Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 ώρες πριν, NT1G είπε

Και με υγραέριο; Και με φυσικό αέριο;

 

18 ώρες πριν, paylidis είπε

Με φυσικό αέριο δεν ξέρω. Με υγραέριο ναι καθώς έστω κ λίγο ο κινητήρας δουλεύει με βενζίνη στην αρχή και εκεί είναι που τα λαδια αρχίζουν και καθαρίζουν από τα κατάλοιπα. Δεν έχω δει ποτέ αμάξι ακόμα και υγραεριοκινητο να βγάζει ξανθά τα λαδια...

Και τα 2 συστηματα  κατα την εκκινηση ξεκινουν με βενζινη. Σε σχεση με την βενζινη απλα εχουν καθαροτερη  καυση, αυτο δεν σημαινει οτι εχουν απολυτα καθαρη καυση που δεν δεν αφηνει καταλοιπα...

Σαν παραδειγμα για τo φυσικο αεριο παρατηρηστε τον τεχνικο που θα ερθει για τη συντηρηση του λεβητα φυσικου αεριου για θερμανση που πιθανον εχετε και δειτε οταν ανοιξει τον λεβητα την καρβουνιλα που θα βγαλει . Δεν ειναι τρομερα μεγαλη αλλα υπαρχει. Συνεπως οτιδηποτε καυσιμο και να χρησιμοποιησουμε αυτο θα λερωνει τα λαδια, καποια λιγοτερο και καποια περισσοτερο.

 

 

13 ώρες πριν, Dantε είπε

Οπως ειπες,λαδι διαφορετικης μαρκας/ τυπου δε πρεπει να μπαινει σε καμια περιπτωση ,εκτος και εαν ειναι αναγκη(πχ να εχει ξεμεινει).

Διαφορετικο ιξωδες ομως δεν υπαρχει θεμα,εαν ειναι κατα τα αλλα το ιδιο λαδι.

Απλα το ιξωδες που θα βγει θα ειναι κατι ενδιαμεσο.Δεν υπαρχει καποιο θεμα με αυτο,εαν ειναι μεσα και στις προδιαγραφες του κατασκευαστη.

Εδω εισαι εντελως λαθος.. Σε αυτη την περιπτωση οταν αναμιξουμε 2 διαφορετικα ιξωδη ειναι που πρεπει να αλλαξουμε τα λαδια αμεσα μετα την ολοκληρωση του ταξιδιου μας.

Αναμειγνυοντας ενα λαδι ημισυνθετικο10W40 με συνθετικο 5w-30 δεν προκυπτει  απλα μια ενδιαμεση ρευστοστητα πχ 7,5-35 αλλα εχουμε να κανουμε με την αναμειξη εντελως διαφορετικων συστατικων που μπορουν να προκαλεσουν ζημια στο κινητηρα. Ειναι πολυ πιο ασφαλες να αναμιξουμε 2 ημισυνθετικα 10W40 πχ  castrol και motul καθως εχουν παρομοια συνθεση παρα  στο πχ ημισυνθετικο 10W40 της  castrol συμπληρωσουμε συνθετικο 5w-30 της ιδιας εταιριας τα οποια εχουν διαφορετικη συνθεση και η μονη ομοιοτητα τους ειναι η μαρκα που αναγραφεται εξω απο το μπουκαλι.

Επεξ/σία από teddy71
  • Like 2
  • Απαντ. 49
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 ώρες πριν, teddy71 είπε

Και τα 2 συστηματα  κατα την εκκινηση ξεκινουν με βενζινη. Σε σχεση με την βενζινη απλα εχουν καθαροτερη  καυση, αυτο δεν σημαινει οτι εχουν απολυτα καθαρη καυση που δεν δεν αφηνει καταλοιπα...

Σαν παραδειγμα για τo φυσικο αεριο παρατηρηστε τον τεχνικο που θα ερθει για τη συντηρηση του λεβητα φυσικου αεριου για θερμανση που πιθανον εχετε και δειτε οταν ανοιξει τον λεβητα την καρβουνιλα που θα βγαλει . Δεν ειναι τρομερα μεγαλη αλλα υπαρχει. Συνεπως οτιδηποτε καυσιμο και να χρησιμοποιησουμε αυτο θα λερωνει τα λαδια, καποια λιγοτερο και καποια περισσοτερο.

...

Δεν λέω ότι θα βγουν κίτρινα όπως μπήκαν, αλλά δεν θα βγουν και πίσσα κατράμι μαύρα σαν του πετρελαίου.

Btw, τα καινούργια αυτοκίνητα φυσικού αερίου, ξεκινούν σχεδόν πάντα με αέριο.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, teddy71 είπε

 

Εδω εισαι εντελως λαθος.. Σε αυτη την περιπτωση οταν αναμιξουμε 2 διαφορετικα ιξωδη ειναι που πρεπει να αλλαξουμε τα λαδια αμεσα μετα την ολοκληρωση του ταξιδιου μας.

Αναμειγνυοντας ενα λαδι ημισυνθετικο10W40 με συνθετικο 5w-30 δεν προκυπτει  απλα μια ενδιαμεση ρευστοστητα πχ 7,5-35 αλλα εχουμε να κανουμε με την αναμειξη εντελως διαφορετικων συστατικων που μπορουν να προκαλεσουν ζημια στο κινητηρα. Ειναι πολυ πιο ασφαλες να αναμιξουμε 2 ημισυνθετικα 10W40 πχ  castrol και motul καθως εχουν παρομοια συνθεση παρα  στο πχ ημισυνθετικο 10W40 της  castrol συμπληρωσουμε συνθετικο 5w-30 της ιδιας εταιριας τα οποια εχουν διαφορετικη συνθεση και η μονη ομοιοτητα τους ειναι η μαρκα που αναγραφεται εξω απο το μπουκαλι.

Μα το δευτερο που λες ειπα.Σου ανεφερα κατα τα αλλα να ειναι ιδια λαδια.Δηλαδη το ιδιο ημισυνθετικο(και ιδια μαρκα) αλλα το ενα πχ 10-40 και το αλλο 15-50.

Προφανως συνθετικο με ημισυνθετικο ειναι τελειως διαφορετικα λαδια.

Δημοσ.

Αν κάποιος βάζει long life λάδια και αναγκαστεί να συμπληρώσει με απλό λάδι (που όμως είναι συμβατό με το μοτέρ του) είναι σαν να έχει μόνο το απλό λάδι και με βάση αυτό προγραμματίζει το επόμενο σέρβις. 

Αν βάλει λάδι ασύμβατο με το μοτέρ του, κάνει την αλλαγή το συντομότερο δυνατόν. 

Οι εταιρίες λιπαντικών αλλά και οι κατασκευαστές κινητήρων λένε πως δεν υπάρχει πρόβλημα από την ανάμειξη αυτή κάθε αυτή διαφορετικού τύπου λιπαντικών. Αλλα όποτε συμβαίνει αυτό πρέπει νσ συμπεριφερόμαστε σαν το μοτερ να έχει μόνο το χαμηλότερης ποιότητας λαδι. 

Δημοσ.
Στις 30/6/2019 στις 10:46 ΜΜ, Γιάννης Platano είπε

Είχα παει το αυτοκίνητο του γιου μου για καύσιμο και είπα στον υπάλληλο να ρίξει λίγο νερό για τους υαλοκαθαρηστηρες. 

Το έκανε και από μόνος του κοίταξε και τα λάδια. Μου είπε ότι ναι μεν δεν έχει χάσει αλλά τα λάδια θέλουν άλλαγμα γιατί ειχαν μαυρίσει. 

Δεν τα αλλαξα βέβαια. Είχε αλλάξει λάδια πριν 3000 χλμ. 

Κάνω λάθος ότι απλά για χρήματα είπε κάτι τέτοιο; 

Shell ήταν το βενζινάδικο;

Όσον αφορά τα μαύρα λάδια που πρέπει να βγαίνουν που ακριβώς το στηρίζετε; Υπάρχει κάποια επίσημη οδηγία από κατασκευαστές κινητήρων ή λαδιών που να το επιβεβαιώνει; 

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, 1988panos2171 είπε

Όσον αφορά τα μαύρα λάδια που πρέπει να βγαίνουν που ακριβώς το στηρίζετε; Υπάρχει κάποια επίσημη οδηγία από κατασκευαστές κινητήρων ή λαδιών που να το επιβεβαιώνει; 

Το παρακάτω σε καλύπτει?

"- Γιατί το λάδι βγαίνει συνήθως μαύρο; 

Τα λάδια περιέχουν καθαριστικά και διαλυτικά πρόσθετα, που κατακρατούν αιωρούμενα σωματίδια (κατάλοιπα οξειδωμένου λαδιού - παράγωγα καύσης που έχουν περάσει στα κάρτερ) αποτρέποντάς τα να περάσουν στις επιφάνεις του κινητήρα, κολλώντας τα ελατήρια, ή φράζοντας την αντλία λαδιού. Αυτά τα σωματίδια συνήθως μαυρίζουν το λάδι."

https://mototriti.gr/data/news/preview_news/Lipansh-to-A-kai-to-W-gia-ton-kinhthra_104345_6336.asp

Δημοσ.

Επισης ενα λαδι μαυριζει και απο την θερμοκρασια.Οταν  καιγεται-υπερθερμαινεται, γινεται μαυρο.Στο yutube υπαρχουν βιντεακια που σε ενα δοχειο τα ζεσταινουν και το χρωμα αλλαζει.

  • Like 2
Δημοσ.
7 ώρες πριν, 1988panos2171 είπε

Shell ήταν το βενζινάδικο;

Όσον αφορά τα μαύρα λάδια που πρέπει να βγαίνουν που ακριβώς το στηρίζετε; Υπάρχει κάποια επίσημη οδηγία από κατασκευαστές κινητήρων ή λαδιών που να το επιβεβαιώνει; 

Ναι Shell και με πρηζουν καθε φορα να βαλω την ενισχυμενη βενζινη επειδη τα αμαξια καινε υγραεριο .

Δημοσ.
18 ώρες πριν, Dantε είπε

Μα το δευτερο που λες ειπα.Σου ανεφερα κατα τα αλλα να ειναι ιδια λαδια.Δηλαδη το ιδιο ημισυνθετικο(και ιδια μαρκα) αλλα το ενα πχ 10-40 και το αλλο 15-50.

Προφανως συνθετικο με ημισυνθετικο ειναι τελειως διαφορετικα λαδια.

Οκ τότε, απλά όπως το έγραφες παρανοησα το τι ακριβώς εννοούσες.

2 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε

Ναι Shell και με πρηζουν καθε φορα να βαλω την ενισχυμενη βενζινη επειδη τα αμαξια καινε υγραεριο .

Χαχα ωραίο !!! Μετά τα "ειδικα" λάδια για υγραέριο έχουμε και την "ειδική" βενζίνη για τα υγραεριοκινητα. Άραγε υπάρχουν και ειδικά ελαστικά για υγραεριοκινητα; Γιατί ψάχνονται να τα αλλάξω, αν είναι να βάλω το σωστό ελαστικό για να δουλεύει πιο καλά ο κινητήρας!!!!!!!😜

Δημοσ.

Έχει καταντήσει τελείως τραγικό αυτό το θέμα. Για να πουλήσουν το οτιδήποτε δελεάζουν τους υπαλλήλους με μπόνους και καταλήγουν να λένε τις απίστευτες μ........ες για να το καταφέρουν.  Είτε για λάδια είτε για καύσιμο.

Δημοσ.

Το θέμα είναι να έχει τα σωστά λάδια ο κινητήρας και την σωστή ποσότητα. Δεν πα να είναι μαύρα άσπρα πράσινα , την δουλειά τους την κάνουν . Κάθε 2-3 χρόνια αλλαγή .

Δημοσ.
12 ώρες πριν, calico είπε

Το θέμα είναι να έχει τα σωστά λάδια ο κινητήρας και την σωστή ποσότητα. Δεν πα να είναι μαύρα άσπρα πράσινα , την δουλειά τους την κάνουν . Κάθε 2-3 χρόνια αλλαγή .

Τα λάδια είπαμε πρέπει να είναι μαύρα..ειδικα αν έχουν κάνει αρκετά χλμ, αν δεν έχουν αυτό το χρώμα πρέπει να ψαχτουμαι γιατί μάλλον δεν κάνουν σωστά τη δουλειά για την οποία τα βάλαμε. Επίσης αλλαγή εως ένα χρόνο με εξαιρεση αν προτείνονται long life οπότε πάμε σε αλλαγή το αργοτερο στα 2 χρόνια. Αν τα αφήνουμε παραπάνω χρονο από το προβλεπόμενο πιθανόν αυτό το πράγμα που θα υπάρχει στο Κάρτερ να μην είναι λάδι αλλά μαρμελάδα η οποία δε λιπαίνει και δεν προστατεύει τον κινητήρα και να προκληθούν ζημιες.

 

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, teddy71 είπε

Τα λάδια είπαμε πρέπει να είναι μαύρα..ειδικα αν έχουν κάνει αρκετά χλμ, αν δεν έχουν αυτό το χρώμα πρέπει να ψαχτουμαι γιατί μάλλον δεν κάνουν σωστά τη δουλειά για την οποία τα βάλαμε. Επίσης αλλαγή εως ένα χρόνο με εξαιρεση αν προτείνονται long life οπότε πάμε σε αλλαγή το αργοτερο στα 2 χρόνια. Αν τα αφήνουμε παραπάνω χρονο από το προβλεπόμενο πιθανόν αυτό το πράγμα που θα υπάρχει στο Κάρτερ να μην είναι λάδι αλλά μαρμελάδα η οποία δε λιπαίνει και δεν προστατεύει τον κινητήρα και να προκληθούν ζημιες.

Αυτό με το longlife service είναι η μεγαλύτερη μούφα. Με τα σύγχρονα μοτέρ να έχουν μεταβλητούς χρονισμούς και επανακυκλοφορία αναθυμιάσεων, το παλαιό λάδι μπορεί να μην φθείρει τα μέταλλα αλλά προκαλεί άλλα προβλήματα που βγαίνουν μετά από χρόνια. Πριν 2 μήνες πήρε ο γαμπρός μου το Tiguan, τσιμουδιά από την αντιπροσωπεία για longlife, ανά 15.000/1 έτος του είπαν να πηγαίνει. Ευτυχώς κάποιοι έμαθαν από τα παθήματά τους.  Όπως λέει και ο Scotty Kilmer, το λάδι είναι πάμφθηνο αλλά ένας κινητήρας κοστίζει ακριβά.

  • Like 1
Δημοσ.

Η αντιπροσωπεία κρύβεται πίσω από το severe service.   Το αυτοκίνητο καλό να επισκέπτεται το service κάθε χρόνο να γίνεται έλεγχος. Αν είναι κάτι από κάτω χαλαρό η σκισμένο.

Αυτό είναι ένα βίντεο για τα longlife λάδια που με μια γρήγορη μάτια τα παρουσιάζει αντικειμενικά. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...