dimpa16 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2019 12 λεπτά πριν, mp123 είπε Δεν με καταλαβαίνεις.δημοτικη αστυνομια = βολεμένοι άνθρωποι με μέσο που η μόνη δουλειά τους είναι να κόβουν κλήσεις στα παρκαρισμένα αυτοκίνητα.. άμα δω έστω έναν να κάνει σωστά την δουλειά του θα τους σεβαστω .αλλά δεν υπάρχει.διαβασε στο ξαναλέω τι πρέπει να κάνει η δημοτική αστυνομία. Δεν κάνουν τίποτα.και στην τελική φίλε μου δεν ανέχομαι να πληρώνω αργόσχολους μόνο και μόνο να κόβουν κλήσεις στον κοσμάκη.να κάνουν σωστα την δουλειά τους.να τους σεβαστω. Παρανόμησες; Πάρε μια κλήση,πλέρωνε και μάθε να μην το ξανακάνεις. Το πρόβλημά σου είναι αν θα φας κλήση από τροχαία ή από δημοτική αστυνομία,αλλά δεν είναι, η ίδια η παράβαση; Αν το κράτος τους δίνει το δικαίωμα να κόβουν κλήσεις ,οφείλεις να το σεβαστείς. Απλά...μην παρανομείς. 1 2
sb01053 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2019 Στις 25/6/2019 στις 3:13 ΜΜ, Snoob είπε Δεν ξέρει η Τροχαία ποια σημεία είναι καρμανιόλες; Το ξέρει. Όμως, δεν θα βγάλει περιπολικό να κινείται στο επίμαχο σημείο. Όχι. Θα στηθεί με το ραντάρ να σε γράψει γιατί έτρεχες στην ευθεία. Θα καθίσει να κάνει αλκοτέστ 10 χιλιόμετρα παρακάτω από τα νυχτερινά μαγαζιά. Αν φτάσει ο μεθυσμένος ζωντανός μέχρι εκεί, και δεν έχει πάρει και κανέναν αθώο στο λαιμό του. Είναι ο απόλυτος στρουθοκαμηλισμός αυτο! Έπρεπε να είναι έξω από κάθε μαγαζί να κάνει έλεγχο σε κάθε επιβάτη. Και να γράφει και για παράνομο παρκάρισμα pull mour πρώτη θέση μπροστά στο μαγαζί και πάνω στο πεζοδρόμιο/.
Ntinaras Δημοσ. 28 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2019 6 ώρες πριν, pontez2 είπε Δεν δημιουργεί κάποιο πρόβλημα στους άλλους. Ο ίδιος έχει προβλημα που δε βρισκει να παρκάρει. Και το μεταφορικό μέσο στις μέρες μας ειναι δυστηχως αναγκαίο όταν τα ΜΜΜ ειναι γεμάτα με εγκληματίες που κλέβουν. Αν παρκαρει σε μερος που απαγορευεται, τοτε δημιουργει προβλημα. Το αν του ειναι αναγκαιο, παλι δικο του προβλημα ειναι.
pontez2 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2019 Μόλις τώρα, Ntinaras είπε Αν παρκαρει σε μερος που απαγορευεται, τοτε δημιουργει προβλημα. Το αν του ειναι αναγκαιο, παλι δικο του προβλημα ειναι. Ολοι παρκάρουν σε μέρος που απαγορεύεται. Κι εσυ αν έχεις αμάξι, έχεις παρκάρει κάπου που απαγορευεται και ισως δε το ξέρεις. Υπενθυμιζω....5 μέτρα απο γωνία, 10 μέτρα απο Stop, 12 μέτρα απο στάση λεωφορείου, 20 μέτρα απο φανάρι, απέναντι απο γκαράζ κτλ κτλ (τα λέει όλα ο ΚΟΚ) Αν ολα αυτά ισχύσουν σε μια απλή γειτονιά δε θα μπορει να παρκάρει σχεδόν κανεις!!!
Ntinaras Δημοσ. 28 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2019 Μόλις τώρα, pontez2 είπε Ολοι παρκάρουν σε μέρος που απαγορεύεται. Κι εσυ αν έχεις αμάξι, έχεις παρκάρει κάπου που απαγορευεται και ισως δε το ξέρεις. Υπενθυμιζω....5 μέτρα απο γωνία, 10 μέτρα απο Stop, 12 μέτρα απο στάση λεωφορείου, 20 μέτρα απο φανάρι, απέναντι απο γκαράζ κτλ κτλ (τα λέει όλα ο ΚΟΚ) Αν ολα αυτά ισχύσουν σε μια απλή γειτονιά δε θα μπορει να παρκάρει σχεδόν κανεις!!! Σιγουρα εχω παρκαρει σε τετοιο μερος, αλλα αυτο δε σημαινει οτι το θεωρω δικαιωμα μου και οτι δε θα πρεπε να με γραψουν μαζι με τους αλλους. Αν αυτα ισχυαν απο παντα σε μια απλη γειτονια, και τους γραφαν ολους συνεχεια , τοτε θα ειχαμε το 1/3 των αυτοκινητων στην αθηνα.
pontez2 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) Αν. Έλα ομως που γινόταν ποτέ. Για αυτο και ο νόμος πλέον δεν έχει καμία ουσία.Οταν έπρεπε να εφαρμοστεί, δεν εφαρμόστηκε. Τωρα πέταξε το πουλάκι. Μονη λυση να σπρωξουν τον κοσμο προς τα ΜΜΜ. Μονο που εκει κάνουν κουμάντο οι πορτοφολάδες Επεξ/σία 28 Ιουνίου 2019 από pontez2
Ntinaras Δημοσ. 28 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2019 Μόλις τώρα, pontez2 είπε Αν. Έλα ομως που γινόταν ποτέ. Για αυτο και ο νόμος πλέον δεν έχει καμία ουσία.Οταν έπρεπε να εφαρμοστεί, δεν εφαρμόστηκε. Τωρα πέταξε το πουλάκι. Μονη λυση να σπρωξουν τον κοσμο προς τα ΜΜΜ. Μονο που εκει κάνουν κουμάντο οι πορτοφολάδες Οποτε ας διαιωνισουμε το προβλημα για αλλα 100 χρονια.
pontez2 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2019 Μόλις τώρα, Ntinaras είπε Οποτε ας διαιωνισουμε το προβλημα για αλλα 100 χρονια. Και για 1000 μέχρι να υπάρξουν οι υποδομές. Η λυση του προβληματος ειναι η καλυτερη και ασφαλέστερη συγκοινωνία και οι μεγάλοι δημοσιοι χώροι πάρκινκ. Ως τοτε θα παρκάρεις κάπου και δε θα ξέρεις αν εισαι νομιμος...θα παιρνεις το μέτρο να μετράς
Ntinaras Δημοσ. 28 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2019 Μόλις τώρα, pontez2 είπε Και για 1000 μέχρι να υπάρξουν οι υποδομές. Η λυση του προβληματος ειναι η καλυτερη και ασφαλέστερη συγκοινωνία και οι μεγάλοι δημοσιοι χώροι πάρκινκ. Ως τοτε θα παρκάρεις κάπου και δε θα ξέρεις αν εισαι νομιμος...θα παιρνεις το μέτρο να μετράς Οσο αυξανονται οι χωροι, τοσο θα αυξανονται και τα αυτοκινητα που θα κυκλοφορουν.
sb01053 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2019 Το πρόβλημα είναι οτι χτίστηκαν πολυκατοικίες 8 και 9 ορόφων με σπίτια κουτιά και χωρίς πρόβλεψη για πάρκινγκ ολων των διαμερισμάτων στις πυλωτές και στις γειτονιές. 2
k_w_t Δημοσ. 28 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2019 9 λεπτά πριν, sb01053 είπε Το πρόβλημα είναι οτι χτίστηκαν πολυκατοικίες 8 και 9 ορόφων με σπίτια κουτιά και χωρίς πρόβλεψη για πάρκινγκ ολων των διαμερισμάτων στις πυλωτές και στις γειτονιές. Αντε και να βαζανε και 1 θεση για καθε διαμερισμα ... Παλι δεν φτανουν... Οταν εχουμε φτασει να εχει καθε σπιτι 2-3 αυτοκινητα τι θα κανουν ? 3
fotomihalos Δημοσ. 28 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2019 Στις 25/6/2019 στις 1:52 ΜΜ, Snoob είπε (λες και το αμάξι ενός "φτωχού" πάνω στη γωνία δημιουργεί μικρότερο πρόβλημα από το αμάξι ενός "πλουσίου" στην ίδια θέση). Όποιος γνωρίζει το σκεπτικό ας με διαφωτίσει, παρακαλώ. Επειδή ακριβώς δημιουργούν το ίδιο πρόβλημα, η ποινή πρέπει να είναι η ίδια, στέρηση ενός μέρους εισοδήματος/χρηματικό πρόστιμο. Για να είναι ίδια (ή καλύτερα, αναλογικότερη) θα πρέπει το ύψος του προστίμου σε απόλυτη τιμή να είναι διαφορετικό, ώστε να πλησιάζει περισσότερο σε κοινό μέρος εισοδήματος. Είναι σαν να λέμε ότι η ποινή για την τάδε παράβαση του ΚΟΚ είναι το 1/1000 του ετήσιου εισοδήματός σου, όχι 40 ευρώ. Η λογική είναι ολόσωστή και δικαιότερη. Σκέψου για παράδειγμα έναν ζαμπλουτο, τα 40e είναι στραγάλια, για κάποιον όμως που ζει με το επίδομα ανεργίας είναι παραπάνω από το 10% του μηνιαίου εισοδήματός του.
Vorian Δημοσ. 28 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2019 Στις 27/6/2019 στις 9:56 ΠΜ, gthe είπε Έλα εντάξει, και εμείς έξω μένουμε και οδηγάμε σαν άνθρωποι και παρκάρουμε κυρίως σε πάρκινγκ και μόνο σε θέσεις που επιτρέπεται. Αλλά οπως ξέρεις υπάρχει μια κλιμάκωση μισθών, αναγκών κτλ και οι συνήθειες είναι λίγο διαφορετικές. Στην Αθήνα ο κόσμος οδηγάει και πάει στη δουλίτσα του να βγάλει ενα μεροκάματο, δεν πάνε όλοι για καφέ αραχτοί. Πήγαινε στο δαχτυλίδι που είναι όλες οι εταιρίες πληροφορικής να δεις τι γίνεται από παρκαρισμένα, που θα τα βάλει όλα αυτά ο κόσμος... Σε πάρκινγκ που κάνει 200 το μήνα με μισθό 1100;Ασε που οι Βρυξέλλες γενικά είναι ειδική περίπτωση πόλης λόγω ΕΕ. Στη leuven δεν παρκάρει κάνεις εντός πόλης δλδ σε κάποια σημεία νόμιμα σε πεζοδρόμιο; Μην πολτοποιούμε τα πάντα στην Ελλάδα, γιατί να φανταστώ θα οδηγούσες πριν φύγεις και εδώ, επομένως και εσυ κάπου θα παρκαρες. Αν είμαστε όλοι λίγο συνεπείς και όχι απόλυτα κάφροι, μπορούσαμε να βελτιώσουμε χαοτικά τα πράγματα. Αγαπητέ χτύπησες την καρδιά του προβλήματος, "πού θα τα βάλουν........". Φίλε στο δαχτυλίδι της Κηφισίας δουλεύουν που έχει 50 συγκοινωνίες δεν δουλεύουν στα Οινόφυτα..... αυτό το πού θα τσα βάλουν δεν μπορώ να το καταλάβω. Δεν έχεις πάρκινγκ ΔΙΚΟ ΣΟΥ (όχι μούφα νοικιάρικο και καλά) να μην πάρεις αυτοκίνητο....τί θα πει που να τα βάλουν?? πήγαινε έξω από καμιά καφετέρια που είναι πάνω σε λεωφόρο και θα δεις τριπλοπαρκαρισμένα και μόνο την αριστερή λωρίδα ανοιχτή. Πού αλλού θα το δεις αυτό? Πήγαινε και πάρκαρε παράνομα στο Λονδίνο και μετά πες του "δήμιου" (γιατί θα σου πάρει το κεφάλι) ότι δεν είχες πού να το βάλεις. Θα γελάει 2 μέρες. Τεσπα, εσύ με ρωτάς πού να το βάλεις, το βάζεις όπου γουστάρεις και μου πετάς το πρόβλημά σου σε μένα. ΤΟ ίδιο γίνεται ΜΕ ΟΛΑ στην Ελλάδα. Και επειδή ξέρω για το δαχτυλίδι, ΟΛΑ τα κτίρια του BABIS έχουν 3-4 ορόφους πάρκινγκ που τους είχε ΠΑΝΤΑ τελείως άδειους γιατί αξίωνε έξτρα λεφτά για τα πάρκινγκ. Αυτοί είμαστε. Το ίδιο συμβαίνει ΣΕ ΟΛΑ τα εταιρικά κτίρια "για λόγους ασφαλείας" (εάν ρωτήσεις), σιγά ρε τα World Trade Centers. Στις 27/6/2019 στις 10:24 ΠΜ, Snoob είπε Έχω εξηγήσει για ποιο λόγο είναι προβληματικός ο δήθεν "ταξικός" ΚΟΚ. Το βασικότερο είναι μια ενοχλητική παρανυχίδα που ονομάζεται Σύνταγμα της Ελλάδας. Τους τα είχε πει και η επιστημονική επιτροπή της Βουλής, τους τα έχουν πει και ονομαστοί άνθρωποι που ασχολούνται επί δεκαετίες με το αυτοκίνητο και την οδική ασφάλεια. Επειδή, αυτά που τους έχουν πει και, κυρίως, σε ποιούς τα έχουν και τι -επιεικώς- ανοησίες φέρονται να απάντησαν αυτοί στους οποίους οι ειδικοί προσπάθησαν να τους τα εξήγησαν, έχουν σαφή πολιτική διάσταση, δεν θέλω να επεκταθώ περισσότερο. Όποιος ενδιαφέρεται, ας τα αναζητήσει, πανεύκολο είναι. Εγώ θα περιοριστώ να επισημάνω πως είναι επικίνδυνα ολισθηρός ο δρόμος όταν αρχίζεις να επιβάλεις ποινές στους πολίτες ανάλογα με τα εισοδήματά τους (Και, όχι, η φοροαποφυγή, δηλαδή ακριβώς εκείνο το κομμάτι όπου το Σύνταγμα προβλέπει διαφορετικό επιμερισμό, ανάλογα με τις δυνατότητες του καθενός, δεν είναι το ίδιο με τις παραβάσεις του ΚΟΚ. ΔΕΝ είναι φορολογικός μηχανισμός ο ΚΟΚ -άσχετα αν έτσι τον αντιμετωπίζει διαχρονικά το κράτος). Προς όποια κατεύθυνση κι αν υποτίθεται πως το κάνεις, όσο προτίμηση κι αν υποτίθεται πως δείχνεις προς τους "φτωχούς". Όπως εξήγησα ήδη, ο "φτωχός" και ο "πλούσιος" δεν εμποδίζουν λιγότερο ανάλογα με τα εισοδήματά τους, όταν παρκάρουν παράνομα, όταν ταλαιπωρούν ευάλωτους συμπολίτες μας παρκάροντας σε ράμπες για ΑΜΕΑ, όταν αποφασίζουν να παίξουν τη ζωή τους κορώνα-γράμματα πιάνοντας τιμόνι πιωμένοι ή παραβιάζοντας κόκκινο σηματοδότη. Ούτε, βέβαια, λύνεται η αντικοινωνική συμπεριφορά με τα πρόστιμα. Λύνεται με τη στέρηση του διπλώματος οδήγησης. Αυτά, όμως, θέλουν κότσια. Και, κυρίως, θέλουν ανθρώπους που να μην είναι η πρεμούρα τους αφενός να λαϊκίσουν και αφετέρου να μαζέψουν χαρτί. Το πρόβλημα δεν λύνεται με τα δήθεν "ταξικά" πρόστιμα, που στην ουσία είναι αγνός, παρθένος λαϊκισμός ("δείτε με, τα βάζω με τους πλούσιους". Το ποιος είναι "πλούσιος" στην καθημαγμένη από τους φόρους κοινωνία μας, είναι μεγάλη κουβέντα και προφανώς ξεφεύγει από το πλαίσιο της συζήτησης). Το "πληρώνω και παρανομώ" που υποτίθεται πως έρχεται να αντιμετωπίσει ο ΚΟΚ δεν λύνεται με πρόστιμα επιβαλλόμενα σε αυθαίρετα εισοδηματικά κριτήρια. Αυτός που νομίζει πως με τον παρά του κάνει κουμάντο, αυτός που πραγματικά φαντάζεται πως πληρώνει και παρανομεί, το αντιμετωπίζει αλλιώς το θέμα, αν τυχόν τον γράψουν. Και, προφανώς, διόλου δεν πρόκειται να συνετιστεί με ένα τριπλάσιο πρόστιμο ένας πραγματικά πλούσιος. Αυτά, είναι για λαϊκή κατανάλωση, στην καλύτερη περίπτωση. Στη χειρότερη, είναι σαγή. Και, βέβαια, πρόστιμα δεν σβήνουν μόνο οι "πλούσιοι". Σβήνει και ο "φτωχός μεροκαματιάρης" που φοράει το κράνος αγκαζέ για να μην του χαλάσει το μαλλί και κλαίγεται στο διοικητή της Τροχαίας πως "εδώ ένα τετράγωνο παρακάτω πήγαινα". Το δυστύχημα είναι πως οι -τουλάχιστον αφελείς- εμπνευστές αυτών των μέτρων φαντασιώνονται πως η αντικοινωνική συμπεριφορά έχει ταξική διάσταση. Το πρόβλημα, λοιπόν, που υποτίθεται πως έρχεται να αντιμετωπίσει το πρόστιμο με εισοδηματικά κριτήρια, μπορεί πραγματικά να αρχίσει να λύνεται, πρώτον, με σοβαρή, συστηματική αστυνόμευση, με σαφές προληπτικό πρόσημο. Δεύτερον, με τον τερματισμό της φοροεισπρακτικής λογικής που διέπει τη διαχρονικά -και με εφιαλτικά αποτελέσματα- αποτυχημένη Τροχαία. Τρίτο, και απολύτως κρίσιμο, τον τερματισμό της δήθεν "ταξικής" (ουσιαστικά λαϊκίστικης) τροχονομίας. Επιχειρούν οι θιασώτες των δήθεν ταξικών (αυθαίρετων, και πάντως όχι αναλογικών) προστίμων να προσπεράσουν το γεγονός ότι είναι παγιωμένη η δήθεν "ταξική" τροχονομία, υπέρ του "λαού'. Όταν κάνεις συστηματικά τα στραβά μάτια στα τρικάβαλα τώρα το καλοκαίρι, για να κάνει ο "απλός λαός" τα μπάνια του, καμία ουσιώδη υπηρεσία δεν παρέχεις στο "φτωχό". Όταν κάθε Κυριακή κάνεις τα στραβά μάτια στην κατάληψη μιας ολόκληρης λωρίδας κεντρικής παραλιακής λεωφόρου της πρωτεύουσας, για να πάει ο "λαός" περαντζάδα στο Φλοίσβο, καμία ουσιώδη υπηρεσία δεν παρέχεις στο "φτωχό". Όταν, κάθε χρονιά, επιστρέφεις πινακίδες πριν τις μεγάλες γιορτές, πινακίδες οι οποίες αφαιρέθηκαν για κατά τεκμήριο σοβαρό λόγο, ώστε αυτός που παρανόμησε να έχει την ευκαιρία να κάνει τα ίδια και πάνω στην τούρλα των μαζικών εξόδων, καμία ουσιώδη υπηρεσία δεν προσφέρεις στο "φτωχό". Αντίθετα, τον μαθαίνεις στην παρανομία με δήθεν "ταξικό" πρόσημο. Αυτοί που δήθεν κόπτονται να πληρώσουν οι "πλούσιοι", καθημερινά και συστηματικά ανέχονται τις παρανομίες των "φτωχών". Έχουμε και ένα ακροατήριο να κολακέψουμε, άλλωστε. Φυσικά, αυτά η εξουσία δεν τολμάει να τα θίξει. Τρικάβαλο δεν θα πάει ο "πλούσιος", θα πάει ο "φτωχός", και τζιζ μην πειράξουμε το φτωχό. Ας εκπαιδεύσουμε και άλλες γενιές Ελλήνων στην ανοχή του κράτους απέναντι στην παρανομία με "ταξικά" (στην πραγματικότητα, αμιγώς λαϊκίστικα) κριτήρια. Ας εκπαιδεύσουμε και άλλες γενιές Ελλήνων στην εθιμική απονομή "χάρης" για τροχαίες παραβάσεις. Να κινηθεί ο "λαός" άνετα κατά τις εκάστοτε "άγιες ημέρες". Κι αν ο "λαός" έχει χάσει τις πινακίδες του γιατί θεωρούσε τους κόκκινους σηματοδότες διακοσμητικό στοιχείο, δεν πειράζει. Ας τον αμολήσουμε Πασχαλιάτικα μαζί με όλους τους άλλους, να δείξουμε "φιλολαϊκό" πρόσωπο. Θα ανεβάσουμε τα πρόστιμα στους "πλούσιους". "Αφού έχει, ας πληρώσει". Δεν μας ληστεύει αρκετά το κράτος με τους φόρους, ας μας ληστέψει λίγο ακόμη και με τον ΚΟΚ. Όπου σε πετύχει. Γιατί, και εδώ είναι η ουσία του προβλήματος, είναι, κυριολεκτικά, όπου σε πετύχει. Κόβει "αξία αυτοκινήτου" η Τροχαία και σταματάει. Ταξική τροχονομία. Δέκα μέρες χαρταετό, μία μέρα ραντάρ τα καμάρια της Τροχαίας. Τη ζήσαμε την εφιαλτική ανικανότητά τους πέρυσι το καλοκαίρι. Κι εμείς που τη ζήσαμε, είμαστε οι τυχεροί. Δεκάδες συμπολίτες μας πέθαναν από την ανικανότητά τους. Κάηκαν ζωντανοί. Και, προφανώς, μια πολιτική και αστυνομική κουλτούρα η οποία αντιμετωπίζει την αστυνόμευση των δρόμων ως πηγή εσόδων, δεν πρόκειται να ασχοληθεί με την πρόληψη. Θα συνεχίσει να στήνεται για να γράψει για υπερβολική ταχύτητα στο τέλος μιας μεγάλης ευθείας. Η οποία, πολλές φορές, είναι και το μόνο σημείο όπου μπορεί να προσπεράσει κανείς με ασφάλεια, αλλά έχει διπλή διαγράμμιση για να μαζεύει μπακαγιόκο το ένστολο φοροεισπρακτικό σώμα. Θα σε περιμένει να δει αν τρέχεις μπροστά στα διόδια, να σε "πιάσει" με τα όρια ταχύτητας. Να έχει περιπολικό στην αρχή της προσέγγισης των διοδίων, ώστε να κόψουν εγκαίρως ταχύτητα ακόμη και οι πλέον "βιαστικοί"; Αστειεύεστε. Γιατί να το κάνει αυτό; Δεν ενδιαφέρονται να προλάβουν, ενδιαφέρονται να εισπράξουν. Τη συμφέρει αυτή τη στρεβλή εξουσία να αφήνει να συντελούνται παραβάσεις, ώστε να εισπράξει. Γι' αυτό τόσα χρόνια, που η κατ' ευφημισμό "εθνική οδός" περνούσε από κάθε χωριουδάκι της Αιτωλοακαρνανίας και της Ηπείρου, η καλή μας η Τροχαία στηνόταν στο τέλος του χωριού. Αφοδευμένη την είχε την προστασία των κατοίκων από όσους περνούσαν μέσα από κατοικημένες περιοχές πλακωμένοι. Η δουλειά ήταν να σε πετύχει στην έξοδο της κατοικημένης περιοχής, για να σε γράψει. Και τώρα που μας σχόλασαν αυτοί οι δρόμοι, στήνεται στις εξόδους των αυτοκινητοδρόμων. Κάπου με χαμηλό όριο, για να σε "πιάσει". Διεξάγει αλκοτέστ στους θαμώνες των μπουζουκιών της παραλιακής στημένη απέναντι από τον Αβέρωφ. Πάνω από δέκα χιλιόμετρα μακριά. Μη κάνουμε χαλάστρα στους μαγαζάτορες, ούτε να ενοχλήσουμε το "λαό" που βγήκε να ξεδώσει λίγο. Στο ίδιο στενόμυαλο, παρωπιδικό, εγκληματικά βλακώδες σκεπτικό εντάσσονται και τα δήθεν "ταξικά" πρόστιμα. Αυθαίρετοι διπλασιασμοί και τριπλασιασμοί πάνω σε αυθαίρετα εισοδηματικά όρια αποφασισμένα από κάποιο γραφειοκράτη της κακιάς ώρας, για να τον "τσούξει" τον "πλούσιο" και να μην το ξανακάνει. Ένα ταξικό μίσος για τους "πλούσιους" (που υπάρχουν μόνο στο μυαλό των ηλιθίων που διαιωνίζουν την ταξική τροχονομία), και την ίδια στιγμή μια παταγώδης αποτυχία να αντιμετωπιστούν τα γεννησιουργά αίτια των συχνότερων και διαρκέστερων παρανομιών. Μια αλλοπαρμένη κοινωνία που από τη μια "χαίρεται" που θα πληρώσουν οι πλούσιοι, κι από την άλλη πάει και σβήνει πρόστιμα κλαψουρίζοντας για τη φτώχια της και παίρνει κάθε Πάσχα και Χριστούγεννα πίσω τις πινακίδες. Δίκτυα ΜΜΜ χωρίς στοιχειώδεις υποδομές υποδοχής του προϋπολογισμένου αριθμού επιβατών. Τερματικοί σταθμοί χωρίς χώρους στάθμευσης, συνδέσεις με άλλες δημόσιες συγκοινωνίες χωρίς τις απολύτως απαραίτητες υποδομές (απουσία στεγάστρων, απουσία ασφαλών χώρων αποβίβασης). Κατασκευάζονται και επεκτείνονται υπέργεια δίκτυα ΜΜΜ, τα οποία εξαφανίζουν εκατοντάδες αν όχι χιλιάδες νόμιμες ή και παράνομες θέσεις στάθμευσης, χωρίς καμία πρόβλεψη για το τι θα γίνουν όλα αυτά τα αυτοκίνητα. Ασκήσεις επί χάρτου. Κι όταν μας λείψουν λεφτά, αμολάμε τους ένστολους να γράψουν. Τους "έχοντες και κατέχοντες". Για να εισπράξουμε. Αυτά τα -όχι και τόσο- ολίγα. Καλή συνέχεια σε όλους. Φίλε χειροκροτώ......... Σου διέφυγε όμως κάτι πολύ σημαντικό........ότι για όλα φταίει η Π******ΝΑ η καθαρίστρια στο Βόλο που έφαγε 22 χρόνια φυλακή γιατί πλαστογράφησε το απολυτήριο (Δημοτικού???) για να καθαρίζει μία ζωή σκ@τ@ και να παίρνει ένα κομμάτι ψωμί. Λες και εάν είχε διδακτορικό δεν θα καθάριζε τα ίδια σκ@τ@. Ότι περιγράφεις είναι το ακριβώς αντίθετο εάν μιλάμε για κλεψιά και κρατική π****στιά. ΟΣΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΦΑΩ τόσο το καλύτερο. Οι καθαρίστριες, τα παπάκια και τα αυτοκινητάκια του κάθε κακομοίρη φυλακή ή πρόστιμα ίσα με ένα μηνιάτικο. Α ρε Ελλαδάρα, του Πλάτωνα και του Σωκράτη, του Τσοζατζόπουλου και του Πάγκαλου. Όλοι μαζί τα φάγαμε, μόνο που κάποιοι έφαγαν μία μπριζολίτσα και κάποιοι άλλοι 2-3 κοπάδια και μετά μας έριξαν και τα σκ@τ@ τους στα μούτρα μας. 2
vasilllis Δημοσ. 28 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2019 Το μυαλο σας παει σε ταξικους διαχωρισμους και φοροεισπρακτικους μηχανισμους.Το προστιμο ειναι μεσο συνετισης . Παραθετω σχετικο αρθρο https://www.gocar.gr/news/feed/2190,Prostimo_rekor.html Υπηρχε και με εναν (αυστραλο αν θυμαμαι) που ηταν ειρωνικος απεναντι στα οργανα (αντε κοψε την να τελειωνουμε) και το δικαστηριο εριξε γερη καμπανα. Αυτο το αρθρο ειναι βεβαια στα ορια της υπερβολης,αναλογιστειτε ομως ποσοι ομως αδιαφορουν για 20-40€ προστιμο,ειδικα της δημοτικης αστυνομιας (παραδειγμα μια σελιδα πισω )
Vorian Δημοσ. 28 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2019 Συνήθως δεν θέλω να αντιπαρατίθεμαι με την άποψη του καθενός, οι οποία είναι σεβαστή αλλά δυστυχώς δεν άντεξα και ζητάω συγγνώμη προκαταβολικά αλλά μερικοί δεν ξέρω πού έχουν, μάθει, ακούσει, διαβάσει ή ότι άλλο αυτά που λένε και υποστηρίζουν πιστεύοντας ότι έχουν και δίκιο.. Στις 27/6/2019 στις 12:33 ΜΜ, Γιαούρτι είπε και ξέρεις πως πάει. όσο πιο ακριβό το τζιπ τόσο περισσότερο φταίει, στο μυαλό των φτωχών ιθαγενών. αν έχει και καμια Porsche... εκεί τι έχει να γίνει δυστυχώς τίποτα, με παραδείγματα....π.χ. γόνος γνωστού μεγαλογιατρού και πολιτικού, οδηγώντας στην παραλιακή με 200 στην δεξιά λωρίδα, διαμέλισε 27χρονη που μόλις είχε βγει από κέντρο διασκέδασης, το ένα πόδι της το βρήκαν στον 2ο όροφο παρακείμενης οικοδομής, αυτός πιωμένος....μετά από 2,5 χρόνια και ενώ εκκρεμούσε το 1ο δικαστήριο ΞΑΝΑΚΑΝΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΗΜΕΙΟ και σκοτώνει άλλη μία κακομοίρα.....αποτέλεσμα....άντε ατακτούλικο και να μην το ξανακάνεις. Είμαστε πραγματικά ιθαγενείς σε ΟΛΑ τα επίπεδα. Στις 27/6/2019 στις 4:25 ΜΜ, pontez2 είπε Αυτο ισχύει. Και όσοι λένε οτι το κράτος είμαστε εμεις...Νο dears. Το κράτος ειναι οι υπάλληλοί του και πάνω απ όλα αυτοί που εφαρμόζουν τον νόμο. Εγω ΠΛΗΡΩΝΩ το κράτος για να μου παρέχει ασφάλεια! Δεν ειμαι εγω αυτό. Οταν αυτοί που εφαρμόζουν τον νόμο, δεν κυκλοφορουν στον δρόμο για να το κάνουν, ωστε να καταλάβει ο εκάστοτε, πως η χώρα ΕΧΕΙ νομους που ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ, επικρατεί μια ζουγκλα. Ισχύει το ιδιο με την αύξηση των διαρρήξεων-ληστειών και επιθετικότητας. Έρχονται στην Ελλάδα όλα τα κατακάθια, διοτι έχει πολύ ευνοικο συστημα δικαιοσυνης. Και να τους πιάσουν μετά απο 2 μηνες έξω ειναι. Σκασίλα τους. φίλε πραγματικά δεν ξέρω πώς μπορείς να διαχωρίζεις το κράτος από τους πολίτες, ή την κοινωνία από τα μέλη της, κράτος είμαστε όλοι, το ποιός φταίει λιγότερο ή περισσότερο είναι ατέρμονη συζήτηση. Αλλά να δώσω ένα μικρό παράδειγμα, πόσοι είναι εκείνοι ή εκείνες που είναι υπέρμαχοι των δικαιωμάτων των μεταναστών-προσφύγων κλπ. που δεν έχουν μπει ΠΟΤΕ σε ΜΜΜ, δεν έχουν δεχθεί ποτέ κάποιου είδους επίθεση, που οδηγούν μιλώντας όλη την ώρα στο κινητό, που διπλοπαρκάρουν κλείνοντας το λεωφορειόδρομο έτσι ώστε ο άλλος ο κακομοίρης να είναι περισσότερη ώρα στο έλεος των πορτοφολάδων, ή η κάθε κοπελίτσα να έχει την χούφτα του καθενός ισλαμιστή που θεωρεί τις γυναίκες ΖΩΑ για πήδημα (γιατί αυτή είναι η θεώρηση) στον πισινό της πηγαίνοντας να δουλέψει για 400 ευρώ το μήνα. Ποιός φταίει και σε τί??? Την ανάλυσή σας παρακαλώ. Στις 27/6/2019 στις 5:36 ΜΜ, Dvs είπε Οχι. Μαλλον δεν διαβάζεις τι γράφω παραπάνω. Απλα γραφεις τα δικά σου. Σε ενοχλούν και οι ρακέτες στην παραλία; Πρέπει να τους διώξουμε και αυτους σε κάποιο βουνό; Όταν παίζουν σε παραλία γεμάτη με βρέφη και παιδάκια για να επιδείξουν μούσκουλα και μαγκιά, ναι στα βουνά και ακόμα παραπέρα, εάν μου τσαλαπατήσει το μωρό και το αφήσει ανάπηρο μετά ποιό δικαστήριο θα με καταδικάσει γιατί τον έπνιξα με τα χέρια?μου?? 11 ώρες πριν, pontez2 είπε Δεν δημιουργεί κάποιο πρόβλημα στους άλλους. Ο ίδιος έχει προβλημα που δε βρισκει να παρκάρει. Και το μεταφορικό μέσο στις μέρες μας ειναι δυστηχως αναγκαίο όταν τα ΜΜΜ ειναι γεμάτα με εγκληματίες που κλέβουν. Ποιός έχει το πρόβλημα...για να δούμε??? Έχω αυτοκίνητο για φοβάμαι να με πάω με τα ΜΜΜ?? Το παρκάρω σε μια γωνία και ένα λεωφορείο με 40-50 στοιβαγμένους μ@λ@κες δεν μπορεί να τους πάει στην δουλειά τους όπου κάθε τέλος του μήνα θα πάρουν τα τρία τους με τα οποία πρέπει να φάνε, να ντυθούν κλπ. ΔΕΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟΥΣ.......(1,2,3,4,........99,100) εντάξει δεν θα χαρακτηρίσω το πόσο μεγάλη μπούρδα (κόσμιος έτσι...) είναι αυτό. Έχουμε οι περισσότεροι μεγαλώσει σε μέρη που 2 πολυκατοικίες ποιό πέρα ο άλλος την αμόλαγε και μας μύριζε και σκεφτόμαστε και ενεργούμε λες και μεγαλώσαμε στο Άγραφα. 6 ώρες πριν, sb01053 είπε Είναι ο απόλυτος στρουθοκαμηλισμός αυτο! Έπρεπε να είναι έξω από κάθε μαγαζί να κάνει έλεγχο σε κάθε επιβάτη. Και να γράφει και για παράνομο παρκάρισμα pull mour πρώτη θέση μπροστά στο μαγαζί και πάνω στο πεζοδρόμιο/. Κατά την άποψή σου δεν θα έπρεπε?? Γιατί?? Θα χαλάσει η διάθεση του ....τρικλίζοντος θαμώνα?? 5 ώρες πριν, pontez2 είπε Αν. Έλα ομως που γινόταν ποτέ. Για αυτο και ο νόμος πλέον δεν έχει καμία ουσία.Οταν έπρεπε να εφαρμοστεί, δεν εφαρμόστηκε. Τωρα πέταξε το πουλάκι. Μονη λυση να σπρωξουν τον κοσμο προς τα ΜΜΜ. Μονο που εκει κάνουν κουμάντο οι πορτοφολάδες Συγγνώμη που το λέω....ΟΤΙ ΝΑΝΑΙ. Το πουλάκι έχει πετάξει για πολλά πράγματα....φαντάσου δηλαδή να πρέπει να πάμε να πολεμήσουμε κιόλας......που να λερωνόμαστε τώρα....αίματα.......πφφφφ..... 4 ώρες πριν, pontez2 είπε Και για 1000 μέχρι να υπάρξουν οι υποδομές. Η λυση του προβληματος ειναι η καλυτερη και ασφαλέστερη συγκοινωνία και οι μεγάλοι δημοσιοι χώροι πάρκινκ. Ως τοτε θα παρκάρεις κάπου και δε θα ξέρεις αν εισαι νομιμος...θα παιρνεις το μέτρο να μετράς Εάν αγαπητέ βρισκόσουν σε ένα μήνα με μαζεμένες καμμιά 10αρια κλήσεις (με εισοδηματικά ή όχι κριτήρια) επειδή βαριόσουν να πάρεις το μέτρο, τότε θα έβλεπα εάν εσύ και ο όποιος δεν θα έβαζε το αμάξι του στη ναφθαλίνη. Εάν θύμωσα κανέναν συγγνώμη αλλά πολλά από αυτά που γράφονται ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ......ΑΠΛΑ 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα