EmpYristis Δημοσ. 4 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2019 19 ώρες πριν, paylidis είπε 1ον βγάζουν ακριβές ζημιές - ειδικά στο μεταχειρισμένο μπορεί να βρεθείς σε ένα μήνα από την αγορά του με κοστούμι 5000-6000 για μπεκ αντλίες κλπ για μια μέση premium μαρκα, μετά έχεις dpf κλπ κλπ 2ον είναι δεδομένο ότι θα καταργηθούν κάποια στιγμή στην Αθήνα πάλι 3ον δεν είναι και τόσο οικονομικά - πλέον ίσως συμφέρει περισσότερο το φυσικό αεριο Και άλλοι λιγότερο σημαντικοί λόγοι. Σιγουρα πάντως δε θα έδινα 18000 για μεταχειρο πετρέλαιο. Με 21 παίρνεις καινούργιο πεντάθυρο ΜΙΝΙ Αυτόματο 1.5Τ Τα Mini όμως είναι Maxi στις βλάβες... Θα έλεγα είναι λίγο ύποπτα τα χιλιόμετρα για πετρέλαιο. Δεν αποκλείεται να έκανε το αμάξι 40.000 τον χρόνο κι αν είναι επιστροφή από leasing από εταιρεία με πωλητές ακόμη και τα 200.000 είναι ψιλονορμαλ!
Επισκέπτης Δημοσ. 4 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) mp123 Τι δουλειά κανεις;Και πόσο χρονών είσαι που έχεις αλλάξει όπως λες πάνω από 10 αυτοκίνητα ανά 3-4 χρονια; Επεξ/σία 4 Ιουλίου 2019 από jmmys
Alex2020 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2019 20 ώρες πριν, skipperas είπε Καλησπέρα στη παρέα, Βρίσκομαι αυτή τη περίοδο σε αναζήτηση αυτοκινήτου, μεταχειρισμένου για την ακρίβεια. Η ερώτηση μου είναι απλή: Θα αγοράζατε αυτοκίνητο με τα παρακάτω χαρακτηριστικά; Diesel Euro 5, 1η άδεια 2015, 60.000km, 1500cc, 115hp, 18.000€ Δεν αναφέρω μάρκα/μοντέλο, μηχανολογική/εξωτερική κατάσταση, χώρους, γούστα κλπ κλπ. Υποθέστε ότι αυτά είναι στα γούστα σας. Περιμένω τις απόψεις σας! Ναι θα έδινα . Του 2015 το προηγούμενο μου που έδωσα ήταν διαμαντη . Σαν καινούργιο . Και για diesel 60000 δέν είναι πολλά χιλιόμετρα
mp123 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, jmmys είπε mp123 Τι δουλειά κανεις;Και πόσο χρονών είσαι που έχεις αλλάξει όπως λες πάνω από 10 αυτοκίνητα ανά 3-4 χρονια; 46 ειμαι.απο δουλειά δόξα τον θεό ένταξη πάω.απο τα 10 που έχω αλλάξει τα 3 ήταν μτχ που τα αλλάξα θα σε έναν χρόνο μεσα.το 3ο μτχ το rx8 το είχα τρία χρόνια γιατί ήξερα τι πήρα.αλλα κρίμα στις 60000 έφυγε.ηθελε κινητήρα. Επεξ/σία 4 Ιουλίου 2019 από mp123
Alex2020 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2019 8 ώρες πριν, mclein² είπε bmw 116 ή mini cooper ή qashqai βγαινουν με αυτη την ιπποδυναμη απ'οσο θυμαμαι. αν οντως ειμαστε σ'αυτα, προσωπικα θα αγοραζα το κουπερ που με ελαφρυ προγραμματισμο γινεται "γρηγοροτερο". Από ότι καταλαβαίνω δεν τα εχεις οδηγήσει . Θεωρητικά το λες
paylidis Δημοσ. 4 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2019 21 λεπτά πριν, EmpYristis είπε Τα Mini όμως είναι Maxi στις βλάβες... Last year. Τα τελευταία έχουν βγει εξαιρετικά. Μην παραπληροφορουμε
TechnoState Δημοσ. 5 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2019 .... ήδη το αγόρασε κ τώρα το κάνει βόλτες!....με' γειες βρε!
skipperas Δημοσ. 5 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 5 Ιουλίου 2019 6 hours ago, turbat0s said: Έχετε δει ότι ο ts έχει εξαφανιστεί ε? Όχι απλά έχω αφήσει τη συζήτηση να κυλήσει. Με έχουν βοηθήσει αρκετά οι απαντήσεις, κι ας λέτε ότι δεν έχει κανένα νόημα. Σκοπός δεν ήταν να μου πείτε αν αξίζουν τα 18κ για cayenne, αλλά αν αξίζουν για μεταχείρα, για ντίζελ, για αμάξι 5ετίας. (Θα πρόσθετα ακόμη ένα παράγοντα.. no parking). Κάποιοι απότι φαίνεται δε το ´πιασαν. Το γενικότερο κλίμα είναι “κατά” μιας τέτοιας αγοράς και η αλήθεια είναι οτί μετά τις απαντήσεις σας κλείνω προς τα εκεί, έχοντας αναθεωρήσει κάποια πράγματα. Καινούργιο ρε παιδιά δε μ´αρέσει τίποτα, στη μεσαία κατηγορία που ψάχνω. Γενικότερα πάντα ήμουν των premium επιλογών (σε οτιδήποτε κι αν αγόραζα), όχι λόγω μούρης και ψώνιου, αλλά λόγω της αίσθησης ότι προστίθεται αξία(;) ποιος ξέρει; Αυτός είμαι. Δε μου πάει η καρδιά να πάω σε ένα ΚΙΑ για παράδειγμα κι ας ξέρω ότι στα χαρτιά μπορεί να είναι μια πολύ λογική επιλογή. Ξέρω ότι κάποιοι θα αντιδράσουν λέγοντας τι @@ες λέει αυτος. Ας απαντήσουν μόνο αυτοί που έπιασαν το στόρυ.
Alex2020 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2019 27 λεπτά πριν, skipperas είπε Όχι απλά έχω αφήσει τη συζήτηση να κυλήσει. Με έχουν βοηθήσει αρκετά οι απαντήσεις, κι ας λέτε ότι δεν έχει κανένα νόημα. Σκοπός δεν ήταν να μου πείτε αν αξίζουν τα 18κ για cayenne, αλλά αν αξίζουν για μεταχείρα, για ντίζελ, για αμάξι 5ετίας. (Θα πρόσθετα ακόμη ένα παράγοντα.. no parking). Κάποιοι απότι φαίνεται δε το ´πιασαν. Το γενικότερο κλίμα είναι “κατά” μιας τέτοιας αγοράς και η αλήθεια είναι οτί μετά τις απαντήσεις σας κλείνω προς τα εκεί, έχοντας αναθεωρήσει κάποια πράγματα. Καινούργιο ρε παιδιά δε μ´αρέσει τίποτα, στη μεσαία κατηγορία που ψάχνω. Γενικότερα πάντα ήμουν των premium επιλογών (σε οτιδήποτε κι αν αγόραζα), όχι λόγω μούρης και ψώνιου, αλλά λόγω της αίσθησης ότι προστίθεται αξία(;) ποιος ξέρει; Αυτός είμαι. Δε μου πάει η καρδιά να πάω σε ένα ΚΙΑ για παράδειγμα κι ας ξέρω ότι στα χαρτιά μπορεί να είναι μια πολύ λογική επιλογή. Ξέρω ότι κάποιοι θα αντιδράσουν λέγοντας τι @@ες λέει αυτος. Ας απαντήσουν μόνο αυτοί που έπιασαν το στόρυ. Αν σε τσιμπίσα , μιλάς για bmw 116d
MTX Δημοσ. 5 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2019 έχω την αίσθηση ότι το πήρες και το μετάνιωσες ήδη και τώρα ψάχνεις επιβεβαίωση
babis70 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) Κάθε αμάξι έχει τον ανάλογο αγοραστή. Υπάρχει αυτοκίνητο που ξεκινάει καινούργιο 20.22 άλλα στην πλουσία έκδοση που δεν έχει σχέση με την απλή πάει 27-29. Στο πουλάει ο άλλος μετά από 3-4 χρόνια σε άψογη κατάσταση 16-17. Είναι πολλά; Ανάλογα πάντα. Στα premium μοντέλα υπάρχουν οι βασικές εκδόσεις που τα παίρνουν μερικοί για να πουν έχω (παράδειγμα bmw-Mercedes-klp) και αυτοί που θέλουν το αμάξι γεμάτο και εκεί μπορεί να πλησιάσει τα διπλά. Όμως η βασική με τον αστακό δεν έχουν σχέση. Άρα να μην λέμε ότι είναι πολλά ή λίγα. Εάν είσαι αγοραστής θέλεις να το πάρεις τσάμπα. Εάν είσαι πωλητής θέλεις να το πουλήσεις σωστά. Όταν βρεθεί η χρυσή τομή και οι δυο είναι ευχαριστημένοι τότε όλα καλα . Γνώμη μου εάν εσένα σε ενδιαφέρει το αμάξι τσεκαρε ότι δεν έχει φάει χοντρό τρακάρισμα (δεν μιλάω για έναν προφυλακτήρα ή μια πόρτα) άλλα δομικά στοιχεία. Μετά εάν ηλεκτρονικά είναι ΟΚ και εάν καεί λάδια ή έχει κάποιο μηχανικό πρόβλημα. Εάν το αμάξι είναι καθαρό και προφανώς αξίζει τα χρήματα του σήμερα γατί όχι . Σου κάνει κέφι και μπορείς. Τότε καλοτάξιδο. ps έχω παράδειγμα γνωστού οπού πήρε toyota auris facelift 2015 Hybrid Lounce edition + extras . Το αυτοκινητο πηγε 25.000. H απλή έκδοση τότε είχε κάπου στα 18-19. Συντηρημένο σωστά το έδωσε μετά από 4 χρόνια για την νέα corolla hybrid στα 17 χιλιαρικα. Ο άνθρωπος σε αυτά τα χρόνια είχε αλλάξει έναν πίσω προφυλακτήρα χωρίς να έχει πάρει σασί . Το είπε στον αγοραστή και το τσεκάραν με την ασφαλιστική. Είναι πολλά για ένα γεμάτο αυτοκίνητο με τεράστιες διαφορές στον εξοπλισμό από την απλή; Για έμενα όχι. Ειδικά εάν είναι καθαρό. χιλιομετρα κάπου στα 40.000. Για μπείτε στα sites στο configurator διαλέξτε από bmw - Mercedes ακόμα και scoda πχ octavia (είναι τίμιο για έμενα), και πείτε μου που μπορεί να φτάσει σε τιμή;;;;;; Στο συγκεκριμένο παράδειγμα το Octavia όχι το rs μπορεί να ακουμπήσει άνετα τα 40.000 . Ποσό να πουληθεί μετα από 4 χρόνια; Σειρά 1 bmw πόσο μπορεί να φτάσει; Mercedes A class ποσο μπορει να φτάσει; Ποσό θέλετε αύριο να αγοράσετε τον αστακό; Θα είναι πολλά; Όσο για το diesel προσωπική μου άποψη : άργησε να ελευθερωθεί στην Αθηνα - Θες/νικη και όχι δεν θα αγόραζα προσωπικά . Στο εξωτερικό τα παλιά euro τα πολεμάνε άλλα και τα χορτάσανε . Πλέον θα πάμε σε υβριδικά-φυσικό αέριο (εργοστασιακό ) full ηλεκτρικό για να μην πω υδρογόνο Επεξ/σία 5 Ιουλίου 2019 από babis70
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2019 5 ώρες πριν, skipperas είπε Καινούργιο ρε παιδιά δε μ´αρέσει τίποτα, στη μεσαία κατηγορία που ψάχνω Ποια ειναι η μεσσαια κατηγορια που μετα απο 5 χρονια σκεφτοσουν οτι αξιζει να δωσεις 18k? Με λιγα λεφτα παραπανω απο αυτα που εχεις παιρνεις Volvo V40 που μεταξυ μας το θεωρω Premium...Οκ δεν θα βαλεις τα απειρα εξτρα ομως δεν νομιζω οτι μπορεις να βρεις και πολυ καλυτερο αμαξι σε αυτα τα λεφτα...
Doubt Δημοσ. 5 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2019 Μετά την αμπελοφιλοσοφία τώρα και αυτοκινητοφιλοσοφία. (Αφορά όλο το τόπικ, για να μην παρεξηγηθεί κανείς).
Gatilaras Δημοσ. 5 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2019 Φιλε μου απο σειρα 1 bmw( εαν ειναι οντως αυτο) εγω προσωπικα δεν εχω μεινει ευχαριστημενος,απο μικρη εμπειρια μιλωντας παντα με το συγκεκριμενο αυτοκινητο. Το συγκεκριμενο ηταν μοντελο 2013 με καμια 80000χλμ το 2017 που το οδηγησα εγω. Πηγαμε μαζι με τον ιδιοκτητη Αθηνα να τον αφησω αεροδρομιο για να φυγει για εξωτερικο και μετα πηρα το αυτοκινητο και γυρισα πισω και το κρατησα για να κινουμαι μεχρι να παω να τον παρω παλι απο αεροδρομιο( το δικο μου ειχε μπει μεσα για εγχειριση και δεν ειχα τιποτα,φλατζα γαρ.) Σε εθνικη οδο με σταθερη 140-150 αθορυβο,στιβαρο,σταθερο.Σε παλια εθνικη και κατι επαρχιακους με στροφιλικι απελπισια για εμενα προσωπικα οπως και μεσα στην πολη.Αργο τιμονι(για τα γουστα μου),μετρια αποκριση στο γκαζι και γενικα καπως κουραστικο σε κατασταση σταματα-ξεκινα/στριμωξου/χωσου να προλαβεις αλλα απο καταναλωση οσο κραταγες το σαλιγκαρι να κοιμαται δεν εκαιγε τιποτα και ζημιες απ'οτι μου ειχε πει ο ανθρωπος μεχρι και προ 4μηνου που το εδιωξε δεν ειχε βγαλει απολυτως τιποτα. Γνωμη μου παντα αυτα που γραφω και χωρις παρεξηγηση εννοειται. Υ.Γ. Ο πιο ωραιος μικρος κινητηρας diesel που εχω δοκιμασει μεχρι στιγμης ειναι ο 1.3 dte απο corsa diesel.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα