Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, paylidis είπε

Τα λαδια πρέπει να βγαίνουν μαύρα.- 

Και με υγραέριο; Και με φυσικό αέριο;

  • Απαντ. 49
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, bromiaris είπε

Πριν μαύριζαν... μετά το υγραέριο σχεδόν καθόλου... και όσους γνωστούς που έχουν υγραέριο και αν ρώτησα το ίδιο μου απάντησαν....

Λογικο.Ειναι πιο καθαρη η καυση.Οποτε δημιουργουνται  λιγοτερα καταλοιπα καυσης   και βρωμιζει λιγοτερο το μοτερ.Τα πιο μπιχλα καυση εχει το βρωμοπετρελαιο.Να δουμε ποτε θα καταργηθει.Εχθες κοντεψα να παθω καρκινο, πισω απο ενα απο  δεκαδες χιλιαδες χρεπια εισαγωγης.Και κινουνταν μεσα στην πολη.Φανταζου οι κακομοιροι πολιτες στα πεζοδρομια τι αναπνεουν.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Τα λάδια πρέπει να βγαίνουν μαύρα. Αυτό σημαίνει ότι κάνουν την δουλειά τους και καθαρίζουν τον κινητήρα. Να ανησυχείς αν δεν είναι μαύρα

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, NT1G είπε

Και με υγραέριο; Και με φυσικό αέριο;

Με φυσικό αέριο δεν ξέρω. Με υγραέριο ναι καθώς έστω κ λίγο ο κινητήρας δουλεύει με βενζίνη στην αρχή και εκεί είναι που τα λαδια αρχίζουν και καθαρίζουν από τα κατάλοιπα. Δεν έχω δει ποτέ αμάξι ακόμα και υγραεριοκινητο να βγάζει ξανθά τα λαδια...

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Liapisftw είπε

Τα λάδια πρέπει να βγαίνουν μαύρα. Αυτό σημαίνει ότι κάνουν την δουλειά τους και καθαρίζουν τον κινητήρα. Να ανησυχείς αν δεν είναι μαύρα

Κι εγω αυτο ξερω...Θα τα κοιταξω μονος μου αλλα λογω διαφοτερικου ωραριου το Σαββατο που θα ξαναδω τον γιο μου .

Δημοσ.
17 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε

Είχα παει το αυτοκίνητο του γιου μου για καύσιμο και είπα στον υπάλληλο να ρίξει λίγο νερό για τους υαλοκαθαρηστηρες. 

Το έκανε και από μόνος του κοίταξε και τα λάδια. Μου είπε ότι ναι μεν δεν έχει χάσει αλλά τα λάδια θέλουν άλλαγμα γιατί ειχαν μαυρίσει. 

Δεν τα αλλαξα βέβαια. Είχε αλλάξει λάδια πριν 3000 χλμ. 

Κάνω λάθος ότι απλά για χρήματα είπε κάτι τέτοιο; 

Απο όσο θυμάμαι έχει υγραέριο το συγκεκριμένο όχημα.

Λοιπόν εγω που άλλαζα ανα 8500 χιλιόμετρα τα λάδια κινητήρα μαζί με φίλτρο λαδιού ναι μέν ήταν κάπως μαύρα αλλά οχι τόσο σε σύγκριση όταν δούλευε μόνο βενζίνη το αμάξι.

Τι λάδια του βάζει; 

Υπ οψιν δέν έβαζα λάδια που και καλά α[πευθύνονται σε κινητήρες Lpg.

 

  • Like 1
Δημοσ.

Το 0W-20  της Toyota είναι σκουρόχρωμο και όχι ξανθό καινούργιο.

Αν κάποιος κάνει συχνές αλλαγές λαδιών, τα λάδια του θα βγαίνουν ξανθά και ο κινητήρας του θα παραμένει εμφανώς καθαρός, "άσπρος".

ΑΛΛΑ

αυτό δεν είναι το καλύτερο για το μοτέρ...

Τα μοντέρνα λάδια έχουν καθαριστικά πρόσθετα που δρουν στα πρώτα χιλιόμετρα και είναι σχεδιασμένα (μαζί με τα μοτέρ) να μην αλλάζονται συχνά. Με πολλούς λιπαντικούς κύκλους είναι πιθανό μετά από χρόνια τα ελαστικά μέρη του κινητήρα να φθαρούν (τσιμούχες κλπ.).

  • Confused 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, meletis_m είπε

Απο όσο θυμάμαι έχει υγραέριο το συγκεκριμένο όχημα.

Λοιπόν εγω που άλλαζα ανα 8500 χιλιόμετρα τα λάδια κινητήρα μαζί με φίλτρο λαδιού ναι μέν ήταν κάπως μαύρα αλλά οχι τόσο σε σύγκριση όταν δούλευε μόνο βενζίνη το αμάξι.

Τι λάδια του βάζει; 

Υπ οψιν δέν έβαζα λάδια που και καλά α[πευθύνονται σε κινητήρες Lpg.

Δεν θυμααι τι λαδια ...Τα αλλαζει καθε 7500 χλμ .Ειναι λιγο πιο χοντρα γιατι και λογω turbo και ΤΤ  τσιμπαγε λαδακι 

  • Like 1
Δημοσ.
10 ώρες πριν, teddy71 είπε

δεν είναι  σωστό να συμπληρώνουμε λάδι διαφορετικης μάρκας/μοντέλου και εγκληματικό να αναμιγνιουμε λάδια διαφορετικού ιξώδες. 

Οπως ειπες,λαδι διαφορετικης μαρκας/ τυπου δε πρεπει να μπαινει σε καμια περιπτωση ,εκτος και εαν ειναι αναγκη(πχ να εχει ξεμεινει).

Διαφορετικο ιξωδες ομως δεν υπαρχει θεμα,εαν ειναι κατα τα αλλα το ιδιο λαδι.

Απλα το ιξωδες που θα βγει θα ειναι κατι ενδιαμεσο.Δεν υπαρχει καποιο θεμα με αυτο,εαν ειναι μεσα και στις προδιαγραφες του κατασκευαστη.

  • Like 1
Δημοσ.
21 ώρες πριν, Μάκαρος είπε

Το λαδι πρεπει να μαυριζει. Ετσι φαινεται οτι λειτουργει σωστα και μαζευει υπολειμματα. Αν δεν μαυριζει τοτε κατι παει λαθος. 

Πολλοι βαζουν και βγαζουν τα λαδια τους ξανθα και νομιζουν οτι αυτο ειναι καλο σημαδι. Ελα ομως που ειναι κακο. 

Δεν ξερω ποιο ακριβως ειναι το επαγγελμα σου και αν αναφερεσαι και εσυ σαν χομπιστας ή σαν επαγγελματιας.

Να σου κανω μια ερωτηση(και οποιος μπορει να βοηθησει).Εχει ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ του δει και με τα ΧΕΡΙΑ του βγαλει λαδι απο κινητηρα ΠΟΥ ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ ΤΟΥ στα τοσα χλμ βγαζει λαδι μαυρο,και να ειναι ξανθο?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, teddy71 είπε

 

Προσωπικά δεν τους έχω αφήσει ποτέ να ακουμπήσουν τον κινητήρα του αυτοκινήτου.... μονο το καπάκι του ρεζερβουάρ και πολύ τους είναι...

Εγώ ούτε αυτό τους αφήνω να αγγίξουν πλέον καθώς μια φορά παραμονή Δεκαπενταύγουστου του πέφτει του παπαροπλημμυρο του υπάλληλου η  τάπα με το κλειδί μαζί  (είναι τέτοιου τύπου στο συγκεκριμένο) καθώς πήγε να την κουμπώσει... γίνεται το κλειδί κομμάτια , είμαι μακρυά από το σπίτι στην άλλη άκρη της Αθήνας , η οικογένεια να με περιμένει στο σπίτι να πάω να την παραλάβω για να φύγουμε για διακοπές έχοντας να προλάβουμε και καράβι από την Κύμη για Σποράδες και να γίνεται ο γενικός χαμός....

 

Τα θυμάμαι και γελάω μιας και πρόλαβα τελικά το καράβι ειδάλλως .....

 

 

Επεξ/σία από nik0laus
Δημοσ.
Στις 30/6/2019 στις 10:46 ΜΜ, Γιάννης Platano είπε

Είχα παει το αυτοκίνητο του γιου μου για καύσιμο και είπα στον υπάλληλο να ρίξει λίγο νερό για τους υαλοκαθαρηστηρες. 

Το έκανε και από μόνος του κοίταξε και τα λάδια. Μου είπε ότι ναι μεν δεν έχει χάσει αλλά τα λάδια θέλουν άλλαγμα γιατί ειχαν μαυρίσει. 

Δεν τα αλλαξα βέβαια. Είχε αλλάξει λάδια πριν 3000 χλμ. 

Κάνω λάθος ότι απλά για χρήματα είπε κάτι τέτοιο; 

     Όχι ότι κάνει κακό το γεγονός ότι κάποιος έκανε έναν πρόχειρο έλεγχο στην στάθμη του λαδιού , από κει και πέρα αυτός που γνωρίζει πότε έκανε την τελευταία αλλαγή κλπ θα κρίνει τα υπόλοιπα . 

    Σε έναν ολοκαίνουργιο κινητήρα τα λάδια θα βγαίνουν σχεδόν άθικτα σε εμφάνιση για αρκετά χλμ. Με την πάροδο του χρόνου θα αρχίσουν οι φθορές .

   Δεν αποτελεί κριτήριο το γεγονός ότι επειδή βγαίνουν άθικτα σε απόχρωση σημαίνει ότι κάτι δεν πάει καλά . Υπάρχουν διαφορετικές ποιότητες , ιξώδη , αν αλλάχτηκαν μαζί με το φίλτρο η όχι ......... τι κινητήρας είναι αυτός , αν ο βαθμός συντήρησης είναι σωστός κλπ .

   

  • Like 1
Δημοσ.
24 λεπτά πριν, babisskg είπε

 

    Σε έναν ολοκαίνουργιο κινητήρα τα λάδια θα βγαίνουν σχεδόν άθικτα σε εμφάνιση για αρκετά χλμ. Με την πάροδο του χρόνου θα αρχίσουν οι φθορές .

Το χρωμα των λαδιών έχει να κάνει Όχι τόσο με τα χιλιόμετρα του μοτέρ αλλά με το Ποσο συχνά τα αλλάζει κανεις. 

Στο ΜR2 που είχα για παράδειγμα με χιλιόμετρα μοτέρ ~100.000 η περισσότερα ήταν κατάξανθα. Πρέπει να τα άλλαζαν ανα 5000χλμ. Ακουγοταν και εμεινε από μπιέλα ~1 ετος μετά. Του έβαζαν βέβαια και 10W40 που ήταν λάθος ιξώδες. (υπολογισμένα στο budget κατά την αγορά αυτά)

Στο Corsa το μοτέρ είναι διαμάντι μετά από 16 χρόνια και κοντά 170.000 χιλιόμετρα. Τα λάδια μαυρίζουν ήδη στα 1000 χλμ από την αλλαγή και μένουν μέσα ~25.000χλμ./2 χρόνια. Αλλα μπαίνουν Dexos 2 Οπελ λάδια και το μοτέρ το ακουμπάει μηχανικός μόνο για το σέρβις. 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, nickolas είπε

Το χρωμα των λαδιών έχει να κάνει Όχι τόσο με τα χιλιόμετρα του μοτέρ αλλά με το Ποσο συχνά τα αλλάζει κανεις. 

Στο ΜR2 που είχα για παράδειγμα με χιλιόμετρα μοτέρ ~100.000 η περισσότερα ήταν κατάξανθα. Πρέπει να τα άλλαζαν ανα 5000χλμ. Ακουγοταν και εμεινε από μπιέλα ~1 ετος μετά. Του έβαζαν βέβαια και 10W40 που ήταν λάθος ιξώδες. (υπολογισμένα στο budget κατά την αγορά αυτά)

Στο Corsa το μοτέρ είναι διαμάντι μετά από 16 χρόνια και κοντά 170.000 χιλιόμετρα. Τα λάδια μαυρίζουν ήδη στα 1000 χλμ από την αλλαγή και μένουν μέσα ~25.000χλμ./2 χρόνια. Αλλα μπαίνουν Dexos 2 Οπελ λάδια και το μοτέρ το ακουμπάει μηχανικός μόνο για το σέρβις. 

    Για να το λες εσύ ...... 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...