Προς το περιεχόμενο

αγορα sony a6000 ή nikon d5600 ???


Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 ώρες πριν, anakin13 είπε

Θα την έχω στα υπόψιν μου την k-70. Αν πέσει και λίγο ακόμα η τιμή.... 

Προσωπικά και βάσει των κύκλων που βλέπω ότι κάνει η τιμή της εκτιμώ ότι η τιμή μάλλον θα θα αυξηθεί. Αλλά μη σε πάρω και στο λαιμό μου.

Ως προς το σκέλος της οικονομίας όμως υπάρχει και το εξής. Χάρη στη σταθεροποίηση εικόνας στο σώμα που έχει, δε χρειάζεσαι πρόσθετη δαπάνη για ανάλογο σύστημα σε κάθε φακό που αγοράζεις. Και η σταθεροποίηση στο φακό, ειδικά στους primes κοστίζει πολύ, αν υπάρχει.

3 ώρες πριν, babisskg είπε

αυτό που χρειάζεται να ερευνήσετε είναι η σειρά αδιάβροχων φακών διότι έτσι το σύνολο αποκτάει άλλες δυνατότητες

Το καλό είναι ότι όλοι οι kit που διατίθενται με αυτό το σώμα είναι weather sealed: o 18-50mm, ο 18-55mm, ο 18-135mm. Χρειάζεται ειδική έρευνα για να βρεις φακό που δεν έχει τέτοιο χαρακτηριστικό!

 

3 ώρες πριν, babisskg είπε

προτιμώ βέβαια την K3 την τελευταία

Γειά σου Μπάμπη! Μπορείς να ζήσεις χωρίς build-in flash;

22 λεπτά πριν, LittLEON19 είπε

η nikon δεν πείθει με τις τακτικές της να κατευθύνει τους υποψήφιους αγοραστές σε μοντέλα ανώτερης κατηγορίας.

Πως το κάνει αυτό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 74
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

32 λεπτά πριν, Cntrl+X είπε

Προσωπικά και βάσει των κύκλων που βλέπω ότι κάνει η τιμή της εκτιμώ ότι η τιμή μάλλον θα θα αυξηθεί. Αλλά μη σε πάρω και στο λαιμό μου.

Ως προς το σκέλος της οικονομίας όμως υπάρχει και το εξής. Χάρη στη σταθεροποίηση εικόνας στο σώμα που έχει, δε χρειάζεσαι πρόσθετη δαπάνη για ανάλογο σύστημα σε κάθε φακό που αγοράζεις. Και η σταθεροποίηση στο φακό, ειδικά στους primes κοστίζει πολύ, αν υπάρχει.

Το καλό είναι ότι όλοι οι kit που διατίθενται με αυτό το σώμα είναι weather sealed: o 18-50mm, ο 18-55mm, ο 18-135mm. Χρειάζεται ειδική έρευνα για να βρεις φακό που δεν έχει τέτοιο χαρακτηριστικό!

Γειά σου Μπάμπη! Μπορείς να ζήσεις χωρίς build-in flash;

Πως το κάνει αυτό;

    Ζω πάντα χωρίς καν φλας .......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, Cntrl+X είπε

:shock: :shock: :shock:

     Επίσης δεν είδα η δεν κατάλαβα η ήταν χαλασμένο το image stabilisation στην δική μου Pentax , δεν αισθάνθηκα ποτέ την παρουσία του ......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, babisskg είπε

     Επίσης δεν είδα η δεν κατάλαβα η ήταν χαλασμένο το image stabilisation στην δική μου Pentax , δεν αισθάνθηκα ποτέ την παρουσία του ......

Το IBIS στο σώμα δεν κάνει αντιληπτή την παρουσία του κατά τη σκόπευση. Δεν είναι όπως με τη σταθεροποίηση στο φακό που βλέπεις τις αντισταθμιστικές κινήσεις στο σκόπευτρο.

Στις mirrorless με IBIS π.χ. Olympus δε λειτουργεί έτσι, αλλά στις DSLR είναι λογικό, αφού στο σκόπευτρο δε βλέπεις αυτό που βλέπει ο αισθητήρας (ο οποίος δε βλέπει τίποτα πριν την έναρξη της έκθεσης) αλλά αυτό που βλέπει ο φακός (που δεν έχει σταθεροποίηση). Λογικά, θα είναι αντιληπτές αυτές οι κινήσεις σε Pentax μόνο εφόσον έχει ΚΑΙ ο φακός σταθεροποίηση (συνήθως τρίτοι κατασκευαστές π.χ. Tamron).

Μπορείς παρόλα αυτά να πειραματιστείς με ταχύτητες που βρίσκονται στο όριο για μια δεδομένη εστιακή απόσταση π.χ. 1/50 για 50mm. Προσωπικά είχα κάνει πολλά tests με macro φακούς μεγάλης εστιακής απόστασης και είδα ότι η σταθεροποίηση λειτουργεί ικανοποιητικά μόνο για μακρινά θέματα. Σε μια περιπτωση ήταν χαλασμένη και σε μια άλλη ήθελε αναβάθμιση firmware. Το κατάλαβα αρχικά επειδή δεν έβλεπα αυτές τις κινήσεις στο σκόπευτρο αλλά ήθελα να το αποδείξω και πειραματικά επειδή έμπαινε ζήτημα επιστροφής του φακού.

Επεξ/σία από Cntrl+X
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, Cntrl+X είπε

Το IBIS στο σώμα δεν κάνει αντιληπτή την παρουσία του κατά τη σκόπευση. Δεν είναι όπως με τη σταθεροποίηση στο φακό που βλέπεις τις αντισταθμιστικές κινήσεις στο σκόπευτρο.

Στις mirrorless με IBIS π.χ. Olympus δε λειτουργεί έτσι, αλλά στις DSLR είναι λογικό, αφού στο σκόπευτρο δε βλέπεις αυτό που βλέπει ο αισθητήρας (ο οποίος δε βλέπει τίποτα πριν την έναρξη της έκθεσης) αλλά αυτό που βλέπει ο φακός (που δεν έχει σταθεροποίηση). Λογικά, θα είναι αντιληπτές αυτές οι κινήσεις σε Pentax μόνο εφόσον έχει ΚΑΙ ο φακός σταθεροποίηση (συνήθως τρίτοι κατασκευαστές π.χ. Tamron).

Μπορείς παρόλα αυτά να πειραματιστείς με ταχύτητες που βρίσκονται στο όριο για μια δεδομένη εστιακή απόσταση π.χ. 1/50 για 50mm. Προσωπικά είχα κάνει πολλά tests με macro φακούς μεγάλης εστιακής απόστασης και είδα ότι η σταθεροποίηση λειτουργεί ικανοποιητικά μόνο για μακρινά θέματα. Σε μια περιπτωση ήταν χαλασμένη και σε μια άλλη ήθελε αναβάθμιση firmware. Το κατάλαβα αρχικά επειδή δεν έβλεπα αυτές τις κινήσεις στο σκόπευτρο αλλά ήθελα να το αποδείξω και πειραματικά επειδή έμπαινε ζήτημα επιστροφής του φακού.

      Πάντως έμεινα με ανάμεικτα συναισθήματα από την χρήση της , ναι με χέρια και με πόδια στα σώματα της Pentax από ποιότητα κατασκευής , πλήρες εύρος ρυθμίσεων σε όλα τα μοντέλα κλπ ....... μέχρις εκεί .

23 λεπτά πριν, Cntrl+X είπε

Το IBIS στο σώμα δεν κάνει αντιληπτή την παρουσία του κατά τη σκόπευση. Δεν είναι όπως με τη σταθεροποίηση στο φακό που βλέπεις τις αντισταθμιστικές κινήσεις στο σκόπευτρο.

Στις mirrorless με IBIS π.χ. Olympus δε λειτουργεί έτσι, αλλά στις DSLR είναι λογικό, αφού στο σκόπευτρο δε βλέπεις αυτό που βλέπει ο αισθητήρας (ο οποίος δε βλέπει τίποτα πριν την έναρξη της έκθεσης) αλλά αυτό που βλέπει ο φακός (που δεν έχει σταθεροποίηση). Λογικά, θα είναι αντιληπτές αυτές οι κινήσεις σε Pentax μόνο εφόσον έχει ΚΑΙ ο φακός σταθεροποίηση (συνήθως τρίτοι κατασκευαστές π.χ. Tamron).

Μπορείς παρόλα αυτά να πειραματιστείς με ταχύτητες που βρίσκονται στο όριο για μια δεδομένη εστιακή απόσταση π.χ. 1/50 για 50mm. Προσωπικά είχα κάνει πολλά tests με macro φακούς μεγάλης εστιακής απόστασης και είδα ότι η σταθεροποίηση λειτουργεί ικανοποιητικά μόνο για μακρινά θέματα. Σε μια περιπτωση ήταν χαλασμένη και σε μια άλλη ήθελε αναβάθμιση firmware. Το κατάλαβα αρχικά επειδή δεν έβλεπα αυτές τις κινήσεις στο σκόπευτρο αλλά ήθελα να το αποδείξω και πειραματικά επειδή έμπαινε ζήτημα επιστροφής του φακού.

    Μιρορλες και πάλι μιρορλες .....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
43 λεπτά πριν, babisskg είπε

    Μιρορλες και πάλι μιρορλες ..... 

Το ωραίο είναι να έχουμε επιλογές. Ζούμε σε ωραία εποχή για τη φωτογραφία, αν και δυστυχώς φτωχύναμε πολύ. Όμως υπάρχουν και τα smartphones που έχουν εκδημοκρατικοποιήσει τη φωτογραφία για όσους δεν έχουν πολλές απαιτήσεις και σήμερα για τους περισσότερους είναι αρκετά.

Επανερχόμενος στο αρχικό θέμα a6000 vs D5600. Το build-in flash είναι κατά τη γνώμη μου σημαντικό για την επιλογή φωτογραφικής μηχανής ειδικά για τον μη επαγγελματία (προσωπικά έχω ένα καλό εξωτερικό φλας αλλά δεν είναι εύκολο να το κουβαλάω). Ειδικά σε φωτογραφία πορτραίτου ή macro για παράδειγμα δε μπορείς να κάνεις χωρίς αυτό.

Το φλας της D5600 (και όχι μόνο αυτής) είναι πολύ καλύτερο, θεωρητικά διπλάσιο flash coverage. Επειδή έχω εμπειρία από τα build-in flash των mirrorless Panasonic GM1 και Sony a5000, αναρωτιέμαι τι ακριβώς χρησιμεύουν τόσο αδύναμα που είναι.

Αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Αν για παράδειγμα ενδιαφέρεται ο φίλος να χρησιμοποιήσει φακούς με μεγάλο βαρέλι με το build-in flash, θα πρέπει να έχει υπόψη ότι ένα flash που δεν εκπτύσσεται ψηλά, όπως στην Sony a6000 ή άλλες τέτοιες μηχανές, θα του κόβει το φως. Οι παρακάτω είναι παραδείγματα φωτογραφιών που δε θα μπορούσα να είχα βγάλει με το build-in flash της a6000 και ένα macro με μεγάλο βαρέλι ακριβώς επειδή απαίτησαν λόγω φωτιστικών συνθηκών flash που να εκπτύσσεται αρκετά ψηλά ώστε να καλύπτει τις απαιτούμενες για το φακό γωνίες.

 

Asilidae.jpg

Carpocoris mediterraneus.jpg

Επεξ/σία από Cntrl+X
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Cntrl+X είπε

Το ωραίο είναι να έχουμε επιλογές. Ζούμε σε ωραία εποχή για τη φωτογραφία, αν και δυστυχώς φτωχύναμε πολύ. Όμως υπάρχουν και τα smartphones που έχουν εκδημοκρατικοποιήσει τη φωτογραφία για όσους δεν έχουν πολλές απαιτήσεις και σήμερα για τους περισσότερους είναι αρκετά.

Επανερχόμενος στο αρχικό θέμα a6000 vs D5600. Το build-in flash είναι κατά τη γνώμη μου σημαντικό για την επιλογή φωτογραφικής μηχανής ειδικά για τον μη επαγγελματία (προσωπικά έχω ένα καλό εξωτερικό φλας αλλά δεν είναι εύκολο να το κουβαλάω). Ειδικά σε φωτογραφία πορτραίτου ή macro για παράδειγμα δε μπορείς να κάνεις χωρίς αυτό.

Το φλας της D5600 (και όχι μόνο αυτής) είναι πολύ καλύτερο, θεωρητικά διπλάσιο flash coverage. Επειδή έχω εμπειρία από τα build-in flash των mirrorless Panasonic GM1 και Sony a5000, αναρωτιέμαι τι ακριβώς χρησιμεύουν τόσο αδύναμα που είναι.

Αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Αν για παράδειγμα ενδιαφέρεται ο φίλος να χρησιμοποιήσει φακούς με μεγάλο βαρέλι με το build in flash, θα πρέπει να έχει υπόψη ότι ένα flash που δεν εκπτύσεται ψηλά, όπως στην Sony a6000 ή άλλες τέτοιες μηχανές, θα του κόβει το φως. Οι παρακάτω είναι παραδείγματα φωτογραφιών που δε θα μπορούσαν να είχαν βγει με το build-in flash της a6000 και ένα macro με μεγάλο βαρέλι ακριβώς επειδή απαίτησαν λόγω φωτιστικών συνθηκών flash.

Asilidae.jpg

Carpocoris mediterraneus.jpg

      Οι εικόνες είναι εξαιρετικές , εγώ δεν έχω εξοικειωθεί ποτέ μου με την χρήση του φλας , άγνωστο γιατί , φυσικά αν φτάσει εκεί η δουλειά θα ζητήσω οδηγίες από όλους σας , γνωρίζω την φυσική παρεμβολή που μπορεί να έχει από κατασκευής το μπροστινό κομμάτι του φακού σε ένα ενσωματωμένο φλας συν την αδυναμία του ........ συνεχίζω να μαθαίνω , αυτό είναι για μένα το πλέον ενδιαφέρον .... 

    Τα smartphones είναι ακόμη ένα χρήσιμο backup εργαλείο ...... μέχρις εκεί , τίποτε περισσότερο .

Επεξ/σία από babisskg
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, babisskg είπε

εγώ δεν έχω εξοικειωθεί ποτέ μου με την χρήση του φλας , άγνωστο γιατί

Επειδή λατρεύεις σα θέμα τις παραλίες της Θεσσαλονίκης!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Cntrl+X είπε

Επειδή λατρεύεις σα θέμα τις παραλίες της Θεσσαλονίκης!

    Είναι στο δρόμο μου , αν γυρίσω αργά το βράδυ , με περιμένει παντόφλα ....... LoL 🤣 😂 ....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
2 ώρες πριν, Cntrl+X είπε

Προσωπικά και βάσει των κύκλων που βλέπω ότι κάνει η τιμή της εκτιμώ ότι η τιμή μάλλον θα θα αυξηθεί. Αλλά μη σε πάρω και στο λαιμό μου.

Ως προς το σκέλος της οικονομίας όμως υπάρχει και το εξής. Χάρη στη σταθεροποίηση εικόνας στο σώμα που έχει, δε χρειάζεσαι πρόσθετη δαπάνη για ανάλογο σύστημα σε κάθε φακό που αγοράζεις. Και η σταθεροποίηση στο φακό, ειδικά στους primes κοστίζει πολύ, αν υπάρχει.

Το καλό είναι ότι όλοι οι kit που διατίθενται με αυτό το σώμα είναι weather sealed: o 18-50mm, ο 18-55mm, ο 18-135mm. Χρειάζεται ειδική έρευνα για να βρεις φακό που δεν έχει τέτοιο χαρακτηριστικό!

Γειά σου Μπάμπη! Μπορείς να ζήσεις χωρίς build-in flash;

Πως το κάνει αυτό;

Ξεγυμνώνοντας τα επόμενα μοντέλα σε σχέση με τα προηγούμενα... Εσύ πιστεύεις οτί η Nikon είναι ειλικρινης απέναντι στους πελάτες της? Πάντως αυτο το λεβιεδάκι, που γυρνάει την εικόνα σε live view, να το βλεπεις σε μηχανή των 700 ευρω και μάλιστα  αυτή την εποχή που η αγορά των φωτογραφικών μηχανών έχει κλατάρει δεν ειναι και οτι καλύτερο... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, LittLEON19 είπε

Ξεγυμνώνοντας τα επόμενα μοντέλα σε σχέση με τα προηγούμενα... Εσύ πιστεύεις οτί η Nikon είναι ειλικρινης απέναντι στους πελάτες της? Πάντως αυτο το λεβιεδάκι, που γυρνάει την εικόνα σε live view, να το βλεπεις σε μηχανή των 700 ευρω και μάλιστα  αυτή την εποχή που η αγορά των φωτογραφικών μηχανών έχει κλατάρει δεν ειναι και οτι καλύτερο...  

Έχω υπόψη μου μερικές περιπτώσεις χαρακτηριστικών που μπορούν να θεωρηθούν πισογύρισμα (π.χ. η απώλεια του 2ου card slot στην D7500 σε σχέση με την D7200, η μείωση του flash coverage ή στις νεότερες D3xxx) αλλά ως επί το πλείστον τα χαρακτηριστικά βελτιώνονται. Δεν είμαι πάντως βέβαιος σε τι αναφέρεσαι ειδικά. Θεωρείς τόσο μεγάλο εργονομικό συμβιβασμό τον τρόπο με τον οποίο αλλάζει το LIveView mode; Στην ουσία δεν αλλάζει με το λεβιεδάκι αλλά με το κουμπί μέσα στο λεβιεδάκι όπως στα μικρότερα μοντέλα. Για φωτογραφία απλώς έχεις το λεβιεδάκι σε μια συγκεκριμένη θέση. Για βίντεο σε άλλη. Μακάρι να είχα τέτοιο λεβιεδάκι και στην D3300 γιατί το framing του video δεν είναι ακριβώς το ίδιο όπως με τη φωτογραφία.

Τώρα, αυτό με την ειλικρίνεια δεν το καταλαβαίνω. Ανειλικρίνεια σημαίνει πως σου πουλάω κάτι άλλο από αυτό που λέω ότι σου πουλάω. Π.χ. να σου λέω πως η μηχανή είναι εξαιρετική για βίντεο και να διακόπτεται η λειτουργία της από υπερθέρμανση. Ή να σου πουλάω weather sealing σε μοντέλα των 4000 ευρώ και να μπάζουν εύκολα νερό στο θάλαμο της μπαταρίας. Αλλά αυτά δεν έχουν σχέση με τη Nikon.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα και απο εμενα

Φιλε μου anakin13, για μενα 2 πραγματα θα σε βοηθησουν στην επιλογη σου:

α) τι θα τραβας με την μηχανη?

β) μιας και πας σε μηχανη με εναλλαξιμους φακους, εχεις καμια ιδεα ή προτιμηση σε φακους;

Μην αγορασεις σωμα (οποιαδηποτε μαρκας), επειδη σου αρεσει το Χ ή Υ σωμα. Επελεξε μηχανη με βαση τους φακους που θες. Συνειδητοποιησε πρωτα τι σου αρεσει να τραβας, να δεις τι φακους χρειαζεσαι και μετα θα επιλεξεις φακους και επειτα σωμα. Εχε υποψη σου οτι η ενασχοληση με την φωτογραφια, ειναι ακριβο (εως πολυ ακριβο) σπορ...

Σαν χομπιστας ερασιτεχνης και εχοντας ασχοληθει πολυ με την φωτογραφια και σε επιπεδο εξοπλισμου τα τελευταια χρονια, μπορω να σε βεβαιωσω για το εξης : τα σωματα που σου προτεινανε τα παιδια παραπανω (nikon, pentax, ακομα και canon) ειναι καλα και δοκιμασμενα, αλλα... η τεχνολογια DSLR εχει φτασει στο peak της πριν καποια χρονια και αρχιζει και "πεθαινει" σιγα σιγα. Και ναι μεν θα βρεις ακομα πολλα σωματα και φακους DSLR μεταχειρισμενα και φτηνα, αλλα εχε υποψη σου, οτι η αγορα τους ειναι επενδυση αρκετων χρηματων, η οποια δεν "εχει μελλον" [πχ θεωρω οτι αγοραζοντας τωρα μια dslr, ειναι σαν να αγοραζεις ενα καινουριο αυτοκινητο σημερα, μοντελο του 2010 ομως. Θα δουλευει και θα δουλευει καλα για πολλα χρονια, αλλα χωρις να εχει τα extra χαρακτηριστικα ενος μοντελου τωρινου και χωρις να εχει τα συγχρονα και επαρκεια ανταλλακτικα (παρομοιωση για φακους)]

Με λιγα λογια, για μενα : αποφασισε τι θες να τραβας με την μηχανη, αποφασισε τι φακους θα χρησιμοποιεις και αποφασισε τι σωμα θα παρεις αναλογα με το τι φακους θα εχεις και τελευταιο, φιλικη συμβουλη, απεφυγε τις DSLR...

 

Ελπιζω να φανηκα χρησιμος,

Μανωλης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Ashdalande είπε

Και ναι μεν θα βρεις ακομα πολλα σωματα και φακους DSLR μεταχειρισμενα και φτηνα

Όχι μόνο μεταχειρισμένα. Και οι καινούργιοι φακοί είναι φτηνότεροι.

10 λεπτά πριν, Ashdalande είπε

[πχ θεωρω οτι αγοραζοντας τωρα μια dslr, ειναι σαν να αγοραζεις ενα καινουριο αυτοκινητο σημερα, μοντελο του 2010 ομως. Θα δουλευει και θα δουλευει καλα για πολλα χρονια, αλλα χωρις να εχει τα extra χαρακτηριστικα ενος μοντελου τωρινου και χωρις να εχει τα συγχρονα και επαρκεια ανταλλακτικα (παρομοιωση για φακους)]

Το θέμα είναι ότι η άποψη αυτή ήταν στην επικαιρότητα και πριν πέντε χρόνια. Το κυριότερο επιχείρημα ήταν η μείωση μεγέθους λόγω απουσίας καθρέπτη. Και φτάσαμε στο 2019 για να καταλάβουμε ότι η μείωση μεγέθους στο φακό που είναι το μεγάλο πρόβλημα είναι μια πολύ διαφορετική ιστορία που εξαρτάται από τον αισθητήρα κυρίως με αποτέλεσμα είτε να βλέπουμε unbalanced σώματα σε σχέση με τους πολύ μεγάλους φακούς (π.χ. Sony α7) είτε σώματα mirrorless εντυπωσιακής εργονομίας και επιδόσεων, όπως η Panasonic S1 / S1R που όμως όχι μόνο μειώθηκαν σε μέγεθος, αλλά κάνουν και τις DSLR να φαίνονται μικρές. Α, αλλά με πολύ μικρότερη διάρκεια μπαταρίας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Cntrl+X είπε

Όχι μόνο μεταχειρισμένα. Και οι καινούργιοι φακοί είναι φτηνότεροι.

Το θέμα είναι ότι η άποψη αυτή ήταν στην επικαιρότητα και πριν πέντε χρόνια. Το κυριότερο επιχείρημα ήταν η μείωση μεγέθους λόγω απουσίας καθρέπτη. Και φτάσαμε στο 2019 για να καταλάβουμε ότι η μείωση μεγέθους στο φακό που είναι το μεγάλο πρόβλημα είναι μια πολύ διαφορετική ιστορία που εξαρτάται από τον αισθητήρα κυρίως με αποτέλεσμα είτε να βλέπουμε unbalanced σώματα σε σχέση με τους πολύ μεγάλους φακούς (π.χ. Sony α7) είτε σώματα mirrorless εντυπωσιακής εργονομίας και επιδόσεων, όπως η Panasonic S1 / S1R που όμως όχι μόνο μειώθηκαν σε μέγεθος, αλλά κάνουν και τις DSLR να φαίνονται μικρές. Α, αλλά με πολύ μικρότερη διάρκεια μπαταρίας.

Συμφωνοι. Δεν διαφωνω σε ολα οσα λες. Δεν εχει καμια σημασια ομως.

ΟΛΕΣ (εκτος την Pentax) και το ξανατονιζω ολες! οι εταιριες εχουν πλεον κανει μεταβαση σε mirrorless. Kαι αν βγαλουν κανα 2 ακομα σωματα (που αμφιβαλλω!) θα τα βγαλουν για να μην τους κραξουν οι τωρινοι χρηστες dslr. Και αν τα βγαλουν, θα εχουν ελαχιστες διαφορες με τα τωρινα. Γιατι η dslr τεχνολογια εχει φτασει ηδη στο peak της και κανεις δεν κανει research & development πλεον για αυτην. Η αποψη αυτη που ηταν στην επικαιροτητα πριν 5 χρονια, ειναι πλεον η πραγματικοτητα, με βαση και τις τελευταια μοντελα απο Canon & Nikon. Το παρον και το μελλον ειναι mirrorless, οχι το μακρινο μελλον, ουτε καν το κοντινο. Σημερα!

Ξαναλεω : Αν παρεις σημερα dslr, θα σου δουλεψει καλα για αρκετα χρονια και οι φακοι της επισης. Αλλα μην περιμενεις καινουρια features ή αναπτυξη τεχνολογιας ουτε σε σωματα, ουτε σε φακους. Δες το παραδειγμα που ανεφερα με το αυτοκινητο.

Το αν υπαρχει μειωση μεγεθους και βαρους ή οχι (σε καποια μοντελα υπαρχει και εγω που δεν χρησιμοποιω τηλεφακους, δεν εχω κανενα προβλημα) και αν υπαρχει μειωση τιμης (που και αυτη υπαρχει σε σχεση με τις τοτε πανακριβες FF DSLR) δεν εχει να κανει πλεον με το τι διαφημιζοταν πριν απο 5-10 χρονια και σαφως δεν εχει σημασια αν συμφωνεις εσυ ή εγω με αυτο. Το πως διαφημιστηκαν οι mirrorless στο ξεκινημα τους, δεν εχει πλεον σημασια! Αυτο που εχει σημασια ειναι οτι αυτη ειναι η σημερινη και μελλοντικη τεχνολογια για φωτογραφικες μηχανες. Τα υπολοιπα θεωρουνται παρωχημενα.

Στις 28/6/2019 στις 7:24 ΜΜ, anakin13 είπε

Καλησπέρα σας

Είμαι ένας ερασιτέχνης φωτογράφος και χρησιμοποιώ για καθημερινή χρήση μια canon powershot sx710hs. Την αγόρασα πιο πολύ για το zoom που έχει αλλά και για να μάθω πάνω στις manual ρυθμίσεις της. Όμως βλέπω πλέον πως θέλω πολλά περισσότερα από μία μηχανή και θα ήθελα κιόλας να το γυρίσω και σε επαγγελματικό επίπεδο βοηθώντας για αρχή έναν επαγγελματία ώστε να μάθω από αυτόν. Βέβαια το budget μου δεν είναι μεγάλο, γύρω στα 500 με 600 euro. Οπότε και βλέποντας τις τιμές, είμαι ανάμεσα στην sony a6000 και την nikon d5600. Θα ήθελα την γνώμη σας πάνω σε αυτό το δίλημμα που έχω και βέβαια να μου προτείνετε και κάποια άλλη που εσείς κρίνετε καλύτερη. 

Ευχαριστώ

Και για να ξαναμπουμε on-topic:

Αν την θες για επαγγελματικη χρηση, μιλα με τον φιλο σου επαγγελματια να δεις τι θελει απο εσενα. Δεν κανουν ολα τα σωματα ολες τις δουλειες το ιδιο καλα. Ρωτα τον την γνωμη του. Πιθανον να εχει να σου δωσει αυτος καποιο παλιο σωμα ή φακους. Οποτε αυτο αλλαζει τα πραγματα, ως προς το τι θα αγορασεις. Αν το αφησει πανω σου, ξανασυμβουλευω : βρες το φακο που θα σου κανει την δουλεια σου και ακολουθως αγορασε σωμα. Οι φακοι μενουν για παντα, τα σωματα αλλαζουν...

Ελπιζω να σε βοηθησα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...