Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έχω ένα λογαριασμό Netflix, εδώ και 3-4 μήνες, από ένα φίλο μου. Σήμερα, μου έβγαλε ένα μήνυμα:

"Your account is on hold. Retry your payment?

We couldn't process your last payment. Retry (VISA - ####) or update your payment info to keep enjoying Netflix."

Πως λειτουργεί το πράγμα, δεν έχω ιδέα. Μήπως έχει σχέση με πάγιες εντολές και τις αυξήσεις στους λογαριασμούς, όπως διαβάσαμε στα Νέα του Ινσόμνια; Μέχρι στιγμής ο φίλος πλήρωνε και δε δεχόνταν χρήματα, αλλά είμαι διατεθειμένος να αναλάβω εγώ την πληρωμή, απλά δε θέλω να δημιουργηθεί καμία παρεξήγηση. Ο φίλος έχει νεογέννητο, οπότε ίσως δεν ασχολείται και πολύ. Να αλλάξω τα info πληρωμής και να βάλω τα δικά μου; 

Δημοσ.

Και εγώ με τον κολλητό μου το έχω και δεν μου έχει πει κάτι ακόμη, πολύ πιθανό να είναι όπως λες λόγω της αλλαγής της τιμής να πρέπει να την αποδεχθεί

  • Like 1
Δημοσ.

Για να βγάζει μήνυμα: We couldn't process your last payment. Retry (VISA - ####) or update your payment info to keep enjoying Netflix, το πιθανότερο είναι οτι υπάρχει κάποιο θέμα με την κάρτα, ίσως δεν έχει επαρκές υπόλοιπο, κτλ...

  • Like 1
Δημοσ.

@Miracle Worker

Υπάρχει κάποιο προβλημα με την πληρωμή, αρα δεν εχει πληρωθεί η συνδρομή του μηνα, οποτε μολις εκλεισε ο μηνας προβολης ... κοπηκε το netflix. Επειδή υπάρχουν διαφοροι τρόποι πληρωμής, καλυτερα επικοινωνησε με το φιλο σου για το θεμα, γιατί μπορει να ειναι απο κάτι απλό (π.χ. δεν ειχε χρήμα η κάρτα), μεχρι κατι πιο περιπλοκο (πχ αποφασισε να το κοψει).

@tsofras

Δεν παιζει αποδοχή τιμής, εκτος αν ειναι κάποιο πολύ ειδικο σενάριο. Π.χ. εμένα στην κάρτα μου απευθείας χρέωσε την αυξημένη τιμή, χωρίς καμια επιβεβαιωση, 

  • Like 2
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...