Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα σας! Σκοπευω να αγορασω καινουργιο αυτοκινητο και ειμαι αναμεσα σε swift hybrid και μικρο diesel. Διανυω καθημερινα εντος της Αθηνας με κινηση γυρω στα 25 με 35 χλμ και θελω οπωσδηποτε αυτοκινητο με χαμηλη καταναλωση. Θα ηθελα γνωμες/αποψεις κατοχων swift hybrid ή ατομων που γνωριζουν σχετικα απο οικειους τους οσον αφορα την καταναλωση. Κλεινω πιο πολυ στο swift για αυτο και επικεντρωνομαι περισσοτερο σε πληροφοριες για το εν λογω αυτοκινητο. Ευχαριστω εκ των προτερων!

  • Απαντ. 106
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το μόνο που ξέρω στα σίγουρα είναι πως το swift hybrid είναι εφοδιασμένο με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα, το οποίο σίγουρα δεν σου προσφέρει την οικονομία που προσφέρουν τα πλήρως υβριδικά συστήματα όπως στο yaris hybrid.

Επεξ/σία από Joshua21
  • Like 2
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Το μόνο που ξέρω στα σίγουρα είναι πως το swift hybrid είναι εφοδιασμένο με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα, το οποίο σίγουρα δεν σου προσφέρει την οικονομία που προσφέρουν τα πλήρως υβριδικά συστήματα όπως στο yaris hybrid.

Ευχαριστω για την απαντηση! Απλα ηθελα να εχω γνωση για την πραγματικη μεση καταναλωση. Αν η διαφορα του ηπιου υβριδικου συστηματος της suzuki με αυτη του yaris hybrid δεν ξεπερνα το 1 με 2lt/100km πιστευω οτι δεν αξιζει να δωσω 2 χιλιαρικα παραπανω για το toyota yaris. Επιπλεον, το swift hybrid προσφερει πολλα περισσοτερα στα λεφτα που ειναι απο το yaris.

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, giannismat είπε

Ευχαριστω για την απαντηση! Απλα ηθελα να εχω γνωση για την πραγματικη μεση καταναλωση. Αν η διαφορα του ηπιου υβριδικου συστηματος της suzuki με αυτη του yaris hybrid δεν ξεπερνα το 1 με 2lt/100km πιστευω οτι δεν αξιζει να δωσω 2 χιλιαρικα παραπανω για το toyota yaris. Επιπλεον, το swift hybrid προσφερει πολλα περισσοτερα στα λεφτα που ειναι απο το yaris.

Εγώ προσωπικά πιστεύω ότι η διαφορά στις συνθήκες που περιγράφεις (καθημερινά 25-35 χλμ εντός Αθήνας με κίνηση) θα είναι πολύ πιο πάνω από 2l/100km.

Θα πρέπει να κάνεις test drive και στα δύο για όσο περισσότερο γίνεται στις ίδιες διαδρομές που κινείσαι καθημερινά, μόνο έτσι θα μπορέσεις να διαπιστώσεις τη διαφορά κατανάλωσης που πραγματικά θα έχεις.

Δημοσ.

Το πήρε πρόσφατα ένας συνάδελφος, μέσα στην Αθήνα με κίνηση έχει μέση κατάναλωση περίπου 5,5 λίτρα/100χλμ. Είναι όντως ήπιο υβριδικό, αλλά σε συνδιασμό με το χαμηλό του βάρος και τον πολύ οικονομικό του κινητήρα έχει αξιόλογη απόδοση  και όπως είπες πολύ πλούσιο εξοπλισμό.

  • Like 1
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Εγώ προσωπικά πιστεύω ότι η διαφορά στις συνθήκες που περιγράφεις (καθημερινά 25-35 χλμ εντός Αθήνας με κίνηση) θα είναι πολύ πιο πάνω από 2l/100km.

Θα πρέπει να κάνεις test drive και στα δύο για όσο περισσότερο γίνεται στις ίδιες διαδρομές που κινείσαι καθημερινά, μόνο έτσι θα μπορέσεις να διαπιστώσεις τη διαφορά κατανάλωσης που πραγματικά θα έχεις.

Εχεις δικιο για το test drive. Σκοπευω να το κανω. Ευχαριστω.

10 λεπτά πριν, DhZou είπε

Το πήρε πρόσφατα ένας συνάδελφος, μέσα στην Αθήνα με κίνηση έχει μέση κατάναλωση περίπου 5,5 λίτρα/100χλμ. Είναι όντως ήπιο υβριδικό, αλλά σε συνδιασμό με το χαμηλό του βάρος και τον πολύ οικονομικό του κινητήρα έχει αξιόλογη απόδοση  και όπως είπες πολύ πλούσιο εξοπλισμό.

Ευχαριστω για την απαντηση. Γνωριζεις ποιον κινητηρα εχει το swift του συναδελφου σου? 1.2 90ps dualjet ή 1.0 boosterjet?

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, giannismat είπε

Εχεις δικιο για το test drive. Σκοπευω να το κανω. Ευχαριστω.

Ευχαριστω για την απαντηση. Γνωριζεις ποιον κινητηρα εχει το swift του συναδελφου σου? 1.2 90ps dualjet ή 1.0 boosterjet?

Τον 1.2

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, giannismat είπε

Γνωριζεις ποιον κινητηρα εχει το swift του συναδελφου σου? 1.2 90ps dualjet ή 1.0 boosterjet?

Ούτως η άλλως το ήπιο υβριδικό σύστημα είναι διαθέσιμο μόνο στον 1.2

Δημοσ.

Χωρίς να έχω οδηγήσει το swift, ισως θα ήταν καλύτερα να πας σε αυτοκίνητο με πλήρως hybrid σύστημα.

Το diesel για Αθήνα με κίνηση 30χλμ την ημέρα δεν ενδείκνυται, θα σου καίει αρκετά και πρέπει να βγαίνει και εκτός για να το ανοίγεις λίγο και να μη μπουκωνει το dpf. Με τις συνθήκες που περιγράφεις το dpf θα μπουκωσει στο αψε σβησε.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Ούτως η άλλως το ήπιο υβριδικό σύστημα είναι διαθέσιμο μόνο στον 1.2

Εχω διαβασει οτι πλεον βγαινει και για τον 1.0 boosterjet. https://www.gocar.gr/cars/SUZUKI/SWIFT_5d/1.0T_GLX_SHVS_112hp_Hybrid/ και οχι μονο σε αυτο το site αλλα και στο επισημο της suzuki.

Επεξ/σία από giannismat
  • Like 1
Δημοσ.

Είμαι κάτοχος μικρού diesel και θα σε συμβουλευα να το αποφύγεις για κίνηση στην πόλη.Αν το swift καταφέρνει 5,5 μέσα στην πόλη πόσο λιγότερο να καίει το yaris;Γνωστός μου που το έχει(το yaris)μου έχει πει γύρω στο 5 και όχι για πόλη σαν την Αθήνα (είναι ακόμα στο στρώσιμο όμως).

Δημοσ.
2 ώρες πριν, merkon είπε

Χωρίς να έχω οδηγήσει το swift, ισως θα ήταν καλύτερα να πας σε αυτοκίνητο με πλήρως hybrid σύστημα.

Το diesel για Αθήνα με κίνηση 30χλμ την ημέρα δεν ενδείκνυται, θα σου καίει αρκετά και πρέπει να βγαίνει και εκτός για να το ανοίγεις λίγο και να μη μπουκωνει το dpf. Με τις συνθήκες που περιγράφεις το dpf θα μπουκωσει στο αψε σβησε.

Το εχω ακουσει απο πολλους το προβλημα με το dpf για αυτο και θα προτιμουσα hybrid. Ευχαριστω!

2 ώρες πριν, andrapos είπε

Είμαι κάτοχος μικρού diesel και θα σε συμβουλευα να το αποφύγεις για κίνηση στην πόλη.Αν το swift καταφέρνει 5,5 μέσα στην πόλη πόσο λιγότερο να καίει το yaris;Γνωστός μου που το έχει(το yaris)μου έχει πει γύρω στο 5 και όχι για πόλη σαν την Αθήνα (είναι ακόμα στο στρώσιμο όμως).

Αν επιτρεται ποιο μοντελο diesel αυτοκινητου εχεις? Να το αποφυγω λογω καταναλωσης ή προβληματων που σου εχουν προκυψει ή εχουν προκυψει σε αλλους?

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, giannismat είπε

Το εχω ακουσει απο πολλους το προβλημα με το dpf για αυτο και θα προτιμουσα hybrid. Ευχαριστω!

Αν επιτρεται ποιο μοντελο diesel αυτοκινητου εχεις? Να το αποφυγω λογω καταναλωσης ή προβληματων που σου εχουν προκυψει ή εχουν προκυψει σε αλλους?

Να το αποφυγεις λογω DPF, τα συγχρονα diesel πρεπει να κανουν χλμ σε ανοιχτο δρομο για να φανει η χαμηλη καταναλωση τους και για να μην εχεις προβληματα με dpf....

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...