GREGORYMO Δημοσ. 27 Ιουνίου 2019 Μέλος Δημοσ. 27 Ιουνίου 2019 1 ώρα πριν, jmmys είπε Μια Πόρσε 911 δεκαετίας έχει γύρω στις 60.000 ευρώ.Δεν το λες και φθηνό σαπακι.Χωρια τα έξοδα συντήρησης. Μην βάζεις όλα τα μτχ 10αετιας και 20αετιας στο ίδιο τσουβάλι. Ο νόμος με τα πρόστιμα ΒΑΣΗ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ έχει ψηφιστεί. Τον μελέτησαν και έβγαλαν τις 3 κατηγορίες.
gthe Δημοσ. 27 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 13 ώρες πριν, Vorian είπε Καλησπέρα σε όλους, Ως Έλληνας εξωτερικού (μένω Βρυξέλλες και εργάζομαι στην ΕΕ στην Διεύθυνση Αυτοκινητοβιομηχανίας) θα ήθελα να προσθέσω τα εξής στον διασκεδαστικό διάλογο περί προστίμων, ρουφιάνων και εισοδηματικών κριτηρίων. Έλα εντάξει, και εμείς έξω μένουμε και οδηγάμε σαν άνθρωποι και παρκάρουμε κυρίως σε πάρκινγκ και μόνο σε θέσεις που επιτρέπεται. Αλλά οπως ξέρεις υπάρχει μια κλιμάκωση μισθών, αναγκών κτλ και οι συνήθειες είναι λίγο διαφορετικές. Στην Αθήνα ο κόσμος οδηγάει και πάει στη δουλίτσα του να βγάλει ενα μεροκάματο, δεν πάνε όλοι για καφέ αραχτοί. Πήγαινε στο δαχτυλίδι που είναι όλες οι εταιρίες πληροφορικής να δεις τι γίνεται από παρκαρισμένα, που θα τα βάλει όλα αυτά ο κόσμος... Σε πάρκινγκ που κάνει 200 το μήνα με μισθό 1100;Ασε που οι Βρυξέλλες γενικά είναι ειδική περίπτωση πόλης λόγω ΕΕ. Στη leuven δεν παρκάρει κάνεις εντός πόλης δλδ σε κάποια σημεία νόμιμα σε πεζοδρόμιο; Μην πολτοποιούμε τα πάντα στην Ελλάδα, γιατί να φανταστώ θα οδηγούσες πριν φύγεις και εδώ, επομένως και εσυ κάπου θα παρκαρες. Αν είμαστε όλοι λίγο συνεπείς και όχι απόλυτα κάφροι, μπορούσαμε να βελτιώσουμε χαοτικά τα πράγματα. Επεξ/σία 27 Ιουνίου 2019 από gthe
Dvs Δημοσ. 27 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2019 22 ώρες πριν, pontez2 είπε 40 ειναι, αλλά το προβλημα δεν ειναι αυτό. Ειναι το οτι δε θα τη στήσουν εκει που γινεται το ατύχημα συνήθως, αλλά εκει που ειναι δύσκολο να κρατήσεις το όριο ωστε να φας το προστιμο. Θα δώσω ένα παράδειγμα ακόμα. Κρήτη, στο σημείο που παρασύρθηκε πέρσι ο φοιτητής, παρασύρθηκε ξανά μια γυναίκα. Μέρα μεσημέρι. Αντι να υπάρχει ΜΟΝΙΜΑ άνθρωπος εκει, που γνωρίζουν οτι ο δρόμος ειναι καρμανιόλα (μέχρι να αξιωθούν να τον φτιάξουν), πάνε και αράζουν λιγο παρακάτω που υπάρχει ευθεία, χωρίς να έχει συμβεί τιποτε τόσα χρονια με σκοπό να γράψουν (προς Θεού, δεν φταιει το οργανο. Εντολές παίρνει) Το κράτος δεν λειτουργεί αποτρεπτικά, λειτουργεί εισπρακτικά. Εκμεταλλεύται τον απλό πολίτη ώστε να κονομάει και να δίνει επιδόματα σε ομάδες, τις οποίες χαρακτηρίζει αδύναμες και κατ επιλογήν των, ούτε φορολογία πληρώνουν, ούτε προσφέρουν τιποτε στη κοινωνία, παρά μονο έχουν τεράστια παραβατικη συμπεριφορά. Καμία μέριμνα, καμια διόρθωση σφαλμάτων. Και βέβαια, αυτο δεν ειναι κάτι που συμβαίνει τώρα. Σύμβαινει ανέκαθεν και θα συνεχίσει να συμβαίνει. Ελπίδα μονο κάποιος ιδιωτικος φορέας, που θα φτιάξει πανάκριβα έναν καλό δρόμο, οπου θα έχει και την αναλογη υποστηριξη, την οποια βέβαια θα πληρωνεις ξεχωριστά. Νομιζω δεν μπορούσες να το περιγράψεις καλύτερα. Απλά τα 20κμ πάνω απο το όριο ειναι πρόστιμο 40Ε.... Αδιάφορο σαν πρόστιμο (οταν το όριο ειναι 10χλμ ή 30 χλμ που προφανως δεν μπορεί να πηγαίνεις)
pontez2 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2019 14 ώρες πριν, Ntinaras είπε Εχουμε μαθει τοσα χρονια ετσι, καιρος να αλλαξει αυτο το πραμα Αν δεν υπάρχει η υποδομή, δε μπορεις να αλλάξεις τιποτα. Κάπου πρέπει να παρκάρει ο άλλος το αμάξι του. Στη περιοχή της Κυψέλης στην Αθήνα, είχα κάποτε γνωστό, που πολλές φορές, έκανε 1 ώρα κύκλους για να βρει κάπου να παρκάρει, δεν έβρισκε, έφευγε απ τη περιοχή, πήγαινε σε άλλη, το παράταγε και έπαιρνε ταξι να πάει σπιτι του. Καλό ε;
Super Moderators Snoob Δημοσ. 27 Ιουνίου 2019 Super Moderators Δημοσ. 27 Ιουνίου 2019 Έχω εξηγήσει για ποιο λόγο είναι προβληματικός ο δήθεν "ταξικός" ΚΟΚ. Το βασικότερο είναι μια ενοχλητική παρανυχίδα που ονομάζεται Σύνταγμα της Ελλάδας. Τους τα είχε πει και η επιστημονική επιτροπή της Βουλής, τους τα έχουν πει και ονομαστοί άνθρωποι που ασχολούνται επί δεκαετίες με το αυτοκίνητο και την οδική ασφάλεια. Επειδή, αυτά που τους έχουν πει και, κυρίως, σε ποιούς τα έχουν και τι -επιεικώς- ανοησίες φέρονται να απάντησαν αυτοί στους οποίους οι ειδικοί προσπάθησαν να τους τα εξήγησαν, έχουν σαφή πολιτική διάσταση, δεν θέλω να επεκταθώ περισσότερο. Όποιος ενδιαφέρεται, ας τα αναζητήσει, πανεύκολο είναι. Εγώ θα περιοριστώ να επισημάνω πως είναι επικίνδυνα ολισθηρός ο δρόμος όταν αρχίζεις να επιβάλεις ποινές στους πολίτες ανάλογα με τα εισοδήματά τους (Και, όχι, η φοροαποφυγή, δηλαδή ακριβώς εκείνο το κομμάτι όπου το Σύνταγμα προβλέπει διαφορετικό επιμερισμό, ανάλογα με τις δυνατότητες του καθενός, δεν είναι το ίδιο με τις παραβάσεις του ΚΟΚ. ΔΕΝ είναι φορολογικός μηχανισμός ο ΚΟΚ -άσχετα αν έτσι τον αντιμετωπίζει διαχρονικά το κράτος). Προς όποια κατεύθυνση κι αν υποτίθεται πως το κάνεις, όσο προτίμηση κι αν υποτίθεται πως δείχνεις προς τους "φτωχούς". Όπως εξήγησα ήδη, ο "φτωχός" και ο "πλούσιος" δεν εμποδίζουν λιγότερο ανάλογα με τα εισοδήματά τους, όταν παρκάρουν παράνομα, όταν ταλαιπωρούν ευάλωτους συμπολίτες μας παρκάροντας σε ράμπες για ΑΜΕΑ, όταν αποφασίζουν να παίξουν τη ζωή τους κορώνα-γράμματα πιάνοντας τιμόνι πιωμένοι ή παραβιάζοντας κόκκινο σηματοδότη. Ούτε, βέβαια, λύνεται η αντικοινωνική συμπεριφορά με τα πρόστιμα. Λύνεται με τη στέρηση του διπλώματος οδήγησης. Αυτά, όμως, θέλουν κότσια. Και, κυρίως, θέλουν ανθρώπους που να μην είναι η πρεμούρα τους αφενός να λαϊκίσουν και αφετέρου να μαζέψουν χαρτί. Το πρόβλημα δεν λύνεται με τα δήθεν "ταξικά" πρόστιμα, που στην ουσία είναι αγνός, παρθένος λαϊκισμός ("δείτε με, τα βάζω με τους πλούσιους". Το ποιος είναι "πλούσιος" στην καθημαγμένη από τους φόρους κοινωνία μας, είναι μεγάλη κουβέντα και προφανώς ξεφεύγει από το πλαίσιο της συζήτησης). Το "πληρώνω και παρανομώ" που υποτίθεται πως έρχεται να αντιμετωπίσει ο ΚΟΚ δεν λύνεται με πρόστιμα επιβαλλόμενα σε αυθαίρετα εισοδηματικά κριτήρια. Αυτός που νομίζει πως με τον παρά του κάνει κουμάντο, αυτός που πραγματικά φαντάζεται πως πληρώνει και παρανομεί, το αντιμετωπίζει αλλιώς το θέμα, αν τυχόν τον γράψουν. Και, προφανώς, διόλου δεν πρόκειται να συνετιστεί με ένα τριπλάσιο πρόστιμο ένας πραγματικά πλούσιος. Αυτά, είναι για λαϊκή κατανάλωση, στην καλύτερη περίπτωση. Στη χειρότερη, είναι σαγή. Και, βέβαια, πρόστιμα δεν σβήνουν μόνο οι "πλούσιοι". Σβήνει και ο "φτωχός μεροκαματιάρης" που φοράει το κράνος αγκαζέ για να μην του χαλάσει το μαλλί και κλαίγεται στο διοικητή της Τροχαίας πως "εδώ ένα τετράγωνο παρακάτω πήγαινα". Το δυστύχημα είναι πως οι -τουλάχιστον αφελείς- εμπνευστές αυτών των μέτρων φαντασιώνονται πως η αντικοινωνική συμπεριφορά έχει ταξική διάσταση. Το πρόβλημα, λοιπόν, που υποτίθεται πως έρχεται να αντιμετωπίσει το πρόστιμο με εισοδηματικά κριτήρια, μπορεί πραγματικά να αρχίσει να λύνεται, πρώτον, με σοβαρή, συστηματική αστυνόμευση, με σαφές προληπτικό πρόσημο. Δεύτερον, με τον τερματισμό της φοροεισπρακτικής λογικής που διέπει τη διαχρονικά -και με εφιαλτικά αποτελέσματα- αποτυχημένη Τροχαία. Τρίτο, και απολύτως κρίσιμο, τον τερματισμό της δήθεν "ταξικής" (ουσιαστικά λαϊκίστικης) τροχονομίας. Επιχειρούν οι θιασώτες των δήθεν ταξικών (αυθαίρετων, και πάντως όχι αναλογικών) προστίμων να προσπεράσουν το γεγονός ότι είναι παγιωμένη η δήθεν "ταξική" τροχονομία, υπέρ του "λαού'. Όταν κάνεις συστηματικά τα στραβά μάτια στα τρικάβαλα τώρα το καλοκαίρι, για να κάνει ο "απλός λαός" τα μπάνια του, καμία ουσιώδη υπηρεσία δεν παρέχεις στο "φτωχό". Όταν κάθε Κυριακή κάνεις τα στραβά μάτια στην κατάληψη μιας ολόκληρης λωρίδας κεντρικής παραλιακής λεωφόρου της πρωτεύουσας, για να πάει ο "λαός" περαντζάδα στο Φλοίσβο, καμία ουσιώδη υπηρεσία δεν παρέχεις στο "φτωχό". Όταν, κάθε χρονιά, επιστρέφεις πινακίδες πριν τις μεγάλες γιορτές, πινακίδες οι οποίες αφαιρέθηκαν για κατά τεκμήριο σοβαρό λόγο, ώστε αυτός που παρανόμησε να έχει την ευκαιρία να κάνει τα ίδια και πάνω στην τούρλα των μαζικών εξόδων, καμία ουσιώδη υπηρεσία δεν προσφέρεις στο "φτωχό". Αντίθετα, τον μαθαίνεις στην παρανομία με δήθεν "ταξικό" πρόσημο. Αυτοί που δήθεν κόπτονται να πληρώσουν οι "πλούσιοι", καθημερινά και συστηματικά ανέχονται τις παρανομίες των "φτωχών". Έχουμε και ένα ακροατήριο να κολακέψουμε, άλλωστε. Φυσικά, αυτά η εξουσία δεν τολμάει να τα θίξει. Τρικάβαλο δεν θα πάει ο "πλούσιος", θα πάει ο "φτωχός", και τζιζ μην πειράξουμε το φτωχό. Ας εκπαιδεύσουμε και άλλες γενιές Ελλήνων στην ανοχή του κράτους απέναντι στην παρανομία με "ταξικά" (στην πραγματικότητα, αμιγώς λαϊκίστικα) κριτήρια. Ας εκπαιδεύσουμε και άλλες γενιές Ελλήνων στην εθιμική απονομή "χάρης" για τροχαίες παραβάσεις. Να κινηθεί ο "λαός" άνετα κατά τις εκάστοτε "άγιες ημέρες". Κι αν ο "λαός" έχει χάσει τις πινακίδες του γιατί θεωρούσε τους κόκκινους σηματοδότες διακοσμητικό στοιχείο, δεν πειράζει. Ας τον αμολήσουμε Πασχαλιάτικα μαζί με όλους τους άλλους, να δείξουμε "φιλολαϊκό" πρόσωπο. Θα ανεβάσουμε τα πρόστιμα στους "πλούσιους". "Αφού έχει, ας πληρώσει". Δεν μας ληστεύει αρκετά το κράτος με τους φόρους, ας μας ληστέψει λίγο ακόμη και με τον ΚΟΚ. Όπου σε πετύχει. Γιατί, και εδώ είναι η ουσία του προβλήματος, είναι, κυριολεκτικά, όπου σε πετύχει. Κόβει "αξία αυτοκινήτου" η Τροχαία και σταματάει. Ταξική τροχονομία. Δέκα μέρες χαρταετό, μία μέρα ραντάρ τα καμάρια της Τροχαίας. Τη ζήσαμε την εφιαλτική ανικανότητά τους πέρυσι το καλοκαίρι. Κι εμείς που τη ζήσαμε, είμαστε οι τυχεροί. Δεκάδες συμπολίτες μας πέθαναν από την ανικανότητά τους. Κάηκαν ζωντανοί. Και, προφανώς, μια πολιτική και αστυνομική κουλτούρα η οποία αντιμετωπίζει την αστυνόμευση των δρόμων ως πηγή εσόδων, δεν πρόκειται να ασχοληθεί με την πρόληψη. Θα συνεχίσει να στήνεται για να γράψει για υπερβολική ταχύτητα στο τέλος μιας μεγάλης ευθείας. Η οποία, πολλές φορές, είναι και το μόνο σημείο όπου μπορεί να προσπεράσει κανείς με ασφάλεια, αλλά έχει διπλή διαγράμμιση για να μαζεύει μπακαγιόκο το ένστολο φοροεισπρακτικό σώμα. Θα σε περιμένει να δει αν τρέχεις μπροστά στα διόδια, να σε "πιάσει" με τα όρια ταχύτητας. Να έχει περιπολικό στην αρχή της προσέγγισης των διοδίων, ώστε να κόψουν εγκαίρως ταχύτητα ακόμη και οι πλέον "βιαστικοί"; Αστειεύεστε. Γιατί να το κάνει αυτό; Δεν ενδιαφέρονται να προλάβουν, ενδιαφέρονται να εισπράξουν. Τη συμφέρει αυτή τη στρεβλή εξουσία να αφήνει να συντελούνται παραβάσεις, ώστε να εισπράξει. Γι' αυτό τόσα χρόνια, που η κατ' ευφημισμό "εθνική οδός" περνούσε από κάθε χωριουδάκι της Αιτωλοακαρνανίας και της Ηπείρου, η καλή μας η Τροχαία στηνόταν στο τέλος του χωριού. Αφοδευμένη την είχε την προστασία των κατοίκων από όσους περνούσαν μέσα από κατοικημένες περιοχές πλακωμένοι. Η δουλειά ήταν να σε πετύχει στην έξοδο της κατοικημένης περιοχής, για να σε γράψει. Και τώρα που μας σχόλασαν αυτοί οι δρόμοι, στήνεται στις εξόδους των αυτοκινητοδρόμων. Κάπου με χαμηλό όριο, για να σε "πιάσει". Διεξάγει αλκοτέστ στους θαμώνες των μπουζουκιών της παραλιακής στημένη απέναντι από τον Αβέρωφ. Πάνω από δέκα χιλιόμετρα μακριά. Μη κάνουμε χαλάστρα στους μαγαζάτορες, ούτε να ενοχλήσουμε το "λαό" που βγήκε να ξεδώσει λίγο. Στο ίδιο στενόμυαλο, παρωπιδικό, εγκληματικά βλακώδες σκεπτικό εντάσσονται και τα δήθεν "ταξικά" πρόστιμα. Αυθαίρετοι διπλασιασμοί και τριπλασιασμοί πάνω σε αυθαίρετα εισοδηματικά όρια αποφασισμένα από κάποιο γραφειοκράτη της κακιάς ώρας, για να τον "τσούξει" τον "πλούσιο" και να μην το ξανακάνει. Ένα ταξικό μίσος για τους "πλούσιους" (που υπάρχουν μόνο στο μυαλό των ηλιθίων που διαιωνίζουν την ταξική τροχονομία), και την ίδια στιγμή μια παταγώδης αποτυχία να αντιμετωπιστούν τα γεννησιουργά αίτια των συχνότερων και διαρκέστερων παρανομιών. Μια αλλοπαρμένη κοινωνία που από τη μια "χαίρεται" που θα πληρώσουν οι πλούσιοι, κι από την άλλη πάει και σβήνει πρόστιμα κλαψουρίζοντας για τη φτώχια της και παίρνει κάθε Πάσχα και Χριστούγεννα πίσω τις πινακίδες. Δίκτυα ΜΜΜ χωρίς στοιχειώδεις υποδομές υποδοχής του προϋπολογισμένου αριθμού επιβατών. Τερματικοί σταθμοί χωρίς χώρους στάθμευσης, συνδέσεις με άλλες δημόσιες συγκοινωνίες χωρίς τις απολύτως απαραίτητες υποδομές (απουσία στεγάστρων, απουσία ασφαλών χώρων αποβίβασης). Κατασκευάζονται και επεκτείνονται υπέργεια δίκτυα ΜΜΜ, τα οποία εξαφανίζουν εκατοντάδες αν όχι χιλιάδες νόμιμες ή και παράνομες θέσεις στάθμευσης, χωρίς καμία πρόβλεψη για το τι θα γίνουν όλα αυτά τα αυτοκίνητα. Ασκήσεις επί χάρτου. Κι όταν μας λείψουν λεφτά, αμολάμε τους ένστολους να γράψουν. Τους "έχοντες και κατέχοντες". Για να εισπράξουμε. Αυτά τα -όχι και τόσο- ολίγα. Καλή συνέχεια σε όλους. 6 8
k_w_t Δημοσ. 27 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, GREGORYMO είπε Ο νόμος με τα πρόστιμα ΒΑΣΗ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ έχει ψηφιστεί. Τον μελέτησαν και έβγαλαν τις 3 κατηγορίες. Ξερεις ποσοι νόμοι εχου ψηφιστει και δεν εχουν ακομα εφαρμοστει ....? Άπειροι.... Για να υλοποιηθει αυτο πρεπει να εχουν τερματικα τυπου POS οι τροχονομοι πανω τους συνδεμενα με TAXIS. Τωρα εχουν ροζ χαρτακι και στυλό .. Τι θα κανουν εαν θελουν να γραψουν 10 αμαξια στην σειρα ? Ακολουθει φανταστικος ελεγχος παρανομης σταθμευσης.. -- Ελα κεντρο αρ.πινακιδας ΨΨΨ.9999 Τοyota Caryola δωσε κατοχο -- Χαραλαμπος Τραμπακουλας με αφμ.123456789 --ΟΚ. -- Ελα ΑΑΔΕ τροχομονομος μητσουλας με αρ.ταυ. 123456 -- Ο Χαραλαμπος Τραμπακουλας με αφμ 123456789 τι εισοδημα εχει ? -- 18,500 κυριε τρομονομε. -- Οκ ευχαριστω. Κληση για 40€ ΣΚΕΨΟΥ ΑΥΤΟ ΣΤΗΝ Π.ΙΩΑΚΕΙΜ στο Κολωνακι με 10 παρανομα παρκαρισμενα !! ΟΠΟΤΕ ΞΕΧΝΑ ΤΟ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ.... Κληση σε οδηγο στο ροζ χαρτακι δεν βαζει το ποσο και γραφει το αφμ του στην κληση.. Τα υπολοιπα θα τα βρει η υπηρεσια... Κλησεις που αφορουν ραμπες ΑΜΕΑ και θεσεις ΑΜΕΑ εχουν παρει τις πινακιδες και οταν πας να τις παραλαβεις αναγκαστικα δινεις εκει τα στοιχεια οδηγου... Στις υπολοιπες γραφουν το ελαχιστο συνηθως.. Επεξ/σία 27 Ιουνίου 2019 από k_w_t
mechpanos Δημοσ. 27 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2019 5 λεπτά πριν, k_w_t είπε Ξερεις ποσοι νόμοι εχου ψηφιστει και δεν εχουν ακομα εφαρμοστει ....? Άπειροι.... Για να υλοποιηθει αυτο πρεπει να εχουν τερματικα τυπου POS οι τροχονομοι πανω τους συνδεμενα με TAXIS. Τωρα εχουν ροζ χαρτακι και στυλό .. Τι θα κανουν εαν θελουν να γραψουν 10 αμαξια στην σειρα ? Ακολουθει φανταστικος ελεγχος παρανομης σταθμευσης.. -- Ελα κεντρο αρ.πινακιδας ΨΨΨ.9999 Τοyota Caryola δωσε κατοχο -- Χαραλαμπος Τραμπακουλας με αφμ.123456789 --ΟΚ. -- Ελα ΑΑΔΕ τροχομονομος μητσουλας με αρ.ταυ. 123456 -- Ο Χαραλαμπος Τραμπακουλας με αφμ 123456789 τι εισοδημα εχει ? -- 18,500 κυριε τρομονομε. -- Οκ ευχαριστω. Κληση για 40€ ΟΠΟΤΕ ΞΕΧΝΑ ΤΟ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ.... Κληση σε οδηγο στο ροζ χαρτακι δεν βαζει το ποσο και γραφει το αφμ του στην κληση.. Τα υπολοιπα θα τα βρει η υπηρεσια... Κλησεις που αφορουν ραμπες ΑΜΕΑ και θεσεις ΑΜΕΑ εχουν παρει τις πινακιδες και οταν πας να τις παραλαβεις αναγκαστικα δινεις εκει τα στοιχεια οδηγου... Στις υπολοιπες γραφουν το ελαχιστο συνηθως.. Στις μέρες μας δεν είναι δύσκολο να γίνει αυτό ακριβώς που έγραψες: τερματικά με POS συνδεδεμένα στο TAXIS. Πάντως συμφωνώ απόλυτα με τα εισοδηματικά κριτήρια στην επιβολή των προστίμων. Αν ο άλλος έχει 100 χιλιάρικα εισόδημα, λίγο θα νοιαστεί για τα 50 και για τα 100 και για τα 200€ πρόστιμο που θα του επιβληθούν για πράνομο παρκάρισμα, για παραβίαση σηματοδότη, για υπερβολική ταχύτητα κλπ. Αν βάσει εισοδήματος φάει μια καμπάνα που θα τον τσούξει, τότε την επόμενη φορά θα το ξανασκεφτεί. Επίσης όσον αφορά το σύνταγμα, η διατύπωση "Όλοι είναι ίσοι έναντι του νόμου" δεν έχει την ερμηνεία που βολεύει να δώσουν μερικοί... Είναι προφανές, ότι αναφέρεται στην άσκηση της εξουσίας, η οποία δεν πρέπει να κάνει διακρίσεις. Ο νόμος λέει ότι πρέπει να πληρώσεις ανάλογα με το εισόδημά σου, και δεν επιτρέπεται στο όργανο να σου χαριστεί επειδή είσαι κολλητός του και να σου καταλογίσει χαμηλότερο πρόστιμο από όσο πραγματικά σου αναλογεί, ούτε επειδή δεν σε πάει ή δεν του αρέσει η φάτσα σου, να σου βάλει παραπάνω από όσο σου αναλογεί. Εξάλλου δεν θα υπήρχε η διάταξη για την αρχή της αναλογικότητας, αν ήταν έτσι.
pontez2 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2019 Εγω θα σας πω και το άλλο για την αφαίρεση διπλώματος/πινακιδών (που κατ εμέ ειναι το ιδιο πράγμα διοτι σου στερουν το μέσο μεταφοράς) Το να σου αφαιρεθεί το διπλωμα επειδή έτρεχες με 200 στην Εθνική, επειδή πέρασες με κοκκινο στην Εγνατία, επειδή οδηγουσες έχοντας πιει, ειναι χαρακτηριστικά παραδειγματα και σωστά. 'Ελα ομως που αν παρκάρεις 5 μέτρα απο γωνια, ειναι παράνομο παρκάρισμα και το οργανο μπορει να σου αφαιρέσει πινακίδα. Οπα...τι να πα να πει 5 μέτρα απο γωνια; Τι πα να πει 10 μέτρα απο stop. Και που θα παρακάρω; Τρέχει η άλλη, μάνα 2 παιδιών και παρακαλάει στη τροχαία να της δωσει τις πινακίδες, επειδη κάποιος της λεπτομέριας, μέτρησε 8 μέτρα απο το στοπ, έκανε καταγγελία και της αφαίρεσαν τις πινακίδες. Τι στο λουτσο ΚΟΚ ειναι αυτός; 1
k_w_t Δημοσ. 27 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2019 4 λεπτά πριν, mechpanos είπε Στις μέρες μας δεν είναι δύσκολο να γίνει αυτό ακριβώς που έγραψες: τερματικά με POS συνδεδεμένα στο TAXIS. Εδω δεν εχουν λεφτα να βαλουν λαστιχα στα περιπολικα ... POS θα αγορασουν και online συνδεση ? Τωρα κοψανε το ανεξαρτητο κυκλωμα που ειχαν οι ΔΙ.ΑΣ και τους γυρισαν στο κεντρικο της Αμεσης Δρασης. 1
Επισκέπτης Δημοσ. 27 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2019 Όπως τα λέει ο @Snoob Αν αυτός με το τζιπ σκοτώσει αυτούς στο τρικαβαλο έστω κι αν δεν φταίει, για κάποιο περίεργο λόγο 10 εκατ Έλληνες πιστεύουν ότι φταίει ο τζιπατος....
Vangelis_D9 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2019 Να σας φέρω ένα πολύ φρέσκο παράδειγμα, μόλις προχτές τράβηξα την παρακάτω φωτογραφία. Η τοποθεσία είναι ο πολυχώρος Μάνος Λοΐζος στη λεωφόρο Θηβών. Μέσα στη μάντρα έχει ένα τεράστιο πάρκινγκ όπου εκείνη την ώρα οι μισές θέσεις ήταν άδειες. Μέσα είχε πολύ κόσμο στην καφετέρια, στο θερινό σινεμά και μια εκδήλωση τοπικού υποψηφίου βουλευτή. Κι όμως αυτός ο γάιδαρος προτίμησε να καταλάβει το πεζοδρόμιο σε ένα εξαιρετικά επικίνδυνο σημείο όπου τα βράδια αναπτύσσονται πολύ μεγάλες ταχύτητες από οδηγούς. Τώρα θα μου πείτε "γιατί δεν κάλεσες άμεσα την Τροχαία;" Μα για τον απλούστατο λόγο πως ΣΥΧΝΑ περνάει αστυνομική περιπολία λόγω της ευρύτερης περιοχής (πιο κάτω βλέπετε το Βίλατζ). Ε λοιπόν αν πέρασαν - που περνάνε - και "δεν τον είδαν", δεν τον είδαν. 1
k_w_t Δημοσ. 27 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2019 17 λεπτά πριν, Vangelis_D9 είπε Να σας φέρω ένα πολύ φρέσκο παράδειγμα, μόλις προχτές τράβηξα την παρακάτω φωτογραφία. Η τοποθεσία είναι ο πολυχώρος Μάνος Λοΐζος στη λεωφόρο Θηβών. Μέσα στη μάντρα έχει ένα τεράστιο πάρκινγκ όπου εκείνη την ώρα οι μισές θέσεις ήταν άδειες. Μέσα είχε πολύ κόσμο στην καφετέρια, στο θερινό σινεμά και μια εκδήλωση τοπικού υποψηφίου βουλευτή. Κι όμως αυτός ο γάιδαρος προτίμησε να καταλάβει το πεζοδρόμιο σε ένα εξαιρετικά επικίνδυνο σημείο όπου τα βράδια αναπτύσσονται πολύ μεγάλες ταχύτητες από οδηγούς. Τώρα θα μου πείτε "γιατί δεν κάλεσες άμεσα την Τροχαία;" Μα για τον απλούστατο λόγο πως ΣΥΧΝΑ περνάει αστυνομική περιπολία λόγω της ευρύτερης περιοχής (πιο κάτω βλέπετε το Βίλατζ). Ε λοιπόν αν πέρασαν - που περνάνε - και "δεν τον είδαν", δεν τον είδαν. Καλα εκει εγω θα κατεβαζα ολα τα κλαδια του δεντρου πανω του ... Ειχε κανει ενας το ιδιο στην Αγ.Αλεξανδρου στο Π.Φαληρο και το ειχαν γεμισει νερατζια επιτηδες .
Γιαούρτι Δημοσ. 27 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2019 1 ώρα πριν, giotis1982 είπε Όπως τα λέει ο @Snoob Αν αυτός με το τζιπ σκοτώσει αυτούς στο τρικαβαλο έστω κι αν δεν φταίει, για κάποιο περίεργο λόγο 10 εκατ Έλληνες πιστεύουν ότι φταίει ο τζιπατος.... και ξέρεις πως πάει. όσο πιο ακριβό το τζιπ τόσο περισσότερο φταίει, στο μυαλό των φτωχών ιθαγενών. αν έχει και καμια Porsche... εκεί τι έχει να γίνει
Dvs Δημοσ. 27 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) Ειλικρινα θέλετε να ζείτε σε ενα κράτος σαν αυτο που περιγράφετε; Να τρέμετε να κλάσετε γιατι θα φάτε πρόστιμο; Δεν εχετε δει ποσο φουστάρουν αυτη την ελευεθρία οι ξένοι οταν ερχονται ελλάδα; Τα πράγματα λύνονται απλα με αστυνόμευση... Αν παρκάρεις το αμάξι σε διάβαση πεζών ή σε ράμπα να τρως ενα προστιμο 100ε και να στο σηκώνει γερανός! Θελετε να στο κραταει και υποχρεωτικά 3 μέρες; Μαζί σας... Και να τρέχεις μετα να το παρεις, ταξί κτλ.... Σιγά μην τον βγάλουμε και στο απόσπασμα ή τον ευνουχήσουμε για να μην αναπαραχθεί! Τα περι προστίμου βάση εισοδήματος είναι γελοία. Αν παίρνω (και δηλώνω) 50.000Ε ΑΤΟΜΙΚΟ εισόδημα θα με ενοχλήσει το πρόστιμο των 80 ή 120Ε; Τώρα τα λέτε σοβαρα αυτα ε; Ας φτιάξουν υποδομές για να μπορεί ο κόσμος να ζεί καλύτερα και χωρις άγχος αντι να φτιάχουν παρτέρια και πεζόδρομους καταργώντας 100δες θέσεις παρκαρίσματος. Και μετά λενε γιατι ο άλλος παρκαρε 10 μ απο την γωνία Επεξ/σία 27 Ιουνίου 2019 από Dvs 3 3
G30RGE Δημοσ. 27 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2019 22 λεπτά πριν, Γιαούρτι είπε και ξέρεις πως πάει. όσο πιο ακριβό το τζιπ τόσο περισσότερο φταίει, στο μυαλό των φτωχών ιθαγενών. αν έχει και καμια Porsche... εκεί τι έχει να γίνει Διαφωνείς όμως ότι ο τζιπάτος και πορσάκιας είναι αυτοί που τρέχουν πιο πολύ και είναι και πιο επικίνδυνοι για τους άλλους? Θα γράψω ένα παράδειγμα. Κυκλοφορείς στην εθνική, πες πχ στην Κορίνθου - Πατρών που έχει 2 τουλάχιστον λωρίδες κυκλοφορίας στο μεγαλύτερο κομμάτι της, είσαι δεξιά και θες να κάνεις προσπέραση, τσεκάρεις αριστερά και έχεις μεγάλη απόσταση από τα πίσω οχήματα, βγάζεις φλασάκι αλλάζεις λωρίδα και ξεκινάς την προσπέραση. Ο τζιπάτος ή ο πορσάκιας στις 99% των περιπτώσεων θα σου κολλήσει από πίσω τρέχοντας με χίλια και θα σου ανάψει τα φώτα να πας δεξιά. Και εννοείται ότι δεν βγαίνεις να κάνεις προσπέραση με 70-80 αλλά στα όρια του δρόμου 120-130. Πως μετά οι λεγόμενοι φτωχοί ιθαγενείς δεν θα έχουνε κακή άποψη για τους τζιπάτους-πορσάκηδες όταν στην καθημερινότητα τους βλέπουνε πολλά τέτοια παραδείγματα? 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα