Προς το περιεχόμενο

αγορα sony a6000 ή nikon d5600 ???


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σας

Είμαι ένας ερασιτέχνης φωτογράφος και χρησιμοποιώ για καθημερινή χρήση μια canon powershot sx710hs. Την αγόρασα πιο πολύ για το zoom που έχει αλλά και για να μάθω πάνω στις manual ρυθμίσεις της. Όμως βλέπω πλέον πως θέλω πολλά περισσότερα από μία μηχανή και θα ήθελα κιόλας να το γυρίσω και σε επαγγελματικό επίπεδο βοηθώντας για αρχή έναν επαγγελματία ώστε να μάθω από αυτόν. Βέβαια το budget μου δεν είναι μεγάλο, γύρω στα 500 με 600 euro. Οπότε και βλέποντας τις τιμές, είμαι ανάμεσα στην sony a6000 και την nikon d5600. Θα ήθελα την γνώμη σας πάνω σε αυτό το δίλημμα που έχω και βέβαια να μου προτείνετε και κάποια άλλη που εσείς κρίνετε καλύτερη. 

Ευχαριστώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 74
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

9 λεπτά πριν, anakin13 είπε

Όμως βλέπω πλέον πως θέλω πολλά περισσότερα από μία μηχανή

Αν εχεις υπ οψιν σου ποια ειναι αυτα τα περισσοτερα θα μπορεσουμε να βοηθησουμε ουσιαστικα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλύτερος αισθητήρας, μεγαλύτερα iso, Viewfinder, εξωτερικό flash, αρχεία raw, ποιοτικοτεροι φακοί. Είναι πολλά αυτά που θέλω παραπάνω σε σχέση με την powershot που έχω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και οι δυο εχουν τα χαρακτηριστικα που περιγραφεις.

Και οι δυο ειναι, στα χαρτια τουλαχιστον, πολυ κοντα.

Τη sony, θα την βρεις ευκολα μεταχειρισμενη στα μισα περιπου απ αυτα που θες να διαθεσεις.

Κατα την γνωμη μου γραφει καλλιτερα video.

Η Nikon ομως θα σου προσφερει μεγαλη ποικιλια φακων.

Λεω να ξεκινησεις απο καποιο καταστημα και να τις πιασεις στα χερια σου.

Μετα τα ξαναλεμε. Μη βιαστεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)