Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, giannismat είπε

Δεν ειπα οτι ειναι οτι πιο οικονομικο αλλα καταφερνει καλες επιδοσεις για μη υβδριδικο και πιο φθηνο αμαξι.

Τώρα με έστειλες, ο ισχυρισμός "Αρκετα καλη καταναλωση εντος πολης!" αφορούσε... επιδόσεις!!

Πάντως τα παραπάνω δεδομένα που ανέφερες δεν αφορούσαν άλλη περίπτωση ώστε να γίνει σύγκριση, αφορούσαν την ίδια, είναι εντελώς αβάσιμο να χαρακτηρίζεις καλή ή κακή μια κατανάλωση όταν δεν έχεις κανένα απολύτως μέτρο σύγκρισης.

  • Απαντ. 106
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
40 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Τώρα με έστειλες, ο ισχυρισμός "Αρκετα καλη καταναλωση εντος πολης!" αφορούσε... επιδόσεις!!

Πάντως τα παραπάνω δεδομένα που ανέφερες δεν αφορούσαν άλλη περίπτωση ώστε να γίνει σύγκριση, αφορούσαν την ίδια, είναι εντελώς αβάσιμο να χαρακτηρίζεις καλή ή κακή μια κατανάλωση όταν δεν έχεις κανένα απολύτως μέτρο σύγκρισης.

Επιδοσεις στην οικονομια εννοω! Σα να μην θες να καταλαβεις τι εξηγω λογω κολληματος στην αποψη σου. Επανειλημμένα εγραψα οτι δεν συγκρινεται με τα υβριδικα στην καταναλωση αλλα εγω βαζω στο παιχνιδι και την αποσβεση σε συναρτηση με το κοστος των εν λογω υβριδικων μοντελων σε σχεση με το απλο swift και αν τελικα με συμφερει για τα σχετικα λιγα χλμ που διανυω να αγορασω ενα αρκετα πιο ακριβο υβριδικο. Δεν ξερω πως αλλιως και ποσο πιο απλα να στο εξηγησω. Παμε παρακατω τωρα. Σεβαστη η αποψη σου, την οποια εγω καταλαβαινω σε αντιθεση με εσενα.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, giannismat είπε

Επιδοσεις στην οικονομια εννοω! Σα να μην θες να καταλαβεις τι εξηγω λογω κολληματος στην αποψη σου. Επανειλημμένα εγραψα οτι δεν συγκρινεται με τα υβριδικα στην καταναλωση αλλα εγω βαζω στο παιχνιδι και την αποσβεση σε συναρτηση με το κοστος των εν λογω υβριδικων μοντελων σε σχεση με το απλο swift και αν τελικα με συμφερει για τα σχετικα λιγα χλμ που διανυω να αγορασω ενα αρκετα πιο ακριβο υβριδικο. Δεν ξερω πως αλλιως και ποσο πιο απλα να στο εξηγησω. Παμε παρακατω τωρα. Σεβαστη η αποψη σου, την οποια εγω καταλαβαινω σε αντιθεση με εσενα.

Όχι, αυτό δεν το είχες γράψει από την αρχή, πολύ μετά το έγραψες, άσε που είναι αντιφατικό με τον αρχικό ισχυρισμό σου, το 6,5 είναι πολύ κακή κατανάλωση σε σχέση με ένα υβριδικό, όχι πολύ καλή όπως έγραψες.

Επίσης το πότε ακριβώς εσύ θα κάνεις απόσβεση αγοράζοντας υβριδικό είναι εντελώς διαφορετικό θέμα, είτε την κάνεις σε ένα χρόνο είτε σε 10 χρόνια είτε ποτέ δεν αλλάζει το πόσο καλό ή κακό είναι το 6,5 ενός μη υβριδικού.

Πάντως σίγουρα δεν έχω κάποιο κόλλημα στην άποψη μου, πολύ απλά επειδή δεν έχω εκφέρει άποψη. Εγώ ο ίδιος από την πρώτη σελίδα σε προέτρεψα να κάνεις test drive για όσο περισσότερο γίνεται ώστε να διαπιστώσεις την κατανάλωση που εσύ θα έχεις στους δρόμους που εσύ κινείσαι με το δικό σου στυλ οδήγησης, μόνο έτσι θα πάρεις μια ιδέα και για το κόστος χρήσης και για τα περί απόσβεσης.

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Όχι, αυτό δεν το είχες γράψει από την αρχή, πολύ μετά το έγραψες, άσε που είναι αντιφατικό με τον αρχικό ισχυρισμό σου, το 6,5 είναι πολύ κακή κατανάλωση σε σχέση με ένα υβριδικό, όχι πολύ καλή όπως έγραψες.

Επίσης το πότε ακριβώς εσύ θα κάνεις απόσβεση αγοράζοντας υβριδικό είναι εντελώς διαφορετικό θέμα, είτε την κάνεις σε ένα χρόνο είτε σε 10 χρόνια είτε ποτέ δεν αλλάζει το πόσο καλό ή κακό είναι το 6,5 ενός μη υβριδικού.

Πάντως σίγουρα δεν έχω κάποιο κόλλημα στην άποψη μου, πολύ απλά επειδή δεν έχω εκφέρει άποψη. Εγώ ο ίδιος από την πρώτη σελίδα σε προέτρεψα να κάνεις test drive για όσο περισσότερο γίνεται ώστε να διαπιστώσεις την κατανάλωση που εσύ θα έχεις στους δρόμους που εσύ κινείσαι με το δικό σου στυλ οδήγησης, μόνο έτσι θα πάρεις μια ιδέα και για το κόστος χρήσης και για τα περί απόσβεσης.

Καπου το χασαμε και ισως να μπερδευτηκες με τα τοσα σχολια αλλα οπως και να εχει σε ευχαριστω πολυ για την βοηθεια σου. Χρησιμες οι συμβουλες σου! Συμφωνω με τα περισσοτερα που παραθετεις! 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, giannismat είπε

Καπου το χασαμε και ισως να μπερδευτηκες με τα τοσα σχολια αλλα οπως και να εχει σε ευχαριστω πολυ για την βοηθεια σου. Χρησιμες οι συμβουλες σου! Συμφωνω με τα περισσοτερα που παραθετεις! 

Απλά ο ισχυρισμός "τα 6,5 λίτρα είναι πολύ καλή κατανάλωση" μου έκατσε στραβά γιατί δεν παραθέτεις κάποιο μέτρο σύγκρισης. Μόνο αν έλεγες πχ πως το τάδε μοντέλο στις ίδιες συνθήκες έχει κατανάλωση 8,5 λίτρα θα είχε κάποια βάση ο ισχυρισμός σου, χωρίς μέτρο σύγκρισης απλά δεν μπορεί να γίνει σύγκριση!

Δημοσ.
47 λεπτά πριν, n4sleep είπε

Να κάνω μια ερώτηση σε όσους έχουν υδριδικά? Μήπως σας επηρεάζουν όλες αυτές οι ενδείξεις με τα πράσινα φυλλαράκια και τα ECO κλπ ώστε να οδηγείτε πολύ συντηρητικά και σε κάποιο βαθμό να παίζει αυτό μεγάλο ΄ρολο στην όλη οικονομία? Γιατί πήρε ένας φίλος το Toyota CHR και μου καυχιόταν για το πόσο λίγο καίει, και πήγαμε βόλτα και πήγαινε Αττική οδό με 90Km/h και cruise control? Αν πηγαίνω έτσι και με Ferrari θα καίω λίγο. Εγώ με το smart και κάτω από 110-120 δεν μπορώ να πάω στην Αττική οδό νιώθω ότι περπατάω. Έχει κάποιος υβριδικό και να το πηγαίνει κανονικά? Σαν να μην τον νοιάζει η κατανάλωση ? Να επιταχύνει γρήγορα κοκ..

Σκεφτείτε Peugeot 2016 1.4 90ps του 2006 είχα κατανάλωση εντός πόλης 8,5-9 και εκτός πόλης 7,5. Μια φορά λοιπόν ήμουν Κρήτη και ήταν πανάκριβη η βενζίνη και είχα βάλει να μου δείχνει στιγμιαία κατανάλωση και το πήγαινα πολύ οικονομικά. Έβγαλα μέση κατανάλωση στην Κρήτη με air condition 5,9λ/100 με το ίδιο αυτοκίνητο.

Μα αυτή είναι η κύρια λειτουργία του hybrid χαμηλές ταχύτητες μέσα στην πόλη. Αν θες και τα δύο σε ένα για την ώρα tesla μονόδρομος

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Απλά ο ισχυρισμός "τα 6,5 λίτρα είναι πολύ καλή κατανάλωση" μου έκατσε στραβά γιατί δεν παραθέτεις κάποιο μέτρο σύγκρισης. Μόνο αν έλεγες πχ πως το τάδε μοντέλο στις ίδιες συνθήκες έχει κατανάλωση 8,5 λίτρα θα είχε κάποια βάση ο ισχυρισμός σου, χωρίς μέτρο σύγκρισης απλά δεν μπορεί να γίνει σύγκριση!

Αν σε ένα μη υβριδικό καταναλώνεις 6.5,σε υβριδικό 4.5 τότε δεν συμφέρει να πάρεις το υβριδικό. Τα 6.5 στην πόλη γενικά είναι καλή κατανάλωση για βενζίνη αλλά φαντάσου με vitara diesel 1.6 παίζω γύρω στο 6 μέσα στην πολη και δεν το έχω ξεπεράσει ποτέ. Με ac. Για εκτός πόλης με 120 130 πέφτει στο 4.5. 

Επεξ/σία από james01gr
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Όχι, αυτό δεν το είχες γράψει από την αρχή, πολύ μετά το έγραψες, άσε που είναι αντιφατικό με τον αρχικό ισχυρισμό σου, το 6,5 είναι πολύ κακή κατανάλωση σε σχέση με ένα υβριδικό, όχι πολύ καλή όπως έγραψες.

Επίσης το πότε ακριβώς εσύ θα κάνεις απόσβεση αγοράζοντας υβριδικό είναι εντελώς διαφορετικό θέμα, είτε την κάνεις σε ένα χρόνο είτε σε 10 χρόνια είτε ποτέ δεν αλλάζει το πόσο καλό ή κακό είναι το 6,5 ενός μη υβριδικού.

Πάντως σίγουρα δεν έχω κάποιο κόλλημα στην άποψη μου, πολύ απλά επειδή δεν έχω εκφέρει άποψη. Εγώ ο ίδιος από την πρώτη σελίδα σε προέτρεψα να κάνεις test drive για όσο περισσότερο γίνεται ώστε να διαπιστώσεις την κατανάλωση που εσύ θα έχεις στους δρόμους που εσύ κινείσαι με το δικό σου στυλ οδήγησης, μόνο έτσι θα πάρεις μια ιδέα και για το κόστος χρήσης και για τα περί απόσβεσης.

Σε αφήνουν να κάνεις τέτοιο test drive; Μέσα στην κίνηση δηλαδή ή να πας στη δουλειά σου; Νομίζω είναι δύσκολο να καταλάβεις κατανάλωση από test drive, ίσως πάρεις μια μικρή ιδέα μόνο.

Δημοσ.
42 λεπτά πριν, james01gr είπε

Αν σε ένα μη υβριδικό καταναλώνεις 6.5,σε υβριδικό 4.5 τότε δεν συμφέρει να πάρεις το υβριδικό.

Αν εξηγούσες και το γιατί, καλά θα ήταν.

6 λεπτά πριν, zio10 είπε

Σε αφήνουν να κάνεις τέτοιο test drive; Μέσα στην κίνηση δηλαδή ή να πας στη δουλειά σου;

Μα αυτό είναι το νόημα ύπαρξης του test drive, να το οδηγήσεις σε πραγματικές συνθήκες.

13 λεπτά πριν, zio10 είπε

Νομίζω είναι δύσκολο να καταλάβεις κατανάλωση από test drive, ίσως πάρεις μια μικρή ιδέα μόνο.

Το ίδιο πράγμα είπα και εγώ:

1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

μόνο έτσι θα πάρεις μια ιδέα και για το κόστος χρήσης και για τα περί απόσβεσης.

 

  • Thanks 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Joshua21 είπε

Αν εξηγούσες και το γιατί, καλά θα ήταν.

Μα αυτό είναι το νόημα ύπαρξης του test drive, να το οδηγήσεις σε πραγματικές συνθήκες.

Το ίδιο πράγμα είπα και εγώ:

Σίγουρα αυτό είναι, απλά δεν ξέρω τι ισχύει και αν σε αφήνουν. Εγώ πχ όταν έκανα test drive κάναμε μια μικρή βόλτα εκτός πόλης, εκεί που είναι και οι αντιπροσωπείες δηλαδή.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, zio10 είπε

Σίγουρα αυτό είναι, απλά δεν ξέρω τι ισχύει και αν σε αφήνουν. Εγώ πχ όταν έκανα test drive κάναμε μια μικρή βόλτα εκτός πόλης, εκεί που είναι και οι αντιπροσωπείες δηλαδή.

Ο Φλαμιάτος δηλαδή (αντιπρόσωπος Toyota - Ζωγράφου), είναι εκτός πόλης? :)

https://www.toyota.gr/hybrid/proof-drive-report?h=3cf9eb2feb465942eeb8ab2009b51003c7982f95

Επεξ/σία από Joshua21
Δημοσ.
4 ώρες πριν, n4sleep είπε

Να κάνω μια ερώτηση σε όσους έχουν υδριδικά? Μήπως σας επηρεάζουν όλες αυτές οι ενδείξεις με τα πράσινα φυλλαράκια και τα ECO κλπ ώστε να οδηγείτε πολύ συντηρητικά και σε κάποιο βαθμό να παίζει αυτό μεγάλο ΄ρολο στην όλη οικονομία? Γιατί πήρε ένας φίλος το Toyota CHR και μου καυχιόταν για το πόσο λίγο καίει, και πήγαμε βόλτα και πήγαινε Αττική οδό με 90Km/h και cruise control? Αν πηγαίνω έτσι και με Ferrari θα καίω λίγο. Εγώ με το smart και κάτω από 110-120 δεν μπορώ να πάω στην Αττική οδό νιώθω ότι περπατάω. Έχει κάποιος υβριδικό και να το πηγαίνει κανονικά? Σαν να μην τον νοιάζει η κατανάλωση ? Να επιταχύνει γρήγορα κοκ..

Σκεφτείτε Peugeot 2016 1.4 90ps του 2006 είχα κατανάλωση εντός πόλης 8,5-9 και εκτός πόλης 7,5. Μια φορά λοιπόν ήμουν Κρήτη και ήταν πανάκριβη η βενζίνη και είχα βάλει να μου δείχνει στιγμιαία κατανάλωση και το πήγαινα πολύ οικονομικά. Έβγαλα μέση κατανάλωση στην Κρήτη με air condition 5,9λ/100 με το ίδιο αυτοκίνητο.

Αρχικα αν πηγαινεις ετσι με ferrari η porche θα καις 15.....αλλα οκ. Με 130-140 σταθερη ταχυτητα ειχα καταναλωση 4,2 με 4,3 για διαδρομη 400 χιλιομετρων.

Εντος πολης ξαναλεω με κινηση ειναι ικανο να πεσει κ στο 3,5....

Πριν ειχα ενα swift sport και αναγκαζομουν να πηγαινω με απαλο ποδι αλλα κ παλι 8+ εκαιγε......!

Λοιπον τα υβριδικα ειναι για μεσα στην πολη! Δε το παρνεις αν θες να πηγαινεις καθε μερα ασπροπυργο πχ! Σαφως μπορεις να κανεις ενα οικονομικο ταξιδι αλλα δεν ειναι φτιαγμενα για αυτο.

Και οχι προφανως δεν ειναι φυσιολογικα τα νουμερα 6,5 κ 7,5 για νεο αμαξι οταν μπορεις να εχεις τη μιση καταναλωση κατα τη γνωμη μου. Και εκει παιζεται το παιχνιδι καθως δε μπορει καποιος να τα εχει ολα. 

Η θα παρεις επιδοσεις η οικονομικη αποδοση....! Απλα τα πραγματα.

Αν δεν μ ενοιαζε η καταναλωση και τα κοροιδιστικα 20ευρα σε βενζινες θα επαιρνα το νεο civic και οχι την υβριδικη corolla! 

  • Like 1
Δημοσ.
57 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Αν εξηγούσες και το γιατί, καλά θα ήταν.

 

2 λίτρα διαφορα στα 100 κατανάλωση. Στην πόλη πόσα χλμ θα κάνει τον χρόνο; 10 χιλιάδες; πολλά λέω αλλά οκ. είναι 1000 ευρώ τον χρόνο. Αν βλέπω καλά έχει 3.5 χιλιάρικα διαφορά στην τιμή. Πες μου εάν συμφέρει η όχι. Την βενζίνη την έβαλα με 1.60

  • Like 1
Δημοσ.

Πάντως επειδή αναφέρθηκε και ποιο πάνω, το CVT του yaris (μοντέλο τέλος του 2017 βενζίνη) που χρησιμοποιώ συχνά πυκνά μόνο θετικά μπορώ να πω προς το παρόν.

Μεγάλο ρόλο παίζει βέβαια και το πόδι όπως αναφέρθηκε. Έχω δει καταναλώσεις από 5-5,5 έως 9,5 μέσα στην πόλη αναλόγως πως θα το πας.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...