ProponitisTouKanape Δημοσ. 28 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2019 Στις 25/6/2019 στις 3:15 ΜΜ, mixaliskan είπε Καλησπέρα σας, Λόγω της πρόσφατης γέννησης του γιου μου, θέλω να αγοράσω ένα νεο μινι SUV και απο την πρόσφατη επίσκεψη μου στις αντιπροσωπείες αντιλήφθηκα ότι θα υπάρξουν εξελίξεις στην αγορά των αυτοκινήτων απο Οκτώβριο και εν όψη εκλογών και λόγω της απελευθέρωσης της αγοράς των υβριδικών αυτοκινήτων, αλλά και λόγω αλλαγής στην πολιτική των πετρελαιοκίνητων. Να προβώ σε αγορά αυτοκινήτου τωρα για να έχω το αμάξι στις καλοκαιρινές διακοπές ή να αναμένω τις εξελίξεις; Επίσης αν αγόραζα ένα μινι Suv τώρα να προτιμήσω βενζίνη ή πετρέλαιο; Ακούγονται χρόνια οι φήμες ότι το πετρέλαιο θα φορολογηθεί αλλά τίποτα ακόμα δεν έχει γίνει. Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την όποια βοήθεια σας. Μη περιμένεις οτι θα υπάρξουν αλλαγές μέχρι το τέλος του χρόνου. Πρώτον όποια αλλαγή ψηφιστεί, θα πάει για μελλοντική εφαρμογή και δεύτερον υπάρχουν πολύ σοβαρότερα ζητήματα να ασχοληθεί η νέα κυβέρνηση, με όποια σύνθεση κι αν αυτή προκύψει. Η μόνη αλλαγή που μπορεί να δούμε είναι στα τέλη που και πάλι όμως στην Ελλάδα κάθε χρόνο τα μαγειρεύουν. Σημαντικό πολύ να τσεκάρεις αν σε παίρνει άνετα το αυτοκίνητο. Π.χ. για το Arona TGI λέγανε σε άλλο τόπικ πως έχει πολύ μικρό πορτ-μπαγκάζ. Για σένα τότε βγαίνει απο τη λίστα γιατί θες μεγάλο χώρο αποσκευών. Καλύτερα ένα αυτοκίνητο που καίει 10% παραπάνω ή που δεν έχει το τάδε γκάτζετ ή ακόμα και αυτόματο κιβώτιο παρά ένα αυτοκίνητο που θα βλαστημάς κάθε φορά που θα θες να το φορτώσεις. Την έχει πατήσει ενα ζευγάρι στη γειτονιά μου με το CHR κατα αυτό τον τρόπο.
gthe Δημοσ. 28 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 9 ώρες πριν, mp123 είπε Το έχετε κάνει επιστήμη το αυτοκίνητο.να πω και εγώ.10 εχω αλλάξει.εγω κάνω το εξής: βλέπω πόσα λεφτά εχω ,τι τύπο αμάξι θέλω,πιο μου αρέσει και πάω και το παίρνω.σε μια μέρα το έχω πάρει.το μόνο που ψάχνω είναι να πάω σε 3 4 αντιπροσωπείες να πάρω τιμή.π.χ το τελευταίο που πήρα ήθελα swift.πηρα 3 προσφορές και τέλος.το πρωί άρχισα.το μεσημέρι πήγα σπίτι τα μελέτησα το απόγευμα το έκλεισα.παρτε αυτό που σας κάνει κλικ από την αρχή.μην ψειριζετε την μαϊμού.τωρα αν καίει 1 λίτρο πάνω κάτω έλεος. Τώρα μιλάς για ένα μοντέλο αλλαγής αυτοκινήτου που αντέχει η τσέπη σου να χάνεις 25-30% κάθε 2ετία ή 3ετία να φανταστώ από την αγορά και μεταπώληση. Το αυτοκίνητο μόλις κατέβει την ράμπα της αντιπροσωπείας έχει χάσει για πλάκα 15%. Προφανώς μπράβο σου που μπορείς να το κάνεις και φυσικά όποιος έχει την δυνατότητα να το κάνει αυτό, δεν νομίζω να πολυνοιάζεται. Τα πρώτα 2 χρόνια, όλα τα καινούργια απροβλημάτισμα είναι. Η διαφορά αξιοπιστίας φαίνεται όταν το αυτοκίνητο είναι 4-6 χρονών που ζητάει κάποια πράγματα (εκεί τα αλλάζει κυρίως η Ευρώπη) και φυσικά στην Ελλάδα στα 6+ που οι πιο πολλοί λόγω συνθηκών τα κρατάνε. Επεξ/σία 28 Ιουνίου 2019 από gthe 3
teot Δημοσ. 28 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, gbras είπε Άντε επιτέλους μπας και ξεκολλήσουμε . Σκέψου αυτό που σου εγραψαν πιο πριν όμως . Με CNG έτσι και βγεις παραεξω θα πρέπει να γεμίζεις κάθε 150 χιλιόμετρα τη βενζίνη . Αν δεν θες υβριδικό κοίτα και και LPG. 150 Km με ιδανικες συνθήκες..... και τα μισα τουλαχιστον να τα κάνεις με λαμπάκι..... Επεξ/σία 28 Ιουνίου 2019 από teot 1
Alex2020 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2019 Στις 27/6/2019 στις 2:10 ΜΜ, mixaliskan είπε Τελικά κάνοντας Test Drive το Seat Arona το βρήκα αρκετά καλό. Το δοκίμασα στην έκδοση της βενζίνης 1200cc turbo. Εμφανισιακά είναι όμορφο και με χώρους. Είδα ότι βγαίνει και σε έκδοση με φυσικό αέριο στα 1000cc, 90ps και 160 ροπή...Θα τραβάει; Η φορτωμένο με ερ κοντίτιον θα αρχισω να πεταω πραγματα; 😋 Ξερω οτι το φυσικό άεριο αυτη τη στιγμή δεν έχει πολλά σημεια πώλησης αλλά δεν με πειράζει. Όχι φίλε δεν θα τραβάει . Απορώ να σου πω την αλήθεια με την άποψη που διαμορφώσες. Το θεωρώ μέτριο. Στις 27/6/2019 στις 6:32 ΜΜ, sb01053 είπε Οι Ιάπωνες ποτέ δεν αγαπήσανε το diesel. Η suzuki είχε κινητήρες της fiat στα diesel. Η toyota έριχνε πάντα βάρος στα υβριδικά. Η nissan έχει renault diesel. Αν η κίνηση είναι μόνο για μέσα στην πόλη με μπόλικα μποτιλιαρισματα, παίρνεις βενζίνη. Τα diesel πρέπει να μπορείς να βγαίνεις σε ανοικτό δρόμο συχνά και να το ξεμπουκώνεις αλλίως καταλήγεις με βλάβη στα dpf και μετά αρχίζει το κλάμα... Οι απαγορεύσεις που ακούτε και διαβάζετε στο εξωτερικό αφορούν τα προ Euro5 diesel που θεωρητικά και στην Αθήνα δεν επετράπησαν ποτέ. Το πολύ πολύ να καταργηθεί το όριο των 140g CO2 για το δακτύλιο και να έχουμε μονά ζυγά. Και όπως είπε και ο φίλος πιο πριν, μόνο μαζόχας πρέπει να είσαι να κατεβαίνεις κέντρο με το αμάξι 😎 Η χαρά του diesel είναι οτι ξεχνάς να το φουλάρεις και όταν αυτό γίνει, είναι με μικρότερο φυσικά κόστος από τη βενζίνη. Micra diesel γεμιζω με 45€ και κάνω 750χλμ, swift βενζίνη θέλει 65+ και κάνει 500χλμ οριακά. Νομίζω ότι η Renault έχει αγοράσει την Nissan . Επίσης κινητήρες diesel φοράνε τα Mercedes Opel Αρα δεν έχει να κάνει με το τι αγαπ;νε οι Ιάπωνες . Και ποιοι Ιάπωνες εδώ που τα λέμε με τις εξαγορές δεν έχουν μείνει και πολλοί
QuantumWanderer Δημοσ. 29 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2019 Εννοείται όποιος θέλει να αγοράσει άμεσα, πάει και παίρνει ετοιμοπαράδοτο ΠΡΙΝ την πλήρη εφαρμογή του WLTP το Σεπτέμβριο του 2019. Στη χώρα αυτή δεν υπάρχει λογική. Το κράτος δουλεύει εντελώς εισπρακτικά. Μόνο αν η αύξηση των τελών επηρεάσει σε τεράστιο βαθμό τις πωλήσεις, θα αποφασίσουν να ασχοληθούν ... και αυτό ελέγχεται με ποιόν τρόπο θα το κάνουν. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα