Προς το περιεχόμενο

H BMW παρουσίασε το μέλλον στις ηλεκτρικές μοτοσικλέτες, το Vision DC Roadster


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πριν από μερικά χρόνια είχα παρακολουθήσει την αντίστοιχη εκδήλωση της Harley-Davidson για τις δικές της ηλεκτροκίνητες μηχανές, όπου είχαν μερικές και τις έδιναν για δοκιμή σε δημοσιογράφους περιοδικών για testing και reviews σε κανονικούς δρόμους. ΟΛΟΙ ανέφεραν σαν σοβαρό πρόβλημα την έλλειψη θορύβου γιατί δεν γίνονταν αντιληπτοί από τα άλλα οχήματα με αποτέλεσμα να κινδυνεύουν πολύ περισότερο. Και η εταιρεία απάντησε ότι θα σκεφτόταν πολύ σοβαρά το να προσθέσει τεχνητό ήχο (με ηχεία)! Και η πρώτη μου σκέψη ήταν: "Ναι, κάντε το αυτό εδώ στην Ελλάδα να ακούμε Τερλέγκα και Πλούταρχο σε όλο τους το μεγαλείο!"

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 46
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

16 ώρες πριν, iaponezos είπε

η shel , bp , και όλες οι πετρελαίου εταιρίες συμφωνούν. 

Οταν τα περισσοτερα οχηματα γινουν ηλεκτροκινητα οι seven sisters θα εχουν αγορασει τη ΔΕΗ και αλλες ηλεκτροπαραγωγες εταιριες και οι τιμες θα πανε στο θεο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κονσεπτικό ηλεκτροκίνητο no3213214.

Όσο μιλάμε για κονσεπτικά είναι περισσότερο greenwashing τακτική της κλασικής αυτοκινητοβιομηχανίας να προσπαθήσει να δείξει ότι είναι "κοντά στην ηλεκτροκίνηση", παρά πραγματική πρόθεση να παράγει ένα αξιοπρεπές μοντέλο το οποίο θα το διαφημίσει επί ίσοις όροις με τα υπόλοιπα μοντέλα της προκειμένου να το πουλήσει, όπως κάνουν όσοι παράγουν αποκλειστικά ηλεκτροκίνητα.

Για τον ήχο παίζει να πουν στον Hans να περιλάβει και τις μοτοσυκλέτες της BMW.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

νταξ, παιδια, και οι διχρονοι εντος πολης τα ιδια λεγανε πριν εικοσι χρονια,

τι φλωριες ειναι αυτες, γουσταρω πριονισματα, εξατμησεις ελευθερας κλπ

 

...αλλα βασικα δεινοσαυροι ηταν και δεν το ειχαν παρει χαμπαρι...

 

:P 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, costef είπε

Μιά ογκώδης και κακάσχημη κατασκευή για μια τεχνολογία που κανονικά είναι χωρίς θορύβους, χωρίς απαιτήσεις χώρων, απλή και όμορφη.

Οι μπαταρίες προφανώς και πιάνουν χώρο αυτή τη στιγμή, περισσότερο από ένα ντεπόζιτο βενζίνης. Αλλά σε κάθε περίπτωση, για να βγεις στην εθνική με 130km/h και να καλύψεις αποστάσεις, χρειάζεσαι άνεση και ασφάλεια. Δεν τα κάνεις με πατίνι.

Επεξ/σία από jimex
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν μου περίσσευαν φράγκα θα έβαζα Akrapovič να με ακούνε τα ντουβάρια που πάνε να περάσουν εκτός διάβασης το δρόμο, με φορεμένα ακουστικά και μιλάμε για αθόρυβη μοτοσυκλέτα ;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, TasMan είπε

να προσθέσει τεχνητό ήχο (με ηχεία)! Και η πρώτη μου σκέψη ήταν: "Ναι, κάντε το αυτό εδώ στην Ελλάδα να ακούμε Τερλέγκα και Πλούταρχο σε όλο τους το μεγαλείο!"

το εχουμε λύσει το θεμα της επιλογης ηχου στις μοτοσυκλετες εδω στην Ελλαδα

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με το παραπάνω ποστ διαφωνώ κάθετα, οριζόντια, διαγώνια και 3D.
Ο προειδοποιητικός ήχος ήχος της BMW μοτοσυκέτας πρέπει να είναι το άζμα
Makis Nikopoulos - Mpes mwro mou sti bmw

 


.

Επεξ/σία από eyw
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν είπαμε και το πρόβλημα ασφάλειας σε περίπτωση τρακαρίσματος μοτοσυκλέτας που έχει μπαταρίες λιθίου.

Σε περίπτωση που σπάσει η μπαταρία λιθίου, η μπαταρία αναφλέγεται.

Στα αυτοκίνητα είναι τοποθετημένες στο κέντρο του αυτοκινήτου και προστατεύονται αρκετά καλά.

Στην μοτοσυκλέτα δεν θα μπορούν να προστατευτούν τόσο καλά.

 

Υπάρχει βέβαια και μια μικρή πιθανότητα να εκραγεί στα καλά καθούμενα το ηλεκτρικό όχημα 😄

https://www.drive.gr/news/kosmos/tesla-model-s-ekrignytai-stin-kina-videos

Επεξ/σία από gl8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tο λίθιο είναι ασταθές στοιχείο αλλά σε θερμοκρασίες >120°C.
Στο κύκλωμα υπάρχουν σένσορες και κόφτες που λειτουργούν και κατά στην φόρτιση και κατά στην εκφόρτιση και όλη η συστοιχία παραμένει σε ασφαλείς θερμοκρασίες.
Γι'αυτό που έγινε στην Κίνα δεν έχω απόψη, υποψιάζομαι βραχυκύκλωμα (ή διαρροή ψυκτικού υγρού) αλλά ας περιμένουμε να αναπαράγουν στην Τέσλα το συμβάν.

Μιας και μιλάμε για ασφάλεια ο βενζινοκινητήρας με 50lt τεπόζιτο είναι κινούμενη βόμβα, δεν συγκρίνεται με ούτε με το χειρότερο ηλεκτρικό.

Η γκρίνια στα EV εστιάζεται κυρίως στην (μικρή σε σχεση με βενζίνη) αυτονομία, στον χρόνο φόρτισης και στην γήρανση (απώλεια χωρητικότητας) της συστοιχίας η οποία επιταχύνεται όταν Super charger.

Για την οδική ασφάλεια ισχύουν ότι και στα κανονικά αυτοκίνητα, σασσι, αναρτήσεις, ελαστικά, καμπερ γεωμετρίες κλπ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ενταξει, ας μην τα παραλέμε, η kWh κοστίζει ~120$, ως το 2020 θα έχει πέσει στα 100$.

Τα +10k€ που μπορεί να κοστίζει μπορεί να είναι για το prestige, άλλο LIfan, Yianyiangh και άλλο BMW.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...