moredread Δημοσ. 22 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Tomahawk είπε Κι εγώ στις 57 μέρες απο τη παραγγελία ενός OnePlus 6T στο τέλος Μαϊου (αποστολή 6/6) έκανα dispute και escalate στο Paypal. Εχθές μου έγινε refund απο το Paypal. Είχαν περάσει 70+ μέρες και το BG αρνούταν να μου δώσει τα χρήματα πίσω και ζητούσαν να περιμένω μέχρι τις 25. Σήμερα παρήγγειλα το OnePlus 7 απο Gearbest... Σκληρός! Σ'αρέσουν τα ρίσκα! Ποτέ πάλι ακριβό προιόν απο Κίνα... Επεξ/σία 22 Αυγούστου 2019 από moredread
Tomahawk Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) 17 ώρες πριν, moredread είπε Σκληρός! Σ'αρέσουν τα ρίσκα! Ποτέ πάλι ακριβό προιόν απο Κίνα... Μέσω Paypal είπα ας ρισκάρω άλλη μια φορά. Το gearbest φαίνεται πιο σοβαρό αυτή τη περίοδο και το banggood απ'ότι είδα άλλαξε πάλι μέθοδο αποστολής και οι πελάτες παραλαμβάνουν κανονικά. Βέβαια δεν ξαναπαίρνω ποτέ κινητό απο BG σίγουρα γιατί οι τύποι ήταν τραγικοί στην επικοινωνία. Επεξ/σία 23 Αυγούστου 2019 από Tomahawk
kosmasdel Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 Παρέλαβα από Banggood ακριβώς σε 15 μέρες, παραγγελία στις 5-8. Με priority που είναι NL Post. Ξεκάθαρα το μαγαζί failαρε με την νέα μέθοδο αποστολής που πήγε να εφαρμόσει, μην το ισοπεδώνετε τελείως. Πάντως μόνο και μόνο για την συσκευασία του (μεγάλες αεροκυψέλες) το προτιμώ από το Gearbest από το οποίο έχω παραλάβει προϊόν χωρίς καν μία στρώση υποτυπώδους φυσαλίδας.
moredread Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 4 ώρες πριν, kosmasdel είπε Παρέλαβα από Banggood ακριβώς σε 15 μέρες, παραγγελία στις 5-8. Με priority που είναι NL Post. Ξεκάθαρα το μαγαζί failαρε με την νέα μέθοδο αποστολής που πήγε να εφαρμόσει, μην το ισοπεδώνετε τελείως. Πάντως μόνο και μόνο για την συσκευασία του (μεγάλες αεροκυψέλες) το προτιμώ από το Gearbest από το οποίο έχω παραλάβει προϊόν χωρίς καν μία στρώση υποτυπώδους φυσαλίδας. Ακόμα και αν απέτυχε η μεταφορική Royal ελεους, η συμπεριφορά του support είναι απαράδεκτη! έχω περι τα 12 chatlogs που λένε τα ίδια και τα ίδια...περιμένε μέχρι τα Χριστούγεννα, αισθάνομαι την απογοήτευσή σου παρόλα αυτά δεν μπορώ να κάνω κάτι τώρα, πάρε 200 πόντους (2 ευρώ) να σκάσεις... Δεν κρίνω την αποστολή αλλά το support/customer service!!! 1
Amaretos Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 Οντως ασχετο με το θεμα, αλλα και εγω σε 15 μερες (πριν 1 εβδομαδα) παρελαβα ενα 9T απο bangood, ολα τελεια
Talixx Δημοσ. 24 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) εγινε μεγαλο fail με το royal shiupments και εγω παραγγειλα ενα κινητο απο τις 13/7 και σημερα πηρε το ηρωικο update και γραφει transit nysa δηλαδη 1 μηνα και καμποσες μερες αραζε UK Longdon και εκανε διακοπες και βεβαια δεν μπορει η Paypal να σε βγαλει υπερ σου για refund μιας και τωρα πηρα update. (κατι μου λεει οτι θα αραξει αλλο 1 μηνα στην nysa οπως ειπε ο φιλος απο πανω καλα χριστουγεννα) το μονο καλο στο ολο story φαγανε τοσο κραξιμο που και οι ιδιοι δεν ξανα συνεργαστηκαν με την royal shipments Επεξ/σία 24 Αυγούστου 2019 από Talixx
definitio Δημοσ. 24 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2019 Εγώ έχω παραγγελία από 21 Ιουνίου, ήταν παγωμένη για ένα μήνα μέχρι τις 20 Αυγούστου (Nysa) και ξαφνικά κάνει ράλι να φτάσει στις 25 στην Ελλάδα..χθες έφυγε από Carpi, παίζει αύριο να είναι Αθήνα... Ωστόσο έχω ξενερώσει, λόγω μεγέθους-επιφάνειας (ταμπλέτα) θα ανησυχούσα για δέμα που έχει φάει 60+ μέρες ταλαιπωρίας σε διαφορετικές χώρες... ...σκέφτομαι να ζητήσω επιστροφή χρημάτων και να συνεννοηθώ για επιστροφή δέματος χωρίς να παραλάβω/ξαναστείλω... Αν είχα ανοίξει Paypal διένεξη πριν από καμιά 10ιά μέρες, θα είχα δικαιωθεί, τώρα με το δέμα να θέλει 2-4 μέρες για Θεσσαλονίκη, αν συνεχίσει με τον ίδιο γρήγορο ρυθμό η αποστολή, δεν έχει νόημα.
Tomahawk Δημοσ. 24 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2019 7 ώρες πριν, definitio είπε Εγώ έχω παραγγελία από 21 Ιουνίου, ήταν παγωμένη για ένα μήνα μέχρι τις 20 Αυγούστου (Nysa) και ξαφνικά κάνει ράλι να φτάσει στις 25 στην Ελλάδα..χθες έφυγε από Carpi, παίζει αύριο να είναι Αθήνα... Ωστόσο έχω ξενερώσει, λόγω μεγέθους-επιφάνειας (ταμπλέτα) θα ανησυχούσα για δέμα που έχει φάει 60+ μέρες ταλαιπωρίας σε διαφορετικές χώρες... ...σκέφτομαι να ζητήσω επιστροφή χρημάτων και να συνεννοηθώ για επιστροφή δέματος χωρίς να παραλάβω/ξαναστείλω... Αν είχα ανοίξει Paypal διένεξη πριν από καμιά 10ιά μέρες, θα είχα δικαιωθεί, τώρα με το δέμα να θέλει 2-4 μέρες για Θεσσαλονίκη, αν συνεχίσει με τον ίδιο γρήγορο ρυθμό η αποστολή, δεν έχει νόημα. Παραγγελία 28/5, τη στέλνουν 6/6, απο τις 40 μέρες και έπειτα άρχισα να μιλάω με BG support, κανένα έλεος, σαν bots "please wait 7-14 working days"... Στις 60+ ημέρες στέλνουν ένα mail "Η shipping company φταεί που δεν έχετε το δέμα σας, σταματήσαμε τη συνεργασία μαζί τους, μας επιβεβαίωσαν πως θα παραλάβετε μέχρι τις 25/8 σίγουρα, αν δεν το παραλάβετε μέχρι τότε άμεσα θα σας κανουμε επιστροφή χρημάτων". Εγώ όπως γράφω και πιο πάνω στις 57 μέρες είχα ανοίξει paypal case και άμεσα έκανα και escalation γιατί παίρνει 30+ ημέρες η επίλυση. Ευτυχώς έγινε το refund απο Paypal και δε περίμενα τους απατεώνες της BG... Αύριο έχουμε 25 και δεν νομίζω να έρθει Κυριακάτικα κανείς να μου πει "οριστέ το κινητό σας" 😄 Όσο για την επιστροφή επειδή του έπρηξα κι εγώ στο support "AAAN ΠΑΡΑΛΆΒΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΚΑΙ ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ" αλλα έκαναν τους κινέζους χοχοχο.... "Sir I am afraid that this is not possible κλπ κλπ" Ελπίζω να βγάλεις άκρη...
definitio Δημοσ. 25 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2019 Το θέμα είναι ότι τώρα, με το κινητό να φθάνει Θεσσαλονίκη εντός 5 ημερών, δεν έχει νόημα να ανοίξω διένεξη στο Paypal, θα φάω πόρτα. Ήλπιζα, ΄'οπως είχαν έρθει τα πράγματα με τέτοια καθυστέρηση, να παραμείνει κολλημένο στη Nysa το πακέτο, όπως ήταν για ένα μήνα, ώστε να απλουστευθει η διαδικασία επιστροφής χρημάτων και να τα εύρισκαν αυτοί με την μεταφορική. Άλλα λένε στο chat, άλλα μπορεί να πουν από τη κανονική υποστήριξη, να δούμε. Δεν θα τους έλεγα απατεώνες γι αυτό, δεν είναι στον έλεγχό τους η πορεία του πακέτου, αλλά καλά κάνουν και καταργούν την αποτυχημένη συνεργασία με τη συγκεκριμένη μεταφορική κι έχουν την ευθύνη αποζημίωσης σε περιπτώσεις χαμένων πακέτων / μεγάλων καθυστερήσεων.
Tomahawk Δημοσ. 25 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2019 10 ώρες πριν, definitio είπε Δεν θα τους έλεγα απατεώνες γι αυτό, δεν είναι στον έλεγχό τους η πορεία του πακέτου Όταν έχουμε φτάσει στις 70+ ημέρες απο την αποστολή και αρνούνται refund (ενώ το διαφημίζουν σαν policy μετά το πέρας 60 ημερών) με δικαιολογίες και αστείους ισχυρισμούς εγώ τους λέω απατεώνες. Σε εμένα δεν έδιναν refund γιατί λεει είναι θέμα τελωνείου και shipping company αρα δεν δίνουν refund, όπως επίσης γιατί δεν πήρα την shipping insurance. Σε άλλο αγοραστή δεν έδιναν refund παροτι είχε πάρει shipping insurance... Ότι να'ναι
calico Δημοσ. 25 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2019 Εγώ σκέφτομαι να παραγγείλω το mi 9 από banggood , αλλά με αυτά που διαβάζω απογοητεύομαι
christakos07 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2019 Να φανταστώ αν σας έδινε refund στις 40-50 μέρες και το κινητό ερχόταν, θα το επιστρέφατε;
forgotten Δημοσ. 25 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2019 16 λεπτά πριν, christakos07 είπε Να φανταστώ αν σας έδινε refund στις 40-50 μέρες και το κινητό ερχόταν, θα το επιστρέφατε; να φανταστω δικηγορος της bangood? καταρχας στις υποχρεωσεις του πωλητη περιλαμβανεται η εγκαιρη και σε ευλογο διαστημα παραδοση του αντικειμενου,απο την στιγμη που το πακετο ειχε delay περαν του διαστηματος που οι ιδιοι οριζουν λογικο καλο ειναι να κανουν refund, παρελαβα επεξεργαστη απο αμαζον 2 μηνες μετα απο την εκτιμωμενη παραδοση και επαναπληρωσα τον επεξεργαστη μειον 20% για την ταλαιπωρια που ειχα. αυτο ειναι support.
christakos07 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) 37 λεπτά πριν, forgotten είπε να φανταστω δικηγορος της bangood? καταρχας στις υποχρεωσεις του πωλητη περιλαμβανεται η εγκαιρη και σε ευλογο διαστημα παραδοση του αντικειμενου,απο την στιγμη που το πακετο ειχε delay περαν του διαστηματος που οι ιδιοι οριζουν λογικο καλο ειναι να κανουν refund, παρελαβα επεξεργαστη απο αμαζον 2 μηνες μετα απο την εκτιμωμενη παραδοση και επαναπληρωσα τον επεξεργαστη μειον 20% για την ταλαιπωρια που ειχα. αυτο ειναι support. Εύλογη απορία έχω. Μπράβο στο support του amazon. Η αλήθεια είναι ότι θα ήθελα και ανάλογη συμπεριφορά από το banggood σε περίπτωση αναιτιολόγητης καθυστέρησης. Το ερώτημα μου παραμένει αναπάντητο. Αυτοί που πήρατε refund, θα το επιστρέψετε, αν με το καλό παραλάβετε; Επεξ/σία 25 Αυγούστου 2019 από christakos07
forgotten Δημοσ. 25 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2019 3 λεπτά πριν, christakos07 είπε Εύλογη απορία έχω. Μπράβο στο support του amazon. Η αλήθεια είναι ότι θα ήθελα και ανάλογη συμπεριφορά από το banggood σε περίπτωση αναιτιολόγητης καθυστέρησης. Το ερώτημα μου παραμένει αναπάντητο. Αυτοί που πήρατε refund, θα το επιστρέψετε, αν με το καλό παραλάβετε; δεν παιρνω απο bangood αλλα φανταζομαι οτι μεγαλο ποσοστο θα επιστρεψει την συσκευη η θα την επαναπληρωσει , για το ποσοστο που θα κρατησει και τα λεφτα και την συσκευη δεν συνεπαγεται οτι ανοιξαν το case με αυτο τον σκοπο. επαναλαμβανω οτι καλως η κακως υπαρχει ευλογο οριο παραδοσης....
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα