Joshua21 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) Υπάρχει 1200αρι τελικα? Στο site της seat δεν βλέπω κάτι Επεξ/σία 27 Ιουνίου 2019 από Joshua21
gia_nnis Δημοσ. 27 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2019 4 λεπτά πριν, mixaliskan είπε 4,9lt/100χλμ αστικος κυκλος 2,9lt/100χλμ εκτός πόλης και 3,7lt/100χλμ μεικτός κύκλος Δυστυχως όχι 1.200, μόνο στην έκδοση των 1.000 Ο 1.0 βενζινη?
mixaliskan Δημοσ. 27 Ιουνίου 2019 Μέλος Δημοσ. 27 Ιουνίου 2019 @gia_nnis οι καταναλωσεις που ανεφερα ειναι για το seat arona 1.0 tgi cng 1
gia_nnis Δημοσ. 27 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2019 2 λεπτά πριν, mixaliskan είπε @gia_nnis οι καταναλωσεις που ανεφερα ειναι για το seat arona 1.0 tgi cng οκ αμα ειναι ετσι μπορει να παιζει καπου εκει..
sb01053 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2019 Στις 25/6/2019 στις 4:15 ΜΜ, darkman είπε Το μονο θεμα ειναι οτι λογο οτι θελουνε να προωθήσουν τα ηλεκτρικά ( εδω το καλοκαίρι δεν εχουμε ρευμα για τα σπιτια θα φορτίζουμε και τα αυτοκίνητα τρομάρα τους ) καποιες μαρκες δεν εχουν ποια Diesel αρα αν θες toyota suzuki και αλλη μια ειναι νομιζω .... Diesel γιοκ μου αρεσει που εβγαλε και η audi το E-tron μονο με ρευμα αλλα δεν λεει που θα βαλουμε την πριζα ( και μην πεταχτεί κανεις και πει το γνωστο ,,,,, ) Οι Ιάπωνες ποτέ δεν αγαπήσανε το diesel. Η suzuki είχε κινητήρες της fiat στα diesel. Η toyota έριχνε πάντα βάρος στα υβριδικά. Η nissan έχει renault diesel. Αν η κίνηση είναι μόνο για μέσα στην πόλη με μπόλικα μποτιλιαρισματα, παίρνεις βενζίνη. Τα diesel πρέπει να μπορείς να βγαίνεις σε ανοικτό δρόμο συχνά και να το ξεμπουκώνεις αλλίως καταλήγεις με βλάβη στα dpf και μετά αρχίζει το κλάμα... Οι απαγορεύσεις που ακούτε και διαβάζετε στο εξωτερικό αφορούν τα προ Euro5 diesel που θεωρητικά και στην Αθήνα δεν επετράπησαν ποτέ. Το πολύ πολύ να καταργηθεί το όριο των 140g CO2 για το δακτύλιο και να έχουμε μονά ζυγά. Και όπως είπε και ο φίλος πιο πριν, μόνο μαζόχας πρέπει να είσαι να κατεβαίνεις κέντρο με το αμάξι 😎 Η χαρά του diesel είναι οτι ξεχνάς να το φουλάρεις και όταν αυτό γίνει, είναι με μικρότερο φυσικά κόστος από τη βενζίνη. Micra diesel γεμιζω με 45€ και κάνω 750χλμ, swift βενζίνη θέλει 65+ και κάνει 500χλμ οριακά.
darkman Δημοσ. 27 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2019 3 λεπτά πριν, sb01053 είπε Οι Ιάπωνες ποτέ δεν αγαπήσανε το diesel. Η suzuki είχε κινητήρες της fiat στα diesel. Η toyota έριχνε πάντα βάρος στα υβριδικά. Η nissan έχει renault diesel. Αν η κίνηση είναι μόνο για μέσα στην πόλη με μπόλικα μποτιλιαρισματα, παίρνεις βενζίνη. Τα diesel πρέπει να μπορείς να βγαίνεις σε ανοικτό δρόμο συχνά και να το ξεμπουκώνεις αλλίως καταλήγεις με βλάβη στα dpf και μετά αρχίζει το κλάμα... Οι απαγορεύσεις που ακούτε και διαβάζετε στο εξωτερικό αφορούν τα προ Euro5 diesel που θεωρητικά και στην Αθήνα δεν επετράπησαν ποτέ. Το πολύ πολύ να καταργηθεί το όριο των 140g CO2 για το δακτύλιο και να έχουμε μονά ζυγά. Και όπως είπε και ο φίλος πιο πριν, μόνο μαζόχας πρέπει να είσαι να κατεβαίνεις κέντρο με το αμάξι 😎 Η χαρά του diesel είναι οτι ξεχνάς να το φουλάρεις και όταν αυτό γίνει, είναι με μικρότερο φυσικά κόστος από τη βενζίνη. Micra diesel γεμιζω με 45€ και κάνω 750χλμ, swift βενζίνη θέλει 65+ και κάνει 500χλμ οριακά. Ολοι ποια περνουν απο ολους φιατ diesel δεν εχει μονο η suzuki αλλα και η jeep και αλλες η suzuki δε τωρα ανακοίνωσε συνεργασία με toyota και εκει παει η ηλεκτροκινηση που ειπα και πριν , τα DPF ειναι μεσα στην εγγύηση και ιδικα για την suzuki που λεμε ειναι 7 χρονια , τωρα μετα απο τα 7 αν σου κατσει θες ενα 3000αρο αλλα τα εχεις βγαλει , και με της νεες τεχνικες αν δεν εχεις κανει ζημια στο DPF και ειναι απλα μπούκωμα μπορεις και με ενα καθαρισμα να την βγαλεις με πολυ ποιο λιγα το DIesel απλα θελει και την βολτα ταυ ,αν το βαλεις μονο πολη θα εχεις θεμα σιγουρα .
cabdik Δημοσ. 27 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) γενικοτερα η αυτοκινηση βρισκετε σε ενα σταυροδρομι. ειναι δυσκολο να προτεινεις κατι συγκεκριμενο, καθως δεν γνωριζει κανεις, ουτα καν και οσοι ασχολουνται στο χωρο του αυτοκινητου, τι προκειται να συμβει σε 3- 5 10 χρονια. αν προκειται για καινουριο, θα ελεγα να διαγραψεις τα DIESEL απο τα υποψηφια. καθως πανε για απαγορευση. θα σου ελεγα να ψαξεις να βρεις καποιο απο τα τελευταιας γενιας SUV με 1.2lt turbo. ετσι αφ ενος θα εχεις αυτοκινητο να κυκλοφορεις σε μεγαλα αστικα κεντρα, και αφετερου θα εχεις αρκετη ιπποδυναμη να πας ταξιδι. για καταναλωση δεν μπορω να σου πω εγω, καλυτερα να μιλησει καποιος κατοχος. και μην κοιτατε τις εργοστασιακες μετρησεις......!! οσον αφορα τα υβριδικα, προσωπικα μου αρεσουν. αλλα εχω καποια ερωτηματικα οσον αφορα αφ΄ ενος την τεχνικη υποστηριξη ενος τετοιου μοντελου, και αφ' ετερου με τι υποδομες να κυκλοφορησεις ενα τετοιο αμαξι? θα πας καπου και θα ψαχνεις πριζα φορτισης........!!! Επεξ/σία 27 Ιουνίου 2019 από cabdik 1
mixaliskan Δημοσ. 27 Ιουνίου 2019 Μέλος Δημοσ. 27 Ιουνίου 2019 @cabdik συνφωνω απολυτα για τα υβριδικα, γι αυτο μιλησα για cng. Το turbo arona σε χαμηλα κυβικα δινει καταναλωση 7,3 lt/100χλμ, δε τα λες κ λιγα σε σχεση με το cng. Με προχειρους υπολογισμους αν κανεις χρηση 10.000χλμ ετησιως κυριως εντος πολης αλλα κ με τα ταξιδακια σου κατα καιρους, το οφελος με το cng ειναι κανα 500αρικο ετησιως και αν σκεφτεις οτι αυτη τη στιγμη κοστιζει το ιδιο με τα βενζινοκινητα ή πετρελαιοκινητα σε κοστος αγορας, φαινεραι δελεαστικο. Αν δε προσθεσεις και τα μειωμενα τελη κυκλοφοριας στα cng, εχεις κ αλλο οφελος. Λογικα απτο 2020 θα ακολουθησουν κ αλλες εταιριες ή τουλαχιστον αυτο πιστευω. Παγκοσμιως υπαρχει η ταση για αλλαγες φιλικες στο περιβαλλον κ το cng κινειται σε αυτα τα πλασια. Εκτος των λιγων πρατηριων και των λιγων διαθεσιμων μοντελων, εγω δε βλεπω καποιο αλλο μειον αυτη τη στιγμη...
Joshua21 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2019 33 λεπτά πριν, cabdik είπε οσον αφορα τα υβριδικα, προσωπικα μου αρεσουν. αλλα εχω καποια ερωτηματικα οσον αφορα αφ΄ ενος την τεχνικη υποστηριξη ενος τετοιου μοντελου, και αφ' ετερου με τι υποδομες να κυκλοφορησεις ενα τετοιο αμαξι? θα πας καπου και θα ψαχνεις πριζα φορτισης........!!! Τα υβριδικά δεν έχουν καν υποδοχή για φόρτιση από πρίζα, η μπαταρία του φορτίζει με ανάκτηση ενέργειας από τους τροχούς και από τον θερμικό κινητήρα. 3
darkman Δημοσ. 27 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2019 Παιδια μην μπερδεύεστε αλλο Ηλεκτροκίνηση και αλλο υβριδικό 3
sb01053 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2019 Τα diesel ΑΝ τα ξαναπαγορευσουν, θα είναι για αγορά νέου. Δεν μπορεί να σου απαγορεψει να κινείς ενα αμάξι που θα έχεις μόλις αγοράσει. Δεν έχει κανείς τα κότσια πολιτικά να τα καταργήσει ειδικά μετά από τόσο κόπο να επανέλθουν σε Αθήνα & Θεσσαλονίκη. Και πιο συγκεκριμένα δεν μπορεί να γίνει σε μια νύχτα.
BTL Δημοσ. 28 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2019 8 ώρες πριν, mixaliskan είπε 4,9lt/100χλμ αστικος κυκλος 2,9lt/100χλμ εκτός πόλης και 3,7lt/100χλμ μεικτός κύκλος Δυστυχως όχι 1.200, μόνο στην έκδοση των 1.000 Δες λίγο τι παίζει με το πορτμπαγκάζ (στην έκδοση με το cng) και αν χωράει καροτσάκι μέσα. Να σου ζήσει! 1
gbras Δημοσ. 28 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2019 Υβριδικο μονο κοιτας, αν τα νουμερα που ειχες ηταν αναποδα(τα περισσοτερα εκτος πολης ) τοτε θα ειχε μια λογικη το πετρελαιο ( που και παλι δεν συμφωνω). Και εν ετη 2019 θα παρεις χειροκινητο κιβωτιο ταχυτητων? ( Γιατι αυτα με φυσικο αεριο ειναι ολα χειροκινητα)
TechnoState Δημοσ. 28 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2019 4 ώρες πριν, darkman είπε Παιδια μην μπερδεύεστε αλλο Ηλεκτροκίνηση και αλλο υβριδικό .... επιτέλους! Σε λίγο θα πίστευα ότι βγήκα απο την σπηλιά του Dark κ έχει γραφτεί απο την αρχή η τεχνολογική ιστορία.
Joshua21 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2019 10 ώρες πριν, mixaliskan είπε @gia_nnis οι καταναλωσεις που ανεφερα ειναι για το seat arona 1.0 tgi cng Σίγουρα κάτι μας λες λάθος μια και η κατανάλωση του CNG μετριέται σε κιλά και όχι σε λίτρα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα