Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

1. Σήμερα το πρωί, η ΔΕΗ με ειδοποίηση-επιστολή μου ζητά αιφνιδιαστικά να πληρώσω 114 ευρώ, για ποσό που πριν 11 μήνες κάτω από μυστήριες συνθήκες κατέγραψαν ότι τους χρωστάω. Δεν έλαβα ούτε λογαριασμό ούτε κάποια ειδοποίηση αν και είχαν τη διεύθυνση και το τηλέφωνο της οικίας μου. Από το οίκημα αυτό είχα αποχωρήσει πριν 17 χρόνια!!!

2. Η επιστολή με ενημερώνει πως για περισσότερες πληροφορίες έχω δύο επιλογές:

α) Ή να απευθυνθώ στο πλησιέστερο (του διαμερίσματος) κατάστημα, δηλαδή να "ταξιδέψω" από την Πετρούπολη έως το κέντρο της Αθήνας (Αριστείδου),

β) Ή να καλέσω το 11770, επιλέγω τη 2η λύση (η κλήση πληρώνεται από τον καλούντα).

3. Η τηλεφωνήτρια του 11770 (η κλήση πληρώνεται από τον καλούντα) δεν μου δίνει όνομα χρησιμοποιώντας κάποιο τρικ... Είναι όμως εξουσιοδοτημένη να ζητήσει τα πλήρη στοιχεία μου, ονοματεπώνυμο, ΑΦΜ, αρ. αστ. ταυτότητας που υπάρχει στο συμβόλαιο (διαφορετικά δεν μπορεί να μπει στο φάκελο του συμβολαίου) και αφού τα πάρει:

α) Μου αναφέρει πρώτα ότι διέκοψε την σύμβαση ο ιδιοκτήτης του οικήματος-μόνο αυτός ή εγώ μπορούσαμε, όπως συμπληρώνει.

β) Πως αν παρουσιάσω χαρτί που αποδεικνύει ότι είχα εγκαταλείψει το χώρο παλαιότερα θα αναιρεθεί η απόφαση της ΔΕΗ Α.Ε. Δεν ξέρει όμως ποιο είναι αυτό το χαρτί ή τα χαρτιά!!!

4. Τηλεφωνώ στο γραφείο του προϊσταμένου της Αριστείδου και με παραπέμπουν στην "Γενική Διεύθυνση Πωλήσεων" λέγοντάς μου: μόνο αυτοί ξέρουν!

5. Η "Γενική Διεύθυνση Πωλήσεων"με παραπέμπει και πάλι στην Αριστείδου, σε συγκεκριμένο τηλέφωνο και όνομα (προϊσταμένης) μου δίνουν και το όνομα του διευθυντή της υπηρεσίας αν λείπει η κυρία αυτή. Μετά 7-8 ανεπιτυχείς κλήσεις το σηκώνει επιτέλους μια άλλη κυρία που μου λέει πως η αρμόδια υπάλληλος έχει άδεια θα επιστρέψει από τη Δευτέρα! Δεν μπορεί να μου δώσει καμία απολύτως πληροφορία!! Ούτε να με συνδέσει με τον διευθυντή!!! (Αυτά τα θέματα τα χειρίζεται μόνο η αδειούχος)

6. Καταφέρνω να βρω τον εκπρόσωπο του ιδρύματος που μου είχε ενοικιάσει το διαμέρισμα και μαθαίνω έκπληκτος ότι δεν έγινε διακοπή του συμβολαίου από κανέναν εκπρόσωπο του ιδρύματος!

α) Ο επόμενος ενοικιαστής δεν κράτησε το λόγο του και δεν έκανε νέο συμβόλαιο με τη ΔΕΗ όπως του ζήτησαν απαρχής.

β) Ο ίδιος ενοικιαστής έκανε αλλαγή παρόχου και ο ίδιος ή κάποιος άλλος κατάφερε να πείσει τη ΔΕΗ (άγνωστο πως) ότι ενεργεί κατ' εντολήν του ιδρύματος!

- Η ΔΕΗ κατακράτησε και την εγγύηση που εγώ είχα καταβάλλει.

ΥΣ: Δεν διέκοψα το συμβόλαιο όταν έφυγα γιατί θα έπρεπε να διακοπεί και το ρεύμα που ήταν απαραίτητο εκείνες τις μέρες, μου το ζήτησαν από το ίδρυμα, που δεν είναι κάποιος απατεωνίσκος αλλά Ίδρυμα Υποτροφιών που ελέγχεται από Υπουργείο και από Δικαστικό πάρεδρο.

 

  • Sad 1
  • Απαντ. 61
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, filipN είπε

ΥΣ: Δεν διέκοψα το συμβόλαιο όταν έφυγα γιατί θα έπρεπε να διακοπεί και το ρεύμα που ήταν απαραίτητο εκείνες τις μέρες, μου το ζήτησαν από το ίδρυμα, που δεν είναι κάποιος απατεωνίσκος αλλά Ίδρυμα Υποτροφιών που ελέγχεται από Υπουργείο και από Δικαστικό πάρεδρο.

Και ο Θεός ο ίδιος να ήταν, δεν αφήνεις ποτέ τρίτους να χρησιμοποιούν το ρεύμα που είναι ακόμα στο όνομά σου. Θα έπρεπε να πάρεις τουλάχιστον μια Υ.Δ. που αναγράφει πως από την τάδε ημερομηνία αναλαμβάνει όλα τα έξοδα του ρεύματος το ίδρυμα για να είσαι καλυμένος. Να είσαι ευχαριστημένος που ήταν μόνο αυτό το ποσό και όχι τίποτα χιλιάδες ευρώ. 

  • Like 10
  • Thanks 1
Δημοσ.

Ενας γενικος χαμος με τις επιστολες της ΔΕΗ 2 μερες τωρα..

Ξεψαχνιζουν ολες τα ποσα που χρωσταει καποιος...

Ερχονται για συνωνυμίες για εξοχικα  κτλ...

Εχω μια απορια πριν 17 χρονια η εγγυηση ηταν 130€ αρα μικροτερη απο τα 114€.

Επιστραφηκε η εγγύηση ?

Εαν ναι θα υπαρχει ΤΕΛΙΚΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ .

Εαν αυτος ειναι πληρωμενος  τι σκατα τελικος ειναι ?

  • Like 1
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, filipN είπε

ΥΣ: Δεν διέκοψα το συμβόλαιο όταν έφυγα γιατί θα έπρεπε να διακοπεί και το ρεύμα που ήταν απαραίτητο εκείνες τις μέρες, μου το ζήτησαν από το ίδρυμα, που δεν είναι κάποιος απατεωνίσκος αλλά Ίδρυμα Υποτροφιών που ελέγχεται από Υπουργείο και από Δικαστικό πάρεδρο.

Sorry αλλά τι πάει να πει μου το ζήτησαν από το ίδρυμα? Αν σου ζητούσαν να πέσεις στον γκρεμό, θα το έκανες?

100% δικό σου λάθος/παράλειψη που έφυγες χωρίς να κάνεις διακοπή, χωρίς να εξασφαλίσεις ότι δεν θα χρεώνεσαι εσύ τις καταναλώσεις κάποιου άλλου.

Καλά ξεμπερδέματα.

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

- Το ίδρυμα ανέλαβε αμέσως την ευθύνη του και την πληρωμή του ποσού, ζήτησαν να μάθουν ακόμα και ποιο ήταν το ποσό της εγγύησης για να το καταβάλλουν και αυτό. (ήξερα με ποιους είχα να κάνω, εύπορους και γενναιόδωρους ανθρώπους που διέθεσαν ένα μεγάλο τμήμα της περιουσίας τους για την χρηματοδότηση των σπουδών κάποιων άγνωστων σε αυτούς φοιτητών).

- Η ΔΕΗ όμως πως διέκοψε μια σύμβαση και την καταχώρησε στο φάκελο ως αίτημα του ιδιοκτήτη, ενώ δεν υπήρξε τέτοιο αίτημα;

- Πως σου λέει κάποιος που πληρώνεται για να σου δίνει πληροφορίες πως δεν γνωρίζει τι χαρτί πρέπει να παρουσιάσεις για να αποδείξεις πως δεν κατοικούσες εκεί;

- Γιατί θα πρέπει να είναι υπεύθυνος για το θέμα ένας και μοναδικός υπάλληλος και να πάω εγώ 2-3 φορές στην Αριστείδου ή να τον ψάχνω για μέρες στο τηλέφωνο;

- Και ...γιατί δεν με ενημερώνουν αν έγινε κάποιος συμψηφισμός με την εγγύηση. Ο επόμενος ενοικιαστής πλήρωνε τους λογαριασμούς, έμεινε κάποιο υπόλοιπο όταν άλλαξε πάροχο και θυμήθηκαν να στείλουν, μετά 11 μήνες, ειδοποίηση στο σπίτι μου και όχι στο χώρο του γραφείου που νοίκιαζα (μόνο εδώ δεν είμαι 100% βέβαιος).

Επεξ/σία από filipN
  • Thanks 1
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, filipN είπε

- Η ΔΕΗ όμως πως διέκοψε μια σύμβαση και την καταχώρησε στο φάκελο ως αίτημα του ιδιοκτήτη, ενώ δεν υπήρξε τέτοιο αίτημα;

Εσύ πως είσαι 100% σίγουρος πως δεν υπήρξε κάποιο αίτημα? Το "έτσι μου είπαν από το ίδρυμα" δεν αποδεικνύει τίποτα.

23 λεπτά πριν, filipN είπε

-- Πως σου λέει κάποιος που πληρώνεται για να σου δίνει πληροφορίες πως δεν γνωρίζει τι χαρτί πρέπει να παρουσιάσεις για να αποδείξεις πως δεν κατοικούσες εκεί;

Και ποιος σου είπε ότι θα έχει διαφορά αν μπορέσεις να αποδείξεις ότι δεν κατοικούσες εκεί? Το ποιος κατοικούσε δεν έχει καμία σημασία, σημασία έχει ποιος είχε υπογράψει σύμβαση με τη ΔΕΗ.

27 λεπτά πριν, filipN είπε

- Γιατί θα πρέπει να είναι υπεύθυνος για το θέμα ένας και μοναδικός υπάλληλος και να πάω εγώ 2-3 φορές στην Αριστείδου ή να τον ψάχνω για μέρες στο τηλέφωνο;

- Και ...γιατί δεν με ενημερώνουν αν έγινε κάποιος συμψηφισμός με την εγγύηση. Ο επόμενος ενοικιαστής πλήρωνε τους λογαριασμούς, έμεινε κάποιο υπόλοιπο όταν άλλαξε πάροχο και θυμήθηκαν να στείλουν, μετά 11 μήνες, ειδοποίηση στο σπίτι μου και όχι στο χώρο του γραφείου που νοίκιαζα (μόνο εδώ δεν είμαι 100% βέβαιος).

Εσύ πάλι γιατί σκοτίζεσαι από τη στιγμή που το ίδρυμα σε ενημέρωσε ότι είναι διατεθειμένο να αναλάβει τις όποιες οφειλές?

Επισκέπτης
Δημοσ.

Θα ανοιξουν πολλα τετοια τοπικ τις επομενες ημερες, καθως η ΔΕΗ πλεον κινειται εξωδικαστικα για εισπραξη οφειλων υψους 1δις (επιτελους).

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

 

Και ποιος σου είπε ότι θα έχει διαφορά αν μπορέσεις να αποδείξεις ότι δεν κατοικούσες εκεί? Το ποιος κατοικούσε δεν έχει καμία σημασία, σημασία έχει ποιος είχε υπογράψει σύμβαση με τη ΔΕΗ.

 

Η ίδια η υπάλληλος στο 11770 και σε άλλο ένα γραφείο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, filipN είπε

Η ίδια η υπάλληλος στο 11770 και σε άλλο ένα γραφείο.

Τι να σου πω, εγώ αυτό που ξέρω είναι πως τα χρέη προς τη ΔΕΗ/τηλεπικοινωνίες ακολουθούν το όνομα που έχει υπογράψει τη σύμβαση, σε αντίθεση με τα χρέη προς ΔΕΥΑ που πάντα ακολουθούν το ακίνητο.

Επίσης από πρώτο χέρι γνωρίζω πως είναι συχνό φαινόμενο οι υπάλληλοι στην εξυπηρέτηση πελατών είτε να μην γνωρίζουν να σου απαντήσουν σε ότι τους ρωτάς, είτε να σου δίνουν λανθασμένες απαντήσεις, στη θέση σου δεν θα είχα ως ευαγγέλιο τις απαντήσεις τους.

Επεξ/σία από Joshua21
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, filipN είπε

Η ίδια η υπάλληλος στο 11770 και σε άλλο ένα γραφείο.

Η ίδια υπαλλήλος που δεν ήξερε να σου πει με ποιο χαρτι θα το αποδείξεις;

Αφού θα στα καλύψει ο ίδρυμα ποιο το πρόβλημα πια;

  • Thanks 1
Δημοσ.

ρε παιδια no offence αλλα τι λογο υπαρξης εχουν τετοια τοπικ?Ειναι μια φοβερα προσωπικη υποθεση,την οποια καλα καλα δεν μπορεσε η δεη να σου λυσει.Οποιαδηποτε απαντηση δεν προκειται να βοηθησει στην λυση του προβληματος,συμπεριλαμβανομενης και της δικης μου.

  • Like 3
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

...και τωρα τι ακριβως ζητας, να στα χαρισουν;

Μάλλον δεν διάβασες καλά τι έγραψα ή τι έγραψαν και άλλοι!

Δεν τους οφείλω δραχμή, αντίθετα μου οφείλουν ολόκληρο το ποσό της εγγύησης.

Το ίδρυμα, ως ιδιοκτήτης του οικήματος, αναλαμβάνει να πληρώσει όλο το τυχόν υπόλοιπο.

1. Το ένα πρόβλημα είναι ότι δεν γνωρίζουν τι χαρτί (ή χαρτιά πρέπει να προσκομίσω) και μου ζητούν να πάω στην Αριστείδου για να το μάθω και να ξαναπάω άλλη μέρα για να πάρω το χαρτί ότι δεν χρωστάω και πιθανόν τρίτη φορά για την επιστροφή της εγγύησης. Δεν θα τη ζητούσα πριν, τώρα όμως θα τη ζητήσω!

Το δεύτερο ότι πρέπει να περιμένω να επιστρέψει η υπάλληλος από την άδεια. Το κατάστημα της ΔΕΗ του κέντρου των Αθηνών (τεράστιος αριθμός καταναλωτών), έχει ένα και μόνο υπάλληλο για αυτά τα θέματα, αν λείπει δεν γίνεται τίποτα!

Και έχουν αποσταλεί χιλιάδες επιστολές σε πραγματικούς ή φανταστικούς χρωστούντες.

  • Like 1
Δημοσ.

Εμπλεξες με μια γιγαντιαια ΔΕΚΟ,τωρα υπομονη και τιποτε αλλο.

Παλι καλα να λες που τα ποσα ειναι μικρα,τοσο αυτα που εχει να λαμβανεις οσο κι αυτα που λενε οτι χρωστας

 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, filipN είπε

Μάλλον δεν διάβασες καλά τι έγραψα ή τι έγραψαν και άλλοι!

Δεν τους οφείλω δραχμή, αντίθετα μου οφείλουν ολόκληρο το ποσό της εγγύησης.

Το ίδρυμα, ως ιδιοκτήτης του οικήματος, αναλαμβάνει να πληρώσει όλο το τυχόν υπόλοιπο.

1. Το ένα πρόβλημα είναι ότι δεν γνωρίζουν τι χαρτί (ή χαρτιά πρέπει να προσκομίσω) και μου ζητούν να πάω στην Αριστείδου για να το μάθω και να ξαναπάω άλλη μέρα για να πάρω το χαρτί ότι δεν χρωστάω και πιθανόν τρίτη φορά για την επιστροφή της εγγύησης. Δεν θα τη ζητούσα πριν, τώρα όμως θα τη ζητήσω!

Το δεύτερο ότι πρέπει να περιμένω να επιστρέψει η υπάλληλος από την άδεια. Το κατάστημα της ΔΕΗ του κέντρου των Αθηνών (τεράστιος αριθμός καταναλωτών), έχει ένα και μόνο υπάλληλο για αυτά τα θέματα, αν λείπει δεν γίνεται τίποτα!

Και έχουν αποσταλεί χιλιάδες επιστολές σε πραγματικούς ή φανταστικούς χρωστούντες.

Εγω καταλαβα, εσύ δεν τηρησες τις διαδικασίες που προβλέπονται για την αποχώρησή σου από το ακίνητο, για αυτό και οι υπάλληλοι δεν γνωρίζουν τι ακριβώς πρέπει να σου ζητήσουν.

Αυτα καταλήγουν σε παρεξηγήσεις και υπερχρεώσεις

 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...