Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ναι δεν εχει να κανει με την εταιρία απολυτα. Seagate πχ δεν ακουμπουσα, ειχαν "κακη φημη". Πλεον η synology τους προωθει (ironwolf) και εχει προσαρμοσει και την πλατφορμα να τους διαχειριζεται καλυτερα. O red pro που αντικατεστησα προσφατα ηταν νεκρος απο το καταστημα, εκανε σαν μηχανακι στο ρελαντι και χορευε απο τους κραδασμους, εννοειται DOA. Αν θες να εχεις το κεφαλι σου "ηρεμο" επενδυσε σε χρόνια εγγυησης. Τουλαχιστον δεν θα κλαις τα λεφτα σου σε 4 χρονια πχ. Και μη ξεχνας πως ειναι δισκος με κινητα μηχανικα μερη, με οτι μπορει να συνεπαγεται.

 

Καλη τυχη με την επιστροφη του δισκου. Εγω παντως θα αγοραζα και εναν δευτερο εαν μου κανανε την αντικατασταση εκτός εγγύησης, να ειναι win-win η φαση, για το ευχαριστώ.

Επεξ/σία από stelios.s
  • Like 1
  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
57 λεπτά πριν, Innersense είπε

158.53€ χωρίς ΦΠΑ, 196.58€ με ΦΠΑ πληρωμένος παρακαλώ (@$%&&^$%&%*$ καθόλου κόσμια Γαλλικά)

Φίλε μου, έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με έναν wd red 3 TB. Αγορασμένος τον Μάιο του 2015 και πριν από τρεις ημέρες μου έβγαλε πολλά bad sectors. Το Synology μου έβγαλε μήνυμα να μεταφέρω τα δεδομένα μου. Εννοείται πως η χρήση που κάνω στο Synology είναι πολύ ήπια... Είναι ο δεύτερος WD Red, που μου χαλάει, ο πρώτος ήταν ευτυχώς εντός εγγύησης. Χθες παρήγγειλα έναν ironwolf της Seagate μπας και δω διαφορά. Μου φαίνεται ότι όσο περνούν τα χρόνια οι εταιρίες ρίχνουν την ποιότητα κατασκευής... παλιά αγόραζες σκληρό δίσκο και ήταν αθάνατος. Τώρα μου δίνεται η εντύπωση ότι ο χρόνος εγγύησης είναι ουσιαστικά χρόνος ζωής για τον δίσκο. Μετά την τριετία.... αντίο ζωή! Και το γαμώτο είναι ότι είναι και ακριβοί δίσκοι. Πιο συχνά αλλάζουμε σκληρό δίσκο στο NAS από λάμπες στο δωμάτιο.

 

  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, lamargos είπε

Πιο συχνά αλλάζουμε σκληρό δίσκο στο NAS από λάμπες στο δωμάτιο.

Δυστυχώς σε raid-5 ή το αντιστοιχο της synology ονόματι SHR υπάρχει το περιφημο parity check το οποιο σκαναρει τους δισκους για να ειναι το array healthy. Η συγκεκριμενη διαδικασία λοιπόν ειναι ότι πιο επιπονο μπορείς να κάνεις σε έναν μηχανικό δίσκο. Εκεί οι περισσότεροι (μιλάω εκ πείρας) παρουσιάζουν τα προβλήματα με ρίσκο να πας να κανεις expand δισκο και πάνω στο check να χάσεις και δίσκο/ους. Αυτό που μου κάνει μεγαλη εντύπωση ειναι οτι οι περισσοτεροι στο synology community συνιστούν το scheduled parity check μία φορα το διμηνο!?! Προσωπικά το έχω βάλει ανά 6μήνες, τουλάχιστον αν ειναι να σκασει δισκος να σκάσει εντός εγγύησης (στα 3/5 χρόνια ειναι 6/10 parity checks αντιστοιχα). Θα δείξει. Αποψη μου ειναι να επενδυετε σε χρόνια εγγυησης. Ο pro δινει 5 χρονια, δε νομιζω οτι θα ξαναγορασω τον απλό. Αμα το δεις κόστος ανα TB / χρόνια εγγύησης νομιζω οτι ΙΣΩΣ ο pro να βγαινει πιο φθηνα απο τον απλο.

Επεξ/σία από stelios.s
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, lamargos είπε

Μετά την τριετία.... αντίο ζωή!

 

6 ώρες πριν, stelios.s είπε

Αν θες να εχεις το κεφαλι σου "ηρεμο" επενδυσε σε χρόνια εγγυησης.

3 ώρες πριν, stelios.s είπε

 Ο pro δινει 5 χρονια, δε νομιζω οτι θα ξαναγορασω τον απλό. Αμα το δεις κόστος ανα TB / χρόνια εγγύησης νομιζω οτι ΙΣΩΣ ο pro να βγαινει πιο φθηνα απο τον απλο.

Τα παραπάνω μηνύματα είναι όλο το ζουμί.  χρόνια εγγύηση από εδώ και πέρα κι εγώ αλλά ποιοι δίσκοι δίνουν τόσο πολύ. WD Gold και WD Red Pro ξέρω εγώ. Υπάρχουν κι άλλοι ?

Επεξ/σία από iparou
Δημοσ.
22 ώρες πριν, iparou είπε

Χαίρετε.

Έχω 2 παλιούς (5ετίας) WD Green και ο ένας εξ' αυτών, σε τυχαίο έλεγχο που του έκανα μέσω SMART, έδειξε πάρα πολλά (~14000) bad sectors. Έτρεξα επίσης το Data Lifeguard Diagnostics της WD και τόσο στο σύντομο οσο και στο extended test σταματάει λέγοντας FAIL λόγω πολλών bad sectors. 

Αντιλαμβάνομαι ότι ο δίσκος μάλλον είναι στα τελευταία του αλλά ειλικρινά δεν έχει κανένα πρόβλημα ακόμη όσων αφορά στην λειτουργικότητά του. Τώρα του τρέχω ένα chkdsk /f /r /x και περιμένω να δω τι θα γίνει. Το extended (όχι quick) format που επιχείρησα μέσω windows σταμάτησε στο 30% περίπου λέγοντας ότι δεν μπορεί να ολοκληρώσει. Με το quick format ολα οκ και τον διαβάζουν/χρησιμοποιούν κανονικά τα windows χωρίς κανένα πρόβλημα. Επιπλέον, σε ένα Synology DS218+ που τον είχα, παρ' ότι το DSM αναγνώριζε τα πάρα πολλά bad sectors, μου τον έδειχνε ως healthy !?! To crystaldiskmark μου τον δείχνει με μήνυμα CAUTION.

All in all, υπάρχει άραγε κάποιος τρόπος/πρόγραμμα να βελτιώσω λίγο την κατάσταση του δίσκου μήπως καταφέρω να τον έχω για όσο αντέξει ακόμη στο Synology ως Basic για να μοιράζει τόρεντς και να καταγράφει κάμερες (δεδομένα που έτσι κι αλλιώς δεν με πειράζει να χαθούν ξαφνικά αν κρασάρει αιφνιδίως) ?

Ευχαριστώ για την βοήθεια !

Να πω και γω φίλε μου τα δικά μου, μιας και όλοι οι επιστήμονες μίλησαν πρώτοι...

Στο screenshot από το CrystalDiscInfo φαίνεται ο δίσκος να έχει 56 bad sectors που έχουν γίνει reallocated (οπότε είναι οκ)

2ο. Σου βγάζει 65404 Current Pending Sector Count, Δηλαδή, 65404 ασταθείς sectors που περιμένουν επιβεβαίωση αν είναι οκ οπότε θα πέσει ο αριθμός ή δεν είναι οκ, οπότε παν για reallocate επίσης, και πάλι πέφτει ο αριθμός εδώ και στις 2 περιπτώσεις.

3ο. έχεις 4 bad sectors που δεν μπορούν να μετακινηθούν αλλά ούτε να διαβαστούν.

 Προτείνω... HDD Regenarator (απο τον θείο) και κάνε reganarate all sectors (even if not bad) και δες τα αποτελέσματα μετά.

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Alexandros_D είπε

Να πω και γω φίλε μου τα δικά μου, μιας και όλοι οι επιστήμονες μίλησαν πρώτοι...

Στο screenshot από το CrystalDiscInfo φαίνεται ο δίσκος να έχει 56 bad sectors που έχουν γίνει reallocated (οπότε είναι οκ)

2ο. Σου βγάζει 65404 Current Pending Sector Count, Δηλαδή, 65404 ασταθείς sectors που περιμένουν επιβεβαίωση αν είναι οκ οπότε θα πέσει ο αριθμός ή δεν είναι οκ, οπότε παν για reallocate επίσης, και πάλι πέφτει ο αριθμός εδώ και στις 2 περιπτώσεις.

3ο. έχεις 4 bad sectors που δεν μπορούν να μετακινηθούν αλλά ούτε να διαβαστούν.

 Προτείνω... HDD Regenarator (απο τον θείο) και κάνε reganarate all sectors (even if not bad) και δες τα αποτελέσματα μετά.

Κάτι τέτοιο ήθελα να δοκιμάσω. Θενκς πολύ για το input. Θα επιστρέψω με τα αποτελέσματα.

Δημοσ.
12 ώρες πριν, iparou είπε

Οκ, αντιληπτόν.

Παρ' όλα αυτά, μόλις ολοκλήρωσα και το chkdsk το οποίο δεν έβγαλε ΚΑΝΕΝΑ σφάλμα (παρ' ότι τα CrystalDiskInfo και το tool της WD εξακολουθούν να δείχνουν ότι και πρίν δηλ. πολλά bad sectors). Πώς κι έτσι ?

Screenshot-2019-07-03-07-20-59.png

Αυτα ειναι σε επιπεδο filesystem, το λειτουργικό δεν ξέρει τι κάνει το firmware του δισκου. Για να σου βγαλει bad sector το filesystem σε συγχρονους δίσκους, ειτε πρεπει να χει αδειασει το reserved poοl απο sectors του δίσκου, ειτε  για καποιο λογο το fw να μην μαρκαρει κάποιο sector ως bad αν και δεν μπορει να διαβαστει (δεν εχει πραγματική φθορά)

  • Like 1
Δημοσ.

Μια χαρά είναι οι western digital και επαγγελματικά ως IT ναι οι seagate είτε 2,5 είτε 3,5 αστοχούν σε πολύ μεγαλύτερο ποσοστό, αλλά φυσικά αστοχούν δίσκοι οποιασδήποτε εταιρίας, bulletproof δίσκοι ΔΕΝ έχουν υπάρξει και ούτε και πρόκειται να υπάρξουν, για ασφάλεια δεδομένων η μόνη λύση που υπάρχει είναι το backup και σε εξωτερική μονάδα και στο cloud και τίποτε άλλο.

    Πολλοί αυτό που δεν θέλουν να καταλάβουν είναι ότι ο μηχανικός δίσκος είναι το πιο ευπαθές εξάρτημα του υπολογιστή μετά την μητρική άρα και να αστοχήσει σε κακή ποιότητα τάσης από το τροφοδοτικό και σε ηλεκτρικές εγκαταστάσεις ή και περιοχές που έχουν θέμα με την σταθερότητα της τάσης από το δίκτυο, συνδυασμένα αυτά με έλλειψη  ups και ένα κακό φτηνό τροφοδοτικό του 20άρικου και η συνταγή της καταστροφής είναι έτοιμη, στα λάπτοπ υπάρχουν και παράγοντες όπως να πετά απότομα το λάπτοπ ο χρήστης του σε σκληρές επιφάνειες ενώ λειτουργεί ή (πραγματικό περιστατικό) έφηβος έριχνε μπουνιές στο τραπέζι παίζοντας linage....

  • Like 1
Δημοσ.

Προσωπικά έχω WD που λειτουργούν απο το 2006, seagate τους αποχαιρέτησα όλους και τώρα έχω βάλει 3x4tb seagate ( άξιζε η τιμή ) σε ένα nas μου JBOD και κρατάω σταθερά backup για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.

Δημοσ.

Εγώ προσωπικά ότι seagate είχα δεν άντεξαν δυστυχώς, και έχασα και αρχεία  ευτυχώς όχι σημαντικά  οι WD από την άλλη ο πρώτος που είχα 80gb άντεξε 10 χρόνια,  αυτός που έχω μέσα πάει για 7 χρόνια,  και είναι ο απλός ο blue  από seagate όμως έναν τον είχα 4 χρόνια, γύρισα από τον στρατό και τον βρήκα χαλασμένο με 52% read έχανε συνέχεια την επικοινωνία,   έναν άλλο πάλι και εκείνος έμενε στο bios, και οι 2 ήτανε σειρά barracuda, τώρα μπορεί να έφτιαξαν οι seagate δεν ξέρω   από wd ένας μόνο έτυχε κι αυτός ήτανε ο green δεν είχε βγει καλός άντεξε μόνο 8 μέρες 

Δημοσ.

Λοιπόν έχω brief σχετικά με τον WD Red που έγραψα πιο πάνω.

Πήγα στο κατάστημα από όπου τον αγόρασα και το έπαιξαν κανονικά κινέζοι ενημερωνοντας με επίσης ότι το serial number του του δίσκου φαίνεται να μη καλύπτεται για εγγύηση στο site της WD. (πωπω τι ζημιά πάθατε, οι παλιοεταιριες τα έχουν φτιάξει και δεν αντέχουν πια, για χαρά, καλή συνέχεια).

Ήμουν τόσο φορτωμένος που γύρισα και ξεκίνησα το ψάξιμο στο Site της WD, τον έκανα register και έστειλα μια επιστολή με άπταιστα καντήλια Γαλλικά μαζί με σχετικά screenshots, φωτογραφίες, σκαναρισμένη απόδειξη κλπ.

Αναπάντεχα, μου απάντησαν μέσα σε 24ωρες ότι μου κάνουν extend την εγγύηση για να επιτρέψει το σύστημα να ξεκινήσω διαδικασία RMA για επιστροφή.

Τα διαδικαστικό είναι ότι μου έδωσαν ετικέτα για να επιστραφεί ο δίσκος Γερμανία.

Πώς γίνεται αυτή η διαδικασία την έχει κάνει κανείς; Τον βάζω σε κουτί με την ετικέτα πάνω που μου έδωσαν και φωνάζω courrier να έρθει να τον παραλάβει και να τον παει; 

Για τι έξοδο μιλάμε; (πρέπει να πάει express ή στστημενο; ) Τα μεταφορικά αυτού που θα στείλουν τα αναλαμβάνουν αυτοί φαντάζομαι σωστά;

  • Like 1
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, Innersense είπε

Λοιπόν έχω brief σχετικά με τον WD Red που έγραψα πιο πάνω.

Πήγα στο κατάστημα από όπου τον αγόρασα και το έπαιξαν κανονικά κινέζοι ενημερωνοντας με επίσης ότι το serial number του του δίσκου φαίνεται να μη καλύπτεται για εγγύηση στο site της WD. (πωπω τι ζημιά πάθατε, οι παλιοεταιριες τα έχουν φτιάξει και δεν αντέχουν πια, για χαρά, καλή συνέχεια).

Ήμουν τόσο φορτωμένος που γύρισα και ξεκίνησα το ψάξιμο στο Site της WD, τον έκανα register και έστειλα μια επιστολή με άπταιστα καντήλια Γαλλικά μαζί με σχετικά screenshots, φωτογραφίες, σκαναρισμένη απόδειξη κλπ.

Αναπάντεχα, μου απάντησαν μέσα σε 24ωρες ότι μου κάνουν extend την εγγύηση για να επιτρέψει το σύστημα να ξεκινήσω διαδικασία RMA για επιστροφή.

Τα διαδικαστικό είναι ότι μου έδωσαν ετικέτα για να επιστραφεί ο δίσκος Γερμανία.

Πώς γίνεται αυτή η διαδικασία την έχει κάνει κανείς; Τον βάζω σε κουτί με την ετικέτα πάνω που μου έδωσαν και φωνάζω courrier να έρθει να τον παραλάβει και να τον παει; 

Για τι έξοδο μιλάμε; (πρέπει να πάει express ή στστημενο; ) Τα μεταφορικά αυτού που θα στείλουν τα αναλαμβάνουν αυτοί φαντάζομαι σωστά;

Γιατί δεν το στέλνουν αυτοί;  κατάστημα δεν είναι αυτό;   είναι υποχρεωμένοι απο τον νόμο να τον στείλουν αφοί είναι σε εγγύηση εσυ τι δουλεια εχεις; 

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Επανέρχομαι με το κλείσιμο της ιστορίας
Έστειλα τον WD Red Δευτέρα 15/2 με δικά μου έξοδα στη διεύθυνση της WD στη Γερμανία που μου έδωσαν για RMA (κόστος ΕΛΤΑ 11€ προτίμησα συστημένο).
Δευτέρα 22/4 Παρέλαβα με Courrier UPS τo σκληρό αντικατάστασης WD Red 68N32N0 ο οποίος είναι το νεότερο μοντέλο με τα 3 Platters .
Όλα καλά λοιπόν η WD στάθηκε στο ύψος της με επέκταση της εγγύησης του προηγούμενου δίσκου και αντικατάσταση.
Εντύπωση μου έκανε ότι σήμερα που έκανα Register τον καινούργιο μου βγάζει υπόλοιπο εγγύησης 4 μήνες (Expires 11/15/2019 - 114 days left).
Προφανώς τη δίνουν μόνο για DOA δηλαδή και δεν είναι η full των 3 Χρόνων που έχουν οι retail.
Ο δίσκος γράφει πάνω ημερομηνία παραγωγής 20 FEB 2019, υπάρχει περίπτωση να είναι Refurbished και να βάζουν πάνω καινούργιο αυτοκόλλητο;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...