Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 129
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Το χειρότερο που έχουν κάνει σε κεντρικούς δρόμους αργά το βράδυ σβήνουν τα φανάρια και μένει μόνο ένα κίτρινο παλλόμενο... Μάλλον για οικονομία το κάνουν.. μαζί με τον ανύπαρκτο φωτισμό σε πολλά κεντρικά σημεία   είναι ότι χειρότερο για τους οδηγούς... Και όχι μόνο. Όλο και χειρότερο γίνεται το κέντρο.

  • Like 2
  • Sad 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, christopher0016 είπε

Το χειρότερο που έχουν κάνει σε κεντρικούς δρόμους αργά το βράδυ σβήνουν τα φανάρια και μένει μόνο ένα κίτρινο παλλόμενο... Μάλλον για οικονομία το κάνουν.. μαζί με τον ανύπαρκτο φωτισμό σε πολλά κεντρικά σημεία   είναι ότι χειρότερο για τους οδηγούς... Και όχι μόνο. Όλο και χειρότερο γίνεται το κέντρο.

Αυτο ειναι επειδη περναει ενα αυτοκινητο την ωρα...

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Ntinaras είπε

Αυτο ειναι επειδη περναει ενα αυτοκινητο την ωρα...

Ε καί; Πάυει να είναι επικίνδυνο;

  Για οικονομία το κάνουν επειδή δεν έχει πολύ κίνηση

Δημοσ.
Μόλις τώρα, christopher0016 είπε

Ε καί; Πάυει να είναι επικίνδυνο;

  Για οικονομία το κάνουν επειδή δεν έχει πολύ κίνηση

Γιατι ειναι επικινδυνο?

Οπου εχει σκετο στοπ δηλαδη ειναι επικινδυνο?

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Γιατι ειναι επικινδυνο?

Οπου εχει σκετο στοπ δηλαδη ειναι επικινδυνο?

Άκυρη τελείως σύγκριση.

Γιατί οταν υπάρχουν τύποι που δυσκολεύονται να σταματήσουν στο κόκκινο  πόσο μάλλον στα  νεκρά φανάρια.

Δεν θέλει πολύ σκέψη γιατί είναι επικίνδυνο ... Τα φανάρια πρέπει να λειτουργούν πάντοτε όλες της ώρες. Τι πάει να πει περνάει ένα αυτοκίνητο την ώρα..   με την λογική σου αφού δεν κυκλοφορεί πολύς κόσμος το βράδυ γιατί να υπάρχει φωτισμός..

Ο Χειρότερος δήμος όλης της Αττικής είναι ο Δήμος Αθηναίων 

Επεξ/σία από christopher0016
  • Like 4
  • Sad 1
Δημοσ.
37 λεπτά πριν, christopher0016 είπε

Άκυρη τελείως σύγκριση.

Γιατί οταν υπάρχουν τύποι που δυσκολεύονται να σταματήσουν στο κόκκινο  πόσο μάλλον στα  νεκρά φανάρια.

Δεν θέλει πολύ σκέψη γιατί είναι επικίνδυνο ... Τα φανάρια πρέπει να λειτουργούν πάντοτε όλες της ώρες. Τι πάει να πει περνάει ένα αυτοκίνητο την ώρα..   με την λογική σου αφού δεν κυκλοφορεί πολύς κόσμος το βράδυ γιατί να υπάρχει φωτισμός..

Ο Χειρότερος δήμος όλης της Αττικής είναι ο Δήμος Αθηναίων 

Το νεκρο φαναρι μετατρεπεται σε στοπ το βραδυ.Δεν ειναι δυσκολο να το κατανοησεις.

  • Like 2
Δημοσ.

Όλα τα παραπάνω επιβεβαιώνουν την φράση ότι μεταξύ άλλων το επίπεδο πολιτισμού ενός λαού φαίνεται και από τον τρόπο που οδηγεί.

Δυστυχώς ως Έλληνες θέλουμε (και συμπεριλαμβάνω και τον εαυτό μου για μερικές περιπτώσεις) έναν τροχονόμο ο καθένας δίπλα μας για να μπορέσουμε να οδηγήσουμε σωστά.

Τέλος έχω καταλήξει στο εξής συμπέρασμα : ότι ο καλός οδηγός είναι αυτός που μπορεί να προλαμβάνει την μ....κια του κακού οδηγού στο βαθμό που αυτό είναι εφικτό.

  • Like 1
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Το νεκρο φαναρι μετατρεπεται σε στοπ το βραδυ.Δεν ειναι δυσκολο να το κατανοησεις.

Αυτός που έχει κίτρινο παλλόμενο έχει το στοπ στην ουσία το νεκρό έχει προτεραιότητα αυτός με το κίτρινο παλλόμενο οφείλει να δώσει προτεραιότητα βάση ΚΟΚ

1δ) Απλό ή διπλό κίτρινο φως κυκλικής μορφής, το οποίο αναβοσβήνει (αναλάμπον):Ο οδηγός υποχρεούται να ανακόπτει ταχύτητα, να προχωρεί με ιδιαίτερη προσοχή και να παραχωρεί προτεραιότητα στους πεζούς και στα οχήματα.

Καταβαλες τώρα γιατί είναι επικίνδυνο;;

Γιατί ο καθένας πιστεύει ότι να ναι.

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, christopher0016 είπε

Αυτός που έχει κίτρινο παλλόμενο έχει το στοπ στην ουσία το νεκρό έχει προτεραιότητα αυτός με το κίτρινο παλλόμενο οφείλει να δώσει προτεραιότητα βάση ΚΟΚ

1δ) Απλό ή διπλό κίτρινο φως κυκλικής μορφής, το οποίο αναβοσβήνει (αναλάμπον):Ο οδηγός υποχρεούται να ανακόπτει ταχύτητα, να προχωρεί με ιδιαίτερη προσοχή και να παραχωρεί προτεραιότητα στους πεζούς και στα οχήματα.

Καταβαλες τώρα γιατί είναι επικίνδυνο;;

Γιατί ο καθένας πιστεύει ότι να ναι.

Ειπα εγω κατι διαφορετικο?

Αν ο καθενας πιστευει ο,τι να ναι, αυτος ειναι επικινδυνος, και οχι το φαναρι

Δημοσ.
Στις 3/7/2019 στις 6:52 ΜΜ, adi32 είπε

Τις τελευταίες μέρες βλέπω όλο καραμπόλες, τρακαρισματα, κλπ. 

Τους βαράει η ζέστη στο κεφάλι? 

Χτες μετά απο 20+ χρόνια χρειάστηκα την ασφάλεια. 

Ηλιθιος πήγε να κάνει αναστροφή χωρίς να ελέγξει και ήρθε στο ρεύμα μου και μου διέλυσε την πόρτα. 

Κάτι πρέπει να γίνει με τους άχρηστους που κάνουν ότι τους καπνίσει στους δρόμους. 

Οι περισσότεροι δεν έχουν ιδέα από οδήγηση και το 90% κάνει συνεχώς παραβάσεις χωρίς να τιμωρείται 

Με τόσο συστολή-διαστολη που έχει υποστεί ο εγκέφαλος λογικό να πάρει μέντα 🤣🤣

Δημοσ.
17 ώρες πριν, christopher0016 είπε

Αυτός που έχει κίτρινο παλλόμενο έχει το στοπ στην ουσία το νεκρό έχει προτεραιότητα αυτός με το κίτρινο παλλόμενο οφείλει να δώσει προτεραιότητα βάση ΚΟΚ

1δ) Απλό ή διπλό κίτρινο φως κυκλικής μορφής, το οποίο αναβοσβήνει (αναλάμπον):Ο οδηγός υποχρεούται να ανακόπτει ταχύτητα, να προχωρεί με ιδιαίτερη προσοχή και να παραχωρεί προτεραιότητα στους πεζούς και στα οχήματα.

Καταβαλες τώρα γιατί είναι επικίνδυνο;;

Γιατί ο καθένας πιστεύει ότι να ναι.

Ισχύει ότι το κίτρινο παλλόμενο είναι το stop. 

Έλεος με τους μυρωδιαδες.

Έχω πάει σε τροχαίο για να βγάλουμε άτομο γιατί ζευγάρι πέρασαν σκοποί το κίτρινο παλλόμενο και δεν ήξεραν ότι έφταιγαν αυτοι

Δημοσ.
33 λεπτά πριν, oikonikos είπε

Ισχύει ότι το κίτρινο παλλόμενο είναι το stop. 

Έλεος με τους μυρωδιαδες.

Έχω πάει σε τροχαίο για να βγάλουμε άτομο γιατί ζευγάρι πέρασαν σκοποί το κίτρινο παλλόμενο και δεν ήξεραν ότι έφταιγαν αυτοι

Μισό λεπτάκι, βρε παιδιά, μήπως αυτό ανφέρει το κίτρινο μονό ή διπλό φανάρι όταν είναι μόνο του και όχι σε κανονικό φανάρι; Εγό απ'όσο ξέρω, αφού το φανάρει δε λειτουργεί, ακολουθείς τα σήματα, άρα από τον έναν δρόμο μπορεί να έχεις προτεραιότητα και από τον άλλον όχι. Δε νομίζω ότι είναι πάντα στοπ.

Α, και το "Ο οδηγός υποχρεούται να ανακόπτει  ταχύτητα, να προχωρεί με ιδιαίτερη προσοχή και να παραχωρεί προτεραιότητα στους πεζούς και στα οχήματα." δεν είναι Στοπ. Στο Στοπ ακινητοποιείς, ελέγχεις και μετά περνάς. Αν απλά επιβραδύνεις και περάσεις, κανονικά είναι κλίση, ακόμα και αν δεν έρχεται κανείς.

  • Like 2
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, kiko33gr είπε

Μισό λεπτάκι, βρε παιδιά, μήπως αυτό ανφέρει το κίτρινο μονό ή διπλό φανάρι όταν είναι μόνο του και όχι σε κανονικό φανάρι; Εγό απ'όσο ξέρω, αφού το φανάρει δε λειτουργεί, ακολουθείς τα σήματα, άρα από τον έναν δρόμο μπορεί να έχεις προτεραιότητα και από τον άλλον όχι. Δε νομίζω ότι είναι πάντα στοπ.

Α, και το "Ο οδηγός υποχρεούται να ανακόπτει  ταχύτητα, να προχωρεί με ιδιαίτερη προσοχή και να παραχωρεί προτεραιότητα στους πεζούς και στα οχήματα." δεν είναι Στοπ. Στο Στοπ ακινητοποιείς, ελέγχεις και μετά περνάς. Αν απλά επιβραδύνεις και περάσεις, κανονικά είναι κλίση, ακόμα και αν δεν έρχεται κανείς.

Όχι όχι.

Ακόμα και αν κάποιος είναι στα αριστερά σου. ..(άρα έχεις εσύ προτεραιότητα) αν έχεις κίτρινο παλλόμενο (συνήθως διπλό) παραχωρεις προτεραιότητα σε αμάξια και πεζούς...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...