Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχε υπόψιν σου ότι το Arona έχει μόλις 9 λίτρα ρεζερβουάρ βενζίνης,

Με δεδομένο τα πολυ λιγα πρατήρια CNG  και την κατανομή τους...σου φτάνει η θεωρητική αυτονομία των 360km (πραγματική κοντά στα 280Km) του CNG  η θα πρέπει να μπαίνεις κάθε λίγο σε πρατήριο να βάζεις βενζίνη για να συνεχίσεις το ταξίδι σου;

Επεξ/σία από teot
  • Απαντ. 49
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, sb01053 είπε

 

Η χαρά του diesel είναι οτι ξεχνάς να το φουλάρεις και όταν αυτό γίνει, είναι με μικρότερο φυσικά κόστος από τη βενζίνη. Micra diesel γεμιζω με 45€ και κάνω 750χλμ, swift βενζίνη θέλει 65+ και κάνει 500χλμ οριακά.

1,  καλα.....τι ρεζερβουαρ εχει που γεμιζεις με 45€...?     35lt..?    

2,  το SWIFT αν θελει 65+  για 500χλμ, τραβα πετα το η τραβα ψαξε τι συμβαινει...?     εγω στο Punto 1.2,  με 45λτ καυσιμο, φτανω τα 600-650, αναλογα αν κινουμαι σε πολη ή εθνικη...!!!  το καλοκαιρι σε πολη με AC, αντε να πεσει στα 570-580..!!! 

 

ΥΓ  να διευκρινισω οτι -προσωπικα- ειμαι φιλος των Diesel και ειδικα των μικρων κινητηρων που δινουν απλετη ΡΟΠΗ και οικονομια καυσιμου....., και χρειαζονται ελαχιστη συντηρηση...!

Απλως.... τα εχουν κανει τοσο πολυπλοκα (λογω κανονισμων καυσαεριων) με καταλυτες, DPF, αισθητηρες, ανακυκλωση καυσαεριων, κλπ κλπ, που οταν περασουν καποια αρκετα... ..χλμ, αρχιζουν τα τρελα...!  και πρεπει να εισαι και στην πριζα, αλλα και λιγο γνωστης, για να μην σε τρεχουν οι "μαστοροι"...!!  

 

Επεξ/σία από cabdik
Δημοσ.

Το Micra εχει 40αρι ντεπόζιτο. Δεν το αφήνω να αδειάσει καθώς δεν κάνει καλό αλλά ειδικά στα diesel θέλει προσοχή. 33-35 λίτρα βάζω. 

Το swift είναι του 2008 και είχε τυποποιημένη εργοστασιακή κατανάλωση εντός πόλης 7.4l/100km οπότε καταλαβαίνεις οτι η πραγματική ειναι τουλάχιστον 8.5 με 9.

Εκείνη την εποχή δεν ένοιαζε κανέναν η κατανάλωση και μολις είχε αρχίσει το downsizing

Το punto εχει πολυ καλύτερη κλιμάκωση στο κιβώτιο και είναι λογικό να είναι πιο οικονομικό.

 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι γνώμες που ακούγονται είναι πολλές και αντιφατικές.

Για τα χιλιόμετρα που κάνεις το Diesel το ξεχνάς, ρυπογόνο, ακριβό στη συντήρηση και θα σου βγάλει προβλήματα λόγω υποχρεωτικής πρόσμιξης με βιοντίζελ (απο τη στιγμή που δεν κάνεις πολλα χλμ το καύσιμο μένει στάσιμο)

Επίσης οι μικροί κινητήρες Diesel ειναι οτι πιο απεχθές έχει βγάλει η βιομηχανία με τις ευλογίες των Γερμανών, με τεράστιο αντίκτυπο στην ποιότητα του αέρα. Το Diesel ειναι για μεγάλα κυβικά και βιομηχανική χρήση.

Το μεταβατικό καύσιμο ενεργειακά, αλλα και στις μετακινήσεις ειναι το Φυσικό Αέριο.

Υβριδική Τεχνολογία ειμαι υπέρ αλλα εχει και τα κατά της. Θέλει ψάξιμο και γνώσεις.

Ηλεκτρική ειναι ο απώτερος στόχος αλλα θέλει χρόνια να γίνει mainstream.

Εχεις χρήμα να σπρώξεις; Πάρε το CRV Hybrid, τεχνολογικό διαμάντι με χώρους.

Αλλιως γενικά είμαι υπέρ του CNG μεταβατικά.

Επεξ/σία από Vagosman
Δημοσ.

Το έχετε κάνει επιστήμη το αυτοκίνητο.να πω και εγώ.10 εχω αλλάξει.εγω κάνω το εξής: βλέπω πόσα λεφτά εχω ,τι τύπο αμάξι θέλω,πιο μου αρέσει και πάω και το παίρνω.σε μια μέρα το έχω πάρει.το μόνο που ψάχνω είναι να πάω σε 3 4 αντιπροσωπείες να πάρω τιμή.π.χ το τελευταίο που πήρα ήθελα swift.πηρα 3 προσφορές και τέλος.το πρωί άρχισα.το μεσημέρι πήγα σπίτι τα μελέτησα το απόγευμα το έκλεισα.παρτε αυτό που σας κάνει κλικ από την αρχή.μην ψειριζετε την μαϊμού.τωρα αν καίει 1 λίτρο πάνω κάτω έλεος.

Δημοσ.

Κοίταξε ΚΙΑ κατα τη γνώμη μου.

π.χ το STONIC ξεκινάει απο 14500 € τιμιότατο πλέον τα KIA έχουν ανέβει κατηγορία εξωτερικά εσωτερικά και με την 7ΕΤΗ εγγύηση ξενοιάζεις.

Και κάτι τελευταίο για τα Diesel.Αν είναι καινούργιο δεν βγάζουν τις ζημιές που έχει βουήξει ο τόπος λόγω των χιλιάδων euro 5 σαβουρο-diesel που έχουν κατακλύσει την αγορά με 300.000+ χλμ και τα μοσχοπουλάνε με 100.000 !

Φίλος με diesel 208 euro 6 του 14 πέρα απο λάδια φίλτρα δεν έχει βγάλει το παραμικρό.

Το dpf να ξέρεις να δουλεύεις και να του κάνεις τα προβλεπόμενα και δεν έχεις να φοβάσαι κάτι.

Για το CNG συμφωνώ αλλά όντας εργαζόμενος σε εταιρεία που φτιάχνει πρατήρια καυσίμων ακόμη δεν έχουμε κάποιο πλάνο για μαζική εγκατάσταση αντλιών και δεξαμενών τέτοιου τύπου.

Μόλις πριν 1 μήνα ήρθαν οι πρώτες ηλεκτρικές αντλίες που θα τοποθετηθούν στα Σ.Ε.Α και σε καίρια σημεία της Αττικής.

  • Like 1
Δημοσ.

@Vagosman τοσο χρήμα για CRV hybrid ουτε καν....βαριά 20.000 μπορω να δώσω γι αυτο και προσανατολίζομαι σε cng

@mp123 μιλάμε για τουλάχιστον 500 ευρω εξοικονόμιση τον χρόνο συνεπώς δεν είναι αμελητέο το ποσό

@Yoshimitsu_ το είδα και το ΚΙΑ STONIC και όντως δεν ειναι κακό, γενικά μηχανικά ΚΙΑ και HYUNDAI είναι πολύ καλα, αγαπώ Κορεάτικα!! Απλά τα diesel θεωρω κάποια στιγμή θα τα σταματήσουν και η εξοικονόμιση ειναι στο 20% απο βενζίνη ενώ με cng έχεις εξοικονόμηση 60% και όπως και να το κάνουμε cng, hybrid και ηλεκτρικα ειναι το μέλλον.

 

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Yoshimitsu_ είπε

Μόλις πριν 1 μήνα ήρθαν οι πρώτες ηλεκτρικές αντλίες που θα τοποθετηθούν στα Σ.Ε.Α και σε καίρια σημεία της Αττικής

Άντε επιτέλους μπας και ξεκολλήσουμε .

Μόλις τώρα, mixaliskan είπε

τοσο χρήμα για CRV hybrid ουτε καν....βαριά 20.000 μπορω να δώσω γι αυτο και προσανατολίζομαι σε cng

Σκέψου αυτό που σου εγραψαν πιο πριν όμως . Με CNG έτσι και βγεις παραεξω θα πρέπει να γεμίζεις κάθε 150 χιλιόμετρα τη βενζίνη . Αν δεν θες υβριδικό κοίτα και και LPG.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αφήστε τα αέρια, πετρέλαια, κλπ.αμαξακι βενζίνη στην μεσσαια έκδοση εξοπλισμου καινούργιο και τέλος.ετσι ψωνίζω εγώ.παντα vfm.

Υ.γ κοίτα στα λεφτά που έχεις να πάρεις αυτόματο.οκ καίει 1 λίτρο παραπάνω αλλά είναι ξεκούραστο.ξεκοληστε εδώ στην Ελλάδα με το χειροκίνητο κιβώτιο.εγω αυτό θα έκανα.

Επεξ/σία από mp123
Δημοσ.

Όλοι επικεντρώνονται στην οικονομία του diesel, αλλά είναι η αξιοπιστία και ο τρόπος λειτουργίας του με την άφθονη ροπή που κάνει την διαφορά. Ειδικά με τις εγγυήσεις των 7 και 8 ετών δεν έχεις απολύτως κανένα θέμα. Αυτό βέβαια δεν το αντιλαμβάνονται όλοι καθώς αλλάζει το στυλ οδήγησης του καθενός μας

Το βασικότερο απ' όλα είναι οτι ξαναλλάζουν τα τέλη ταξινόμησης λόγω αναπροσαρμογής των ρύπως και θα ξανακριβύνουν φυσικά.

 

4 ώρες πριν, mp123 είπε

Το έχετε κάνει επιστήμη το αυτοκίνητο.να πω και εγώ.10 εχω αλλάξει.εγω κάνω το εξής: βλέπω πόσα λεφτά εχω ,τι τύπο αμάξι θέλω,πιο μου αρέσει και πάω και το παίρνω.σε μια μέρα το έχω πάρει.το μόνο που ψάχνω είναι να πάω σε 3 4 αντιπροσωπείες να πάρω τιμή.π.χ το τελευταίο που πήρα ήθελα swift.πηρα 3 προσφορές και τέλος.το πρωί άρχισα.το μεσημέρι πήγα σπίτι τα μελέτησα το απόγευμα το έκλεισα.παρτε αυτό που σας κάνει κλικ από την αρχή.μην ψειριζετε την μαϊμού.τωρα αν καίει 1 λίτρο πάνω κάτω έλεος.

@mp123 αν έχεις την δυνατότητα να αγοράζεις αμάξια όπως κάποιοι άλλοι κινητό ή ρούχα είσαι πολύ τυχερός και σε ζηλεύω. Δεν είναι οι καιροί εύκολοι να δίνεις 15000€ έτσι αέρα χωρίς τις απαιτούμενες δοκιμές.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, mp123 είπε

αμαξακι βενζίνη στην μεσσαια έκδοση εξοπλισμου καινούργιο και τέλος.ετσι ψωνίζω εγώ.παντα vfm.

VFM η βενζίνη στην Ελλάδα το 2019;;;;;;;

Ναι αν έχεις μηνιάτικο καθαρά 1800 ευρώ με ιδιόκτητο σπίτι ή άπλα να το μετακινείς μέχρι το περίπτερο...

Δημοσ.

Πάντα και μόνο βενζίνη. Οποιανού δεν αντέχει η τσέπη ας πάει για πετρέλαια,αέρια ή ΜΜΜ. 

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, sb01053 είπε

 

@mp123 αν έχεις την δυνατότητα να αγοράζεις αμάξια όπως κάποιοι άλλοι κινητό ή ρούχα είσαι πολύ τυχερός και σε ζηλεύω. Δεν είναι οι καιροί εύκολοι να δίνεις 15000€ έτσι αέρα χωρίς τις απαιτούμενες δοκιμές.

Όλα τα αμάξια κάτω από 15000  σχεδόν ίδια είναι.κοιτας τι εξοπλισμό παραπάνω σου δίνουν και χρόνια εγγύησης.αυτα μόνο ο Ιάπωνας και ο κορεατης τα προσφερουν συν φυσικα την αξιοπιστια μετα πιο σου αρεσει πιο πολυ.εγω που πήρα τωρα αμάξι είπα πιο από Ιαπωνία Κορέα μεριά κάνει κάτω από 15000 και ειναι αυτόματο.ειχε 3 αυτοκίνητα.πηρα αυτό που μου άρεσε πιο πολύ.οκ χάνω λίγο σε χώρους αλλά είναι το πιο όμορφο από όλα για μένα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Από την στιγμή που μιλάμε για mini SUV και μάλιστα καινούργιο, εγώ θα σου πρότεινα diesel. Και εξηγώ γιατί: hybrid & cng δεν τα προτείνω λόγω χώρου αποσκευών μιας και θες να αλλάξεις λόγω του παιδιού. Σε αυτή τη κατηγορία, ένας 1.6 diesel κινητήρας euro 6 και δυνατή ροπή έχει, και οικονομία και αξιοπιστία σε κανονική μεικτή χρήση. Οκ αν μένεις κέντρο ή κινείσαι κέντρο γενικά πολύ και έχει πολύ μποτιλιάρισμα παίζει να ταλαιπωρηθείς γενικά με SUV (παρκάρισμα κτλ), και σίγουρα το diesel ενδέχεται να βγάλει και κάνα θέμα στο DPF. Αν όμως κινείσαι στην Αθήνα σε μεγαλύτερες αποστάσεις, δλδ μέσω Κηφισίας, εθνικής κτλ δεν θα έχεις θέμα. Ρίξε μια ματιά σε Hyundai tucson, είναι ωραίο αμαξάκι 

Επεξ/σία από gthe

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...