andrapos Δημοσ. 3 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2019 18 λεπτά πριν, giannismat είπε Το εχω ακουσει απο πολλους το προβλημα με το dpf για αυτο και θα προτιμουσα hybrid. Ευχαριστω! Αν επιτρεται ποιο μοντελο diesel αυτοκινητου εχεις? Να το αποφυγω λογω καταναλωσης ή προβληματων που σου εχουν προκυψει ή εχουν προκυψει σε αλλους? Έχω το i20 1.1 του 2014.Απο κατανάλωση εγώ έχω δει από 3.5 έως 6+(το 6+ με βαριά κίνηση και a/c.)Εμένα δεν έχει βγάλει κάποιο πρόβλημα αλλά το δουλεύω όπως πρέπει,σπάνια σε κίνηση,όχι μικρές διαδρομές και παρακολουθώ πότε κάνει αναγέννηση για να μη το σβήσω.Ολα αυτά αν μένεις Αθήνα ή δεν θα τα κάνεις ή θα τα κάνεις αλλά θα σε βγάζουν απ' το πρόγραμμα σου(και θα σου τη σπάνε).Αυτό που λένε ότι τα diesel είναι ιδανικά αν κάνεις πολλά χλμ δεν ισχύει απόλυτα.Αυτο που δεν θέλει είναι πολύ κίνηση και σύντομες διαδρομές.Καλυτερα να κάνεις 20 χλμ τη μέρα αλλά με μια εκκίνηση παρά 50 χλμ τη μέρα μοιρασμένα σε 20 ξεχωριστές μετακινήσεις. 3
giannismat Δημοσ. 3 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 3 Ιουλίου 2019 2 ώρες πριν, andrapos είπε Έχω το i20 1.1 του 2014.Απο κατανάλωση εγώ έχω δει από 3.5 έως 6+(το 6+ με βαριά κίνηση και a/c.)Εμένα δεν έχει βγάλει κάποιο πρόβλημα αλλά το δουλεύω όπως πρέπει,σπάνια σε κίνηση,όχι μικρές διαδρομές και παρακολουθώ πότε κάνει αναγέννηση για να μη το σβήσω.Ολα αυτά αν μένεις Αθήνα ή δεν θα τα κάνεις ή θα τα κάνεις αλλά θα σε βγάζουν απ' το πρόγραμμα σου(και θα σου τη σπάνε).Αυτό που λένε ότι τα diesel είναι ιδανικά αν κάνεις πολλά χλμ δεν ισχύει απόλυτα.Αυτο που δεν θέλει είναι πολύ κίνηση και σύντομες διαδρομές.Καλυτερα να κάνεις 20 χλμ τη μέρα αλλά με μια εκκίνηση παρά 50 χλμ τη μέρα μοιρασμένα σε 20 ξεχωριστές μετακινήσεις. Ευχαριστω πολυ για τον χρονο σου εισαι πολυ κατατοπιστικος!
andrapos Δημοσ. 3 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2019 53 λεπτά πριν, giannismat είπε Ευχαριστω πολυ για τον χρονο σου εισαι πολυ κατατοπιστικος! Ξέχασα να αναφέρω και τη μείωση της αξίας που θα φάει το οποιοδήποτε diesel όταν βγει η επόμενη euro προδιαγραφή.Φαινεται ότι το diesel(τουλάχιστον στα ιχ) δεν έχει πολύ μέλλον.Αν στην Ελλάδα παρθεί κάποιο μέτρο για την απομάκρυνση των diesel,είτε αυτό είναι αυξημένα τέλη,είτε απαγόρευση στην Αθήνα των euro 5 είτε οτιδήποτε άλλο το αμάξι σου θα χάσει μέρος της αξίας του.Ενω τα υβριδικά που σκέφτεσαι είναι και αυτά πολύ οικονομικά σε καύσιμο και δεν πρόκειται να σου βγάλουν και τόσο ακριβές ζημιές όσο μπορεί να σου βγάλει ένα diesel και δεν θα πέσει η τιμή τους ως μεταχειρισμένα. 2
Alex2020 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2019 1 ώρα πριν, andrapos είπε Ξέχασα να αναφέρω και τη μείωση της αξίας που θα φάει το οποιοδήποτε diesel όταν βγει η επόμενη euro προδιαγραφή.Φαινεται ότι το diesel(τουλάχιστον στα ιχ) δεν έχει πολύ μέλλον.Αν στην Ελλάδα παρθεί κάποιο μέτρο για την απομάκρυνση των diesel,είτε αυτό είναι αυξημένα τέλη,είτε απαγόρευση στην Αθήνα των euro 5 είτε οτιδήποτε άλλο το αμάξι σου θα χάσει μέρος της αξίας του.Ενω τα υβριδικά που σκέφτεσαι είναι και αυτά πολύ οικονομικά σε καύσιμο και δεν πρόκειται να σου βγάλουν και τόσο ακριβές ζημιές όσο μπορεί να σου βγάλει ένα diesel και δεν θα πέσει η τιμή τους ως μεταχειρισμένα. Φίλε εχω ενστάσεις . 1) Τα diesel έχουν ακόμα 20 χρόνια μπροστά τους . 2) Αν ανοίξεις αγγελιες θα καταλάβεις ότι τα diesel έχουν αγοραστικό κοινό γιατί είναι πιο φθηνο το καύσιμα και δεν χάνουν αξία οσο τα βενζινοκίνητα 3) Όταν παίρνεις diesel καλο είναι να μην παίρνεις λίγα κυβικά 2 2
Black Demis Δημοσ. 3 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2019 αν τοσο πολύ σε νοιάζει η κατανάλωση γιατί δεν πας σε panda με φυσικό αέριο cng σχεδόν τζάμπα θα τα βγάλεις
giannismat Δημοσ. 3 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 3 Ιουλίου 2019 1 ώρα πριν, andrapos είπε Ξέχασα να αναφέρω και τη μείωση της αξίας που θα φάει το οποιοδήποτε diesel όταν βγει η επόμενη euro προδιαγραφή.Φαινεται ότι το diesel(τουλάχιστον στα ιχ) δεν έχει πολύ μέλλον.Αν στην Ελλάδα παρθεί κάποιο μέτρο για την απομάκρυνση των diesel,είτε αυτό είναι αυξημένα τέλη,είτε απαγόρευση στην Αθήνα των euro 5 είτε οτιδήποτε άλλο το αμάξι σου θα χάσει μέρος της αξίας του.Ενω τα υβριδικά που σκέφτεσαι είναι και αυτά πολύ οικονομικά σε καύσιμο και δεν πρόκειται να σου βγάλουν και τόσο ακριβές ζημιές όσο μπορεί να σου βγάλει ένα diesel και δεν θα πέσει η τιμή τους ως μεταχειρισμένα. Θεωρω οτι δυσκολα θα καταργηθουν οι euro6 απο τα μεγαλα αστικα κεντρα. Το πιθανοτερο ειναι να υπαρξουν τελη και για αυτα που δεν εχουν μεχρι στιγμης οπως και να αυξηθουν στα ηδη υπαρχοντα. Απο την αλλη με απασχολει το ζητημα της αποδοσης των μπαταριων με το περασμα του χρονου, καθως και το κοστος συντηρησης τους μετα απο καμποσο χρονο χρησης τους. 3 λεπτά πριν, Black Demis είπε αν τοσο πολύ σε νοιάζει η κατανάλωση γιατί δεν πας σε panda με φυσικό αέριο cng σχεδόν τζάμπα θα τα βγάλεις Εχω σκεφτει το cng. Δεν εχω δει καποιο καινουριο μοντελο της fiat με cng. Θα το ψαξω. Το polo παντως το tgi ξεφευγει λιγο σε τιμη καθως αγγιζει τα 17.500 (πηρα προσφορα).
Black Demis Δημοσ. 3 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2019 7 λεπτά πριν, giannismat είπε Θεωρω οτι δυσκολα θα καταργηθουν οι euro6 απο τα μεγαλα αστικα κεντρα. Το πιθανοτερο ειναι να υπαρξουν τελη και για αυτα που δεν εχουν μεχρι στιγμης οπως και να αυξηθουν στα ηδη υπαρχοντα. Απο την αλλη με απασχολει το ζητημα της αποδοσης των μπαταριων με το περασμα του χρονου, καθως και το κοστος συντηρησης τους μετα απο καμποσο χρονο χρησης τους. Εχω σκεφτει το cng. Δεν εχω δει καποιο καινουριο μοντελο της fiat με cng. Θα το ψαξω. Το polo παντως το tgi ξεφευγει λιγο σε τιμη καθως αγγιζει τα 17.500 (πηρα προσφορα). φίλος έχει πάρει εδω και 4 μήνες panta cng μηλαμε τσάμπα τα βγάζει (κινείται κυρίως στην πόλη και σε κοντινές αποστάσεις (για μακρινές δεν εχω ιδέα ακομη δεν έχει παει καπου) πάντως μεσα τα βγάζει τσάμπα... 11 χιλιάρικα το πήρε (με μια απόσυρση οπου έκανε ένα lanos) χωρίς νομίζω κοντά στα 12 ειναι 2
giannismat Δημοσ. 3 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 3 Ιουλίου 2019 25 λεπτά πριν, Black Demis είπε φίλος έχει πάρει εδω και 4 μήνες panta cng μηλαμε τσάμπα τα βγάζει (κινείται κυρίως στην πόλη και σε κοντινές αποστάσεις (για μακρινές δεν εχω ιδέα ακομη δεν έχει παει καπου) πάντως μεσα τα βγάζει τσάμπα... 11 χιλιάρικα το πήρε (με μια απόσυρση οπου έκανε ένα lanos) χωρίς νομίζω κοντά στα 12 ειναι Οντως ειναι πολυ οικονομικα τα cng. Το ειδα το συγκεκριμενο που ανεφερες. Αν και λιγο ασχημο θα το εχω στα υποψιν μου! Ευχαριστω!
ProponitisTouKanape Δημοσ. 3 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2019 11 ώρες πριν, giannismat είπε Καλησπερα σας! Σκοπευω να αγορασω καινουργιο αυτοκινητο και ειμαι αναμεσα σε swift hybrid και μικρο diesel. Διανυω καθημερινα εντος της Αθηνας με κινηση γυρω στα 25 με 35 χλμ και θελω οπωσδηποτε αυτοκινητο με χαμηλη καταναλωση. Θα ηθελα γνωμες/αποψεις κατοχων swift hybrid ή ατομων που γνωριζουν σχετικα απο οικειους τους οσον αφορα την καταναλωση. Κλεινω πιο πολυ στο swift για αυτο και επικεντρωνομαι περισσοτερο σε πληροφοριες για το εν λογω αυτοκινητο. Ευχαριστω εκ των προτερων! Χιλιόμετρα δεν κάνεις τόσα πολλά. Πόσο κάνει το Swift στην έκδοση που θέλεις; Γιατί με τα χιλιόμετρα που κάνεις, ενδεχομένως να σε συμφέρει η βενζίνη... 1
Black Demis Δημοσ. 3 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2019 34 λεπτά πριν, giannismat είπε Οντως ειναι πολυ οικονομικα τα cng. Το ειδα το συγκεκριμενο που ανεφερες. Αν και λιγο ασχημο θα το εχω στα υποψιν μου! Ευχαριστω! εμφανισιακά οντος δενε ειναι κατι αλλα σε αποζημιώνει αλλου 1
ProponitisTouKanape Δημοσ. 3 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2019 Το Panda βεβαια θεωρειται το χειροτερο της κατηγοριας σε θεμα ασφαλειας...
mp123 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2019 Η διαφορά ενός swift gl + 1.2 απλού με ενα hybrid είναι κοντά στα 2800 ευρώ .δλδ περίπου 1800 λίτρα βενζίνης.βαλτα κάτω να δει τι σε συμφέρει.για μένα πάρε το gl+ 1.2 με 12800 και τέλος.ασε τα hybrid.τζαμπα λεφτά θα δώσεις. Πήρα πριν 15 μέρες swift gl+ auto.καλο αμαξάκι.τιμιο στα λεφτά του. 1
giannismat Δημοσ. 4 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 4 Ιουλίου 2019 56 λεπτά πριν, mp123 είπε Η διαφορά ενός swift gl + 1.2 απλού με ενα hybrid είναι κοντά στα 2800 ευρώ .δλδ περίπου 1800 λίτρα βενζίνης.βαλτα κάτω να δει τι σε συμφέρει.για μένα πάρε το gl+ 1.2 με 12800 και τέλος.ασε τα hybrid.τζαμπα λεφτά θα δώσεις. Πήρα πριν 15 μέρες swift gl+ auto.καλο αμαξάκι.τιμιο στα λεφτά του. Εχω ηδη βενζινοκινητο αυτοκινητο μοντελο του 2007 και η μεση καταναλωση εντος πολης με κινηση εχει διαμορφωθει στα 9,4. Για αυτο και ειμαι επιφυλακτικος ως προς τα βενζινοκινητα. Εσυ τι μεση καταναλωση εχεις πετυχει με το swift και το χρησιμοποιεις κατα κυριο λογο εντος πολης? 2 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε Χιλιόμετρα δεν κάνεις τόσα πολλά. Πόσο κάνει το Swift στην έκδοση που θέλεις; Γιατί με τα χιλιόμετρα που κάνεις, ενδεχομένως να σε συμφέρει η βενζίνη... Ολα τα χιλιομετρα τα διανυω εντος πολης με κινηση. Το αμαξι που εχω τωρα ειναι βενζινοκινητο του 2007 και η μεση καταναλωση ειναι αρκετα υψηλη στα 9,4. Γι' αυτο και ενδιαφερομαι για hybrid και συγκεκριμενα για το swift. Ο λογος που ζητησα και γνωμες κατοχων του συτοκινητου. Ευχαριστω για την αποψη σου!
dterzakis Δημοσ. 4 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2019 Καλό και άγιο το cng αλλά βενζινάδικα έχουν ανοίξει; Τελευταία φορά που το είδα είχε μόνο 4 στην Αττική. Αν κάποιο είναι στον δρόμο σου καλώς, διαφορετικά άχρηστο σου είναι. 3
giannismat Δημοσ. 4 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 4 Ιουλίου 2019 6 ώρες πριν, dterzakis είπε Καλό και άγιο το cng αλλά βενζινάδικα έχουν ανοίξει; Τελευταία φορά που το είδα είχε μόνο 4 στην Αττική. Αν κάποιο είναι στον δρόμο σου καλώς, διαφορετικά άχρηστο σου είναι. Δεν εχουν ανοιξει αρκετα στην χωρα αλλα απο οτι διαβαζω υπαρχει σχεδιο για καινουργια πρατηρια. Στην Αθηνα που μενω εχω σχετικα κοντα πρατηριο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα