mylo Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 Από πότε σε σέρβις σου κατεβάζουν τη μηχανή; Ts, πες την αλήθεια. Το αυτοκίνητο ήταν για το ανάθεμα και ψάχνεις τρόπο να φορτώσεις την ζημιά στο συνεργείο 1 2
NikosKallithea Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 57 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Κάτι έχεις καταλάβει λάθος, δεν το λέει η google, είναι τα ονόματα που δίνουν οι χρήστες του ίντερνετ που ανέβασαν τις φωτογραφίες. Και ναι, καλό θα σου κάνει να ξεχάσεις ότι γνωρίζεις και είναι λάθος :). Εχεις δικιο τα ξεχασα κιολας
Joshua21 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 Μόλις τώρα, NikosKallithea είπε Εχεις δικιο τα ξεχασα κιολας Εύγε, μπορείς να κοιμηθείς ήσυχος τώρα.
NikosKallithea Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 Μόλις τώρα, Joshua21 είπε Εύγε, μπορείς να κοιμηθείς ήσυχος τώρα. Αργοτερα τωρα κοιμόνται άλλοι
Joshua21 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 1 λεπτό πριν, NikosKallithea είπε Αργοτερα τωρα κοιμόνται άλλοι Σε υποβρύχιο υπηρετείς? Ok τότε, περίμενε τη σειρά σου.
christopher0016 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) Που κολλάνε οι εργασίες που έγιναν στο μπροστινό σύστημα με το ότι κόλλησε το μοτέρ;;;; Για ποιο λόγο κατέβηκε το μοτέρ;;;; 1000+ Euro γιατί ακριβώς εργασίες τα δώσατε ψαλίδια και τι άλλο;;; Τι πως να κινηθείς εδώ δεν ξέρεις καλά καλά τι ακριβώς εργασίες έγιναν πως μπορείς να κατηγορείς το συνεργείο για το ότι κολλησε το μοτέρ;; Πώς ξέρεις ότι το σέρβις είναι άθλιο ;;; εδώ συνδυάζεις τα ψαλίδια με το ότι κολλησε το μοτέρ... Πώς μπορείς να είσαι σίγουρος ότι φταίει το σέρβις που κόλλησε το μοτέρ ;;; Επεξ/σία 26 Ιουνίου 2019 από christopher0016 1
Apaleytos80 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) Στις 24/6/2019 στις 12:09 ΜΜ, mclein² είπε δεν ξερω πως να κινηθεις, μια ερωτηση εχω : το αμαξι ηταν παρατημενο χρονια ; γιατι σερβις σε σουτζουκι, 1085€... μονο αν το ειχε καποιος παρατημενο 2-3 χρονια σε ακινησια μπορει να δικαιολογηθει.. Είχε ένα αμάξι ο πατέρας μου παρατημένο εκτός γκαράζ για 3 χρόνια...Ένα απλό σέρβις,μπαταριά και λάστιχα ήθελε,ήταν μια χαρά. Το είχε αφήσει χρεπι και δεν έκανε την σωστή συνεννόηση με το μάστορα εξου τα 1100 ευρώ. Εκτος αν έκανε επισκευές(κατέβασμα μοτέρ,ψαλίδια κτλ),όποτε δεν το λέμε σέρβις. Τώρα αν βάρεσε φλανζα κεφαλής λόγω λαμακιας του συνεργείου η είχε ήδη θέμα και ζορίστηκε καλοκαιριατικα αυτό.... Επεξ/σία 26 Ιουνίου 2019 από Apaleytos80 1
TsoliasGR Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 8 ώρες πριν, paylidis είπε Εάν δε βγει το κράτος να βάλει μέγιστο όριο ηλικίας σε όλα τα οχήματα (δημόσια και ΙΧ) και δε θεσπίσει αυστηρότερους και σοβαροτερουσ ελέγχους στα ΚΤΕΟ είναι δεδομένο ότι θα θρηνούμε ψυχές από κακοσυντηρημένα αμάξια για πολύ καιρό ακόμα. Όλα σχετικά είναι με το όριο ηλικίας.Το δικό μου είμαι Opel Astra G mod 1999 και έχει 47.900χλμ πραγματικά.Παράδειγμα σου φέρνω, πρέπει να αλλάξω ιμάντα εκκεντροφόρου και θα αλλάξω και τρόμπα νερού μαζί μιας και είναι 3 βίδες απο κάτω διότι η προηγούμενη αλλαγή έχει γίνει πριν απο 9.500 χλμ το 2007!Άρα δεν είναι όλα θέμα ηλικίας του οχήματος.Και τα λαστιχά μου αλλάζω ανα 3 χρόνια έστω με ελάχιστα χιλιόμετρα (πεντάδα παρακαλώ γιατί έχω αλλάξει την ρεζέρβα με κανονική ζάντα) και κάθε 6 μήνες βαλβολίνες κτλπ.Το αμάξι είναι σε κατάσταση υπεράριστη και ας είναι 20 ετών. 3 1
Gtr3losz Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 Μέλος Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 Το όχημα παιδιά δν ήταν παρατημένο ούτε τελειωμένο ένα suzuki ignis 2005 είναι το κινεί η μητέρα μ με 140000 χλμ δν το λες κ για πέταμα... Σέρβις γενικό στα125000 πριν κάνα 2 χρόνια περίπου.. Είχε κάποια θέματα κ για αυτο γιναν κ επισκευές κόστους 500ε όπως κ σέρβις περίπου 500ε. Απλά μ χει κάνει τρομερή εντύπωση να συμβεί 4 με 5 μέρες αφού βγει από το σέρβις.. Κ ούτε έχω μηχανικές γνώσεις για αυτό κ είπα να ρωτήσω να πάρω μια γνώμη μιας κ τωρα είμαι εξωτερικό κ γυρνάω Κυριακή. Απλά αμαρτία ειναι να δίνεις 1100ε στο σύνολο κ 3 μέρες μετά να πάθει ζημιά.. Κ να σ ζητάνε πάλι κάνα 400 500? Δεν τα κόβουμε κ με το ψαλίδι τα λεφτά..
orgixmh Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 36 λεπτά πριν, Gtr3losz είπε Το όχημα παιδιά δν ήταν παρατημένο ούτε τελειωμένο ένα suzuki ignis 2005 είναι το κινεί η μητέρα μ με 140000 χλμ δν το λες κ για πέταμα... Σέρβις γενικό στα125000 πριν κάνα 2 χρόνια περίπου.. Είχε κάποια θέματα κ για αυτο γιναν κ επισκευές κόστους 500ε όπως κ σέρβις περίπου 500ε. Απλά μ χει κάνει τρομερή εντύπωση να συμβεί 4 με 5 μέρες αφού βγει από το σέρβις.. Κ ούτε έχω μηχανικές γνώσεις για αυτό κ είπα να ρωτήσω να πάρω μια γνώμη μιας κ τωρα είμαι εξωτερικό κ γυρνάω Κυριακή. Απλά αμαρτία ειναι να δίνεις 1100ε στο σύνολο κ 3 μέρες μετά να πάθει ζημιά.. Κ να σ ζητάνε πάλι κάνα 400 500? Δεν τα κόβουμε κ με το ψαλίδι τα λεφτά.. Τυγχάνει να έχω παρόμοιο αμάξι (Swift Sport του 2007), έχω περίπου τα ίδια χιλιόμετρα με το ignis σου και γενικά πέρα από μερικούς αισθητήρες και την μπαταρία δεν έχω αλλάξει τίποτα στο αμάξι, τα suzuki σε θέμα αξιοπιστίας είναι σκυλιά, η θερμοκρασία όμως μπορεί να προκύψει από πολλές αστοχίες. Θα μπορούσε να είναι από σπασμένο κολάρο, τρύπα στο ψυγείο, χαλασμένη αντλία νερού, χαλασμένο θερμοστάτη, χαλασμένο fan η ακόμα και από ράγισμα στο κάρτερ ή πρόβλημα γενικότερα στην λίπανση του κινητήρα. Κοινός μπορεί να φταίει ο μηχανικός γιατί δεν βίδωσε κάποιο κολάρο καλά αλλά θα μπορούσε απλά να είναι και ατυχία και να έγινε ζημιά μετά το συνεργείο. Γενικά πιστεύω ότι δύσκολα θα βγάλεις άκρη με το τι όντος έγινε στο αμάξι. Αυτό όμως που με κάνει να γίνομαι έξω φρενών είναι το ότι δεν υπάρχει σύστημα να διακόψει την λειτουργία του κινητήρα όταν η θερμοκρασία ανέβει 100+ βαθμούς, ότι αν ξεχάσεις τα φώτα αναμμένα ή ξεχάσεις να βάλεις ζώνη ο beeper δεν σταματάει να ουρλιάζει ενώ όταν η θερμοκρασία φτάνει σε επικίνδυνα επίπεδα θα πρέπει να κοιτάς το καντράν μπας και προσέξεις τον δείκτη θερμοκρασίας. Λες και όταν το μοτέρ κολλήσει και τα έμβολα γίνουν ένα με τις βαλβίδες δεν υπάρχει περίπτωση να φρενάρουν οι τροχοί και να φέρνεις σβούρες με 100+ km/h και όποιον πάρει ο χάρος. 7
bill999r Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 24 λεπτά πριν, orgixmh είπε Αυτό όμως που με κάνει να γίνομαι έξω φρενών είναι το ότι δεν υπάρχει σύστημα να διακόψει την Πολύ σωστό, ούτε καν λαμπάκι προειδοποίησης δεν υπάρχει. Κ σε μένα παλιότερα κόλλησε ο θερμοστάτης κ απο τύχη τσεκαρα την θερμοκρασία (ενώ οδηγούσα στην εθνική οδό) και γλύτωσα τα χειρότερα.
costacurta Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) Πφφφ μάγκες από εδώ μόνο υποθέσεις μπορούμε να κάνουμε και όπως διαβάζω το θέμα δίνω πολύ πολύ λίγες ως ελάχιστες πιθανότητες να έχει κάνει τόσο κραυγαλέο σφάλμα τύπου να μην έχει κλείσει τάπα το συνεργείο η να μην έβαλε παραφλου, που όπως λες είναι και γνωστό.Δυστυχώς φίλε τοπικ σταρτερ θα μπορούσε κάλλιστα να ήταν απλά να γίνει το κακό και έτυχε καθώς το πρόβλημα όντως δεν επηρεάζει όσα γίνονται σε ένα κλασσικό σέρβις. Ελπίζω να βρεις μια λύση. Η απορία μου όπως ρώτησαν ήδη και κάνα δυο παιδιά ακόμα είναι τι σου αλλαξε και έπιασες 1000 πλας κόστος? Μήπως πηγές σε συνεργείο αντιπροσωπεία? Δήλ τι σέρβις ήταν αυτό. Πόσα ψαλίδια άλλαξε όλα? Και εκεί που λες αναρτήσεις μηπως εννοείς αμορτισέρ? Και διάφορους αισθητήρες? Και ιμάντες? Και μπαταρία? Και τι σημαίνει κατέβηκε μηχανή.? Κάτι δεν κολλάει ρε μαν Επεξ/σία 26 Ιουνίου 2019 από costacurta
teot Δημοσ. 27 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2019 22 ώρες πριν, bill999r είπε Πολύ σωστό, ούτε καν λαμπάκι προειδοποίησης δεν υπάρχει. Κ σε μένα παλιότερα κόλλησε ο θερμοστάτης κ απο τύχη τσεκαρα την θερμοκρασία (ενώ οδηγούσα στην εθνική οδό) και γλύτωσα τα χειρότερα. κόλλησε ο θερμοστάτης.... οι μαγικές λέξεις... Η πιο συνηθισμένη αιτία να κάψεις κινητήρα... δεν μπορείς να προβλέψεις πότε... δεν προβλέπετε προληπτική αλλαγή.. Συνήθως κολλάει ανοικτός και το καταλαβαίνεις όταν αργεί να ανεβασει θερμοκρασια στις κρυες μέρες... Αν όμως κολλήσει κλειστός... δύσκολα γλυτώνεις τον κινητήρα... 3
Koeman Δημοσ. 27 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2019 Στις 26/6/2019 στις 5:26 ΠΜ, costacurta είπε Πφφφ μάγκες από εδώ μόνο υποθέσεις μπορούμε να κάνουμε και όπως διαβάζω το θέμα δίνω πολύ πολύ λίγες ως ελάχιστες πιθανότητες να έχει κάνει τόσο κραυγαλέο σφάλμα τύπου να μην έχει κλείσει τάπα το συνεργείο η να μην έβαλε παραφλου, που όπως λες είναι και γνωστό.Δυστυχώς φίλε τοπικ σταρτερ θα μπορούσε κάλλιστα να ήταν απλά να γίνει το κακό και έτυχε καθώς το πρόβλημα όντως δεν επηρεάζει όσα γίνονται σε ένα κλασσικό σέρβις. Ελπίζω να βρεις μια λύση. Η απορία μου όπως ρώτησαν ήδη και κάνα δυο παιδιά ακόμα είναι τι σου αλλαξε και έπιασες 1000 πλας κόστος? Μήπως πηγές σε συνεργείο αντιπροσωπεία? Δήλ τι σέρβις ήταν αυτό. Πόσα ψαλίδια άλλαξε όλα? Και εκεί που λες αναρτήσεις μηπως εννοείς αμορτισέρ? Και διάφορους αισθητήρες? Και ιμάντες? Και μπαταρία? Και τι σημαίνει κατέβηκε μηχανή.? Κάτι δεν κολλάει ρε μαν Κάπως έτσι. Σέρβις 500 ευρώ σε ignis του 2005, κάτι κάνετε λάθος ρε παιδιά. Μάλλον τα μεταφέρεις όπως στα μεταφέρουν και γι'αυτό δεν βγάζουμε άκρη. Προσωπικά γελάω με όσους διάβασαν 5 γραμμές και αμέσως άρχισαν οι νουθεσίες για καταγγελίες, αντιπροσωπείες, περιοδικά, κανάλια...χαλαρώστε βάλτε μέσα το τσεκούρι του πολέμου και μην προτρέπετε τον κόσμο να χάνει τον χρόνο του λες και αυτό που προτείνατε είναι η πιο απλή λύση. Δεν είναι όλοι οι άνθρωποι "πολεμοχαρείς" ούτε έχουν τον χρόνο και τα ψυχικά αποθέματα να μανουριάσουν. Ούτε όλοι έχουν το χρόνο και το μεράκι να κάτσουν μπάστακες πάνω από το κεφάλι του μάστορα επειδή στον χώρο της αυτοκίνησης και στις διάφορες λέσχες πολλοί αναφέρουν ότι αυτό κάνουν. Είναι σαν να θέλει pc ο μπάρμπας μου και να του αρχίσω τα κάνε overclock, undervolt να πιασεις τόσα fps. Δεν είναι όλοι τρελαμένοι και χομπίστες για να χάσουν την μισή τους μέρα για ένα αυτοκίνητο πόσο μάλλον να ταλαιπωρήσουν την ψυχή τους με τσακωμούς και ιστορίες. Ελλάδα 2019, έχουμε και σοβαρότερα προβλήματα να ασχοληθούμε, αν έχετε τόσο ελεύθερο χρόνο και λυμένα προβλήματα σας χαίρομαι ειλικρινά. Για μένα το πας το αμάξι στον μάστορα και από την στιγμή που τον εμπιστεύεσαι να βρείτε την πιο συμφέρουσα λύση. Αν δεν τον εμπιστέυεσαι φέρνεις και έναν άλλον Χ έμπιστο μάστορα να διασταυρώσει τα λεγόμενα του μηχανικού για να μην νομίζεις ότι σε δουλεύει αφού δεν το κατέχεις. Δεν υπάρχει παντού δόλος κοροϊδία και φουστιά...ηρεμήστε δεν έχουμε ιδέα τι έγινε πώς έγινε και γιατί έγινε.... Αφού γίνουν όλα αυτά αν δεν βγάζεις άκρη ή δεν σου κολλάνε αυτά που ακούς, προχώρα σε περεταίρω νόμιμες ενέργειες για τις οποίες αφού μας πεις τι τελικά έγινε συγκεκριμένα και με λεπτομέρειες, να σε συμβουλέψουμε. Που και πάλι συμβουλή από το ίντερνετ θα είναι, την ακούς την κρατάς αλλά δεν είναι ευαγγέλιο ντε και καλά. Καλή τύχη! 2
toyo73 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2019 Στις 27/6/2019 στις 2:44 ΠΜ, teot είπε κόλλησε ο θερμοστάτης.... οι μαγικές λέξεις... Η πιο συνηθισμένη αιτία να κάψεις κινητήρα... δεν μπορείς να προβλέψεις πότε... δεν προβλέπετε προληπτική αλλαγή.. Συνήθως κολλάει ανοικτός και το καταλαβαίνεις όταν αργεί να ανεβασει θερμοκρασια στις κρυες μέρες... Αν όμως κολλήσει κλειστός... δύσκολα γλυτώνεις τον κινητήρα... Εξαρταται τον κινητηρα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα