Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
26 λεπτά πριν, LIONBILL είπε

Οταν σβήνω τον κινητήρα μετα απο ωρα αρκετη που λειτουργεί.. το καπο ειναι κρυο.. οπως και η μηχανη.. το μονο ζεστο ειναι η ταπα του λαδιού.. 

ναι......οκ.....πήγαινε σε συνεργείο .

  • Like 1
Δημοσ.
28 λεπτά πριν, LIONBILL είπε

Εχω παει σε συνεργείο.. και έφτιαξα κατι προβληματα που ειχε.. αλλα αυτο εξακολουθεί να υπάρχει..

σε ηλεκτρολόγο τότε.

Δημοσ.
11 ώρες πριν, LIONBILL είπε

Καλησπερα παιδια.. σας παρακαλω αν μπορείτε να με βοηθήσετε σε κάποιο προβλημα που εχω με το αμαξι μου.. μάρκας ford.. ενω λειτουργεί ο κινητήρας κανονικα και κανω αρκετη ωρα να φτάσω στην δουλεια μου.. το βεντιλατερ ειναι σχεδον συνεχεια αναμενόμενο.. και κανει πολυ ωρα να κλείσει.. και οταν παρκάρω και σβήσω το αμαξι.. η μηχανη ειναι κρυα.. τι προβλημα λετε οτι εχει? Σας ευχαριστώ!

Δεν είναι μέτρο σύγκρισης να δεις τη λαμαρίνα . Η τάπα λαδιού λογικό είναι να ζεστή . 

Για αρχή δες με εντελώς κρύο μοτέρ τη στάθμη του αντιψυκτικου να είναι ανάμεσα στο min - max ή δες τι αναφέρει ο κατασκευαστής.

Άστο να ζεσταθεί αρχικά στο ρελαντί , και παρατήρησε εάν ανεβαίνει η ένδειξη θερμοκρασίας , και πότε θα ανοίξει το βεντιλατερ .

Έπειτα πήγε σε μια  κατηφόρα και βαλε μεγάλη ταχύτητα και άσε το γκάζι . Εάν πέφτει η ένδειξη θερμοκρασίας πιθανόν μένει ανοικτός ο θερμοστάτης. Το επόμενο είναι να επισκεφθείς συνεργείο .

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...