christopher0016 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2019 Το χειρότερο που έχουν κάνει σε κεντρικούς δρόμους αργά το βράδυ σβήνουν τα φανάρια και μένει μόνο ένα κίτρινο παλλόμενο... Μάλλον για οικονομία το κάνουν.. μαζί με τον ανύπαρκτο φωτισμό σε πολλά κεντρικά σημεία είναι ότι χειρότερο για τους οδηγούς... Και όχι μόνο. Όλο και χειρότερο γίνεται το κέντρο. 2 1
Ntinaras Δημοσ. 9 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2019 7 λεπτά πριν, christopher0016 είπε Το χειρότερο που έχουν κάνει σε κεντρικούς δρόμους αργά το βράδυ σβήνουν τα φανάρια και μένει μόνο ένα κίτρινο παλλόμενο... Μάλλον για οικονομία το κάνουν.. μαζί με τον ανύπαρκτο φωτισμό σε πολλά κεντρικά σημεία είναι ότι χειρότερο για τους οδηγούς... Και όχι μόνο. Όλο και χειρότερο γίνεται το κέντρο. Αυτο ειναι επειδη περναει ενα αυτοκινητο την ωρα...
christopher0016 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2019 1 λεπτό πριν, Ntinaras είπε Αυτο ειναι επειδη περναει ενα αυτοκινητο την ωρα... Ε καί; Πάυει να είναι επικίνδυνο; Για οικονομία το κάνουν επειδή δεν έχει πολύ κίνηση
Ntinaras Δημοσ. 9 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2019 Μόλις τώρα, christopher0016 είπε Ε καί; Πάυει να είναι επικίνδυνο; Για οικονομία το κάνουν επειδή δεν έχει πολύ κίνηση Γιατι ειναι επικινδυνο? Οπου εχει σκετο στοπ δηλαδη ειναι επικινδυνο? 1
christopher0016 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 14 λεπτά πριν, Ntinaras είπε Γιατι ειναι επικινδυνο? Οπου εχει σκετο στοπ δηλαδη ειναι επικινδυνο? Άκυρη τελείως σύγκριση. Γιατί οταν υπάρχουν τύποι που δυσκολεύονται να σταματήσουν στο κόκκινο πόσο μάλλον στα νεκρά φανάρια. Δεν θέλει πολύ σκέψη γιατί είναι επικίνδυνο ... Τα φανάρια πρέπει να λειτουργούν πάντοτε όλες της ώρες. Τι πάει να πει περνάει ένα αυτοκίνητο την ώρα.. με την λογική σου αφού δεν κυκλοφορεί πολύς κόσμος το βράδυ γιατί να υπάρχει φωτισμός.. Ο Χειρότερος δήμος όλης της Αττικής είναι ο Δήμος Αθηναίων Επεξ/σία 9 Ιουλίου 2019 από christopher0016 4 1
Ntinaras Δημοσ. 9 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2019 37 λεπτά πριν, christopher0016 είπε Άκυρη τελείως σύγκριση. Γιατί οταν υπάρχουν τύποι που δυσκολεύονται να σταματήσουν στο κόκκινο πόσο μάλλον στα νεκρά φανάρια. Δεν θέλει πολύ σκέψη γιατί είναι επικίνδυνο ... Τα φανάρια πρέπει να λειτουργούν πάντοτε όλες της ώρες. Τι πάει να πει περνάει ένα αυτοκίνητο την ώρα.. με την λογική σου αφού δεν κυκλοφορεί πολύς κόσμος το βράδυ γιατί να υπάρχει φωτισμός.. Ο Χειρότερος δήμος όλης της Αττικής είναι ο Δήμος Αθηναίων Το νεκρο φαναρι μετατρεπεται σε στοπ το βραδυ.Δεν ειναι δυσκολο να το κατανοησεις. 2
anonymus73 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2019 Όλα τα παραπάνω επιβεβαιώνουν την φράση ότι μεταξύ άλλων το επίπεδο πολιτισμού ενός λαού φαίνεται και από τον τρόπο που οδηγεί. Δυστυχώς ως Έλληνες θέλουμε (και συμπεριλαμβάνω και τον εαυτό μου για μερικές περιπτώσεις) έναν τροχονόμο ο καθένας δίπλα μας για να μπορέσουμε να οδηγήσουμε σωστά. Τέλος έχω καταλήξει στο εξής συμπέρασμα : ότι ο καλός οδηγός είναι αυτός που μπορεί να προλαμβάνει την μ....κια του κακού οδηγού στο βαθμό που αυτό είναι εφικτό. 1
christopher0016 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2019 17 λεπτά πριν, Ntinaras είπε Το νεκρο φαναρι μετατρεπεται σε στοπ το βραδυ.Δεν ειναι δυσκολο να το κατανοησεις. Αυτός που έχει κίτρινο παλλόμενο έχει το στοπ στην ουσία το νεκρό έχει προτεραιότητα αυτός με το κίτρινο παλλόμενο οφείλει να δώσει προτεραιότητα βάση ΚΟΚ 1δ) Απλό ή διπλό κίτρινο φως κυκλικής μορφής, το οποίο αναβοσβήνει (αναλάμπον):Ο οδηγός υποχρεούται να ανακόπτει ταχύτητα, να προχωρεί με ιδιαίτερη προσοχή και να παραχωρεί προτεραιότητα στους πεζούς και στα οχήματα. Καταβαλες τώρα γιατί είναι επικίνδυνο;; Γιατί ο καθένας πιστεύει ότι να ναι. 1
Ntinaras Δημοσ. 9 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2019 3 λεπτά πριν, christopher0016 είπε Αυτός που έχει κίτρινο παλλόμενο έχει το στοπ στην ουσία το νεκρό έχει προτεραιότητα αυτός με το κίτρινο παλλόμενο οφείλει να δώσει προτεραιότητα βάση ΚΟΚ 1δ) Απλό ή διπλό κίτρινο φως κυκλικής μορφής, το οποίο αναβοσβήνει (αναλάμπον):Ο οδηγός υποχρεούται να ανακόπτει ταχύτητα, να προχωρεί με ιδιαίτερη προσοχή και να παραχωρεί προτεραιότητα στους πεζούς και στα οχήματα. Καταβαλες τώρα γιατί είναι επικίνδυνο;; Γιατί ο καθένας πιστεύει ότι να ναι. Ειπα εγω κατι διαφορετικο? Αν ο καθενας πιστευει ο,τι να ναι, αυτος ειναι επικινδυνος, και οχι το φαναρι
Itsme.pit Δημοσ. 9 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2019 Στις 3/7/2019 στις 6:52 ΜΜ, adi32 είπε Τις τελευταίες μέρες βλέπω όλο καραμπόλες, τρακαρισματα, κλπ. Τους βαράει η ζέστη στο κεφάλι? Χτες μετά απο 20+ χρόνια χρειάστηκα την ασφάλεια. Ηλιθιος πήγε να κάνει αναστροφή χωρίς να ελέγξει και ήρθε στο ρεύμα μου και μου διέλυσε την πόρτα. Κάτι πρέπει να γίνει με τους άχρηστους που κάνουν ότι τους καπνίσει στους δρόμους. Οι περισσότεροι δεν έχουν ιδέα από οδήγηση και το 90% κάνει συνεχώς παραβάσεις χωρίς να τιμωρείται Με τόσο συστολή-διαστολη που έχει υποστεί ο εγκέφαλος λογικό να πάρει μέντα 🤣🤣
Mhlogiatros Δημοσ. 10 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) Ζέστη + κόπωση + αλκοόλ + μακάκες = Επεξ/σία 10 Ιουλίου 2019 από Mhlogiatros
oikonikos Δημοσ. 10 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2019 17 ώρες πριν, christopher0016 είπε Αυτός που έχει κίτρινο παλλόμενο έχει το στοπ στην ουσία το νεκρό έχει προτεραιότητα αυτός με το κίτρινο παλλόμενο οφείλει να δώσει προτεραιότητα βάση ΚΟΚ 1δ) Απλό ή διπλό κίτρινο φως κυκλικής μορφής, το οποίο αναβοσβήνει (αναλάμπον):Ο οδηγός υποχρεούται να ανακόπτει ταχύτητα, να προχωρεί με ιδιαίτερη προσοχή και να παραχωρεί προτεραιότητα στους πεζούς και στα οχήματα. Καταβαλες τώρα γιατί είναι επικίνδυνο;; Γιατί ο καθένας πιστεύει ότι να ναι. Ισχύει ότι το κίτρινο παλλόμενο είναι το stop. Έλεος με τους μυρωδιαδες. Έχω πάει σε τροχαίο για να βγάλουμε άτομο γιατί ζευγάρι πέρασαν σκοποί το κίτρινο παλλόμενο και δεν ήξεραν ότι έφταιγαν αυτοι
kiko33gr Δημοσ. 10 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2019 33 λεπτά πριν, oikonikos είπε Ισχύει ότι το κίτρινο παλλόμενο είναι το stop. Έλεος με τους μυρωδιαδες. Έχω πάει σε τροχαίο για να βγάλουμε άτομο γιατί ζευγάρι πέρασαν σκοποί το κίτρινο παλλόμενο και δεν ήξεραν ότι έφταιγαν αυτοι Μισό λεπτάκι, βρε παιδιά, μήπως αυτό ανφέρει το κίτρινο μονό ή διπλό φανάρι όταν είναι μόνο του και όχι σε κανονικό φανάρι; Εγό απ'όσο ξέρω, αφού το φανάρει δε λειτουργεί, ακολουθείς τα σήματα, άρα από τον έναν δρόμο μπορεί να έχεις προτεραιότητα και από τον άλλον όχι. Δε νομίζω ότι είναι πάντα στοπ. Α, και το "Ο οδηγός υποχρεούται να ανακόπτει ταχύτητα, να προχωρεί με ιδιαίτερη προσοχή και να παραχωρεί προτεραιότητα στους πεζούς και στα οχήματα." δεν είναι Στοπ. Στο Στοπ ακινητοποιείς, ελέγχεις και μετά περνάς. Αν απλά επιβραδύνεις και περάσεις, κανονικά είναι κλίση, ακόμα και αν δεν έρχεται κανείς. 2
oikonikos Δημοσ. 10 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2019 10 λεπτά πριν, kiko33gr είπε Μισό λεπτάκι, βρε παιδιά, μήπως αυτό ανφέρει το κίτρινο μονό ή διπλό φανάρι όταν είναι μόνο του και όχι σε κανονικό φανάρι; Εγό απ'όσο ξέρω, αφού το φανάρει δε λειτουργεί, ακολουθείς τα σήματα, άρα από τον έναν δρόμο μπορεί να έχεις προτεραιότητα και από τον άλλον όχι. Δε νομίζω ότι είναι πάντα στοπ. Α, και το "Ο οδηγός υποχρεούται να ανακόπτει ταχύτητα, να προχωρεί με ιδιαίτερη προσοχή και να παραχωρεί προτεραιότητα στους πεζούς και στα οχήματα." δεν είναι Στοπ. Στο Στοπ ακινητοποιείς, ελέγχεις και μετά περνάς. Αν απλά επιβραδύνεις και περάσεις, κανονικά είναι κλίση, ακόμα και αν δεν έρχεται κανείς. Όχι όχι. Ακόμα και αν κάποιος είναι στα αριστερά σου. ..(άρα έχεις εσύ προτεραιότητα) αν έχεις κίτρινο παλλόμενο (συνήθως διπλό) παραχωρεις προτεραιότητα σε αμάξια και πεζούς...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα