Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Οι σφαιρικές φωτογραφίες της υπηρεσίας Google Street View πλέον περιλαμβάνουν και όλους τους σταθμούς του Μετρό, του Ηλεκτρικού και του Τραμ.

Σύμφωνα με τη ΣΤΑΣΥ ΑΕ (Σταθερές Συγκοινωνίες Α.Ε.), 300 τεχνικά άρτιες φωτογραφίες 360 μοιρών ελέγχθηκαν και εγκρίθηκαν προκειμένου να ξεκινήσει το ανέβασμά τους στη γνωστή υπηρεσία της Google από τον περασμένο Απρίλιο. Στόχος της ΣΤΑΣΥ είναι η αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες της Αθήνας, αλλά και των επισκεπτών από όλο τον κόσμο που χρησιμοποιούν ψηφιακά μέσα πλοήγησης. Αυτοί κυρίως χρειάζεται να έχουν μια «αίσθηση ασφάλειας» έτσι ώστε να γνωρίζουν ότι έχουν φτάσει στο σωστό προορισμό και πως αυτή είναι η σωστή αποτύπωση του εκάστοτε χώρου σφαιρικά. 

Το έργο καταγραφής ξεκίνησε πριν 8 μήνες ενώ το διάστημα των δύο μηνών που μεσολάβησαν από τις πρώτες αναρτήσεις σφαιρικών φωτογραφιών (360 μοιρών) στο διεθνές χαρτογραφικό σύστημα GoogleMaps/ GoogleStreetView «εκατοντάδες χιλιάδες χρήστες του διαδικτύου εξυπηρετήθηκαν, βοηθήθηκαν και δρομολογήθηκαν χρησιμοποιώντας τις  σφαιρικές φωτογραφίες των σταθμών του Μετρό, του Ηλεκτρικού και του Τραμ.» Η ΣΤΑΣΥ μάλιστα δίνει και μερικά πρώτα στατιστικά στοιχεία όπως ότι μόνο οι θεάσεις του σταθμού "Σύνταγμα" ξεπέρασαν τις 400.000, αυτές της Ακρόπολης 40.000 και 32.000 της Ομόνοιας.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δουν μερικές ενδεικτικές σφαιρικές φωτογραφίες ακολουθώντας τα παρακάτω links

ΣΤΑΘΜΟΣ ΑΚΡΟΠΟΛΗ

https://goo.gl/maps/FHAnB1yJ6hTeo4qy7

https://goo.gl/maps/rQdXm9xir59YLCmc7

ΣΤΑΘΜΟΣ ΣΥΝΤΑΓΜΑ

https://goo.gl/maps/3ziiqP94jBhCPKXGA

https://goo.gl/maps/whvdEPtd1vjaSFdC8

ΣΤΑΘΜΟΣ ΟΜΟΝΟΙΑ

https://goo.gl/maps/xCRsVS3qoQQpUTWz8

https://goo.gl/maps/yHZihZzcU3jSbjmbA

ΠΑΡΚΟ ΦΛΟΙΣΒΟΥ (ΤΡΑΜ)

https://goo.gl/maps/JTR59C2HZAYGFMqd7


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν έχω καμία αμφιβολία για τη χρησιμότητα του εγχειρήματος.

- Όμως ως (πρώην) επαγγελματίας φωτογράφος (για δεκαετίες) και με εμπειρία στην διδασκαλία του αντικειμένου, θα προτιμούσα να είχε γίνει η λήψη και η επεξεργασία αυτών των φωτογραφιών από κάποιον που κατέχει επαρκώς την τέχνη. Και στο επίπεδο της λήψης και σε αυτό της επεξεργασίας. Γιατί αυτές οι φωτογραφίες δίνουν ψευδή εικόνα του επιπέδου της εμπορικής-διαφημιστικής φωτογραφίας στην Ελλάδα...

- Ως πολίτης και χρήστης των υπηρεσιών της ΣΤΑΣΥ ΑΕ, θα προτιμούσα επίσης η εταιρία αυτή να ασχολούνταν πρώτα με την επίλυση των προβλημάτων που ταλαιπωρούν και εμάς καθημερινά και τους ξένους περιστασιακά, είτε στους σταθμούς είτε εντός των συρμών, και γενικότερα δυσφημίζουν τη χώρα μας.

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, filipN είπε

Δεν έχω καμία αμφιβολία για τη χρησιμότητα του εγχειρήματος.

- Όμως ως (πρώην) επαγγελματίας φωτογράφος (για δεκαετίες) και με εμπειρία στην διδασκαλία του αντικειμένου, θα προτιμούσα να είχε γίνει η λήψη και η επεξεργασία αυτών των φωτογραφιών από κάποιον που κατέχει επαρκώς την τέχνη. Και στο επίπεδο της λήψης και σε αυτό της επεξεργασίας. Γιατί αυτές οι φωτογραφίες δίνουν ψευδή εικόνα του επιπέδου της εμπορικής-διαφημιστικής φωτογραφίας στην Ελλάδα...

- Ως πολίτης και χρήστης των υπηρεσιών της ΣΤΑΣΥ ΑΕ, θα προτιμούσα επίσης η εταιρία αυτή να ασχολούνταν πρώτα με την επίλυση των προβλημάτων που ταλαιπωρούν και εμάς καθημερινά και τους ξένους περιστασιακά, είτε στους σταθμούς είτε εντός των συρμών, και γενικότερα δυσφημίζουν τη χώρα μας.

Εγώ νόμιζα ότι θα πεις για τον χώρο, ότι δεν τον αποδίδει καλά. Μόλις διάβασα ότι ενδιαφέρεσαι για το κλάδο σου, επανήλθα στην Ελληνική πραγματικότητα :P

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Confused 1
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, Retromaniac είπε

Εγώ νόμιζα ότι θα πεις για τον χώρο, ότι δεν τον αποδίδει καλά. Μόλις διάβασα ότι ενδιαφέρεσαι για το κλάδο σου, επανήλθα στην Ελληνική πραγματικότητα :P

Λάθος κατάλαβες!

Ενδιαφέρομαι το ίδιο και για την σωστή προβολή της χώρας, με για τα συνακόλουθα και αναγκαία-ειδικά αυτή την εποχή- οφέλη και για την προβολή της πραγματικής εικόνας του επαγγελματικού κλάδου που με έθρεψε για δεκαετίες. Εκτός αυτού αρκετοί φωτογράφοι σε αυτή τη χώρα, βγάλαμε περισσότερα χρήματα στις αγορές του εξωτερικού, στις οποίες και δώσαμε μια εικόνα του επιπέδου της τέχνης στην Ελλάδα καλύτερη από αυτή που δίνει το εγχείρημα της ΣΤΑΣΥ ΑΕ.

Ούτως ή άλλως σε ευχαριστώ που μου έδωσες την ευκαιρία να συμπληρώσω την πρώτη ανάρτησή μου.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
38 λεπτά πριν, filipN είπε

Όμως ως (πρώην) επαγγελματίας φωτογράφος (για δεκαετίες) και με εμπειρία στην διδασκαλία του αντικειμένου, θα προτιμούσα να είχε γίνει η λήψη και η επεξεργασία αυτών των φωτογραφιών από κάποιον που κατέχει επαρκώς την τέχνη. Και στο επίπεδο της λήψης και σε αυτό της επεξεργασίας. Γιατί αυτές οι φωτογραφίες δίνουν ψευδή εικόνα του επιπέδου της εμπορικής-διαφημιστικής φωτογραφίας στην Ελλάδα...

Μπορείς να πεις συγκεκριμένα ένα παράδειγμα για το τι θα μπορούσε να βελτιωθεί? Ή ένα παράδειγμα που στο google maps σε ένα σημείο του πλανήτη έχουν βάλει σαφώς μια καθαρά εμπορική φωτογραφία διαφήμισης? Γιατί νομίζω ότι τον σκοπό τους, που ήταν να έχει αντίληψη του πως είναι ο σταθμός και που να κινηθείς, τον πετυχαίνουν. Τι νόημα έχει μια φωτογραφία υψηλότερου επιπέδου σε ένα εργαλείο που ο κόσμος το χρησιμοποιεί για την χρηστικότητα του?

 

Επεξ/σία από gthe
  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.

Με όλο το σεβασμό, χωρίς να είμαι επαγγελματίας και μιλώντας σαν απλός χρήστης, βρίσκω τις φωτογραφίες μια χαρά. Μήπως να σταματούσαμε να γκρινιάζουμε κάθε φορά με το παραμικρό, ή να θυμόμαστε να τα χώνουμε σε πράγματα άσχετα με το θέμα; Ναι οι φωτογραφίες θα μπορούσαν να είναι καλύτερες υποθέτω. Δεν την κάνουν την δουλειά τους αυτές; Ειλικρινά πιστεύετε ότι αυτό είναι που μας δυσφημεί; Ναι προβλήματα με τις συγκοινωνίες υπάρχουν και θα συνεχίσουν να υπάρχουν και όχι μόνο στη χώρα μας. Είναι λόγος αυτός να απαξιώνουμε ό,τι καλό πάνε να κάνουνε; Μήπως αυτή η νοοτροπία μας να τα χώνουμε συνεχώς στους άλλους είναι μέρος του προβλήματος;

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, chrisde είπε

Με όλο το σεβασμό, χωρίς να είμαι επαγγελματίας και μιλώντας σαν απλός χρήστης, βρίσκω τις φωτογραφίες μια χαρά. Μήπως να σταματούσαμε να γκρινιάζουμε κάθε φορά με το παραμικρό, ή να θυμόμαστε να τα χώνουμε σε πράγματα άσχετα με το θέμα; Ναι οι φωτογραφίες θα μπορούσαν να είναι καλύτερες υποθέτω. Δεν την κάνουν την δουλειά τους αυτές; Ειλικρινά πιστεύετε ότι αυτό είναι που μας δυσφημεί; Ναι προβλήματα με τις συγκοινωνίες υπάρχουν και θα συνεχίσουν να υπάρχουν και όχι μόνο στη χώρα μας. Είναι λόγος αυτός να απαξιώνουμε ό,τι καλό πάνε να κάνουνε; Μήπως αυτή η νοοτροπία μας να τα χώνουμε συνεχώς στους άλλους είναι μέρος του προβλήματος;

Δεν κατάλαβες, για τον κλάδο του ενδιαφέρεται. Τώρα μου λέει λάθος κατάλαβα, αλλά δεν βλέπω που κατάλαβα λάθος. Στο επόμενο ποστ έγραψε ότι ενδιαφέρεται και για την χώρα....

Πάντως και εγώ μια χαρά τις βρίσκω. Και τα εκατομμύρια που θα τις δουν, μια χαρά θα τις βρουν. Τώρα αν οι συνάδελφοί του φωτογράφοι στην Ευρώπη έχουν άλλοι άποψη, δεν μας απασχολεί (εμάς εκτός κλάδου)

  • Like 3
  • Confused 1
Δημοσ.
52 λεπτά πριν, gthe είπε

Μπορείς να πεις συγκεκριμένα ένα παράδειγμα για το τι θα μπορούσε να βελτιωθεί? Ή ένα παράδειγμα που στο google maps σε ένα σημείο του πλανήτη έχουν βάλει σαφώς μια καθαρά εμπορική φωτογραφία διαφήμισης? Γιατί νομίζω ότι τον σκοπό τους, που ήταν να έχει αντίληψη του πως είναι ο σταθμός και που να κινηθείς, τον πετυχαίνουν. Τι νόημα έχει μια φωτογραφία υψηλότερου επιπέδου σε ένα εργαλείο που ο κόσμος το χρησιμοποιεί για την χρηστικότητα του?

- Όταν έναν εγχείρημα όπως αυτό, που αναμένεται να γίνει ορατό σε εκατομμύρια μάτια, υλοποιείται από μία εταιρεία με το οικονομικό υπόβαθρο της ΣΤΑΣΥ ΑΕ δεν λαμβάνεται υπόψιν μόνο ένας συγκεκριμένος στόχος κάποιου γραφείου της εταιρίας, ώστε να γίνουν "αιματηρές" οικονομίες, αλλά και η γενικότερη ωφελιμότητα του εγχειρήματος. Αυτό το κάνουν οι περισσότερες μεγάλες εταιρίες του εξωτερικού και πολλές ελληνικές.

- Όπως μας ενημερώνει ο Σωτήρης Καλογεράκης στην αρχή του θέματος, η ΣΤΑΣΥ ΑΕ ισχυρίζεται ότι ανάρτησε "300 τεχνικά άρτιες φωτογραφίες". Βλέποντας ότι αυτό δεν συμβαίνει έγραψα όλα τα παραπάνω.

- Η περαιτέρω ανάλυση του επιπέδου των φωτογραφιών είναι αντικείμενο άλλου θέματος.

- Όπως και το αν αυτό που εμείς θεωρούμε χρήσιμο, θα πρέπει να είναι ή να θεωρείται ως τέτοιο και από τους υπόλοιπους.

 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, filipN είπε

- Η περαιτέρω ανάλυση του επιπέδου των φωτογραφιών είναι αντικείμενο άλλου θέματος.

Αφου θιγεις το θεμα (παρολο που πιστευεις ότι είναι αντικειμενο αλλου θεματος) πρεπει να το αιτιολογήσεις κιολας...Δεν συμφωνεις?

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, filipN είπε

- Όταν έναν εγχείρημα όπως αυτό, που αναμένεται να γίνει ορατό σε εκατομμύρια μάτια, υλοποιείται από μία εταιρεία με το οικονομικό υπόβαθρο της ΣΤΑΣΥ ΑΕ δεν λαμβάνεται υπόψιν μόνο ένας συγκεκριμένος στόχος κάποιου γραφείου της εταιρίας, ώστε να γίνουν "αιματηρές" οικονομίες, αλλά και η γενικότερη ωφελιμότητα του εγχειρήματος. Αυτό το κάνουν οι περισσότερες μεγάλες εταιρίες του εξωτερικού και πολλές ελληνικές.

 - Όπως μας ενημερώνει ο Σωτήρης Καλογεράκης στην αρχή του θέματος, η ΣΤΑΣΥ ΑΕ ισχυρίζεται ότι ανάρτησε "300 τεχνικά άρτιες φωτογραφίες". Βλέποντας ότι αυτό δεν συμβαίνει έγραψα όλα τα παραπάνω.

 - Η περαιτέρω ανάλυση του επιπέδου των φωτογραφιών είναι αντικείμενο άλλου θέματος.

 - Όπως και το αν αυτό που εμείς θεωρούμε χρήσιμο, θα πρέπει να είναι ή να θεωρείται ως τέτοιο και από τους υπόλοιπους.

Δεν νομίζω ότι ρώτησα όμως κάτι περίαργο. Ξεκάθαρα οι φωτογραφίες δεν έχουν τραβηχτεί από τον Κωνσταντίνο Μάνο ή τον μακαρίτη τον Μπεχράκη (hobbistas είμαι στη φωτογραφία, μην παρεξηγηθώ, εγώ ΔΕΝ ξέρω να τις κρίνω), αλλά ρώτησα κάτι πολύ απλό ... αν στο google maps είναι συνηθισμένο να βάζουν σε άλλο σημείο του πλανήτη φωτογραφίες που είναι διαφήμιση για τον κλάδο της "εμπορικής-διαφημιστικής" φωτογραφίας. Προφανώς το αποτέλεσμα πάντα είναι ανάλογο του κόστους, δλδ που μπαίνει ο πήχης στο τι έπρεπε να ξοδευτεί για αυτό το project? Δεν νομίζω ότι προσφέρθηκε εθελλοντικά κάποιος φωτογράφος ή κάποιο στούντιο που θα έφερνε καλύτερα αποτελέσματα να το κάνει για την προβολή της χώρας και η ΣΤΑΣΥ τους απόρριψε.

Επεξ/σία από gthe
  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.
26 minutes ago, alexb_10 said:

Επόμενο βήμα του Google Street View, Πρώτο, Δεύτερο και Τρίτο Νεκροταφείο Αθηνών....

Ίσως να το έχουν παρακάνει λιγάκι, νομίζω.

Αυτό που αξίζει πραγματικά να εμπλουτιστεί είναι τούτο https://artsandculture.google.com/search/streetview?project=streetviews

Το Πρώτο γιατί όχι τη στιγμή που είναι κάτι σαν μουσείο? :) 

  • Like 1
Δημοσ.

Πατησα στο χαρτη του μετρο ακροπολης.. κατι δεν παει καλα... παταω λιγο δεξια, με πεταει εξω απο το μετρο, παταω λιγο αριστερα τηλεμεταφερομαι σε καποιο σημειο που δεν ξερω καν που ειναι, ποια αποβαθρα τι, παλι λιγο παραπερα, παλι εξω απο το μετρο σε καποιο σημειο.. το ολο εγχειρημα θελει πολυ ΠΟΛΥ δουλεια για να μπορεις να πεις οτι εχεις νορμαλ περιήγηση μεσα στο μετρο για να ξερει ο αλλος προς τα που θα πρεπει να κινηθει..

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...