Joshua21 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2019 12 λεπτά πριν, k_w_t είπε Και στις δυο περιπτωσεις ηταν μετα απο service και ανοδο της θερμοκρασιας.. Τωρα για πιο λογο ανεβασε θερμοκρασιες του TS δεν ξερω, μπορει να ειναι οτιδηποτε . Απλα ανεφερα μια ιδια περιπτωση. Δεν εγραψα : " Ξεχασαν και σε σενα το κολαρο του ψυγειου" Εγώ πάλι διαβάζοντας το post σου, μου έμεινε η εντύπωση πως το "ιδια περιπτωση" αφορούσε μαλακία του μηχανικού, όχι την άνοδο θερμοκρασίας μερικές ημέρες μετά το σέρβις. Ίσως κατάλαβα λάθος.
NikosKallithea Δημοσ. 24 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2019 Τίποτα δεν μπορείς να κάνεις, δεν είναι όλα τα αυτοκίνητα για ταξίδια 2
kalmik Δημοσ. 24 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2019 Συμβαίνει μερικές φορές από αβλεψία και απροσεξία κάποιου τεχνίτη, να μην ξαναμοντάρουν κάτι σωστά. Το ότι τόσο καιρό δεν είχε βγάλει βλαβη και έβγαλε υπερθέρμανση τώρα, για μένα δεν αποτελεί σύμπτωση... Απλά πρέπει να το αποδείξεις. Αν κατέβηκε όντως μηχανή, τότε ξαναμονταρίστηκε και άρα είχαν βγει κολάρα και σια. Όπερ έδει δείξαι....
gasgounis Δημοσ. 24 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2019 7 ώρες πριν, Gtr3losz είπε Γειά σας παιδιά θα ήθελα την γνώμη σας για κάτι. Πριν από 8 μέρες κάναμε ένα μεγάλο σέρβις σε ένα όχημα τις μητέρας μ σε κεντρικό συνεργείο κ επώνυμο στα νότια προάστια το όχημα ένα suzuki ignis του 2005 με 140000χλμ στη συζήτηση με τον μηχανικό του είπα ότι η μάνα μ θα κάνει ένα μεγάλο ταξίδι σε 10μερες [650χλμ] κ το αμάξι το θέλω σε άριστη κατάσταση για να μν ανησυχώ μιας κ είναι της μητέρας μ. Με τα πολλά το αμάξι έγινε σέρβις κ μονάχα μηχανικά το κόστος ανήλθε στα 1085ε για ένα όχημα μεταχειρισμένο που κοστολογείται 4000ε κατέβηκε μέχρι κ μοτέρ ψαλίδια αναρτήσεις τα πάντα.... Περνάμε τώρα στο παρόν ξεκινάει η μάνα μ με τα πεθερικά για το ταξίδι το σαββατο, το αμάξι κοντά στο Αγρίνιο κάνει ένα πραφ κ καρφώνεται ο δειχτης της θεμοκρασιας στο Θεό κ κάνει μπαμ το μοτέρ μαζί με καπνούς κ ότι συνεπάγεται σκεφτηται τώρα τι ταλαιπωρία πέρασαν οι ανθρώποι πόσο τρόμαξαν [μεγάλοι άνθρωποι] + την ταλαιπωρία μ που έπρεπε να πάω από Αθήνα να τους πάρω. Ποια η γνώμη σας πως να κινηθώ? Το αμάξι μεταφέρεται Αθήνα τώρα. 6 ώρες πριν, Gtr3losz είπε Απλά θεωρώ ότι από την στιγμή που κατέβηκε κ μοτέρ ίσως δν ξανατοποθετηθηκε σωστά δν ξέρω τι κ πως.. Ξέρω ότι τόσα χρόνια το έχουμε το αμάξι δν είχε ανεβάσει ποτέ θερμοκρασία. Μιλησα μαζί του γιατί έτυχε να είμαι εξωτερικό αυτή τη στιγμή κ δν μπορώ να τον βρω από κοντά.. Περιμένουν το αμάξι ακόμα από την οδική κ θα το δουν κ θα μ πουν αν οφείλεται σε αυτούς. Μια παρατηρηση ασχετη με το πραγματικο προβλημα: Αθηνα εισαι τελικα ή εξωτερικο. On topic: καταγγελια στην αντιπροσωπεια και επικοινωνια με το συνεργειο μεσω email. Και προφορικα αλλα να υπαρχει και γραπτη επικοινωνια.
Gtr3losz Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 Μέλος Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 Σε απάντηση του μηχανικού .... Το αυτοκινητο εχει καψει την φλαντζα της κυλινδροκεφαλης. Την λεγομενη φλατζα καπακιου. Δεν υπαρχει καμμια συναφεια της βλαβης με αυτα τα οποια επισκευασαμε. Τελικά καμιά γνώμη πως να ενεργησω?
mp123 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 Τι να κάνεις; τίποτα.αφου οι άνθρωποι δεν πείραξαν μηχανή. 1
Κostis Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 18 λεπτά πριν, Gtr3losz είπε Σε απάντηση του μηχανικού .... Το αυτοκινητο εχει καψει την φλαντζα της κυλινδροκεφαλης. Την λεγομενη φλατζα καπακιου. Δεν υπαρχει καμμια συναφεια της βλαβης με αυτα τα οποια επισκευασαμε. Τελικά καμιά γνώμη πως να ενεργησω? Κόστος;
paylidis Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 33 λεπτά πριν, Gtr3losz είπε Σε απάντηση του μηχανικού .... Το αυτοκινητο εχει καψει την φλαντζα της κυλινδροκεφαλης. Την λεγομενη φλατζα καπακιου. Δεν υπαρχει καμμια συναφεια της βλαβης με αυτα τα οποια επισκευασαμε. Τελικά καμιά γνώμη πως να ενεργησω? Άλλο Η φλατζα καπακιού και άλλο κεφαλής. Ποια από τις δυο έκαψε; Η καπακιου είναι ασήμαντο το κόστος και ελάχιστη εργασία και δεν έχει σχέση με τος εργασίες που έκανες. Η κεφαλής είναι μεγάλη ζημιά μινιμουμ 4 κατοστάρικα για το αμάξι σου και φυσικά μπορεί να έγινε από κάποια Μαλακια του μάστορα στο σύστημα ψύξης εφόσον το πείραξε. Φλαντζα κεφαλής πάντως έτσι στο ξαφνικό χωρίς καμία περαιτέρω ένδειξη δε νομίζω να σου χτύπησε... Επεξ/σία 25 Ιουνίου 2019 από paylidis 2
NikosKallithea Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 22 λεπτά πριν, paylidis είπε Άλλο Η φλατζα καπακιού και άλλο κεφαλής. Ποια από τις δυο έκαψε; Η καπακιου είναι ασήμαντο το κόστος και ελάχιστη εργασία και δεν έχει σχέση με τος εργασίες που έκανες. Η κεφαλής είναι μεγάλη ζημιά μινιμουμ 4 κατοστάρικα για το αμάξι σου και φυσικά μπορεί να έγινε από κάποια Μαλακια του μάστορα στο σύστημα ψύξης εφόσον το πείραξε. Φλαντζα κεφαλής πάντως έτσι στο ξαφνικό χωρίς καμία περαιτέρω ένδειξη δε νομίζω να σου χτύπησε... Τι χωρίς περαιτέρω ένδειξη; Το αυτοκίνητο είναι χρεπι, 1.000 ευρώ πήρε ο μηχανικός για συντήρηση αλλά 2000 θελει για πέταμα.ειναι απλο. Εγώ Απορώ πώς μπαίνουν μέσα σε αυτά τα αυτοκίνητα
Klausx Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 Η οδική τι σου είπε; Πως έκαψε φλάντζα από μόνο του; Κάπως έμεινε χωρίς νερό.
paylidis Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 12 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε Τι χωρίς περαιτέρω ένδειξη; Το αυτοκίνητο είναι χρεπι, 1.000 ευρώ πήρε ο μηχανικός για συντήρηση αλλά 2000 θελει για πέταμα.ειναι απλο. Εγώ Απορώ πώς μπαίνουν μέσα σε αυτά τα αυτοκίνητα Δε διαφωνω ότι είναι ισως είναι χρέπι αλλά εφόσον είναι τόσο χρεπι γιατί ο άλλος πήρε 1000€ για συντήρηση ; Θα μπορούσε εάν είναι τίμιος να πει μην κάνετε τίποτα (το έχω δει σε μηχανικό να το λέει σε πελατη) πετάξτε το κύριε. Θα μπορούσε επισησ Να πει μην πάτε με αυτό ταξίδι δε θα το πρότεινα!! Εφόσον τα τσεπωσε κι ήξερε ότι πρέπει να φέρει το αμάξι σε καλή κατάσταση κάτι δεν έκανε καλά. Και φλατζα κεφαλής μετά από γενικό σέρβις σημαίνει ότι πιθανώς κάποια πατάτα έχουν κάνει με το σύστημα ψύξης, ανέβασε θερμοκρασία το αμάξι και πουφ όπως είπε ο φιλος ts. Κατά τα αλλά συμφωνώ με το πως μπαίνουν κάποιοι σε ρημάδια αμάξια αλλά δυστυχώς δε μπορώ να κάνω κάτι πήρα μόνο να προφυλάγομαι από αυτούς στο δρόμο...! Εάν δε βγει το κράτος να βάλει μέγιστο όριο ηλικίας σε όλα τα οχήματα (δημόσια και ΙΧ) και δε θεσπίσει αυστηρότερους και σοβαροτερουσ ελέγχους στα ΚΤΕΟ είναι δεδομένο ότι θα θρηνούμε ψυχές από κακοσυντηρημένα αμάξια για πολύ καιρό ακόμα. Για το τελευταίο ένα πράγμα θα σου πω, πέρασα ΚΤΕΟ πριν 2 μήνες αέρα τη στιγμή που πίστευα ότι κάτι δε πάει καλά με τα εμπρός αμορτισέρ μου. Το μηχάνημα τους τα έβγαλε στο 70%, επειδή όμως είμαι ψειρας και ταξιδεύω μεγαλεσ Αποστάσεις που κ που και το αμάξι θέλω να το έχω στην πένα πήγα την επόμενη μέρα συνεργείο και άλλαξα αμορτισέρ. Αυτά που έβγαλα ήταν ΔΙΑΛΥΜΕΝΑ-δεν είχαν πρακτικά καθόλου επαναφορά... τα πίσω ήταν κάπως καλύτερα κράταγαν κανένα χρόνο ακόμα αλλά φυσικά τα άλλαξα. Για πες μου πόσοι σκέφτονται και συμπεριφέρονται όπως εγώ που ενώ το ΚΤΕΟ μου έβγαλε καλά αμορτισέρ ένιωθα ότι το αμάξι κοπανάει και πήγα έσκασα 400€;; Επεξ/σία 25 Ιουνίου 2019 από paylidis 2
toyo73 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 Παιζει τεραστιο ρολλο ο οδηγος-κατοχος του αυτοκινητου.Αυτος πρεπει να ξερει τι "ποναει" στο αυτοκινητο και να το λεει στον μηχανικο.Ο εμπειρος ριχνει καμια ματια στο δεικτη θερμοκρασιας.Ξερει εαν εχει φρενα, εαν παει βαρκα απο χαλασμενα αμορτισερ και κυριως τι οδηγει και οδηγει αναλογως.Δεν υπαρχει καταλληλο αυτοκινητο για ταξιδια, αλλα καταλληλος οδηγος.Εχω οργωσει την Ελλαδα με αυτοκινητο, που το 98% δεν θα εκανε ουτε ενα τετραγωνο.Λιγο καλυτερο απο 2CV ηταν.Ενα παλιο αγροτικο. 2
Mhlogiatros Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) Και εγώ και είχα δίκιο όντως μπορεί να μη πηγαίνει καλά και ας το βγάζουν "passable" Φλάντζα κεφαλής μου είχαν χαλάσει στο "εξουσιοδοτημενο" renault οι μαϊμούδες και μαζί με γενικό τόσα ζητούσαν περίπου 1000 . Αν έκαναν σωστά την δουλειά τους δε γίνονται αυτά σε μη παρατημένο αμάξι. Και πότε δε το αφήνεις στο "να ξέρεις ήθελε και αυτό ήθελε και εκείνο" πληρώνεις τη φλάντζα χρυσή . Επεξ/σία 25 Ιουνίου 2019 από Mhlogiatros
Klausx Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 Π.χ στο δικό μου δεν κούμπωσαν καλά την φύσα βεντιλατερ μετά από επισκευή από τρακάρισμα (μηχανικός - φανοποιός μαζί οπότε δεν δικαιολογείται) φυσικά άρπαξε η φλάντζα έκανε επισκευή και μετά από 1 χρόνο έκαιγε νερά και για 3 χρόνια ο μηχανικός έκανε την πάπια όλο δικαιολογίες φυσικά μόλις το πήρα εγώ το αυτοκίνητο από τον πατέρα μου και άλλαξα μηχανικό , το αποτέλεσμα αλλαγή μηχανής γιατί από λάθος φλάντζα - σφίξιμο μη εργοστασιακό (σιγά μην βάλουν ροποκλειδο "μάγκες") η απάντηση του 2ο μηχανικού ήταν "Εχει κάνει νεροφαγώματα και είχε ζημία στον κορμό-καπάκι δεν αξίζει να φτιαχτεί". Μεγάλη προσοχή στους μηχανικούς έχουν διαλύσει όλα τα αυτοκίνητα φυσικά όχι όλοι αλλά μεγάλο ποσοστό. 2
Επισκέπτης Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) Στις 24/6/2019 στις 12:55 ΜΜ, fg9000 είπε Σε παρομοια κατασταση, Δες αν ο επωνυμος μαστορας ειναι εξουσιοδοτιμενος απο την σουζουκι. Που λογικα ειναι. Κανε καταγγελια στην Ελληνικη εταιρια suzuki . Ενα εμαιλ αρκει. Cc την εννωση καταναλωτων και κανενα δυο περιοδικα αυτοκινητου. Αν δεν σου απαντησουν η σε γειωσουν ξεκινα τα αρνητικα reviews .Οχι εκδικησης αλλα περιεγραψε την εμπειρια σου. Λογικα με την καταγγελια θα βρεις ακρη. Με το συνεργειο μην ελθεις σε επικοινωνια ξανα. Η ζημια που επαθες θα την γλυτωνες αν εκαναν σωστα την δουλεια τους. Ενημερωσε μας για την εξελιξη. Οπα μπαστα λιγο. Πρωτον, πώς γνωριζεις οτι η ζημια προηλθε απο το σερβις ή οτι το σερβις εχει καποια σχεση με το προβλημα που παρουσιαστηκε; Δευτερον και απο το σερβις να προηλθε η ζημια πώς γνωριζεις αν το συνεργειο θα αποδειχθει συνεργασιμο ή οχι μετα απο ενα απλο τηλεφωνημα; Μπορει να αποδεχθουν αμεσως πχ πιθανο λαθος τους και να τον αποζημιωσουν στο επακρον, αρα γιατι ολα τα παραπανω δινονται ως συμβουλες; Για ποιο λογο τετοια επιθεση προς το συνεργειο χωρις καν να γνωριζουμε την αντιδραση του ιδιου του συνεργειου; edit: Τωρα βλεπω παραπανω, πως οντως, καμια σχεση δεν ειχε η δουλεια του συνεργειου με τη βλαβη που παρουσιασε το οχημα... Βιαστηκες λοιπον, ευτυχως δεν σε ακουσε ο ts. 1 ώρα πριν, paylidis είπε Δε διαφωνω ότι είναι ισως είναι χρέπι αλλά εφόσον είναι τόσο χρεπι γιατί ο άλλος πήρε 1000€ για συντήρηση ; Θα μπορούσε εάν είναι τίμιος να πει μην κάνετε τίποτα (το έχω δει σε μηχανικό να το λέει σε πελατη) πετάξτε το κύριε. Θα μπορούσε επισησ Να πει μην πάτε με αυτό ταξίδι δε θα το πρότεινα!! Εφόσον τα τσεπωσε κι ήξερε ότι πρέπει να φέρει το αμάξι σε καλή κατάσταση κάτι δεν έκανε καλά. Και φλατζα κεφαλής μετά από γενικό σέρβις σημαίνει ότι πιθανώς κάποια πατάτα έχουν κάνει με το σύστημα ψύξης, ανέβασε θερμοκρασία το αμάξι και πουφ όπως είπε ο φιλος ts. Κατά τα αλλά συμφωνώ με το πως μπαίνουν κάποιοι σε ρημάδια αμάξια αλλά δυστυχώς δε μπορώ να κάνω κάτι πήρα μόνο να προφυλάγομαι από αυτούς στο δρόμο...! Εάν δε βγει το κράτος να βάλει μέγιστο όριο ηλικίας σε όλα τα οχήματα (δημόσια και ΙΧ) και δε θεσπίσει αυστηρότερους και σοβαροτερουσ ελέγχους στα ΚΤΕΟ είναι δεδομένο ότι θα θρηνούμε ψυχές από κακοσυντηρημένα αμάξια για πολύ καιρό ακόμα. Για το τελευταίο ένα πράγμα θα σου πω, πέρασα ΚΤΕΟ πριν 2 μήνες αέρα τη στιγμή που πίστευα ότι κάτι δε πάει καλά με τα εμπρός αμορτισέρ μου. Το μηχάνημα τους τα έβγαλε στο 70%, επειδή όμως είμαι ψειρας και ταξιδεύω μεγαλεσ Αποστάσεις που κ που και το αμάξι θέλω να το έχω στην πένα πήγα την επόμενη μέρα συνεργείο και άλλαξα αμορτισέρ. Αυτά που έβγαλα ήταν ΔΙΑΛΥΜΕΝΑ-δεν είχαν πρακτικά καθόλου επαναφορά... τα πίσω ήταν κάπως καλύτερα κράταγαν κανένα χρόνο ακόμα αλλά φυσικά τα άλλαξα. Για πες μου πόσοι σκέφτονται και συμπεριφέρονται όπως εγώ που ενώ το ΚΤΕΟ μου έβγαλε καλά αμορτισέρ ένιωθα ότι το αμάξι κοπανάει και πήγα έσκασα 400€;; Δεν πεφτει λογος του συνεργειατζη για το πως ο πελατης θα ξοδεψει τα λεφτα του. Απο τη στιγμη που ο πελατης παει ενα αμαξι στο συνεργειο και ζηταει σερβις, ο συνεργειατζης ειναι υποχρεωμενος να κανει σερβις και οχι να αρχισει τον πελατη στο consultancy, εκτος αν ο ιδιος ο πελατης το ζητησει. Φυσικα και μπορει να του προτεινει ιδεες, αλλα δεν ειναι υποχρεωμενος να το κανει. Και αν δε το κανει δεν συνεπαγεται οτι ειναι κακος επαγγελματιας ή ανηθικος ή κλεφτης κλπ κλπ. Η δουλεια του ειναι να κανει αυτο που ζηταει και συμφωνει με τον πελατη και εν προκειμενω ο πελατης πηγε και ζητησε γενικο-μεγαλο σερβις. Αν εγω παω σε ταπετσερη και ζητησω να μου βαλει χρυσαφενια καθισματα σε Yugo, παλι δεν του πεφτει λογος να μου πει αν αξιζει ή οχι, αυτο ελειπε τωρα η επιλογη του καθε πελατη να ειναι debatable απο τον καθε random συνεργειατζη/μηχανικο/τεχνικο/whatever. Δουλεια του ειναι να κανει αυτο που του ζηταω, εφοσον φυσικα ειναι νομιμο. Λετε επισης θεωριες για να συσχετισετε το συμβαν με το σερβις. Οτι το αμαξι ειχε πολυ καιρο να κανει ταξιδι σε εθνικη και προφανως το μοτερ δεν ζεσταθηκε τοσο ωστε να καψει φλατζα, κανεις; Οτι χθες ηταν η πιο ζεστη μερα των τελευταιων 10+ μηνων, κανεις; Οτι το αμαξι ηταν ασυντηρητο για μηνες/χρονια/πολλες χιλιαδες χλμ, παλι κανεις (ευνοητο απο τα 1.100 ευρω που κοστισε το σερβις οτι ηταν ασυντηρητο για ΠΟΛΥ καιρο); Σωνει και καλα να κατηγορησουμε τον συνεργειατζη παραβλεποντας ακομα και τα πιο προφανη; Επεξ/σία 25 Ιουνίου 2019 από BackFromHell
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα