kakos84 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) Έχουμε και λέμε Το θέμα μου είναι Έξι μήνες να λύσουν το θέμα με τιν tv το ρίχνουν ότι φταίει το λογισμικό έχει κάνει 3 ενημερώσεις λογισμικού τα ίδια έχω κάνει δύο απομακρυσμένος έλεγχος ο δεύτερος μου έκλεισε τον οπίσθιο φωτισμό κλείνω ραντεβού με τεχνικό βλέπει τα προβλήματα στελνει τα βιντεάκια στη Samsung μου ακυρώνει την αντικατάσταση πάνελ που είχαμε συμφωνήσει με τον τεχνικό και με πήρε τηλέφωνο για 3ο απομακρυσμένο έλεγχο μου Βάλε και τις ρυθμίσεις που στην ουσία βάζει φουλ το φωτισμό (HDR+ να είναι μόνιμο) της οθόνης για να καλύψει το προβλημα που έχει η οθόνη και του λέω ότι η εικόνα που έχει είναι απαίσια και με αυτά που μου λέτε είμαι υποχρεωμένος να ακολουθήσω τις δικές σας ρυθμίσεις μου αρέσει δεν μου αρέσει και απάντηση ήτανε μόνο για τις ταινίες χάλια σερβίς είπα Περιμένω την οριστική απάντηση για την αντικατάσταση ανώτερου μοντέλου που δεν έχει θέμα(q9fn)η να κόψουν πιστωτικό να αλλάξω. Σημερα με πηραν τηλεφωνο να με ενημερωσουν για το θεμα της τηλεορασης. Αποφασησαν πως δεν εχει θεμα,και οτι ειναι θεμα ρυθμισεων και να ακολουθησω τις ρυθμισεις που μου ειχαν βαλει στον απομσκρυσμενο ελεγχο. Ζητησα να μου στηλουν email ονομαστηκα το ονομα του υπεθυνου που εκρηνε οτι αυτο πρεπει να γινει και οτι μου ειπαν ακριβως να αναφερετε στο email και μου ειπαν να κανω αιτημα μεσω email για να μου το στηλουν. Εγω θα κανω το αιτημα για να παρω την απαντηση μεσω email (εαν το στηλουν το email) θελω τα φωτα σας για το πως μπορω να προχωρησω απο δω και περα. Θα ηθελα πολυ οποιος γνωριζει της Samsung της ευρωπης το email να μου το στηλει για να μιλησω και με εκεινους. Οτι μου πειτε χρησιμο θα ειναι. Επεξ/σία 9 Ιουλίου 2019 από kakos84
rovgio Δημοσ. 4 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2019 37 λεπτά πριν, kakos84 είπε Έχουμε και λέμε Το θέμα μου είναι Έξι μήνες να λύσουν το θέμα με τιν tv το ρίχνουν ότι φταίει το λογισμικό έχει κάνει 3 ενημερώσεις λογισμικού τα ίδια έχω κάνει δύο απομακρυσμένος έλεγχος ο δεύτερος μου έκλεισε τον οπίσθιο φωτισμό κλείνω ραντεβού με τεχνικό βλέπει τα προβλήματα στελνει τα βιντεάκια στη Samsung μου ακυρώνει την αντικατάσταση πάνελ που είχαμε συμφωνήσει με τον τεχνικό και με πήρε τηλέφωνο για 3ο απομακρυσμένο έλεγχο μου Βάλε και τις ρυθμίσεις που στην ουσία βάζει φουλ το φωτισμό (HDR+ να είναι μόνιμο) της οθόνης για να καλύψει το προβλημα που έχει η οθόνη και του λέω ότι η εικόνα που έχει είναι απαίσια και με αυτά που μου λέτε είμαι υποχρεωμένος να ακολουθήσω τις δικές σας ρυθμίσεις μου αρέσει δεν μου αρέσει και απάντηση ήτανε μόνο για τις ταινίες χάλια σερβίς είπα Περιμένω την οριστική απάντηση για την αντικατάσταση ανώτερου μοντέλου που δεν έχει θέμα(q9fn)η να κόψουν πιστωτικό να αλλάξω. Σημερα με πηραν τηλεφωνο να με ενημερωσουν για το θεμα της τηλεορασης. Αποφασησαν πως δεν εχει θεμα,και οτι ειναι θεμα ρυθμισεων και να ακολουθησω τις ρυθμισεις που μου ειχαν βαλει στον απομσκρυσμενο ελεγχο. Ζητησα να μου στηλουν email ονομαστηκα το ονομα του υπεθυνου που εκρηνε οτι αυτο πρεπει να γινει και οτι μου ειπαν ακριβως να αναφερετε στο email και μου ειπαν να κανω αιτημα μεσω email για να μου το στηλουν. Εγω θα κανω το αιτημα για να παρω την απαντηση μεσω email (εαν το στηλουν το email) θελω τα φωτα σας για το πως μπορω να προχωρησω απο δω και περα. Θα ηθελα πολυ οποιος γνωριζει της Samsung της ευρωπης το email να μου το στηλει για να μιλησω και με εκεινους. Οτι μου πειτε χρησιμο θα ειναι. Καταγγελια στον συνηγορο του καταναλωτη και καλεσε τους ξανα να τους ενημερωσεις οτι θα κινηθεις και νομικα αν χρειαστει. Ειναι οτι πιο απαραδεκτο σε service εχω συναντησει τα τελευταια χρονια, εγω ξεμπερδεψα με ελαττωματικη Q9FN μετα απο μεγαλη ταλαιπωρια και δεν προκειται να παω ξανα σε samsung λογω του απαραδεκτου service τους. Οτι προβλημα και να σου εμφανιστει στο βαφτιζουν εντος προδιαγραφων και μετα τρεχεις κ δεν φτανεις. Σου ευχομαι γρηγορα και καλα ξεμπερδεματα και ψυχραιμια γτι θα την χρειαστεις. Τα ατομα ειναι απαραδεκτα. 1
kakos84 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 4 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, rovgio είπε Καταγγελια στον συνηγορο του καταναλωτη και καλεσε τους ξανα να τους ενημερωσεις οτι θα κινηθεις και νομικα αν χρειαστει. Ειναι οτι πιο απαραδεκτο σε service εχω συναντησει τα τελευταια χρονια, εγω ξεμπερδεψα με ελαττωματικη Q9FN μετα απο μεγαλη ταλαιπωρια και δεν προκειται να παω ξανα σε samsung λογω του απαραδεκτου service τους. Οτι προβλημα και να σου εμφανιστει στο βαφτιζουν εντος προδιαγραφων και μετα τρεχεις κ δεν φτανεις. Σου ευχομαι γρηγορα και καλα ξεμπερδεματα και ψυχραιμια γτι θα την χρειαστεις. Τα ατομα ειναι απαραδεκτα. Μπορείς να μας πεις τι θεματάκι είχες και πώς κατάφερες και έβγαλες άκρη Επεξ/σία 4 Ιουλίου 2019 από kakos84
rovgio Δημοσ. 4 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2019 32 λεπτά πριν, kakos84 είπε Μπορείς να μας πεις τι θεματάκι είχες και πώς κατάφερες και έβγαλες άκρη Ειχα καμμενα κ κολλημενα πιξελ και σκουπιδακια σαν σκονη μεσα απο το πανελ, και στο κεντρο της οθονης παρακαλω, και με εβαζαν με χαρακα πανω στην τηλεοραση να μετραω το παχος και την αποσταση μεταξυ τους και μετα μου ελεγαν οτι ειναι εντος προδιαγραφων. Αυτη ειναι η αντιμετωπιση τους στις ναυαρχιδες τους. Να μετρας με χαρακα τα καμμενα πιξελ κ τα σκουπιδακια... Ξεμπερδεψα με πολλη πιεση. Εκανα και καταγγελια στον συνηγορο αλλα ξεκαθαρισα πριν απαντησουν στον συνηγορο. Ευτυχως ειχα κρατησει το mail που τους ειχα στειλει την 3η μερα απο την αγορα της τηλεορασης με ενα κολλημενο-φωτεινο πιξελ και πηρε το ματι μου σε ενα site της samsung Μαλαισιας εναν ορο που λεει οτι αν εμφανιστει φωτεινο πιξελ κατα τις πρωτες 7 μερες απο την αγορα του προιοντος τοτε η samsung κανει αντικατασταση. Και φαντασου οτι αυτον τον ορο στο ελληνικο τους site δεν τον αναφερουν, ουτε σε αλλες ευρωπαικες χωρες. Απο αυτο κ μονο καταλαβαινεις τι παιζει με αυτους. Τωρα πλεον ουτε αναπτηρα samsung, οχι τοσο για τα προιοντα τους αλλα για το τραγικο service τους. Οποτε μιλουσα μαζι τους στο τηλεφωνο με εβγαζαν απο τα ρουχα μου. Σε αντιθεση με την Sony οπου το service τους ηταν αψογο 3 φορες που το χρειαστηκα. 1
kakos84 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 9 Ιουλίου 2019 Κανένας άλλος που έχει αγοράσει αυτή τη σειρά το 2018 q6fn q7fn q8fn για τον ρωτήσω κάτι που θέλω. κανένα άλλο απο Samsung να εχει πρόβλημα η να ειχε κανεις?
alexakos89 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2019 Κατα καιρους , εμφανιζονται ατομα με προβληματα σε samsung. Απο τι εχουν αναφερθει εχουν αθλιο σεβις και επισης στα 2 χρονια + κλαταρουν οι τηλεορασεις. Οι qled ελεγαν οτι ετριζαν τα πλαστικα και οτι ειχαν θεματα μερικες φορες με το πανελ και το one box. 1
graphist83 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) Στις 9/7/2019 στις 1:54 ΜΜ, alexakos89 είπε Κατα καιρους , εμφανιζονται ατομα με προβληματα σε samsung. Απο τι εχουν αναφερθει εχουν αθλιο σεβις και επισης στα 2 χρονια + κλαταρουν οι τηλεορασεις. Οι qled ελεγαν οτι ετριζαν τα πλαστικα και οτι ειχαν θεματα μερικες φορες με το πανελ και το one box. Παραπληροφορεις και μαλιστα σε υψηλό βαθμο. Δεν υπαρχει καμια επισημη αναφορα που να λεει κατι τετοιο. Οσο για τα service παραπονα υπαρχουν για ολους. Οποιος καηκε απο καπου φυσα και το γιαουρτι. Δεν ειναι πανακιο ομως οτι ετσι ειναι σε ολες τις περιπτωσεις. Μπορω να σου παραθεσω μεγαλο αριθμο περιπτώσεων για OLED και μάλιστα Sony οπως προαναφερηθηκε και την αντιμετώπιση που ειχαν οι καταναλωτές. Λογω της επαγγελματικης μου φυσεως βλεπω καθημερινα τετοια περιστατικά. Θα ηταν παραλογο να τα ''τσουβαλιάσω'' Επεξ/σία 16 Ιουλίου 2019 από graphist83
alexakos89 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, graphist83 είπε Παραπληροφορεις και μαλιστα σε υψηλό βαθμο. Δεν υπαρχει καμια επισημη αναφορα που να λεει κατι τετοιο. Οσο για τα service παραπονα υπαρχουν για ολους. Οποιος καηκε απο καπου φυσα και το γιαουρτι. Δεν ειναι πανακιο ομως οτι ετσι ειναι σε ολες τις περιπτωσεις. Μπορω να σου παραθεσω μεγαλο αριθμο περιπτώσεων για OLED και μάλιστα Sony οπως προαναφερηθηκε και την αντιμετώπιση που ειχαν οι καταναλωτές. Λογω της επαγγελματικης μου φυσεως βλεπω καθημερινα τετοια περιστατικά. Θα ηταν παραλογο να τα ''τσουβαλιάσω'' Καμία παρά πληροφόρηση. τι λένε οι χρήστες έδω μέσα παραθέτω και σε γειτονικά φόρουμ. ρε φίλε μπερδεύεσαι. Δεν είπε κανείς ότι οι άλλοι είναι καλοί. Απλά αυτοί είναι οι χειρότεροι. Αν διαβάσουν το μηνύματα μου παιδιά , θα συμφωνήσουν. τωρα ότι και να λες , ακριβώς είσαι του επαγγέλματος. Επεξ/σία 16 Ιουλίου 2019 από alexakos89
graphist83 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) Ενω η Astra service (εχει αναλάβει και την Sony) θες να μου πεις οτι ειναι εχουν εξαιρετική οργάνωση? Η ο Μανωλοπουλος που αλλα λενε αλλα κάνουν, στέλνουν λαθος ανταλλακτικά κτλ. Και η Service one μου εχει κανει πατάτες χοντρές αλλα επι το πλειστον εχω εξυπηρετηθεί. Αν τους εβαζα βαθμο θα δυσκολευομουν να πω ποιος ειναι ο καλυτερος. Αναφερεις για πλαστικά που τριζουν κατι που δεν εχω δει ποτε, εκτος πριν απο 2 χρονια που ξεκολλούσαν σε μερικα σημεια λογω αστοχιας της κολλας. Κατι που διορθώθηκε και αντιμετωπιστηκε δωρεαν σε οποιον ειχε προβλημα. Τωρα οποιαδήποτε τηλεοραση 65+ αν κάποιος επιχειρήσει να την μεταφέρει σαφως και θα ακούσει πλαστικά μερη. Τελος αυτο με την 2 ετια που το εχεις και ως στάνταρ εισης υπερβολη. Σαφως και θα εχεις ακουσει περιστατικά για Samsung. Οπως χαλανε ολες οι TV ετσι και η samsung. Οι αστοχιες στα ηλεκτρονικά ειναι πολυ ευκολο να συμβουν απο παρα πολλους παράγοντες, θεμα το οποια θελει πολυ ανάλυση, αλλα δεν εχω θεμα να το αναπτύξω αν θελεις. Αλλωστε στο παρελθον εχω ανεβασει παρα πολλα νηματα οπου επισκευαζω βημα προς βημα TV, monitor κτλ αναλυτικα. Καντε μια αναζητηση. Τωρα αν εχεις ακουσει λιγοτερα περιστατικά για Sony υπολογισε και λιγο το market share. Οταν στις 100 tv οι καταναλωτές αγοραζουν και 8 sony λογικο να ακους λιγοτερα. Πάραυτα αν μπεις στο howtofixit θα δεις ποικιλία προβλημάτων απο ολους. Επεξ/σία 16 Ιουλίου 2019 από graphist83
kakos84 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 Το θέμα είναι ότι Samsung σαν αγοραστή ή Σαν πελάτη δεν σε σέβονται όπως οι υπόλοιπες εταιρείες Τώρα εσύ έχεις βγει να μας πει ότι η Samsung είναι τέλεια Το θέμα είναι όχι η Samsung κάθε Samsung να σέβεται τον αγοραστή όταν έχει η τηλεόραση ένα θέμα θα το παραδέχονται και όχι να πετάει ότι δεν φταίει αυτό φταίει το λογισμικό Δεν φταίει το λογισμικό φταίνε οι ρυθμίσεις πώς το δικό μου πρόσωπο η Samsung είναι απαράδεκτη της Ελλάδος και δεν με σέβεσαι να αγοραστεί τους που έχω τρεις τηλεοράσεις Samsung και ένα μόνιτορ 1
alexakos89 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 27 λεπτά πριν, graphist83 είπε Ενω η Astra service (εχει αναλάβει και την Sony) θες να μου πεις οτι ειναι εχουν εξαιρετική οργάνωση? Η ο Μανωλοπουλος που αλλα λενε αλλα κάνουν, στέλνουν λαθος ανταλλακτικά κτλ. Και η Service one μου εχει κανει πατάτες χοντρές αλλα επι το πλειστον εχω εξυπηρετηθεί. Αν τους εβαζα βαθμο θα δυσκολευομουν να πω ποιος ειναι ο καλυτερος. Αναφερεις για πλαστικά που τριζουν κατι που δεν εχω δει ποτε, εκτος πριν απο 2 χρονια που ξεκολλούσαν σε μερικα σημεια λογω αστοχιας της κολλας. Κατι που διορθώθηκε και αντιμετωπιστηκε δωρεαν σε οποιον ειχε προβλημα. Τωρα οποιαδήποτε τηλεοραση 65+ αν κάποιος επιχειρήσει να την μεταφέρει σαφως και θα ακούσει πλαστικά μερη. Τελος αυτο με την 2 ετια που το εχεις και ως στάνταρ εισης υπερβολη. Σαφως και θα εχεις ακουσει περιστατικά για Samsung. Οπως χαλανε ολες οι TV ετσι και η samsung. Οι αστοχιες στα ηλεκτρονικά ειναι πολυ ευκολο να συμβουν απο παρα πολλους παράγοντες, θεμα το οποια θελει πολυ ανάλυση, αλλα δεν εχω θεμα να το αναπτύξω αν θελεις. Αλλωστε στο παρελθον εχω ανεβασει παρα πολλα νηματα οπου επισκευαζω βημα προς βημα TV, monitor κτλ αναλυτικα. Καντε μια αναζητηση. Τωρα αν εχεις ακουσει λιγοτερα περιστατικά για Sony υπολογισε και λιγο το market share. Οταν στις 100 tv οι καταναλωτές αγοραζουν και 8 sony λογικο να ακους λιγοτερα. Πάραυτα αν μπεις στο howtofixit θα δεις ποικιλία προβλημάτων απο ολους. Αν διαβαζες τα φορουμ θα εβλεπες για πλαστικα που τριζουν , για καμενες τηλεορασεις στα 2 χρονια και κατι , για καμενες led λαμπες, για pixel κολλημενα και μετρηση τους με μετρο ωστε να διαπιστωθει αν ειναι εντος εγγυησης. Και μπερδευεσαι ξανα. Δεν ειπα οτι οι αλλοι ειναι αγιοι. Απλα εχουν καλυτερη εξυπηρετηση. 2
kakos84 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 4 λεπτά πριν, alexakos89 είπε Αν διαβαζες τα φορουμ θα εβλεπες για πλαστικα που τριζουν , για καμενες τηλεορασεις στα 2 χρονια και κατι , για καμενες led λαμπες, για pixel κολλημενα και μετρηση τους με μετρο ωστε να διαπιστωθει αν ειναι εντος εγγυησης. Και μπερδευεσαι ξανα. Δεν ειπα οτι οι αλλοι ειναι αγιοι. Απλα εχουν καλυτερη εξυπηρετηση. Άμα κοίταγε το θέμα θα έβλεπε το παιδί με το pixel το βαλα να μέτρηση Με μέτρο αλλά πρέπει από τη βιασύνη του να δικαιολογήσει τη Samsung Δεν το είδε 1
graphist83 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 Πουθενα δεν ειπα οτι η Service one ειναι τελεια. Ξανα διαβαστε το νημα που απαντησα. ΚΑΝΕΝΑΣ δεν μπορει να εξυπηρετησει 100% σωστα. Ολοι εχουν κανει πατατες. Ολοι ομως κατα βασει εχουν εξυπηρετησει ορθως. Το τσουβαλιασμα εκραξα. Ενα νημα δεν μου λεει κατι καθως εχω σχεδον καθημερινη ενασχοληση με αυτους θελοντας και μη. Οποτε ομιλω και καταγραφω δικες μου εμπειριες. Στα εργα που αναλαμβανουμε, ενα μερος ειναι η εγκατασταση και η παραμετροποιηση των TV ειτε σε οικιακο η επαγγελματικο ειτε ξενοδοχειακο χωρο. Οταν καποιο προιον σφαλλει, οι πρωτοι που δεχομαστε τηλεφωνο ειμαστε εμεις. Μια αποψη λοιπον την εχω σχηματισει και την μοιαζομαι. Thats it.
kakos84 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 15 λεπτά πριν, graphist83 είπε Πουθενα δεν ειπα οτι η Service one ειναι τελεια. Ξανα διαβαστε το νημα που απαντησα. ΚΑΝΕΝΑΣ δεν μπορει να εξυπηρετησει 100% σωστα. Ολοι εχουν κανει πατατες. Ολοι ομως κατα βασει εχουν εξυπηρετησει ορθως. Το τσουβαλιασμα εκραξα. Ενα νημα δεν μου λεει κατι καθως εχω σχεδον καθημερινη ενασχοληση με αυτους θελοντας και μη. Οποτε ομιλω και καταγραφω δικες μου εμπειριες. Στα εργα που αναλαμβανουμε, ενα μερος ειναι η εγκατασταση και η παραμετροποιηση των TV ειτε σε οικιακο η επαγγελματικο ειτε ξενοδοχειακο χωρο. Οταν καποιο προιον σφαλλει, οι πρωτοι που δεχομαστε τηλεφωνο ειμαστε εμεις. Μια αποψη λοιπον την εχω σχηματισει και την μοιαζομαι. Thats it. Ωραία Δεκτό αυτό που λες Αφού είναι και η δουλειά σου αυτή πάμε λίγο στο δικό μου θέμα εδώ που έχω τι πιστεύεις είναι πρόβλημα ? Ναι ( και γιατι ) η οχι ( και γιατι) Επεξ/σία 16 Ιουλίου 2019 από kakos84
graphist83 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) Η αληθεια ειναι οτι περαν του βιντεο οπου ειδα ενα εντονο glow οταν ανοιγουν οι υποτιτλοι καποια περιγραφη για καποιο προβλημα δεν διαβασα? Αν ειναι αυτο λοιπον που καταλαβα μονος ειναι τοσο εντονο και στην πραγματικοτητα? η η εκθεση της καμερας το κανει και φαινεται τοσο εντονο? Να ξερεις σε edge led υλοποιήσεις λογικο οταν εμφανιζονται υποτιτιλοι να εχεις ghosting. Παραυτα απο οτι δειχνει η χρειαζεται ρύθμιση το local diming η εαν ειναι στο μεγιστο ενδεχομένως να εχεις θεμα, καθως ειναι πολυ εντονοτερο απο αυτα που εχω δει. Εχεις την δυνατοτητα να πας σε αλλη τετοια tv πχ σε καταστημα να δεις την ιδια ταινια? Αν δεν το κανει μπορεις να το αναφερεις. Θα δειξω το παρων βιντεο και σε καποιον που γνωριζω απο το service αλλα στα κεντρικα τους που εχω παρε δωσε να δω τι θα πει. Αν χρειαστει ισως σε προωθήσω εκει. Επεξ/σία 16 Ιουλίου 2019 από graphist83
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα