Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να παραθέσω και την δική μου οδύσσεια εν ετη 2019 στην Ελλάδα της Ευρυζωνικότητας..... 

Τέλος Μαρτίου (γύρω στις 20) έρχομαι σε συμφωνία με το τμήμα προσφορών της Cosmote, η συμφωνία ήταν η μεταφορά μου από τη Wind ( είχα VDSL 50) να γίνει από τις 4/4 και μετά γιατί τότε έληγε το συμβόλαιο μου με τη wind. 1/4 έρχεται στο σπίτι το συμβόλαιο και το router, όλα καλά μέχρι εδώ.... Περνάει 1 εβδομάδα, περνάει 2η, επικοινωνία καμία, τηλεφωνώ εγώ, με ενημερώνουν ότι όλα είναι οκ πήραμε και τη γραμμή από τη Wind και είμαστε στο τελικό στάδιο.... Τελειώνει ο Απρίλιος καμία ενημέρωση.... 

Επικοινωνώ πάλι εγώ, υπάρχει κάποιο τεχνικό πρόβλημα, μην ανησυχείτε θα λυθεί πολύ σύντομα, περιμένω 2 εβδομάδες πάλι τηλέφωνο εγώ, πετυχαίνω άσχετο στο τηλέφωνο: 
- Κύριε η περιοχή σας δεν υποστηρίζει vdsl μόνο adsl.
- Μα πώς αφού από τμήμα προσφορών μου επιβεβαίωσαν ότι υποστηρίζεται μέχρι 200mbps, μου στείλατε και το ρουτερ μάλιστα. 
Επιπρόσθετα εδώ και 5 χρόνια έχω vdsl με τη wind και μάλιστα απο καμπίνα δικιά σας που βρίσκεται 50 μέτρα απο το σπίτι μου... 
- Δεν ξέρω κύριε , η περιοχή σας δεν υποστηρίζει vdsl... Θα σας ενημερώσουμε όμως...

Φυσικά δεν με ενημέρωσε κανείς, περνάει και ο Μάιος, αρχές Ιουνίου εκ νέου τηλέφωνο εγώ: - ναι υπάρχει κάποιο τεχνικό πρόβλημα αλλά είναι προς επίλυση την επόμενη εβδομάδα θα σας ενημερώσουμε... 

Καμία ενημέρωση.

Ξαφνικά Την προηγούμενη Πέμπτη δέχομαι ενα sms απο Cosmote: Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι εκκρεμή η επιστροφή εξοπλισμού εντός 2 εβδομάδων αλλιώς θα επιφέρει χρέωση στον επόμενο λογαριασμό μου  😂

Καπάκι τηλέφωνο ξανά εγώ: 
- Ναι θα πρέπει να επιστρέψετε το ρουτερ και να ξανά κάνουμε από την αρχή την αίτηση. Θα σας πάρει τηλέφωνο το τμήμα προσφορών για να γίνει η ακύρωση και εκ νέου καινούργια αίτηση ..... 

Φυσικά καμία επικοινωνία μέχρι σήμερα.... 

Συμπέρασμα:
Στους 3 μήνες που ταλαιπωρούμαι δεν με έχουν πάρει ποτέ τηλέφωνο για κανένα λόγο.... 
Όσες φορές επικοινώνησα εγώ, δεν ξέρανε αν μου έχουν στείλει εξοπλισμό, μάλιστα ο ενας μου έλεγε για αίτηση adsl .... 
Και ρωτάω, είμαστε σίγουρα στο 2019 ??

Επεξ/σία από leros2004
  • Sad 2
Δημοσ.

Παράξενο μου είχες τέτοιο πρόβλημα με cosmote . Εγώ κάτι τέτοιο αντιμετώπισα με Vodafone όπου τελικά έφυγα και πήγα στην cosmote .

Δημοσ.

Συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες. Ξεκάθαρα αρχική κακή καταχώρηση του αιτήματος σου. Κοινώς χάθηκε το αίτημα σου ή τα λανθασμένα στοιχεία που καταχώρησε ο υπάλληλος πήγαν αλλού γι αλλού. Να είσαι σίγουρος κάποιος άλλος έχει αναβαθμίσει σε VDSL στην θέση τη δική σου χωρίς να το ξέρει.

Δημοσ.

Όταν τα πληροφοριακά συστήματα αγοράζονται βάσει μίζας και το προσωπικό του it είναι 80% τέκνα στελεχών, που δεν μπορούν να επιλύσουν τα κολλήματα που προκύπτουν από το μιζαδορικο σύστημα, ναι είμαστε στο 2019.

Κρίμα για το 20% που αξίζει και τρέχει να μαζέψει τα σπασμένα του 80.

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 27/6/2019 στις 10:14 ΠΜ, M@dB0x είπε

Παραξενο? Που να σας γραφω ιστοριες τοτε να κλαιτε ολη μερα.................

Είμαστε πολλοί...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...