Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα στο φόρουμ. Την Πέμπτη 13/6 αγόρασα ένα Nintendo 2ds XL από το πλαίσιο, το οποίο είχε ένα πρόβλημα με την οθόνη (είχε μια σκιά πάνω αριστερά). Όταν το επέστρεψα στο πλαίσιο του mall στις 18/6, μου είπε ο τεχνικός, ο οποίος δεν έκανε καν power on, ότι υπεύθυνοι για το συγκεκριμένο προϊόν είναι η αντιπροσωπεία και ότι αυτοί δεν έχουν καμία δουλειά. Όταν τους ρώτησα μάλιστα αν μπορούν να αναλάβουν αυτοί την όλη διαδικασία, μου είπαν ότι πρέπει να την αναλάβω εγώ γιατί αυτοί είναι εταιρεία και πρέπει να το πάει ιδιώτης (σας τα μεταφέρω κατά λέξη). Εγώ ήξερα ότι υπεύθυνος για το σέρβις είναι το μαγαζί από το οποίο το έχω αγοράσει. Μπορείτε σας παρακαλώ πολύ να μου πείτε τι ακριβώς ισχύει (το Nintendo το έχω στείλει στην αντιπροσωπεία την Παρασκευή και περιμένω νέα). Σας ευχαριστώ πάρα πολύ εκ των προτέρων.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, christakos07 είπε

Υπεύθυνο είναι το κατάστημα πώλησης.

Παρόλα αυτά, μπορείς να απευθυνθείς κατευθείαν στην αντιπροσωπεία!

Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου. Και εγώ έτσι ήξερα. Και υποτίθεται ότι το πλήρωσα 30 ευρώ παραπάνω από το Σκρουτζ για την αξιοπιστία του μαγαζιού. Είμαι πολύ απογοητευμένος. Έχω αφήσει πολλές χιλιάδες ευρώ στο συγκεκριμένο κατάστημα και μια φορά που τους χρςιαστηκα ουσιαστικά δεν με βοήθησαν. Ευτυχώς που κάνει παραλαβή από τον χώρο σου η CD Media, αλλιώς θα έπρεπε να πάρω άδεια από τη δουλειά μου.. χωριά την ταλαιπωρία για να τους το πάω.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, filip123go είπε

Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου. Και εγώ έτσι ήξερα. Και υποτίθεται ότι το πλήρωσα 30 ευρώ παραπάνω από το Σκρουτζ για την αξιοπιστία του μαγαζιού. Είμαι πολύ απογοητευμένος. Έχω αφήσει πολλές χιλιάδες ευρώ στο συγκεκριμένο κατάστημα και μια φορά που τους χρςιαστηκα ουσιαστικά δεν με βοήθησαν. Ευτυχώς που κάνει παραλαβή από τον χώρο σου η CD Media, αλλιώς θα έπρεπε να πάρω άδεια από τη δουλειά μου.. χωριά την ταλαιπωρία για να τους το πάω.

Ορίστε και η επίσημη οδηγία:

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm

Εφόσον το παρέλαβαν από το χώρο σου είναι win-win κατάσταση. Θα το έχεις στα χέρια σου, όσο το δυνατόν συντομότερα.

Πλήρωσες μεταφορικά;

Επεξ/σία από christakos07
Δημοσ.

Με το να το επιστρεψεις στην ιδια την αντιπροσωπεια αντι του καταστηματος που το αγορασες, υπαναχωρεις απο καποια δικαιωματα σου.

Αν σου αρνηθηκαν να το δεχτουν εκει αυτο ειναι παρανομο, και μπορεις να προβεις σε καταγγελια.

  • Like 2
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, christakos07 είπε

Ορίστε και η επίσημη οδηγία:

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm

Εφόσον το παρέλαβαν από το χώρο σου είναι win-win κατάσταση. Θα το έχεις στα χέρια σου, όσο το δυνατόν συντομότερα.

Πλήρωσες μεταφορικά;

Όχι όχι, δεν έχω πληρώσει απολύτως τίποτα. 

4 λεπτά πριν, Getta Robo είπε

Με το να το επιστρεψεις στην ιδια την αντιπροσωπεια αντι του καταστηματος που το αγορασες, υπαναχωρεις απο καποια δικαιωματα σου.

Αν σου αρνηθηκαν να το δεχτουν εκει αυτο ειναι παρανομο, και μπορεις να προβεις σε καταγγελια.

Έχεις δίκιο, από τη μια δεν θέλω να μπλέξω, αλλά αν όλοι σκεφτόμαστε έτσι, τότε δεν πρόκειται να αλλάξει ποτέ τίποτα. Και εκνευρίζομαι 2 φορές γιατί δεν είναι το μικρό μαγαζάκι της γειτονιάς , υποτίθεται είναι μια αλυσίδα, που σέβεται τους πελάτες της κλπ,κλπ..

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, filip123go είπε

Όχι όχι, δεν έχω πληρώσει απολύτως τίποτα. 

Έχεις δίκιο, από τη μια δεν θέλω να μπλέξω, αλλά αν όλοι σκεφτόμαστε έτσι, τότε δεν πρόκειται να αλλάξει ποτέ τίποτα. Και εκνευρίζομαι 2 φορές γιατί δεν είναι το μικρό μαγαζάκι της γειτονιάς , υποτίθεται είναι μια αλυσίδα, που σέβεται τους πελάτες της κλπ,κλπ..

Προσωπικά εφόσον η αντιπροσωπεία/εταιρεία προσφέρει δωρεάν μεταφορικά, δε θα επέλεγα τη λύση του μεσάζοντα.

Αλλά γενικά έχε κατανού την Ευρωπαική Νομοθεσία, για περιπτώσεις όπου τα μεταφορικά δεν καλύπτονται, οπότε ο έμπορος είναι μονόδρομος. Το πως θα το στείλει, δε σε αφορά ως πελάτη.

Δημοσ.
2 minutes ago, filip123go said:

Έχεις δίκιο, από τη μια δεν θέλω να μπλέξω, αλλά αν όλοι σκεφτόμαστε έτσι, τότε δεν πρόκειται να αλλάξει ποτέ τίποτα. Και εκνευρίζομαι 2 φορές γιατί δεν είναι το μικρό μαγαζάκι της γειτονιάς , υποτίθεται είναι μια αλυσίδα, που σέβεται τους πελάτες της κλπ,κλπ..

Δεν ξερω ποσα χρονια εισαι πελατης, αλλα το πλαισιο εδω και πολλα χρονια κανει τετοια πραγματα και ακομα χειροτερα και δεν ξανααγορασα ποτε τιποτα.

Δυστυχως ολοι αυτοι επιβιωνουν βαση αγνοιας αλλα και της παθητικης στασης που τηρειται ακομα και απο επι χρονια παθοντες..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα πω καμιά βαριά κουβέντα για την αλυσίδα τώρα και δεν κάνει ... το DOA 7 ημερών που είναι δλδ? Ο καθένας ότι θέλει κάνει. Έπρεπε να σου αλλάξουν το 2ds σου με άλλο χωρίς πολλά πολλά επί τόπου αφου δεν είχαν περάσει 7 μέρες από την αγορά. Η CD Media S.E. μετά θα τους κάλυπτε. Εγώ θα φώναζα τον υπεύθυνο και θα το ξεκαθάριζα.

Επεξ/σία από gthe
  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, filip123go είπε

Για το DOA είναι υπεύθυνο το κατάστημα ή η αντιπροσωπεία;

Το κατάστημα προφανώς! Εννοείται ότι άμα σου χάλαγε μήνες μετά το κατάστημα το μόνο που θα μπορούσε να κάνει είναι να το στείλουν αυτοί στην αντιπροσωπεία. Αλλά από τι στιγμή που πουλήθηκε ελλατωματικό (DOA= Defect on Arrival) το πας πίσω και σου δίνουν ΆΛΛΟ μέσα σε 7 μέρες τέρμα. Προφανώς και το plaisio στην αντιπροσωπεία θα το στείλει μετά, αλλά εσένα δεν σε ενδιαφέρει

Επεξ/σία από gthe

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...