Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα,

βρίσκομαι ανάμεσα στην Vodafone και στην Nova, και οι δύο ζητάνε τέλος διακοπής.

Ως πελάτης nova, βρίσκω καλύτερη προσφορά στην vodafone, και στις 15/05 καταθέτω αίτηση φορητότητας.
Χωρίς να γνωρίζω για το δικαίωμα ακύρωσης εντός 14 ημερών, στις 3/06 δέχομαι τηλεφώνημα από την nova με καλύτερη προσφορά, την οποία και δέχομαι τηλεφωνικά.

Όταν ομως με ενημερώνουν απο την vodafone οτι δεν γίνεται ακύρωση, επικοινωνώ με την nova για να ακυρώσω σε αυτούς.
Η nova μου λέει οτι πρώτα πρέπει να ενεργοποιηθεί η υπηρεσία μου (VDSL) και μετά οτι έχω 14 μέρες για να ακυρώσω.
Σήμερα που ενεργοποιήθηκε το vdsl, καλώ την nova για ακύρωση, και μου λένε ότι δεν έχω το δικαίωμα ακύρωσης και θα πρέπει να χρεωθώ πρόστιμο.
Το ίδιο μου λέει και η vodafone.

Διαβάζω στο internet αρθρα που αναφέρουν οτι το 14ημερο για την διακοπή έγινε για την προστασία των καταναλωτών για να μην βρίσκονται ανάμεσα σε δύο εταιρίες και γελάω.

Έχει κάποιος παρόμοια εμπειρία για το πώς θα πρέπει να συνεχίσω;

Δημοσ.

Με αφορμή την δικιά σου περίπτωση έχω μια απορία. Γιατί βρε παλικάρια έρχεστε εκ των υστέρων και προ τετελεσμένων γεγονότων, ζητώντας πληροφορίες  και δεν το κάνετε πριν το όποιο βήμα;

Μια χαρά στα είπε η Vodafone και μια χαρά σε κορόιδεψε η Nova. Κάνε εγγράφως αίτημα στη Nova αναφέροντας τα πραγματικά γεγονότα και ζήτα να εξετασθεί η ηχογραφημένη επικοινωνία που είχες κάνει με τον εκπρόσωπό της. Σε αρνητική εξέλιξη ή αν περάσει άπρακτο 20ήμερο κάνε καταγγελία στην ΕΕΤΤ με τα πραγματικά πάλι γεγονότα.

Η φορητότητα και το 14ήμερο υπαναχώρησης ισχύει υπό προϋποθέσεις για συγκεκριμένο λόγο και όχι για να κάνουμε παζάρια και παιχνίδι αντιπροσφορών.

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...