Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

μονοδρομος πλάτους 10 μετρων , παρκαρισμένα κανονικα  αυτοκινητα  δεξια και αριστερά, σταματημενο με αλαρμ ενα αλλο αυτοκινητο 8 μετρα πριν την διασταυρωση με φαναρι αλλο ένα από την δεξιά πλευρά.

2 σειρες αυτοκινητων που ξεκινανε κανονικά με πράσινο.

Εγω στην αριστερή πλευρά των 2 σειρών το 4ο στην σειρά. λίγο πριν φτάσω στην διαβαση πεζων ενας πεζος κατεβαινει και κινείτε ανάποδα αναμεσα στο αριστερό παρκαρισμένο φορτηγάκι και σε εμενα. Δεξιά δεν μπορω να πάω θα χτυπησω με αυτον διπλα μου, φρενο απότομο ειναι δυσκολο γιατί όλοι είμαστε στην επιτάχυνση

Ο πεζος δεν προσέχει ότι είμαστε σε δύσκολη θέση γιατί κοιτάει συνεχως το κινητό του γραφοντας μηνυμα μαλλον, δεν εχει σηκώσει το βλέμα του από αυτό. 

ΜΠΑΜ

ο καθρέπτης μου χτύπησε το χερι του που κρατούσε το κινητό, αριστερόχειρας. 

Περνάω την διασταυρωση και σταματαω,  καμια 50 αρια μετρα πιο κατω. είχε ξεκουμπωσει ο καθρέπτης και κρεμόταν από τα καλώδια που εχει για να φεύγει η υγρασία (δεν ήξερα οτι εχει τέτοιο πράγμα) κοιτάω πίσω εξαφανισμένος ο τυπος.

Εκνευρίστηκα πολύ και ήθελα να του εχει πεσει το κινητό και να το έχει πατήσει κάποιος από πίσω μου, αλλά ευτυχώς τελικά και οι 2 φτηνα την γλυτώσαμε.

  • Απαντ. 118
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, jimmyl είπε

Μιλησα για Παλαια Εθνικη , και δεν απαγορευεται  εκτος απο κλειστους αυτοκινητοδρομους  οπως Αττικη Οδος 

Αυτό που μερικοί φτιάχνετε δικούς σας νόμους ή ερμηνεύετε τον ήδη υπάρχον όπως σας βολεύει, με ξεπερνάει. Όταν θα σε σταματήσουν και θα φας το 200αρι θα κάτσεις και θα μάθεις καλύτερα τι ισχύει 

Δημοσ.
6 ώρες πριν, Ablaoublas_542 είπε

και λεω δεν θα εμφανιστει ενας ποδηλατης να πει καμια μ.. κια? Παντα υπαρχει αυτος ο ενας ποδηλατης που νομιζει οτι θα πρέπει να του φερονται σαν να οδηγαει μηχανη

Στην ισπανια τουλαχιστον, τον ελεγχο των ΙΧ στις ζωνες πληρωμενης σταθμευσης τον κανουν ιδιωτες δουλευωντας part time

Δεν σε χαρακτηρισα , και δρομος δεν ειναι κληρονομια κανενος , και δεν ζηταω καμμια ιδαιτερη μεταχειριση , λαθη κανουμε ολοι , αλλο ομως το λαθος και αλλο ο δρομος μου ανηκει και κανω οτι γουσταρω

1 λεπτό πριν, Xacti είπε

Αυτό που μερικοί φτιάχνετε δικούς σας νόμους ή ερμηνεύετε τον ήδη υπάρχον όπως σας βολεύει, με ξεπερνάει. Όταν θα σε σταματήσουν και θα φας το 200αρι θα κάτσεις και θα μάθεις καλύτερα τι ισχύει 

Τροχονομος να υποθεσω οτι εισαι 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, jimmyl είπε

Τροχονομος να υποθεσω οτι εισαι 

Όχι, αλλά να μάθεις να σέβεσαι τον ΚΟΚ. 

Δημοσ.

Το έχω πει και θα το ξαναπώ. Για την κατάσταση στους Ελληνικούς δρόμους αλλά και την γενική κατάσταση με ληστείες,διαρρήξεις κτλ,  φέρει  ευθύνη η ηγεσία της αστυνομίας αλλά και το υπουργείο δικαιοσύνης.

Οι αλλαγές στον ποινικό κώδικα με τις ποινές χάδι, η μη περιπολία της χώρας ώστε ο οδηγός να γνωρίζει οτι υπάρχει έλεγχος και ο πολίτης οτι ειναι ασφαλής, και η χαλαρή αντιμετώπιση συγκεκριμένων παραβατικών ομάδων, είναι ενέργειες που ελάχιστοι μπορουν να αντιληφθούν τη λογική τους (και που σηκώνουν πολύ μεγάλη κουβέντα που δεν ειναι της παρούσης)

 

  • Like 4
  • Thanks 1
Δημοσ.
14 ώρες πριν, cthulhucarbide είπε

Δλδ άμα ενώ είσαι ακινητοποιημένος ρίξεις δύο ματιές στο κινητό τι κακό θα μας βρει ακριβώς για να πρέπει να φάω πρόστιμο?

Θα φας πρόστιμο διότι εάν το μυαλο σου είναι στο κινητο σταματημένος η όχι θα το κοιτάξεις !!!!!

6 ώρες πριν, cthulhucarbide είπε

Η παλαιά εθνική για κόρινθο είναι ένας δρόμος που μόνο χαριστηκά πρέπει να λέγεται εθνική (και σε καμία περίπτωση ταχείας κυκλοφορίας) καθώς τα αμάξια στο μεγαλύτερο κομμάτι του κινούνται με περίπου 50χμ . Δεν νομίζω ότι απαγορεύεται το ποδήλατο σε τέτοιο δρόμο

Είναι ταχείας κυκλοφορίας, το ότι λογο της αυξημένης παρουσίας οχημάτων η μεση ταχύτητα είναι χαμηλη δεν αναιρεί ότι είναι ταχείας κυκλοφορίας...... όπως για παράδειγμα η Ευέλπιδων (πρώην Βάρης - Κορωπιου) δεν είναι ταχείας κυκλοφορίας το οριο είναι 50χλμ!!!!!!! 

  • Like 1
Δημοσ.

Ζω σε κωμόπολη με όλα τα τραγικά παρκαρίσματα που μπορεί να συμβούν, διπλοπαρκαρίασματα για να πιουν τον καφέ ακριβώς έξω από την καφετέρια, παρκάρισμα έξω από εκεί που θέλουν να σταματήσουν κόβωντας εντελώς το ένα ρεύμα ενώ στα 2-3 μέτρα υπάρχει άφθονος χώρος στάθμευσης. 

Κάποια στιγμή η αστυνομία άρχισε να γράφει όλα τα παράνομα παρκαρίσματα (έχουν και διαχωρισμό μονούς ζυγούς μήνες ανά κατεύθυνση οι κεντρικοί δρόμοι), στην αρχή με πεζές περιπολίες κάθε μέρα για μεγάλα διαστήματα τις μέρας. Αποτέλεσμα όλα καλά.

Στην συνέχεια άρχισαν να κάνουν κανά 2 κύκλους με τα περιπολικά πρώτα για να τα πάρουν και να φύγουν όσοι προλάβουν πριν αρχίσουν να γράφουν με αποτέλεσμα να αδειάζει προσωρινά ο δρόμος και μετά να ξαναγεμίζει. 

Πλέον έχουν αραιώσει και αυτό και δεν το κάνουν κάθε μέρα με αποτέλεσμα να υπάρχει το ίδιο χάλι με το αρχικό.

Το αφήνω έτσι χωρίς συμπεράσματα.

Δημοσ.
32 λεπτά πριν, pontez2 είπε

Το έχω πει και θα το ξαναπώ. Για την κατάσταση στους Ελληνικούς δρόμους αλλά και την γενική κατάσταση με ληστείες,διαρρήξεις κτλ,  φέρει  ευθύνη η ηγεσία της αστυνομίας αλλά και το υπουργείο δικαιοσύνης.

Οι αλλαγές στον ποινικό κώδικα με τις ποινές χάδι, η μη περιπολία της χώρας ώστε ο οδηγός να γνωρίζει οτι υπάρχει έλεγχος και ο πολίτης οτι ειναι ασφαλής, και η χαλαρή αντιμετώπιση συγκεκριμένων παραβατικών ομάδων, είναι ενέργειες που ελάχιστοι μπορουν να αντιληφθούν τη λογική τους (και που σηκώνουν πολύ μεγάλη κουβέντα που δεν ειναι της παρούσης)

Αυτά είναι τα συμπτώματα μιας γενικότερης κατάστασης της ΕΛ κοινωνίας που πάει στα οθωμανικά χρόνια και πιστεύω.

Κανείς, ή πολύ λίγοι, βλέπουν το Κράτος και την κοινωνία ως μέρος του εαυτού τους και ως κάτι που έχουμε όλοι ευθύνη.

Κανένας νεο-ΕΛ (ιδιαίτερα μεταπολιτευτικός - καλώς ή κακώς) δεν θα πει "φταίω" και "πρέπει να αλλάξω συμπεριφορά για να κάνω το μέρος της ευθύνης μου". Οι περισσότεροι θα κράξουν το κράτος (λες και είναι κάποιοι άλλοι), τους μπάτσους, τους...

Αυτό που είδα στο εξωτερικό είναι ότι η κοινωνική ευθύνη είναι στο μυαλό τον περισσότερων - ιδίως των μεγαλύτερων. Αυτό κάνει την διαφορά, ή τουλάχιστον μεγάλο μέρος της. 

|

Ακόμη και εάν βάλουν τρομερά πρόστιμα, λιώσουν στους νόμους και αυστηρούς μπάτσους, τίποτα δεν θα έχει αποτέλεσμα εάν η Κοινωνία δεν αλλάξει νοοτροπία προς τους κανόνες, την συλλογική ευθύνη και τι κάνει μια σωστή συμπεριφορά πέρα από την πάρτη μας...

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, LongTom είπε

Ακόμη και εάν βάλουν τρομερά πρόστιμα, λιώσουν στους νόμους και αυστηρούς μπάτσους, τίποτα δεν θα έχει αποτέλεσμα εάν η Κοινωνία δεν αλλάξει νοοτροπία προς τους κανόνες, την συλλογική ευθύνη και τι κάνει μια σωστή συμπεριφορά πέρα από την πάρτη μας...

Πως αλλάζει η κοινωνία νοοτροπία; Μονο όταν ο νόμος εφαρμόζεται και ισχύει για όλους. 

Όλες οι καλές χώρες της συλλογικης ευθύνης,έχουν νομους που εφαρμόζονται, αστυνομία που δεν θα χαριστεί στη παραμικρή παράβαση. Εδώ γράφουν τον έναν και ο άλλος διπλα κοροιδεύει...η νοοτροπία ειναι...σε εμενα θα τύχει;

Δημοσ.
4 ώρες πριν, pontez2 είπε

Και στη διάβαση ΑμεΑ, ένα δεπτερόλεπτο σταματάνε όλοι. Καταλαβαίνεις οτι αυτές οι νοοτροπίες ειναι που μας έχουν φάει.

 

Τρικυμία. Το ότι κάποιοι είναι σε φάση "έλα μωρέ παρανομώ για λίγο" δεν έχει καμία σχέση με το γιατί να είναι παράνομο το να κοιτάξω το κινητό στο φανάρι από την στιγμή που δεν δημιουργεί κανένα πρόβλημα, ούτε άμεσα ούτε έμμεσα

3 ώρες πριν, dkstopo είπε

μονοδρομος πλάτους 10 μετρων , παρκαρισμένα κανονικα  αυτοκινητα  δεξια και αριστερά, σταματημενο με αλαρμ ενα αλλο αυτοκινητο 8 μετρα πριν την διασταυρωση με φαναρι αλλο ένα από την δεξιά πλευρά.

2 σειρες αυτοκινητων που ξεκινανε κανονικά με πράσινο.

Εγω στην αριστερή πλευρά των 2 σειρών το 4ο στην σειρά. λίγο πριν φτάσω στην διαβαση πεζων ενας πεζος κατεβαινει και κινείτε ανάποδα αναμεσα στο αριστερό παρκαρισμένο φορτηγάκι και σε εμενα. Δεξιά δεν μπορω να πάω θα χτυπησω με αυτον διπλα μου, φρενο απότομο ειναι δυσκολο γιατί όλοι είμαστε στην επιτάχυνση

Ο πεζος δεν προσέχει ότι είμαστε σε δύσκολη θέση γιατί κοιτάει συνεχως το κινητό του γραφοντας μηνυμα μαλλον, δεν εχει σηκώσει το βλέμα του από αυτό. 

ΜΠΑΜ

ο καθρέπτης μου χτύπησε το χερι του που κρατούσε το κινητό, αριστερόχειρας. 

Περνάω την διασταυρωση και σταματαω,  καμια 50 αρια μετρα πιο κατω. είχε ξεκουμπωσει ο καθρέπτης και κρεμόταν από τα καλώδια που εχει για να φεύγει η υγρασία (δεν ήξερα οτι εχει τέτοιο πράγμα) κοιτάω πίσω εξαφανισμένος ο τυπος.

Εκνευρίστηκα πολύ και ήθελα να του εχει πεσει το κινητό και να το έχει πατήσει κάποιος από πίσω μου, αλλά ευτυχώς τελικά και οι 2 φτηνα την γλυτώσαμε.

Δηλαδή προτίμησες να τον χτυπήσεις αντί απλά να ανάψεις αλάρμ και να πατήσεις φρένο? Άμα τον έβρισκες λίγο παραπάνω πχ με το φτερό θα μπορούσε να γίνει χοντρή ζημιά και να τον στείλεις νοσοκομείο (αν δεν πήγε ήδη) ενώ άμα σου έπεφτε πάνω ο από πίσω θα έφταιγε αυτός, και θα σε πλήρωνε κιόλας. Χώρια που ίσως να μην σου έπεφτε κανείς στο κάτω κάτω

3 ώρες πριν, Xacti είπε

Αυτό που μερικοί φτιάχνετε δικούς σας νόμους ή ερμηνεύετε τον ήδη υπάρχον όπως σας βολεύει, με ξεπερνάει. Όταν θα σε σταματήσουν και θα φας το 200αρι θα κάτσεις και θα μάθεις καλύτερα τι ισχύει 

Ο μόνος που έφτιαξε δικό του νόμο είσαι εσύ έτσι όπως τα βλέπω μέχρι τώρα. Εκτός άμα ποστάρεις κάποιο στοιχείο ότι απαγορεύεται το ποδήλατο σε αυτό τον δρόμο

3 ώρες πριν, Dinos1973 είπε

Θα φας πρόστιμο διότι εάν το μυαλο σου είναι στο κινητο σταματημένος η όχι θα το κοιτάξεις !!!!!

Είναι ταχείας κυκλοφορίας, το ότι λογο της αυξημένης παρουσίας οχημάτων η μεση ταχύτητα είναι χαμηλη δεν αναιρεί ότι είναι ταχείας κυκλοφορίας...... όπως για παράδειγμα η Ευέλπιδων (πρώην Βάρης - Κορωπιου) δεν είναι ταχείας κυκλοφορίας το οριο είναι 50χλμ!!!!!!! 

Η πρώτη σου πρόταση δεν βγάζει κανένα νόημα για άνθρωπο που έχει βγάλει δημοτικό και υποτίθεται ξέρει συντακτικό.

Για την Αθηνών Κορίνθου τώρα, το ότι πας με 50 δεν είναι λόγω κίνησης αλλά λόγω του δρόμου καθεαυτού. Έχει κλειστές στροφές στις οποίες πρέπει να πας με 30 - 40 αλλιώς θα σε πετάξει στο πλάι. Επίσης περνάει μέσα από χωριά. Το ταχείας κυκλοφορίας δεν καταλαβαίνω από που προκύπτει

18 ώρες πριν, Vagosman είπε

Θα καθυστερήσεις να ξεκινήσεις στο φανάρι, θα ξεκινήσεις ενω μπορει να περνάει καθυστερημένος πεζός, δεν θα έχεις τυπική συμπεριφορά οδηγού. Και εγώ το κάνω στα ολιγόλεπτα σταματήματα της χαοτικής πόλης αλλα ειναι λάθος.

Το ότι θα καθυστερήσω να ξεκινήσω στο φανάρι και ότι θα πατήσω κάποιον πεζό είναι τελείως αυθαίρετα συμπεράσματα.

Επίσης άμα αργήσω να ξεκινήσω στο φανάρι 1sec επειδή είχα αφαιρεθεί και κοίταγα μια ταμπέλα απέναντι δεν είναι κάτι ποινικοποιημένο από τον κοκ

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε

Τρικυμία. Το ότι κάποιοι είναι σε φάση "έλα μωρέ παρανομώ για λίγο" δεν έχει καμία σχέση με το γιατί να είναι παράνομο το να κοιτάξω το κινητό στο φανάρι από την στιγμή που δεν δημιουργεί κανένα πρόβλημα, ούτε άμεσα ούτε έμμεσα

Φυσικά και δημιουργεί. ΟΛΟΙ  (μηδενος εξαιρουμένου)  όσοι θα δουν για ένα δεπτερόλεπτο το κινητό στο φανάρι, ΔΕΝ θα κοιτάνε το φανάρι. 

Αυτόματα ο άλλος θα πατήσει κόρνα, κι αυτός που κοιτάζει το κινητό θα ξεκινήσει απρόσεκτα και απότομα.

Δεν καταλαβαίνω τι ακριβως συζητάμε τωρα. Το να κοιτάς το κινητό σου ενω οδηγάς, είτε εισαι σταματημένο σε φανάρι, είτε όχι,ειναι παράνομο. Αν θες να το κοιτάξεις, παρκάρεις.

16 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε

Επίσης άμα αργήσω να ξεκινήσω στο φανάρι 1sec επειδή είχα αφαιρεθεί και κοίταγα μια ταμπέλα απέναντι δεν είναι κάτι ποινικοποιημένο από τον κοκ

βασικός λόγος για τον οποίο έχουν ξηλώσει διάφορες διαφημιστηκές πινακιδες από τους δρόμους, ειναι το οτι οι οδηγοί κοιταζαν αλλού αντί για τον δρόμο. Και ναι, οταν οδηγάς, απαγορεύεται να αφαιρείσαι.

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε

Ο μόνος που έφτιαξε δικό του νόμο είσαι εσύ έτσι όπως τα βλέπω μέχρι τώρα. Εκτός άμα ποστάρεις κάποιο στοιχείο ότι απαγορεύεται το ποδήλατο σε αυτό τον δρόμο

Έχω ποστάρει το άρθρο του ΚΟΚ. Δεν τα λέω εγώ. Αν δεν μπορείς να κατανοήσεις ΤΙ ΛΕΕΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ αλλά "νομίζεις ότι...κλπκλπ" δε φταίω εγώ

Δημοσ.
1 ώρα πριν, cthulhucarbide είπε

Τρικυμία. Το ότι κάποιοι είναι σε φάση "έλα μωρέ παρανομώ για λίγο" δεν έχει καμία σχέση με το γιατί να είναι παράνομο το να κοιτάξω το κινητό στο φανάρι από την στιγμή που δεν δημιουργεί κανένα πρόβλημα, ούτε άμεσα ούτε έμμεσα

Δηλαδή προτίμησες να τον χτυπήσεις αντί απλά να ανάψεις αλάρμ και να πατήσεις φρένο? Άμα τον έβρισκες λίγο παραπάνω πχ με το φτερό θα μπορούσε να γίνει χοντρή ζημιά και να τον στείλεις νοσοκομείο (αν δεν πήγε ήδη) ενώ άμα σου έπεφτε πάνω ο από πίσω θα έφταιγε αυτός, και θα σε πλήρωνε κιόλας. Χώρια που ίσως να μην σου έπεφτε κανείς στο κάτω κάτω

Ο μόνος που έφτιαξε δικό του νόμο είσαι εσύ έτσι όπως τα βλέπω μέχρι τώρα. Εκτός άμα ποστάρεις κάποιο στοιχείο ότι απαγορεύεται το ποδήλατο σε αυτό τον δρόμο

Η πρώτη σου πρόταση δεν βγάζει κανένα νόημα για άνθρωπο που έχει βγάλει δημοτικό και υποτίθεται ξέρει συντακτικό.

Για την Αθηνών Κορίνθου τώρα, το ότι πας με 50 δεν είναι λόγω κίνησης αλλά λόγω του δρόμου καθεαυτού. Έχει κλειστές στροφές στις οποίες πρέπει να πας με 30 - 40 αλλιώς θα σε πετάξει στο πλάι. Επίσης περνάει μέσα από χωριά. Το ταχείας κυκλοφορίας δεν καταλαβαίνω από που προκύπτει

Το ότι θα καθυστερήσω να ξεκινήσω στο φανάρι και ότι θα πατήσω κάποιον πεζό είναι τελείως αυθαίρετα συμπεράσματα.

Επίσης άμα αργήσω να ξεκινήσω στο φανάρι 1sec επειδή είχα αφαιρεθεί και κοίταγα μια ταμπέλα απέναντι δεν είναι κάτι ποινικοποιημένο από τον κοκ

Μάλλον δεν καταλαβενεις ........κρατάς κινητο σε αυτοκίνητο σταματημένος σε φανάρι η σε κίνηση είναι κλήση.....όλα τα αλλα είναι δικαιολογίες!!!!

Δημοσ.
1 ώρα πριν, pontez2 είπε

Φυσικά και δημιουργεί. ΟΛΟΙ  (μηδενος εξαιρουμένου)  όσοι θα δουν για ένα δεπτερόλεπτο το κινητό στο φανάρι, ΔΕΝ θα κοιτάνε το φανάρι. 

Αυτόματα ο άλλος θα πατήσει κόρνα, κι αυτός που κοιτάζει το κινητό θα ξεκινήσει απρόσεκτα και απότομα.

Δεν καταλαβαίνω τι ακριβως συζητάμε τωρα. Το να κοιτάς το κινητό σου ενω οδηγάς, είτε εισαι σταματημένο σε φανάρι, είτε όχι,ειναι παράνομο. Αν θες να το κοιτάξεις, παρκάρεις.

βασικός λόγος για τον οποίο έχουν ξηλώσει διάφορες διαφημιστηκές πινακιδες από τους δρόμους, ειναι το οτι οι οδηγοί κοιταζαν αλλού αντί για τον δρόμο. Και ναι, οταν οδηγάς, απαγορεύεται να αφαιρείσαι.

Για ακόμη μια φορά λογικά άλματα απλά για να ποινικοποιήσουμε ηθικά μια κίνηση που δεν προκαλεί πρόβλημα.

Αντιλαμβάνεσαι τι θα γινόταν άμα εφαρμοζόταν τόσο αυστηρά η ιδέα της προσήλωσης στον δρόμο? Η οδήγηση θα ήταν αδύνατη. Δεν θα μπορούσες να ακούς ραδιόφωνο να ανάβεις τα αλάρμ, να πιάσεις το μπουκάλι του νερού, να ρυθμίσεις το a/c, να κοιτάξεις πίσω ή στα πλάγια  και 100 άλλα πράγματα που αποσπούν την προσοχή για περίπου 1 - 2 δευτερόλεπτα. Καλώς ή κακώς η οδήγηση στην πόλη δεν είναι σαν την φόρμουλα 1 και ούτε θα μπορούσε να γίνει. Και όσοι ευαγγελίζεστε ότι δεν κάνει να κοιτάξεις το κινητό για 2 sec (ούτε καν ακινητοποιημένος!!!) υπάρχει μία λέξη που σας ταιριάζει: Υποκρισία

1 ώρα πριν, Xacti είπε

Έχω ποστάρει το άρθρο του ΚΟΚ. Δεν τα λέω εγώ. Αν δεν μπορείς να κατανοήσεις ΤΙ ΛΕΕΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ αλλά "νομίζεις ότι...κλπκλπ" δε φταίω εγώ

Λοιπόν εσύ ή έχεις κάποιο θέμα κατανόησης ή το κάνεις επίτηδες για να εκνευρίσεις τους υπόλοιπους.

Το άρθρο που έβαλες λέει ότι απαγορεύεται το ποδήλατο σε αυτοκινητόδρομους κλπ που φέρουν την ειδική σήμανση. Από που προκύπτει ότι ο δρόμος για τον οποίο μιλάμε είναι τέτοιος?

29 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε

Μάλλον δεν καταλαβενεις ........κρατάς κινητο σε αυτοκίνητο σταματημένος σε φανάρι η σε κίνηση είναι κλήση.....όλα τα αλλα είναι δικαιολογίες!!!!

Λέει κάπου ο κοκ ότι αυτό είναι κλήση?

Δημοσ.

Αμα θελει καποιος τροχονομος να σε γραψει σε γραφει... Αυτο ειναι νομος..

Απο λυγμενο πυροσβεστηρα ,φαρμακειο μεχρι το "Οδηγηση χωρις συνεση και προσοχη".

Οποτε αμα κρατας το  κινητο σε σταματαει και ξεκιναει να γραφει οτι θελει. 

Ολες οι εθνικες οδοι νεες ή παλιοτεροι που εχουν το χαρακτηρισμο πχ ΕΟ1(παλια εθνικη οδος Αθηνων Λαμιας) ειναι δρομοι ταχειας κυκλοφοριας και δεν επιτρεπονται ποδηλατα,ζωηλατα και μοτοποδηλατα..

Αλλα για την πιάνεστε με την παλια Εθνκιη οδο ?

Εδω τους βλεπουμε με πατινια και ποδηλατα στην Λ.Συγγρου... 

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...