pasxaliskar Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 ναι μαγκες απλα δν το εγραψα νομιζα σας κουρασα ... τελικα ειναι στραβωμενο ο κορμος του μοτερ (το μπλοκ) απο θερμοκρασια λογικα , και εκανε ενα κενο καποια χιλιοστα του χιλιοστου με αποτελεσμα να μην εχει στεγάνωση πληρως..το μετρησανε με εργαλειο τωρα το πλανο ειναι .. καπακι πλαναρισμα , ο κορμος πλαναρισμα , αλλαγη τσιμουχακια κλπ κλπ .. ολο το προβλημα απο οτι μου ειπανε προηλθε απο θερμοκρασιες (φανατζομαι εκεινον το χειμωνα πριν κανα 2χρονια π εγινε η ζημια χωρις τα αντιψυκτικα) @meletis_m 2
pasxaliskar Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) και η τιμη που με ειπε για ολα αυτα μ φανηκε πολυ φρι Επεξ/σία 15 Ιουλίου 2019 από pasxaliskar Λαθος ερωτηση
gia_nnis Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 1 ώρα πριν, pasxaliskar είπε και η τιμη που με ειπε για ολα αυτα μ φανηκε πολυ φρι Το θεμα ειναι να φτιαχτει σωστα για να μην σου ξαναβγαλει προβλημα.. Και συ να εξυπηρετηθεις αρκετο καιρο ωστε να πεις αξιοποιηθηκαν και τα λεφτα που εδωσα τοτε..!
pasxaliskar Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 Μόλις τώρα, gia_nnis είπε Το θεμα ειναι να φτιαχτει σωστα για να μην σου ξαναβγαλει προβλημα.. Και συ να εξυπηρετηθεις αρκετο καιρο ωστε να πεις αξιοποιηθηκαν και τα λεφτα που εδωσα τοτε..! ναι ρε το σωστα δν το συζητω καν , τους εχω απολυτα εμπιστοσυνη γιατι και ο μηχανικος που το ανελαβε ειναι πολυ ''ψειρας''
Klausx Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 4 λεπτά πριν, gia_nnis είπε Το θεμα ειναι να φτιαχτει σωστα για να μην σου ξαναβγαλει προβλημα.. Και συ να εξυπηρετηθεις αρκετο καιρο ωστε να πεις αξιοποιηθηκαν και τα λεφτα που εδωσα τοτε..! Ακριβώς αυτό παίζει τον μεγαλύτερο ρόλο. 2 ώρες πριν, pasxaliskar είπε και η τιμη που με ειπε για ολα αυτα μ φανηκε πολυ φρι Αν στην τιμή είναι και Σετ ιμάντα χρονισμού/αντλία νερού/θερμοστάτης είναι φυσιολογικό να είναι μεγάλο το κόστος. Αν δεν αλλαχτούν τα παραπάνω είναι "πεταμένα" λεφτά γιατί θα είσαι συνέχεια με το άγχος. Επεξ/σία 15 Ιουλίου 2019 από Klausx 1
pasxaliskar Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 1 λεπτό πριν, Klausx είπε Ακριβώς αυτό παίζει τον μεγαλύτερο ρόλο. Αν στην τιμή είναι και Σετ ιμάντα χρονισμού/αντλία νερού/θερμοστάτης είναι φυσιολογικό να είναι μεγάλο το κόστος. Αν δεν αλλαχτούν τα παραπάνω είναι "πεταμένα" λεφτά γιατί θα είσαι συνέχεια με το άγχος. αντλια νερου κ θερμοστατης ειναι καινουργια ...αντλια 1χρονου και θερμοστατης ημερων και ιμαντας χρονισμου λιγοτερο απο χρονο 1
gia_nnis Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 5 ώρες πριν, pasxaliskar είπε ναι μαγκες απλα δν το εγραψα νομιζα σας κουρασα ... τελικα ειναι στραβωμενο ο κορμος του μοτερ (το μπλοκ) απο θερμοκρασια λογικα , και εκανε ενα κενο καποια χιλιοστα του χιλιοστου με αποτελεσμα να μην εχει στεγάνωση πληρως..το μετρησανε με εργαλειο τωρα το πλανο ειναι .. καπακι πλαναρισμα , ο κορμος πλαναρισμα , αλλαγη τσιμουχακια κλπ κλπ .. ολο το προβλημα απο οτι μου ειπανε προηλθε απο θερμοκρασιες (φανατζομαι εκεινον το χειμωνα πριν κανα 2χρονια π εγινε η ζημια χωρις τα αντιψυκτικα) @meletis_m
pasxaliskar Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 Μόλις τώρα, gia_nnis είπε το χω δει φιλε μου , και του golemi τα βιντεακια ..οντως ειναι πολυ καλα 1
pasxaliskar Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 καλησπέρα, είπα να ενημερώσω εαν θελει κανεις .. Σήμερα πάω να το πάρω το αμάξι .εγινε ρεκτιφιε στο καπακι και στον κορμο μεχρι ν ισιωσει .. αλλάχτηκαν τα παντα μεσα στην μηχακη , ελατηρια , τσιμουχακια , βιδες κλπ κλπ (με ειπε αρκετα αλλα δν τα θυμαμαι, μου στελνε και φωτογραφιες καθως προχορουσε το θεμα ) .. Καθαριστηκε αρκετες φορες μεσα εξω παντου μην και τυχον εχει τπτ ρινισματα μεταλλου , βάφτικε με ιδικο σπρει με ειπε για θερμοκρασιες , αλλαχτηκε ιμαντας χρονισμού . ρυθμιστικε ξανα το αέριο , (λαδια παραφλου κλπ αυτα ειναι αυτονόητα) ..σημερα θα παω εκει να μείνω ενα βράδυ και αυριο επιστρεφο να το δω στο δρομο.. το μονο που μ ειπε για 1000χιλιομετρα οχι γκαζια μεχρι 3000-3200 στροφες μαξ και λάδια + φιλτρο αλλαγή στα 1000 χλιομετρα..ααα και επισης το λαδι μ λεει επειδη καθαριστικε η μηχανη δεν φαινετε στον δεικτη καλα (καφετο-μαυριλα οπως παλια) , θα πρεπει να το βλεπεις κατω απο πολυ φως στον δεικτη. Δεν θέλω να ακουσω σχολια οτι αργησε κλπ ..εγω του ειπα απο υποχρεωση και μονο (που ένιωθα για το τοσο λεπτομερή δουλεία και για τα λεφτα που μου ζήτησε) να το δουλευει οποτε μπορει κ οταν δν εχει φόρτο εργασιας (δεν ειμαι κανας μ@@@ς να τον πριζω αιντε ποτε αφου ειχα βολευετει για την δολεια μου του είχα πει, όποτε μπορείς ) 3
meletis_m Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, pasxaliskar είπε καλησπέρα, είπα να ενημερώσω εαν θελει κανεις .. Σήμερα πάω να το πάρω το αμάξι .εγινε ρεκτιφιε στο καπακι και στον κορμο μεχρι ν ισιωσει .. αλλάχτηκαν τα παντα μεσα στην μηχακη , ελατηρια , τσιμουχακια , βιδες κλπ κλπ (με ειπε αρκετα αλλα δν τα θυμαμαι, μου στελνε και φωτογραφιες καθως προχορουσε το θεμα ) .. Καθαριστηκε αρκετες φορες μεσα εξω παντου μην και τυχον εχει τπτ ρινισματα μεταλλου , βάφτικε με ιδικο σπρει με ειπε για θερμοκρασιες , αλλαχτηκε ιμαντας χρονισμού . ρυθμιστικε ξανα το αέριο , (λαδια παραφλου κλπ αυτα ειναι αυτονόητα) ..σημερα θα παω εκει να μείνω ενα βράδυ και αυριο επιστρεφο να το δω στο δρομο.. το μονο που μ ειπε για 1000χιλιομετρα οχι γκαζια μεχρι 3000-3200 στροφες μαξ και λάδια + φιλτρο αλλαγή στα 1000 χλιομετρα..ααα και επισης το λαδι μ λεει επειδη καθαριστικε η μηχανη δεν φαινετε στον δεικτη καλα (καφετο-μαυριλα οπως παλια) , θα πρεπει να το βλεπεις κατω απο πολυ φως στον δεικτη. Δεν θέλω να ακουσω σχολια οτι αργησε κλπ ..εγω του ειπα απο υποχρεωση και μονο (που ένιωθα για το τοσο λεπτομερή δουλεία και για τα λεφτα που μου ζήτησε) να το δουλευει οποτε μπορει κ οταν δν εχει φόρτο εργασιας (δεν ειμαι κανας μ@@@ς να τον πριζω αιντε ποτε αφου ειχα βολευετει για την δολεια μου του είχα πει, όποτε μπορείς ) Με το καλό η παραλαβή. Καλά σου είπε μέχρι τα πρώτα 1000 χιλιόμετρα ηπια το γκάζι Μαξ 3500 στροφές. Όταν κάνεις 1000 χιλιόμετρα αλλαγή οποιαδήποτε λάδια κινητήρα και φίλτρο λαδιού . Σου είπε μήπως τώρα για 1000 να το δουλέψεις μόνο βενζίνη; Επεξ/σία 26 Ιουλίου 2019 από meletis_m
papoys1 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 Καλά και ευχάριστα χιλιόμετρα να έχεις. Όλα μέσα στη ζωή είναι και μπορεί να τύχει στον οποιονδήποτε.Και αφού έχεις υγραέριο μια χαρά είναι μέχρι 3500 στροφές.Εγώ σπάνια ξεπερνάω τις 3000 και σε πολύ πολύ σοβαρή ανάγκη τις 3500 στροφές όταν κινούμαι με υγραέριο.Αν θέλω γκάζια γυρνάω βενζίνη.
chrv80 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 Καλα κ απροβληματιστα χιλιομετρα να εχεις! Κ μετα απο αυτα λογικα θα σε βγαλει πολλα πολλα χλμ απροβληματιστα, το εκανες πρακτικα καινουριο το μοτερ! Παντως εγω με το αεριο το τσακιζω στα γκαζια κ δν κανει κιχ, δν εχει βγαλει το παραμικρο προβλημα!
pasxaliskar Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 4 ώρες πριν, meletis_m είπε Με το καλό η παραλαβή. Καλά σου είπε μέχρι τα πρώτα 1000 χιλιόμετρα ηπια το γκάζι Μαξ 3500 στροφές. Όταν κάνεις 1000 χιλιόμετρα αλλαγή οποιαδήποτε λάδια κινητήρα και φίλτρο λαδιού . Σου είπε μήπως τώρα για 1000 να το δουλέψεις μόνο βενζίνη; οχι τον ρωτησα του λεω μηπως να το δουλέψω μονο βενζινη ? ρωτησε τον μηχανικο του , που το ανελαβε ολο το αμαξι αυτον τν καιρο (το συνεργειο εχει κανα 4 μηχανικους αυτος που το ανελαβε ηταν ο καλυτερος εαν κ μικρος σε ηλικια γυρο στα 35-36) λεει οχι δεν θα εχει .. καλα κοιταξτε το αμαξι ειναι 25 χρονων αλλα διατηρημενο πολυ καλα το χρωμα του κ μεσα το εσωτερικο ειναι στην πενα (μονο γκαραζ κλειστο ) αλλα οσο νανε εχει χρονια.. απλα ηθελα να το στρωσω για τον πατερα μου να το χει οταν γερασει ωστε εγω να παρω ενα αλλο στο μελλον μια που λειπει εξωτερικο για δουλεια .. το εβαλε μπρος σημερα με ειπε πηρε αμεσως δν ειχε ουτε θεμα ουτε εκανε κανα περιεργο .. το τεσταρισμα στο δρομο θα δειξει
teddy71 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2019 Με το καλό όλα και καλοταξιδο. Πόσο πήγε τελικα το μαλλί??
Klausx Δημοσ. 27 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2019 Στις 26/7/2019 στις 2:22 ΜΜ, pasxaliskar είπε καλησπέρα, είπα να ενημερώσω εαν θελει κανεις .. Σήμερα πάω να το πάρω το αμάξι .εγινε ρεκτιφιε στο καπακι και στον κορμο μεχρι ν ισιωσει .. αλλάχτηκαν τα παντα μεσα στην μηχακη , ελατηρια , τσιμουχακια , βιδες κλπ κλπ (με ειπε αρκετα αλλα δν τα θυμαμαι, μου στελνε και φωτογραφιες καθως προχορουσε το θεμα ) .. Καθαριστηκε αρκετες φορες μεσα εξω παντου μην και τυχον εχει τπτ ρινισματα μεταλλου , βάφτικε με ιδικο σπρει με ειπε για θερμοκρασιες , αλλαχτηκε ιμαντας χρονισμού . ρυθμιστικε ξανα το αέριο , (λαδια παραφλου κλπ αυτα ειναι αυτονόητα) ..σημερα θα παω εκει να μείνω ενα βράδυ και αυριο επιστρεφο να το δω στο δρομο.. το μονο που μ ειπε για 1000χιλιομετρα οχι γκαζια μεχρι 3000-3200 στροφες μαξ και λάδια + φιλτρο αλλαγή στα 1000 χλιομετρα..ααα και επισης το λαδι μ λεει επειδη καθαριστικε η μηχανη δεν φαινετε στον δεικτη καλα (καφετο-μαυριλα οπως παλια) , θα πρεπει να το βλεπεις κατω απο πολυ φως στον δεικτη. Δεν θέλω να ακουσω σχολια οτι αργησε κλπ ..εγω του ειπα απο υποχρεωση και μονο (που ένιωθα για το τοσο λεπτομερή δουλεία και για τα λεφτα που μου ζήτησε) να το δουλευει οποτε μπορει κ οταν δν εχει φόρτο εργασιας (δεν ειμαι κανας μ@@@ς να τον πριζω αιντε ποτε αφου ειχα βολευετει για την δολεια μου του είχα πει, όποτε μπορείς ) Καλορίζικο Αυτό που έκανες στο θέμα χρόνου είναι σωστό αν φυσικά είναι και το συνεργείο εντάξει, αλλιώς όσο καιρό το έχεις εκεί παίζουν τράμπες 🤣 Συχνό έλεγχο στον δείκτη θερμοκρασίας & στο παραφλού να μην χάνει σταγόνα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα