Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δίκτυο για να τα φορτίζουν έχουν εκεί γιατί από ότι είναι γνωστό οι διακοπές ρεύματος είναι συχνές και εκτεταμένες ήδη.

Ακόμα είναι σε παραγωγή εκεί οι παλιές δίχρονες βέσπες που στη Ιταλία έχει σταματήσει η παραγωγή τους εδώ και δεκαετίες και θέλουν τώρα να τα κάνουν ηλεκτρικά.

  • Απαντ. 39
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
37 λεπτά πριν, tsakvas είπε

δυστηχως το εγκατεληψαν το σχεδιο πριν λιγο καιρο με επισημει ανακοινοση . μαλλον λογο κοστους τις παραγωγης υδρογονου(?). κριμα

Κρίμα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, duende είπε

να μας πουν τι θα κανουν τις μπαταριες που θα πετανε καθε χρονο στον Γάγγη , μιλαμε για πληθυσμο πανω απο ενα δις..

στη Κινα για παραδειγμα τουλαχιστον καμια 200ρια εκατομμυρια κινουνται με ηλεκτρικα εδω και μια 10ετια (ισως και παραπανω), που καταληγουν τοσα εκατομμυρια μπαταριες που εχουν πεταχθει?

Fixed 😀

Επεξ/σία από nekrik
Δημοσ.

Μου τη δίνει που τριτοκοσμικές χώρες (βάζω και εμάς μέσα), θέλοντας να δείξουν "πολιτισμένες" βγάζουν βεβιασμένα νόμους γαμώντας πατώκορφα τους πολίτες τους. Εδώ δεν υπάρχουν καλά καλά ηλεκτροκίνητες μηχανές στους μεγάλους παγκόσμιους κατασκευαστές και θα καταφέρουν οι ινδικές εταιρείες να φτιάξουν.. nough said.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, voltmod είπε

Επίσης, από το 2025, όλα τα σκούτερ και οι μοτοσυκλέτες με κυβισμό άνω των 150cc που πωλούνται στην χώρα θα πρέπει να είναι ηλεκτρικά

 

Είτε κάτι χάθηκε στη μετάφραση, ή οι Ινδοί καπνίζουν κάτι καλό. :P

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Haldol είπε

Είτε κάτι χάθηκε στη μετάφραση, ή οι Ινδοί καπνίζουν κάτι καλό. :P

μαλλον εννοει οτι μεχρι 150 θα ειναι με κεκ

Δημοσ.

νεράκι του θεού.. διάσπαση υδρογόνου οξυγόνου δωρεάν ούτε μόλυνση τίποτα.. αλλά έτσι δεν θα κερδίζουν από κάτι για αυτό παραμένουμε σε μολυσματικές λύσεις.. όλες αυτές οι μπαταρίες μετά 3-5 χρόνια που θα θέλουν αλλαγή που θα πεταχτούν? πόσο ακριβά θα πληρώσουμε όλοι το λίθιο για αντικατάσταση? όταν βλέπεις κάτι τιμές 400ε μπαταρία ποδηλάτου σκέψου πόσο θα είναι για skouter!

Δημοσ.

Θα ανεβαίνουν πολλοί στο δίκυκλο όπως κάνουν και με τα τραίνα, τουλάχιστον τετρακάβαλο

  • Like 1
Δημοσ.

Αφού λυσαμε (not) το πρόβλημα της αποχέτευσης και δεν χέζουν εκατομμύρια άνθρωποι στο πλάι του δρόμου αποφασίσαμε να ασχοληθούμε με τα καυσαέρια.

  • Like 2
  • Sad 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, tsakvas είπε

δυστηχως το εγκατεληψαν το σχεδιο πριν λιγο καιρο με επισημει ανακοινοση . μαλλον λογο κοστους τις παραγωγης υδρογονου(?). κριμα

Λόγω της επικινδυνότητας του ανεφοδιασμού καθώς και του κόστους για τα πρατήρια.

Η Ινδία από κάπου πρέπει να αρχίσει, αλίμονο σε εμας

Δημοσ.
5 ώρες πριν, username-taken είπε

Η BMW πριν κάτι χρόνια έκανε κάτι πειράματα με ηλεκτρικό αυτοκίνητο που έπαιρνε υδρογόνο για να κάνει την δική του ενέργεια. Αυτό τι να έγινε... 

 

3 ώρες πριν, tsakvas είπε

δυστηχως το εγκατεληψαν το σχεδιο πριν λιγο καιρο με επισημει ανακοινοση . μαλλον λογο κοστους τις παραγωγης υδρογονου(?). κριμα

Τα FCEV, (Hydrogen Fuel Cell) τα συνεχίζουν Toyota, Hyunda, Honda (2020 Hydrogen Olympics). Ήδη βγήκαν σε παραγωγή μοντέλα (Toyota Mirai, Hyundai Nexo, Honda Clarity).  Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο ρυθμό κτισίματος πρατηρίων τα τελευταία 2 χρόνια. Η Κίνα πλέoν σταμάτά τις επιδοτήσεις στα BEV και θα τα δίνει για την ανάπτυξη βιομηχανίας Hydrogen Fuel cell. H Hyundai - Kia θα επενδύσουν ~$7δις στην συγκεκριμένη τεχνολογία με σκοπό να παράγουν το 2030 500 000 αμάξια τον χρόνο.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

"Επίσης, από το 2025, όλα τα σκούτερ και οι μοτοσυκλέτες με κυβισμό άνω των 150cc που πωλούνται στην χώρα θα πρέπει να είναι ηλεκτρικά." 

πως γινεται αυτο;;;. Και 150 τουλάχιστον cc και ηλεκτρικο;. Ή το ενα ή το αλλο... Το αρθρο δεν λεει υβριδικα... Ισως εγω κατι πιανω λαθος

Επεξ/σία από tsilitheo1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, Mafariel είπε

Δυστυχώς φίλε μου δεν είναι μονο τα πατίνια και τα πιτσιρίκια. Οδηγική παιδεία στην Ελλάδα ΔΕΝ υπάρχει!!

Από τον ποδηλάτη στον επαγγελματία οδηγό και τουμπαλιν.

Και μάντεψε...... δεν υπάρχει αστυνόμευση - τιμωρία παραδειγματική γιατί ως γνωστόν ο Έλληνας αν δεν πληρώσει δε θα μάθει

Μα αυτό ακριβώς είναι το θέμα! Ότι δεν έχουμε καθόλου οδηγική παιδεία, και μέσα σε όλους βάζω και τον εαυτό μου, ούτε θυμάμαι πόσες φορές δεν έχω βάλει αλάρμ στη μέση της παραλιακής για να σταματήσω μπροστά από τα περίπτερα που υπάρχουν κάθε 2 χιλιόμετρα. Και εντάξει σε κάποια σημεία όπως πχ στην είσοδο του παλιού αεροδρομίου που υπάρχει και περίπτερο αλλά και hot dogάδικο, έχει παράδρομο που κανονικά είναι για τη στάση λεωφορείου οπότε και εκεί δεν πρέπει να το αράζουμε με αλάρμ... Αλλά στη μέση της παραλιακής? Δηλαδη το σκέφτομαι ώρες ώρες τί κάνω και τί μπορεί να προκαλέσω και μουτζώνομαι. 

Αλλά το να πηγαίνεις κανονικά στο δρόμο σου με φουλ προτεραιότητα και να σου πεταχτούν πατίνια στη μέση, είχαμε που είχαμε τους λίγους skateboarders, τώρα μας προέκυψαν και τα ηλεκτρικά πατινια που τα παρατάνε και ΕΠΙΤΗΔΕΣ όπου να ναι....

Δημοσ.
6 ώρες πριν, Mafariel είπε

Δυστυχώς φίλε μου δεν είναι μονο τα πατίνια και τα πιτσιρίκια. Οδηγική παιδεία στην Ελλάδα ΔΕΝ υπάρχει!!

Από τον ποδηλάτη στον επαγγελματία οδηγό και τουμπαλιν.

Και μάντεψε...... δεν υπάρχει αστυνόμευση - τιμωρία παραδειγματική γιατί ως γνωστόν ο Έλληνας αν δεν πληρώσει δε θα μάθει

Ναι ο Ελληνας αν δεν πληρωσει δεν θα μαθει, λες και σε αλλη χωρα αν υπηρχε η αστυνομευση και οι ελεγκτικοι μηχανισμοι της Ελλαδας παλι ολοι θα πηγαιναν με το γραμμα του νομου...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...