Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα παιδια,το προβλημα που αντιμετωπιζω ειναι το εξης οταν ανοιγω το ac στη σκαλα 5,6 η 7 και εχω μια ταχυτητα μεσα με την οποια μπορει να κυλαω για καποια μετρα μολις κανω αποσυμπλεξη και πεφτουν οι στροφες του μοτερ τοτε το αμαξι σβηνει αυτο δεν γινεται παντα και συνηθως γινεται στην αρχη της διαδρομης,επισης σε αυτες τις σκαλες(5,6,7)στην αρχη που ανοιγεις το ac ο ανεμιστηρας εχει σκαμπανεβασματα δλδ φουλαρει πχ στο 7 μετα κοβει λες και το χω στο 1 και καποια στιγμη σταθεροποιειται.Στις σκαλες 4 και κατω δεν εχω κανενα θεμα.Αυτο που υποπτευθηκα ηταν οτι ισως η μπαταρια η το δυναμο δεν δινουν αρκετη ταση,οποτε μετρησα την ταση με ενα πολυμετρο και ειδα οτι η μπαταρια ειναι περιπου 12.45v και με φωτα ανοιχτα παει καπου στα 12.2,αλλα οταν τεσταρα με τη μηχανη σε λειτουργια τα volts ηταν περιπου στο 13.5 με γκαζι αντε να ανεβαινε στο 13.6 με 13.7 και οταν ανοιγα τα παντα ac φωτα ραδιο κτλ,πηγαινε σταθερα 13.3 με 13.2 περιπου και την ωρα που το ac εκοβε ταχυτητα οπως προανεφερα ειδα κατι dips στα 12.89 για ενα δευτερολεπτο πχ.Θα το παω στο μηχανικο απο την αλλη εβδομαδα να δω τη φταιει.Για ριξτε καμια ιδεα,παιζει να ναι ο ρυθμιστης του δυναμο η το ιδιο το δυναμο?να συμπληρωσω σημερα το πρωι που το βαλα μπρος πρωτη φορα ειδα 14.1 αλλα μετα παλι τα ιδια 13.6 με 13.5 χωρις φορτιο.

Επεξ/σία από peter95
Δημοσ.
3 ώρες πριν, peter95 είπε

Καλησπερα παιδια,το προβλημα που αντιμετωπιζω ειναι το εξης οταν ανοιγω το ac στη σκαλα 5,6 η 7 και εχω μια ταχυτητα μεσα με την οποια μπορει να κυλαω για καποια μετρα μολις κανω αποσυμπλεξη και πεφτουν οι στροφες του μοτερ τοτε το αμαξι σβηνει αυτο δεν γινεται παντα και συνηθως γινεται στην αρχη της διαδρομης,επισης σε αυτες τις σκαλες(5,6,7)στην αρχη που ανοιγεις το ac ο ανεμιστηρας εχει σκαμπανεβασματα δλδ φουλαρει πχ στο 7 μετα κοβει λες και το χω στο 1 και καποια στιγμη σταθεροποιειται.Στις σκαλες 4 και κατω δεν εχω κανενα θεμα.Αυτο που υποπτευθηκα ηταν οτι ισως η μπαταρια η το δυναμο δεν δινουν αρκετη ταση,οποτε μετρησα την ταση με ενα πολυμετρο και ειδα οτι η μπαταρια ειναι περιπου 12.45v και με φωτα ανοιχτα παει καπου στα 12.2,αλλα οταν τεσταρα με τη μηχανη σε λειτουργια τα volts ηταν περιπου στο 13.5 με γκαζι αντε να ανεβαινε στο 13.6 με 13.7 και οταν ανοιγα τα παντα ac φωτα ραδιο κτλ,πηγαινε σταθερα 13.3 με 13.2 περιπου και την ωρα που το ac εκοβε ταχυτητα οπως προανεφερα ειδα κατι dips στα 12.89 για ενα δευτερολεπτο πχ.Θα το παω στο μηχανικο απο την αλλη εβδομαδα να δω τη φταιει.Για ριξτε καμια ιδεα,παιζει να ναι ο ρυθμιστης του δυναμο η το ιδιο το δυναμο?να συμπλησωσω σημερα το πρωι που το βαλα μπρος πρωτη φορα ειδα 14.1 αλλα μετα παλι τα ιδια 13.6 με 13.5 χωρις φορτιο.

Συντήρηση του A/C έχει γίνει και δέν εννοώ πλήρωση φρέον και φίλτρο καμπίνας αλλά να δείτε το κομπρέσορα.

Το αμάξι είναι μόνο βενζίνη;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ναι το αμαξι ειναι μονο βενζινη και επισης προσφατα αλλαχτηκε το φρεον και το λαδι του κομπρεσορα και ιμαντας δυναμο επειδη μου χε τρυπησει καποιος σωληνας και εχασε ολο το φρεον(το προβλημα με το τις σκαλες του ac προυπηρχε απλα τωρα αξιωθηκα να βρω χρονο να ασχοληθω😄).Τωρα να κοιταξουμε αποκλειστικα το κομπρεσορα οχι δεν εχει συμβει.

Επεξ/σία από peter95
Δημοσ.

και οι κομπρεσορες παντως την ακουνε στα opc μιας και το ειχα ευτυχως δεν μου ειχε βγαλει προβλημα επειδη ειναι κοντα στην εξατμιση

γενικα οπελ μεχρι 1400 ειναι οκ μετα πιο πανω δεν το χει και πολυ το λεω με πονο βαρυ μιας και τα αγαπουσα πολυ τα οπελακια :D

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...