οδηγική σου συμπεριφορά. Αυτή σταματάει μόνο όταν βγάζεις το κλειδί από τη μηχανή και βγαίνεις από το αμάξι (που και εκεί πρέπει να κοιτάξεις καθρέφτη μηπως περάσει κανας ποδηλάτης, μηχανάκι και τον σκοτώσεις)

  • Like 2
Δημοσ.
14 ώρες πριν, Tenshi είπε

Πομενένη ιστορία η δεξιά λωρίδα στην Ιερά οδό.

Γιατί υπάρχει δεύτερη λωρίδα στην Ιερά οδό μέσα στο Αιγάλεω;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;.:P

  • Like 1
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Γιατί υπάρχει δεύτερη λωρίδα στην Ιερά οδό μέσα στο Αιγάλεω;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;.:P

Πάντως - για την ιστορία - αυτή είναι μόδα των τελευταίων 5-6 ετών. 

Πχ στις στάσεις του μετρό - στα πρώτα χρόνια της λειτουργίας του - δε υπήρχε αυτό που γίνεται τώρα, δηλαδή κανονική πιάτσα και κανείς (πχ... τροχαία;) να κάνει τίποτα. 

Νομίζω από το 2015 και μετά κάπου χάθηκε ο έλεγχος και μετά έγινε σύστημα. Φαντάζομαι πως κάποιο ρόλο έπαιξε η  οικονομική κρίση που νομιμοποίησε την καφρίλα. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, cthulhucarbide είπε

Ρε φίλος το γράφει ξεκάθαρα ότι απαγορεύεται εν κινήσει.

Για όταν το όχημα είναι ακινητοποιημένο δεν λέει τίποτα

Σταθμευμενο οχι ακινητοποιημενο ... Δεν υπαρχει η λεξη αυτη στον ΚΟΚ.\

Σταματα δεξια εκει που επιτρεπετε και χαζεψε οσο θες το κινητο σου. Οχι οταν εισαι στην ακινητοποιημενος στην κινηση ή σταματημενος σε φαναρι,διαβαση,STOP κτλ..

Επεξ/σία από k_w_t
  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...