paylidis Δημοσ. 4 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2019 7 λεπτά πριν, mclein² είπε bmw 116 ή mini cooper ή qashqai βγαινουν με αυτη την ιπποδυναμη απ'οσο θυμαμαι. αν οντως ειμαστε σ'αυτα, προσωπικα θα αγοραζα το κουπερ που με ελαφρυ προγραμματισμο γινεται "γρηγοροτερο". Ίδιο μοτέρ φοράει με το 116. Και αυτά όλα παίρνουν προγράμμα. Το θέμα είναι ότι σε μεταχειρισμένο πετρέλαιο με προγραμμα δε ξέρεις ποτέ θα πάρεις μπεκ τουρμπίνες αντλία και dpf σε τζαμποσακουλες... 2
prometheas Δημοσ. 4 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2019 12 ώρες πριν, paylidis είπε Δε θα αγοραζα καν diesel σημερα... Aυτό. Ειδικά για χρήση εντός πόλης...
Gatilaras Δημοσ. 4 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) Γνωμη προσωπικη για τα diesel ανεξαρτητου κυβισμου και μαρκας. Κατ'αρχην η τιμη ειναι οντως υψηλη,βεβαια αν εχει βγει επισημα για πωληση το αυτοκινητο που θες με 3-4 στημενα τηλεφωνα απο γνωστους κ φιλους γινεται παζαρι και πτωση τιμης εγγυημενα Τωρα το diesel σαν κινητηρας ενω στην ουσια εινα αλεξισφαιρος το θεμα ειναι ο ιδιοκτητης τι χρηση του εχει κανει,δλδ, τι πετρελαια τον ταιζε,εαν το εσκιζε το αυτοκινητο και πολυ περισσοτερο εαν το εσκιζε κρυο,τακτικη συντηρηση,το αυτο και για την τουρμπινα που λογικα διαθετει ο συγκεκριμενος κινητηρας. Εαν η βενζινη αντεχει και κανα πατημα κρυο το πετρελαιο δεν θα το ελεγα οτι το ευχαριστιεται κιολας. Πιθανες ζημιες αξιοσημειωτες για diesel: Αντλια,μπεκ(το dpf με λιγη καλη διαθεση το τρωει το μαυρο σκοταδι).Εαν σου κατσει μια τετοια δυσκολα τα πραγματα.Απο κει κ περα εαν προκειται για αυτοκινητο καλοσυντηρημενο,γεματη εκδοση,ντοπιο και οχι εισαγωγης και εστω οτι τα χλμ ειναι κοντα στα πραγματικα εαν παιξεις στα 14-15 με κλειδι στο χερι παρ΄το αλλιως στα ιδια λεφτα παιρνεις ποοοολλλααααααα αλλα αυτοκινητα και αναλογα ποσο νερο θα βαλεις στο κρασι σου για τη χρονια κατασκευης ανεβαινεις και κατηγορια. Αυτα Υ.Γ. Εγω παντως σε αυτα τα χρηματα θα επαιρνα Evo 10αρι. Και δυναμη και οικογενειακο Επεξ/σία 4 Ιουλίου 2019 από Gatilaras
apollonas7 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2019 euro 6 και πανω φιλε...τα 5 θα απαγορευτουν...και θα συμφωνησω με τον αλλο που ειπε δε θα αγοραζα ντιζελ σημερα....καλυτερα να πας σε υβριδικο να μην πληρωνεις και τελη και να εχεις εκπτωση σε ασφαλεια 1
mclein² Δημοσ. 4 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2019 1 ώρα πριν, paylidis είπε Ίδιο μοτέρ φοράει με το 116. Και αυτά όλα παίρνουν προγράμμα. Το θέμα είναι ότι σε μεταχειρισμένο πετρέλαιο με προγραμμα δε ξέρεις ποτέ θα πάρεις μπεκ τουρμπίνες αντλία και dpf σε τζαμποσακουλες... ναι, βεβαια με το κασκάι δυσκολα θα βγαλει συντομα τετοιο θεμα. νομιζω εχει αλλα 60-80 χιλιαδες χιλιομετρα.
moure Δημοσ. 4 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2019 5 λεπτά πριν, mclein² είπε ναι, βεβαια με το κασκάι δυσκολα θα βγαλει συντομα τετοιο θεμα. νομιζω εχει αλλα 60-80 χιλιαδες χιλιομετρα. Γενικότερα δεν βγάζουν τέτοια προβλήματα τόσο συχνά και σε αυτά τα χιλιόμετρα,αν ήταν έτσι οι ταρίφες κάθε χρόνο θα έπρεπε να αλλάζουν μπεκ και αντλία.
paylidis Δημοσ. 4 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 22 λεπτά πριν, mclein² είπε ναι, βεβαια με το κασκάι δυσκολα θα βγαλει συντομα τετοιο θεμα. νομιζω εχει αλλα 60-80 χιλιαδες χιλιομετρα. 14 λεπτά πριν, moure είπε Γενικότερα δεν βγάζουν τέτοια προβλήματα τόσο συχνά και σε αυτά τα χιλιόμετρα,αν ήταν έτσι οι ταρίφες κάθε χρόνο θα έπρεπε να αλλάζουν μπεκ και αντλία. Με κανένα μεταχειρισμένο ο πετρέλαιο δε μπορείς να είσαι σίγουρος γιατί παίζει μεγάλο ρόλο το πως του συμπεριφερόταν ο προηγούμενος, τι πετρέλαια έβαζε κλπ. Γενικά αυτά βγαίνουν μετά τις 100000 χλμ. Οσο για τα ταξί ειναι επίσης λίγο διαφορετική περίπτωση γιατί κάνουν εκατοντάδες χιλιόμετρα την ημέρα όποτε πρακτικά «ξεμπουκωνουν» ενώ είναι γνωστό ότι μόλις βουλώσει το dpf τους οι 99/100 το ξηλώνουν... σε auris πάντως συγγενη στις 105000 (αγορασμένο καινούργιο και με πετρέλαιο από ένα συγκεκριμένο εταιρικό βενζινάδικο μονο) βάρεσε αντλία. Αντίστοιχα σε Astra 1.9 td φίλου στις 140000 με προλήπτικουσ Καθαρισμούς των μπεκ κιόλας χρειάστηκε dpf καινουργιο και ράγισε και η τουρμπίνα. Ότι γλύτωσαν κοινώς από βενζίνες τα έδωσαν σε βλάβες.... Επεξ/σία 4 Ιουλίου 2019 από paylidis 2
polaki Δημοσ. 4 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2019 11 ώρες πριν, skipperas είπε Περίμενα ίσως αιτιολογημένες απαντήσεις όπως: - τα 18κ είναι πολλά για 60κ km - τα 18κ είναι πολλά για diesel euro 5 - τα 18κ είναι πολλά για μεταχειρισμένο - τα 18κ είναι πολλά για 4 χρόνων αμάξι - όλα τα παραπάνω Φίλε μου ειναι λίγο παράλογο αυτό που ζητάς. τα 18,000€ είναι ΛΙΓΑ για ένα Cayenne του 2015 με 60,000 χιλιόμετρα. Σε κάλυψα? Θα πας να το πάρεις? Είναι ευκαιρία. Τα 18,000€ είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ για ένα Polo 1.4d του 2015 με 60,000 χιλιόμετρα. Σε ξενέρωσα? Θα το απορρίψεις? Ειλικρινά, τί περιμένεις να σου πούμε, όταν δεν έχεις δώσει ΚΑΝ τί κατηγορίας είναι το αυτοκίνητο από super mini, sedan, SUV κλπ? 5
johnnieinlab Δημοσ. 4 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2019 4 λεπτά πριν, mp123 είπε Είπαμε αυτά είναι τα άκρα.το σωστό είναι να έχεις το μέτρο στην ζωή σου και να ξέρεις που πατάς και ποιος είσαι..το ακριβό αμάξι με ακριβό τρόπο ζωής κλπ.καταλαβενεις τωρα τι θέλω να πω.το ίδιο φυσικά με το φτηνό αυτοκίνητο.ολα πρέπει να ταιριάζουν μεταξύ τους ,τρόπος ζωής, σπίτι αυτοκίνητο. Ένας γνωστός μου έκανε φοβερό προγραμματισμό, πολύ λίγες αγορές, δεν έτρωγε καθόου συχνά έξω, είχε πανάρχαιο αυτοκίνητο ΑΛΛΑ πήγαινε κάθε χρόνο τουλάχιστον δύο γεμάτες εβδομάδες με την οικογένειά του (δύο παιδιά) ένα ταξίδι στο εξωτερικό. Κάθε χρόνο 2-3 εβδομάδες σε άλλη χώρα. Σκεφτόμουν πάντα: Ωραίος! Η ισορροπία είναι μέσα σου. Κάνεις ότι χρειάζεται για να είσαι ε΄συ ο ίδιος ισορροπημένος και να νιώθεις καλά με τον εαυτό σου. Τα υπόλοιπα είναι για τους άλλους και το φαίνεσθαι. 4
mp123 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2019 7 λεπτά πριν, polaki είπε Φίλε μου ειναι λίγο παράλογο αυτό που ζητάς. τα 18,000€ είναι ΛΙΓΑ για ένα Cayenne του 2015 με 60,000 χιλιόμετρα. Σε κάλυψα? Θα πας να το πάρεις? Είναι ευκαιρία. Τα 18,000€ είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ για ένα Polo 1.4d του 2015 με 60,000 χιλιόμετρα. Σε ξενέρωσα? Θα το απορρίψεις? Ειλικρινά, τί περιμένεις να σου πούμε, όταν δεν έχεις δώσει ΚΑΝ τί κατηγορίας είναι το αυτοκίνητο από super mini, sedan, SUV κλπ? Άμα θα μου βρεις cayenne του 2015 με 18000 εγώ θα γίνω παππάς. Μην πετάμε μπαρούφες παρακαλω
moure Δημοσ. 4 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 39 λεπτά πριν, paylidis είπε Με κανένα μεταχειρισμένο ο πετρέλαιο δε μπορείς να είσαι σίγουρος γιατί παίζει μεγάλο ρόλο το πως του συμπεριφερόταν ο προηγούμενος, τι πετρέλαια έβαζε κλπ. Γενικά αυτά βγαίνουν μετά τις 100000 χλμ. Οσο για τα ταξί ειναι επίσης λίγο διαφορετική περίπτωση γιατί κάνουν εκατοντάδες χιλιόμετρα την ημέρα όποτε πρακτικά «ξεμπουκωνουν» ενώ είναι γνωστό ότι μόλις βουλώσει το dpf τους οι 99/100 το ξηλώνουν... σε auris πάντως συγγενη στις 105000 (αγορασμένο καινούργιο και με πετρέλαιο από ένα συγκεκριμένο εταιρικό βενζινάδικο μονο) βάρεσε αντλία. Αντίστοιχα σε Astra 1.9 td φίλου στις 140000 με προλήπτικουσ Καθαρισμούς των μπεκ κιόλας χρειάστηκε dpf καινουργιο και ράγισε και η τουρμπίνα. Ότι γλύτωσαν κοινώς από βενζίνες τα έδωσαν σε βλάβες.... Έχοντας 2 αυτοκίνητα diesel για προσωπική χρήση αυτήν τη στιγμή αλλά και πολλά για επαγγελματική χρήση στο παρελθόν προβλήματα τέτοιου τύπου αντιμετώπισα μόνο με το Dpf ενός μεταχειρισμένου κορσα που στα χαρτιά είχε 80.000 χλμ και που προφανώς θα είχε τραβήξει πολλά στο παρελθόν.Οποτε ναι είναι σημαντικό το μεταχειρισμένο που θα πάρεις να έχει πραγματικά χιλιόμετρα αλλά και σωστή συντήρηση. Προβληματα με μπεκ,αντλίες κλπ τα αντιμετωπίζεις συνήθως μετά τις 200.000 χλμ που το όχημα λογικά έχει αλλάξει και ιδιοκτήτη. Επεξ/σία 4 Ιουλίου 2019 από moure
Narayan Δημοσ. 4 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2019 1 ώρα πριν, Gatilaras είπε Υ.Γ. Εγω παντως σε αυτα τα χρηματα θα επαιρνα Evo 10αρι. Και δυναμη και οικογενειακο Και κατανάλωση τουλάχιστον 12 λ./100χμ. Πραγματικό κελεπούρι.
mclein² Δημοσ. 4 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2019 7 λεπτά πριν, Narayan είπε Και κατανάλωση τουλάχιστον 12 λ./100χμ. Πραγματικό κελεπούρι. 15-16 πραγματικη καταναλωση εντος πολης + οτι στα 18Κ μονο στα ονειρα θα βρει εβο 10αρι σε σοβαρη κατασταση. 4
Gatilaras Δημοσ. 4 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 14 λεπτά πριν, Narayan είπε Και κατανάλωση τουλάχιστον 12 λ./100χμ. Πραγματικό κελεπούρι. Στο πλαισιο ονειρων και χαβαλε παντα εννοειται γι'αυτο και το εβαλα τελευταια προταση. Αν μιλησουμε σοβαρα εγω θα επαιρνα κουτα την καινουργια Corolla hybrid την sedan εκδοση. Βγαινει κατι τις παραπανω 20000+ αλλα κουτα και 2019 μοντελο. Επεξ/σία 4 Ιουλίου 2019 από Gatilaras 1
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2019 Αν εχεις 18.000 μετρητα απλα παρε καινουριο...Συμβιβασου καπου και τελος. Γιατι να ρισκάρεις με μεταχειρησμενο 5ετιας σχεδόν? Πες ότι κατι γινεται και σπαει ο διαβολος το ποδαρι του και σου βγαζει ζημια σε 6 μηνες η σε έναν χρονο… Τι θα κανεις? Για να μην πω και εγω για τα Diesel κτλπ...με καλυψαν αλλοι πλήρως! 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα