paylidis Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 Δε πήγε και του είπε κανε μου σέρβις του είπε ότι έχει ταξίδι κ όφειλε να είναι πιο προσεκτικός. Επίσης δε καίει τόσο εύκολα φλαντζα κατ εμε ένα αμάξι που έστω και μετά από καιρό συντηρήθηκε. Πιο πιθανη θεωρώ τη Μαλακια συνεργείου 2
Επισκέπτης Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 47 λεπτά πριν, BackFromHell είπε Οπα μπαστα λιγο. Πρωτον, πώς γνωριζεις οτι η ζημια προηλθε απο το σερβις ή οτι το σερβις εχει καποια σχεση με το προβλημα που παρουσιαστηκε; Δευτερον και απο το σερβις να προηλθε η ζημια πώς γνωριζεις αν το συνεργειο θα αποδειχθει συνεργασιμο ή οχι μετα απο ενα απλο τηλεφωνημα; Μπορει να αποδεχθουν αμεσως πχ πιθανο λαθος τους και να τον αποζημιωσουν στο επακρον, αρα γιατι ολα τα παραπανω δινονται ως συμβουλες; Για ποιο λογο τετοια επιθεση προς το συνεργειο χωρις καν να γνωριζουμε την αντιδραση του ιδιου του συνεργειου; edit: Τωρα βλεπω παραπανω, πως οντως, καμια σχεση δεν ειχε η δουλεια του συνεργειου με τη βλαβη που παρουσιασε το οχημα... Βιαστηκες λοιπον, ευτυχως δεν σε ακουσε ο ts. Δεν πεφτει λογος του συνεργειατζη για το πως ο πελατης θα ξοδεψει τα λεφτα του. Απο τη στιγμη που ο πελατης παει ενα αμαξι στο συνεργειο και ζηταει σερβις, ο συνεργειατζης ειναι υποχρεωμενος να κανει σερβις και οχι να αρχισει τον πελατη στο consultancy, εκτος αν ο ιδιος ο πελατης το ζητησει. Φυσικα και μπορει να του προτεινει ιδεες, αλλα δεν ειναι υποχρεωμενος να το κανει. Και αν δε το κανει δεν συνεπαγεται οτι ειναι κακος επαγγελματιας ή ανηθικος ή κλεφτης κλπ κλπ. Η δουλεια του ειναι να κανει αυτο που ζηταει και συμφωνει με τον πελατη και εν προκειμενω ο πελατης πηγε και ζητησε γενικο-μεγαλο σερβις. Αν εγω παω σε ταπετσερη και ζητησω να μου βαλει χρυσαφενια καθισματα σε Yugo, παλι δεν του πεφτει λογος να μου πει αν αξιζει ή οχι, αυτο ελειπε τωρα η επιλογη του καθε πελατη να ειναι debatable απο τον καθε random συνεργειατζη/μηχανικο/τεχνικο/whatever. Δουλεια του ειναι να κανει αυτο που του ζηταω, εφοσον φυσικα ειναι νομιμο. Λετε επισης θεωριες για να συσχετισετε το συμβαν με το σερβις. Οτι το αμαξι ειχε πολυ καιρο να κανει ταξιδι σε εθνικη και προφανως το μοτερ δεν ζεσταθηκε τοσο ωστε να καψει φλατζα, κανεις; Οτι χθες ηταν η πιο ζεστη μερα των τελευταιων 10+ μηνων, κανεις; Οτι το αμαξι ηταν ασυντηρητο για μηνες/χρονια/πολλες χιλιαδες χλμ, παλι κανεις (ευνοητο απο τα 1.100 ευρω που κοστισε το σερβις οτι ηταν ασυντηρητο για ΠΟΛΥ καιρο); Σωνει και καλα να κατηγορησουμε τον συνεργειατζη παραβλεποντας ακομα και τα πιο προφανη; Τι μπαστα; Τι στελνει για service + συν εεπισκευη στο ψαλιδι που τελικα ο αλλος του κατεβασε μοτερ . Παμε στοιχημα που ο αλλος δεν ειδε τον κολλημενο θερμοστατη η του τσακισε το κολλαρο κατα την επανατοποθετιση του μοτερ; Ο κοσμος το παει για καλοκαιρινο service και για οπτικο ελεγχο. Δεν το παει μονο για αλλαγη μπουζι και φιλτρα. Να μην αναπτηξω και περιπτωσεις αντιπροσωπειων που ξηλωνουν ανταλλακτικα απο ενα αυτοκινητο στο σερβις και τα βαζουν σε αλλο πελατη. Επεξ/σία 25 Ιουνίου 2019 από Επισκέπτης
Επισκέπτης Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 Και απο που προκυπτει οτι δεν εγινε οπτικος ελεγχος;
Joshua21 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 2 ώρες πριν, paylidis είπε Άλλο Η φλατζα καπακιού και άλλο κεφαλής. Ποια από τις δυο έκαψε; Η καπακιου είναι ασήμαντο το κόστος και ελάχιστη εργασία και δεν έχει σχέση με τος εργασίες που έκανες. Η κεφαλής είναι μεγάλη ζημιά μινιμουμ 4 κατοστάρικα για το αμάξι σου και φυσικά μπορεί να έγινε από κάποια Μαλακια του μάστορα στο σύστημα ψύξης εφόσον το πείραξε. Φλαντζα κεφαλής πάντως έτσι στο ξαφνικό χωρίς καμία περαιτέρω ένδειξη δε νομίζω να σου χτύπησε... Όταν λέμε καπάκι εννοούμε του κινητήρα, το άλλο των βαλβίδων είναι γνωστό ως ψευτοκάπακο. 1
giannos13 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) Αυτα που λεει ο φιλος για ψαλιδια και κατεβασμα της μηχανης ειναι ασχετα μεταξυ τους οποτε καποιος κατι λεει λαθος. Το οτι εκανε service που κοστισε πολλα χρηματα δεν σημαινει οτι εφτιαξε ολο το αυτοκινητο. Ελπιζω να εφτιαξε πολλα πραγματα (που χρειαζοντουσαν πραγματι και να μην σε δουλεψε) αλλα μπορει να μην χρειαστηκε να ασχοληθει καθολου με το συστημα ψυξης. Φυσικα υπαρχει και η περιπτωση να εκανε μ@λ@κια (π.χ. να μην εκανε εξαερωση σε αλλαγη του παραφλου). Το τι εκανε ο μηχανικος στο service εμεις σιγουρα δεν το γνωριζουμε και δεν θα το μαθουμε και ποτε. Στο θεμα της υπερθερμανσης: Ακομα και μαλακια να εκανε ο μηχανικος και να ανεβασε θερμοκρασια, πρεπει ο οδηγος να εκανε τουλαχιστον μερικα χιλιομετρα με ανεβασμενη θερμοκρασια για να εκαψε φλαντζα (εαν εχει τελικα καψει). Οποτε σιγουρα φταιει και ο οδηγος. Εκτος εαν ειχε καψει ηδη φλαντζα και δεν το ειχατε παρει χαμπαρι ουτε εσεις ουτε ο μηχανικος (απιθανο βεβαια). Επεξ/σία 25 Ιουνίου 2019 από giannos13
paylidis Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 32 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Όταν λέμε καπάκι εννοούμε του κινητήρα, το άλλο των βαλβίδων είναι γνωστό ως ψευτοκάπακο. Φλαντζα καπακιου (η ψεύτοκαπακου) 20 χρόνια εγώ ξέρω των βαλβίδων. Η άλλη είναι κεφαλής. Τεσπα... 1
Joshua21 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 4 λεπτά πριν, paylidis είπε Φλαντζα καπακιου (η ψεύτοκαπακου) 20 χρόνια εγώ ξέρω των βαλβίδων. Η άλλη είναι κεφαλής. Τεσπα... Κάνε μια αναζήτηση φωτογραφίας στο google για "καπάκι κινητήρα" να δεις τι θα σου βγάλει https://www.google.gr/search?q=καπάκι+κινητήρα&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj01fH1moXjAhXwxaYKHQ5LAkMQ_AUIECgB&biw=1536&bih=775 https://www.google.gr/search?biw=1536&bih=775&tbm=isch&sa=1&ei=fGESXaCSBcHSsAfzkpmACA&q=ψευτοκάπακο&oq=ψευτοκάπακο&gs_l=img.3...2865.4067..4361...0.0..0.149.1233.0j9......0....1..gws-wiz-img.-jV88SEC_jE Στο ψευτοκάπακο πάντως κατά κανόνα δεν υπάρχει φλάντζα, στις περισσότερες περιπτώσεις υπάρχει τσιμούχα.
NikosKallithea Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 30 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Κάνε μια αναζήτηση φωτογραφίας στο google για "καπάκι κινητήρα" να δεις τι θα σου βγάλει https://www.google.gr/search?q=καπάκι+κινητήρα&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj01fH1moXjAhXwxaYKHQ5LAkMQ_AUIECgB&biw=1536&bih=775 https://www.google.gr/search?biw=1536&bih=775&tbm=isch&sa=1&ei=fGESXaCSBcHSsAfzkpmACA&q=ψευτοκάπακο&oq=ψευτοκάπακο&gs_l=img.3...2865.4067..4361...0.0..0.149.1233.0j9......0....1..gws-wiz-img.-jV88SEC_jE Στο ψευτοκάπακο πάντως κατά κανόνα δεν υπάρχει φλάντζα, στις περισσότερες περιπτώσεις υπάρχει τσιμούχα. ...και επειδή η google λεει καπάκι κινητήρα την κυλινδροκεφαλη εμείς πρέπει να ξεχάσουμε αυτα που ξέρουμε και να πιστέψουμε αυτα που μας λεει. 3
Klausx Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 1 ώρα πριν, giannos13 είπε Αυτα που λεει ο φιλος για ψαλιδια και κατεβασμα της μηχανης ειναι ασχετα μεταξυ τους οποτε καποιος κατι λεει λαθος. Το οτι εκανε service που κοστισε πολλα χρηματα δεν σημαινει οτι εφτιαξε ολο το αυτοκινητο. Ελπιζω να εφτιαξε πολλα πραγματα (που χρειαζοντουσαν πραγματι και να μην σε δουλεψε) αλλα μπορει να μην χρειαστηκε να ασχοληθει καθολου με το συστημα ψυξης. Φυσικα υπαρχει και η περιπτωση να εκανε μ@λ@κια (π.χ. να μην εκανε εξαερωση σε αλλαγη του παραφλου). Το τι εκανε ο μηχανικος στο service εμεις σιγουρα δεν το γνωριζουμε και δεν θα το μαθουμε και ποτε. Στο θεμα της υπερθερμανσης: Ακομα και μαλακια να εκανε ο μηχανικος και να ανεβασε θερμοκρασια, πρεπει ο οδηγος να εκανε τουλαχιστον μερικα χιλιομετρα με ανεβασμενη θερμοκρασια για να εκαψε φλαντζα (εαν εχει τελικα καψει). Οποτε σιγουρα φταιει και ο οδηγος. Εκτος εαν ειχε καψει ηδη φλαντζα και δεν το ειχατε παρει χαμπαρι ουτε εσεις ουτε ο μηχανικος (απιθανο βεβαια). Εξαέρωση; χαχα εδώ πέρναγα από ένα συνεργείο και έτυχε να τον δω να ανοίγει κολάρο από το ψυγείο που το είχε παρκάρει με τέτοιο τρόπο ώστε να φεύγει το αντι-ψυκτικο στον δρόμο...Μέχρι και Ουγκάντα άμα δεις βίντεο στο youtube τα μαζεύουνε σε ταψάκι για ανακύκλωση. Όταν το αυτοκίνητο πάει σε συνεργείο που δεν είναι σωστό θα το χρυσοπληρώσεις και θα είσαι εκεί κάθε βδομάδα. Ότι και να λέμε είναι άσκοπο το αυτοκίνητο έπρεπε να πάει για ΕΛΕΓΧΟ σε κάποιο συνεργείο εκεί κοντά που έμεινε και μετά που θα ήξερε γιατί προκλήθηκε θα απαιτούσε εγγύηση κτλ αν όντως έφταιγε το συνεργείο.
mp123 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 2 ώρες πριν, Joshua21 είπε Όταν λέμε καπάκι εννοούμε του κινητήρα, το άλλο των βαλβίδων είναι γνωστό ως ψευτοκάπακο. Σωστός.ασε τους άλλους να λένε ότι θέλουν.δεν ξέρουν.
rofl Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 Στις 24/6/2019 στις 7:40 ΜΜ, gasgounis είπε Μια παρατηρηση ασχετη με το πραγματικο προβλημα: Αθηνα εισαι τελικα ή εξωτερικο. https://en.wikipedia.org/wiki/Athens,_Georgia
babisskg Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 Στις 24/6/2019 στις 12:01 ΜΜ, Gtr3losz είπε Γειά σας παιδιά θα ήθελα την γνώμη σας για κάτι. Πριν από 8 μέρες κάναμε ένα μεγάλο σέρβις σε ένα όχημα τις μητέρας μ σε κεντρικό συνεργείο κ επώνυμο στα νότια προάστια το όχημα ένα suzuki ignis του 2005 με 140000χλμ στη συζήτηση με τον μηχανικό του είπα ότι η μάνα μ θα κάνει ένα μεγάλο ταξίδι σε 10μερες [650χλμ] κ το αμάξι το θέλω σε άριστη κατάσταση για να μν ανησυχώ μιας κ είναι της μητέρας μ. Με τα πολλά το αμάξι έγινε σέρβις κ μονάχα μηχανικά το κόστος ανήλθε στα 1085ε για ένα όχημα μεταχειρισμένο που κοστολογείται 4000ε κατέβηκε μέχρι κ μοτέρ ψαλίδια αναρτήσεις τα πάντα.... Περνάμε τώρα στο παρόν ξεκινάει η μάνα μ με τα πεθερικά για το ταξίδι το σαββατο, το αμάξι κοντά στο Αγρίνιο κάνει ένα πραφ κ καρφώνεται ο δειχτης της θεμοκρασιας στο Θεό κ κάνει μπαμ το μοτέρ μαζί με καπνούς κ ότι συνεπάγεται σκεφτηται τώρα τι ταλαιπωρία πέρασαν οι ανθρώποι πόσο τρόμαξαν [μεγάλοι άνθρωποι] + την ταλαιπωρία μ που έπρεπε να πάω από Αθήνα να τους πάρω. Ποια η γνώμη σας πως να κινηθώ? Το αμάξι μεταφέρεται Αθήνα τώρα. Καλησπέρα σας , 1000 και κάτι ευρώ δεν είναι σέρβις , όπως μάλιστα ειπώθηκε πρέπει να ήταν σταματημένο το αυτοκίνητο για αρκετό διάστημα .... ας τα πάρουμε όμως με την σειρά . Ότι και να είχε το αυτοκίνητο , από την στιγμή που πηγαίνετε και ζητάτε να σας αλλάξουν λάδια και φίλτρο λαδιού αυτό θα κάνουν , συν πλην κάποιες γνωστές απόπειρες του είδους , κοίτα ακούγεται αυτό , χτυπάει εκείνο κλπ . Η λογική πάω για σέρβις διότι θα κάνω κάποιο ταξίδι , εμένα προσωπικά με προβληματίζει δλδ τον υπόλοιπο χρόνο ο οδηγός , το αυτοκίνητο και οι όποιοι επιβάτες έχουν μικρότερο κίνδυνο να τους συμβεί κάτι ενώ αυτός ο κίνδυνος είναι αυξημένος όταν θα ταξιδέψουν σε κάποια απόσταση ? Το αυτοκίνητο πως θα έρθει σε άριστη κατάσταση έχοντας ήδη στην πλάτη του 13 χρόνια ? Ανοίγοντας λοιπόν τέτοια συζήτηση με έναν μηχανικό σε συνεργείο και χωρίς να του διευκρινιζετε , με όποιες γνώσεις μπορεί να έχετε γύρω από το θέμα , τι ακριβώς θέλετε να κάνει η τουλάχιστον σε ποιο βαθμό , τότε είναι σαν να του λέτε να προχωρήσει κατά το δοκούν . Αυτό έκανε κι' αυτός , άλλαξε κατά την κρίση του ότι χρειαζόταν σύμφωνα με την περιγραφή που του δώσατε , να είναι το αμάξι σε άριστη κατάσταση !!! Τώρα βέβαια πόσα και ποια υλικά θα μπορούσε να αποφύγει να αλλάξει , αν δεν ήταν απαραίτητο να αλλαχτούν δλδ , ένας θεός ξέρει . Αν αντίθετα , γνωρίζοντας τι μπορεί να χρειάζεται το αυτοκίνητο σε επίπεδο συντήρησης εκείνη την στιγμή , του λέγατε να σας αλλάξει τα λάδια με το φίλτρο , ένα σετ τακάκια μπρος , γύρω γύρω αναλόγως , συν έναν τυπικό έλεγχο στο αντιψυκτικό και κάποιες μικρολεπτομέρειες τότε σήμερα δεν θα είχαμε να πούμε τίποτε . Όχι , δεν είμαι μηχανικός αυτοκινήτων ούτε εργάζομαι στον χώρο , γνωρίζω από αυτοκίνητα , όπως γνωρίζω ότι εξαιτίας της δύσκολης οικονομικής κατάστασης που επηρεάζει όλους μας , όπως και εμένα φυσικά , πολλές φορές αναγκαζόμαστε να ρίξουμε πίσω κάποια ζητήματα συντήρησης σε ένα αυτοκίνητο . Παρόλαυτα λίγο πολύ , όλοι γνωρίζουμε τις επισκευές που τυχόν χρειάζεται , όπως επίσης και τρέχουσες συντηρήσεις όπως ελαστικά , αναρτήσεις , εξατμίσεις , λαιμούς , να μην σας πω για σαιλεντ μπλοκ κλπ . Αφού λοιπόν τα θέματα είναι γνωστά , με κάποιον προγραμματισμό , κάποιο σήμερα , ένα άλλο μετά δύο μήνες , κάπως το πράμα μαζεύεται . Αν πάρω την περίπτωση όπου δεν έχετε καμιά γνώση γύρω από το ζήτημα αυτοκίνητο , τότε αφού ζητήσετε να γίνει το τυπικό σέρβις αρχικά , συν την εκτίμηση του όποιου μηχανικού για τυχόν πρόσθετες εργασίες που κρίνει απαραίτητες για την ασφαλή κίνηση του αυτοκινήτου , πάλι μπορείτε να ρωτήσετε που θα βρεθεί το συνολικό κόστος , ώστε να έχετε μία εικόνα . Δεν βλέπω που βρίσκεται το εμπόδιο για κάτι τέτοιο . Στο δια ταύτα , πραγματικά θα ήθελα να μάθω τι εργασίες έγιναν στο αυτοκίνητο και τι αλλάχτηκε γενικά , φυσικά μη γνωρίζοντας την κατάσταση του αυτοκινήτου δλδ αν και σε ποιο βαθμό υπήρχε λόγος να κοστίσει τόσο μία εργασία , για το κατέβασμα κινητήρα η ψαλιδιών υπάρχουν κατασκευαστικά διάφορα μοντέλα όπου για να αλλαχτεί ένας ιμάντας χρονισμού πρέπει να γίνουν τέτοιες κινήσεις . Ούτε γνωρίζω την τακτικότητα στην συντήρηση του γενικά , αν γίνεται στο ίδιο συνεργείο κλπ . Αν έχετε τις αποδείξεις στα χέρια σας , εργασίας και ανταλλακτικών , αυτές έχουν ένα χρόνο εγγύηση για την εργασία συν την όποια εγγύηση για τα υλικά αντίστοιχα . Χωρίς καμία πρόθεση να σας θίξω , με όλα τα παραπάνω , αλλά να σας προβληματισω γύρω από την ανάγκη σωστής και σοβαρής συντήρησης ενός αυτοκινήτου , έστω και με ιδιαίτερο προγραμματισμό λόγω οικονομικών συνθηκών . Πραγματικά θα ήθελα να μάθω τι εργασίες έγιναν .
Liapisftw Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) Μωρέ πάλι καλά που εγώ κανονίζω σέρβις στο ρεπό μου και κάθομαι μπαστακας από πάνω και βλέπω τα πάντα.. και εννοείται ότι πάω τα δικά μου ανταλλακτικά.. Έχω δει και έχω ακούσει άπειρα περιστατικά όπως να μπουν αλλά πράγματα από αυτά που πηγές, ξηλωμα πραγμάτων από το αυτοκίνητο όπου τα βάζουν σε άλλους σε τιμές καινούργιων και ειδικά σε άτομα μη σχετικά τους βάζουν να αλλάξουν το μισό αυτοκίνητο δήθεν ότι θέλουν επισκευή. Σε γνωστό μου τον είχαν ψήσει να αλλάξει πιστόνια δήθεν ότι είχε μεγάλη φθορά στον πρώτο κύλινδρο και εννοείται μετά δεν του έδωσε τα παλιά ούτε να τα δει. Όταν μου το είπε και πήγαμε και απαιτήσαμε να κρατήσουμε τα παλιά ήταν σε κατάσταση καινούριων.. Τώρα στο θέμα του παλικαριού δεν μπορούμε να ξέρουμε τι ακριβώς έγινε στο συνεργείο.. πάντως όπως λέει το παιδί του είπε ότι το αμάξι θα κάνει ένα μεγάλο ταξίδι και το θέλει στην πένα.. ήταν υποχρέωση τους να ελεγχθούν τα πάντα ώστε το αυτοκίνητο οντως να είναι ικανό να ταξιδέψει.. δεν πήρε και λίγα χρήματα εξάλλου.. υπάρχει και η πιθανότητα να είχε ξεχαστει κάνα κολάρο ξεκουμπωτο ή κάποια άλλη αφηρημαδα εξαιτίας τους.. Καλή δύναμη στον φίλο.. πίεσε τους όσο μπορείς.. Επεξ/σία 26 Ιουνίου 2019 από Liapisftw 1
Joshua21 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 2 ώρες πριν, NikosKallithea είπε ...και επειδή η google λεει καπάκι κινητήρα την κυλινδροκεφαλη εμείς πρέπει να ξεχάσουμε αυτα που ξέρουμε και να πιστέψουμε αυτα που μας λεει. Κάτι έχεις καταλάβει λάθος, δεν το λέει η google, είναι τα ονόματα που δίνουν οι χρήστες του ίντερνετ που ανέβασαν τις φωτογραφίες. Και ναι, καλό θα σου κάνει να ξεχάσεις ότι γνωρίζεις και είναι λάθος :). 1
mourouzis2005 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 Ρε φιλε μου καλε, εχω μια απορια: οταν ακουσες τη λυπητερή 1000 ευρωπουλακια, γιατι δεν ειπες: αστο μαστορα. Και μετα να πας να νοικιασεις ενα ωραιο αμαξακι, 40€ τη μερα, πετρελαιακι, να βαλεις και φουλ ασφαλεια. Θα σου βγαινε φθηνοτερα, θα ειχες και το κεφαλακι σου ησυχο. Η μητερα σου δηλαδη, που τραβηξε ολο αυτο το ζορι και δεν απολαυσε το ταξιδι. Ναι ξερω οφτοπικ και πού να το προεβλεπε. Το λεω απο δικη μου εμπειρια, ειχα αμαξι, μικρο (VW POLO 12αρι, 2006) το ειχα συντηρημενο, προσεγμενο, μολις εβγαζε ζημια, εστω την πιο μικρη βουρ στο μηχανικο. Τακακια, λαδια, σερβις ολα στα πιο λιγα χλμ αποτι μου λεγανε. Ε οταν πήγαινα 3ημερο καπου 300χλμ απο Αθηνα, στην επιστροφη ολο και κατι επρεπε να αλλαχτει. Το ισοδυναμο ηταν να νοικιαζα αμαξι για το 3ημερο για να γλυτωνα απο σκοτουρες και θεματα. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα