Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Φιλικά στο λέω , στο τέλος θα πάθεις μεγαλύτερη ζημιά εάν συνεχίσεις με υποθέσεις και δεν το δει κάποιος που πραγματικά σέβεται πρώτα το πελάτη και τα λεφτά.

Το πολύ πολύ φόρτωσε το σε οδική και πήγαινε το στο φίλο σου που του έχεις εμπιστοσύνη όπως λες.

Μην το κυκλοφορείς , αφού σου έχει δώσει σημασία .

  • Like 1
  • Απαντ. 135
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
4 ώρες πριν, gia_nnis είπε

Οταν εχει παρει ηδη θερμοκρασια απο πριν.. το μαρσαρα λιγο δεν λεει κατι..  Το πατας 5-5500στρ σταθερα μεχρι να επιβεβαιωσεις οτι πραγματικα ανεβαινει..!!!

Εκεινη την στιγμη δουλευε το βεντιλατερ?

ναι δουλευε κανονικα  παντα το τσεκαρα οταν ανεβαζε..

πηγα το πηρα τελικα ενα 20ρικο με πηρε μονο για το κοπο βγαλε βαλε δες την αντλια και συμπληρωση καποια παραφλου..
με ειπε ολα οκ φαινονται απο αποψη βεντιλαντερ - ψυγειο - αντλια - θερμοστατη , το μονο περιεργο ειναι οτι μπαινει πιεση στο στυστημα ψυξης (πιστευω εννοει παραπανο απο την νορμαλ της θερμοκρασιας ) δηλαδη με λεει εισαι μαλλον αρχη για φλατζα πιστευει ..
τα θετικα με ειπε εινια οτι δεν λειπουν λαδια , δεν καει καθολου λαδια , και οτι ειναι οκ χρωμα.. 

μιλησα εγω με τον δικο μου μαστορα σαββατο το παω να το αφησω απλα εχω δρομο (140 χιλιομετρα) .. να το δει μια λιγο ολο  και μετα να πιασει κινηταρα για φλατζα και εαν εχει κανα ραγισμα στην χειροτερη και βλεπουμε. Εαν ειναι φλατζα με ειπε τιποτα δεν ειναι μπαμ μπαμ αλλαγη
(εγω ακομα πιστευω κατι με το αεριο τωρα παθαινει κοκομπλοκο αλλα θα δουμε ) ...

2 ώρες πριν, meletis_m είπε

Φιλικά στο λέω , στο τέλος θα πάθεις μεγαλύτερη ζημιά εάν συνεχίσεις με υποθέσεις και δεν το δει κάποιος που πραγματικά σέβεται πρώτα το πελάτη και τα λεφτά.

Το πολύ πολύ φόρτωσε το σε οδική και πήγαινε το στο φίλο σου που του έχεις εμπιστοσύνη όπως λες.

Μην το κυκλοφορείς , αφού σου έχει δώσει σημασία .

απλα ρε φιλε το πηγα εδω κοντα να αποκλεισω τα μικρα .. αφου δεν ειναι παμε για πιο σοβαρα.. για σοβαρα ναι θα το παω εκει
αυτο με την οδικη καλη ιδεα το ειπα και εγω , αλλα η οδικη εχει την αλλην μ@@κια σε παει μονο σε μερος - συνεργειο οπου ειναι δηλομενο το αμαξι δηλαδη στον νομο σου , επειδη το παθα μια φορα ηθελα να παω αλλου με λεγανε δεν γινεται 

οχι δεν το περνω τωρα, το χω αφησει στο γκαραζ 

εντωμεταξυ με ειπε οτι ενα παρομοιο σκηνικο εκατσε και στο 2ο αμαξι ενος μηχανικου απο αυτο το συνεργειο παλι ενα primera p10 αλλα το gt 2.0 που ειναι και τετρακινηση, ειχε παρομοια συμπτωματα σαν και εμενα και τελικα ηταν ραγισμενο το καπακι.. με λεει εβαλε ενα υγρο να το δοκιμασει και τελικα εφτιαξε , δεν το πιστευε οτι θα δουλεψει , ειχε σκοπο να το ανοιξει για να το κανει. το παιδι αυτο ειναι πολυ μηχανικαρα , τρελες γνωσεις και μερακι εντωμεταξυ (υπαλληλος του φιλου μου ) και κατι τετοιες περιπτωσεις περιεργες του αρεσουν 

Δημοσ.

update μετα απο 14 ωρες..

 

με πηρε τηλ ο μαστορας απο τα μερη μου να με πει τιμες για ρεκτιφιες κλπ .. (σορι εαν τα πω λαθος ) 
με ειπε ειναι 2 εργασιες χοντρικα η μια η μετρια ρε παιδι μου και η αλλη ειναι φουλ που τα κανει ολα πλαναρισμα , τριψιμο σωληνακια , λαστιχακια κλπ κλπ (στην 1η περιπτωση δν τα κανει ολα)

η μεν με λεει ειναι 220 + εργατικα και η αλλη ειναι 300 + εργατικα.. (οπου εργατικα με ειπε ''για να ειμαι και εγω ευχαριστημενος με την δουλεια που θα σε κανω ε κανα 200αρι περνω'')

οποτε ειναι 220+200 και 300+200+(εαν χρειαστει τιποτα αλλαγη) 
φαγωθηκε να το παω και να το κανω.. και μην το αφησεις , καντο γρηγορα , κλπ κλπ κλπ.. 
το αμαξι τωρα ειναι γκαραζ με αλλο παω στην δουλεια .. σαββατο το παω οδικος στο φιλο μου και το αφηνω εκει ..

να δουνε μια πρωτα ολο πριν πανε στο μοτερ 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, pasxaliskar είπε

update μετα απο 14 ωρες..

με πηρε τηλ ο μαστορας απο τα μερη μου να με πει τιμες για ρεκτιφιες κλπ .. (σορι εαν τα πω λαθος ) 
με ειπε ειναι 2 εργασιες χοντρικα η μια η μετρια ρε παιδι μου και η αλλη ειναι φουλ που τα κανει ολα πλαναρισμα , τριψιμο σωληνακια , λαστιχακια κλπ κλπ (στην 1η περιπτωση δν τα κανει ολα)

η μεν με λεει ειναι 220 + εργατικα και η αλλη ειναι 300 + εργατικα.. (οπου εργατικα με ειπε ''για να ειμαι και εγω ευχαριστημενος με την δουλεια που θα σε κανω ε κανα 200αρι περνω'')

οποτε ειναι 220+200 και 300+200+(εαν χρειαστει τιποτα αλλαγη) 
φαγωθηκε να το παω και να το κανω.. και μην το αφησεις , καντο γρηγορα , κλπ κλπ κλπ.. 
το αμαξι τωρα ειναι γκαραζ με αλλο παω στην δουλεια .. σαββατο το παω οδικος στο φιλο μου και το αφηνω εκει ..

να δουνε μια πρωτα ολο πριν πανε στο μοτερ 

Αν δεν βλεπεις ακομα καποια διαφορα στην αποκριση του γκαζιου μην κανεις τιποτα..!!! Μην βιαστεις..

-Δεν μπορεις να επιταχυνεις και να πεφτει η θερμοκρασια..!

-Δεν μπορει να κανεις τοσα πολλα χλμ για να σου παρουσιασει το προβλημα..!

-Δεν θα επρεπε να ειχε χειροτερει???

Σου εξηγησε.. τι ειναι αυτο που το κανει και ανεβαζει θερμοκρασια..??? Γιατι οταν επιταχυνεις φτιαχνει???  

Αυτα τα συμπτωματα δεν ειναι απο φλαντζα-ραγισμα και πρασινα γαιδουρια!!!

 

  • Like 2
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, gia_nnis είπε

Αν δεν βλεπεις ακομα καποια διαφορα στην αποκριση του γκαζιου μην κανεις τιποτα..!!! Μην βιαστεις..

-Δεν μπορεις να επιταχυνεις και να πεφτει η θερμοκρασια..!

-Δεν μπορει να κανεις τοσα πολλα χλμ για να σου παρουσιασει το προβλημα..!

-Δεν θα επρεπε να ειχε χειροτερει???

Σου εξηγησε.. τι ειναι αυτο που το κανει και ανεβαζει θερμοκρασια..??? Γιατι οταν επιταχυνεις φτιαχνει???  

Αυτα τα συμπτωματα δεν ειναι απο φλαντζα-ραγισμα και πρασινα γαιδουρια!!!

ναι ρε για αυτο σε λεω θα το παω εκει μπορει να ειναι κατι απλο .. ο αλλος εδω ο τοπικος ειδε τα κλασικα σε λεει δν ειναι αυτα αρα μαλλον φλατζα.. 

ο φιλος μου με λεει ελα εδω.. θα το ψαξουμε μια το συστημα του αεριου για διαροες η κατι εαν εχει θεμα (επειδη πριν δν μου το κανε) θα δουμε μετα τα γυρο γυρο και εαν αποκλεισουμε ολα τα αλλα τοτε θα δουμε κινηρα σαν εσχατη λυση ... 

σε αυτα που με απαντας δεν ξερω να απαντησω , ειμαι ασχετος , απλα ξερω φυσικη .. υποθετω (ισως και βλακεια ) ετσι το χω στο μυαλο μου καθω πηγαινεις με ταχυτητα η πιεση που εχει μεσα το μοτερ δινει κινηση στο αμαξι και προχωραει.. οταν σταματας μπορει εκεινη η πιεση να φευγει στο συστημα ψυξης .. ξερω και γω... ? (ενταξη δεν ξερω υποθετω δεν εβαλα μεσα στην ιστορια μου το συμπλεκτη που νεκρονει το κιβωτιο αλλα εξακολουθει να γυρνανε τα γραναζια ) 

το σχεδιο μου ειναι αυτο να το παω με βενζινη το ταξιδι αυτο να δω , γιατι εαν δν με ανεβασει παιζει ν ειναι το αεριο μετα , και θα δουνε αυτοι 

προφανως σε αγνωστο δεν το δινω , ο αλλος ειναι ικανος οπως προχτες να με παρει 500 ευρο και να εχω το προβλημα..

διαβαζω ενα αλλο θρεντ που ενας τυπος ειχε παρομοιο προβλημα με εμενα (βεβαια σε πιο καινουργιο αμαξι ) παθαινε περιπου το ιδιο , ξερνουσε υγρα απο το παγουρι , και τελικα ηταν φλατζα μονο 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, pasxaliskar είπε

update μετα απο 14 ωρες..

με πηρε τηλ ο μαστορας απο τα μερη μου να με πει τιμες για ρεκτιφιες κλπ .. (σορι εαν τα πω λαθος ) 
με ειπε ειναι 2 εργασιες χοντρικα η μια η μετρια ρε παιδι μου και η αλλη ειναι φουλ που τα κανει ολα πλαναρισμα , τριψιμο σωληνακια , λαστιχακια κλπ κλπ (στην 1η περιπτωση δν τα κανει ολα)

η μεν με λεει ειναι 220 + εργατικα και η αλλη ειναι 300 + εργατικα.. (οπου εργατικα με ειπε ''για να ειμαι και εγω ευχαριστημενος με την δουλεια που θα σε κανω ε κανα 200αρι περνω'')

οποτε ειναι 220+200 και 300+200+(εαν χρειαστει τιποτα αλλαγη) 
φαγωθηκε να το παω και να το κανω.. και μην το αφησεις , καντο γρηγορα , κλπ κλπ κλπ.. 
το αμαξι τωρα ειναι γκαραζ με αλλο παω στην δουλεια .. σαββατο το παω οδικος στο φιλο μου και το αφηνω εκει ..

να δουνε μια πρωτα ολο πριν πανε στο μοτερ 

Τήν 2η να κάνεις , καλή τιμή είναι 280 -300€ υπολόγιζε μαζί με το παραφλού.

Προτίμησε φλάντζα κεφαλής, φλάντζα ψευτοκάπακου να βάλεις γνήσια εάν μπορείς να βρείς και οχι εμπορίου.

Επεξ/σία από meletis_m
Δημοσ.

Άσε τα πλαναρισματα και τις χαζομάρες λέω εγώ.η αντλία νερού λογικά με ιμάντα είναι.αν ναι έχεις τσεκάρει τον ιμάντα μπας και σκορτσαρει.οπως και να έχει ξεκινά από τα απλά και οικονομικά πράγματα.ασε το πλασάρισμα τελευταίο.αφου δεν χάνεις νερά γιατί του λέει να την αλλάξεις; την θερμοστατικη βαλβίδα νερού πως την τσέκαρε;

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, mp123 είπε

Άσε τα πλαναρισματα και τις χαζομάρες λέω εγώ.η αντλία νερού λογικά με ιμάντα είναι.αν ναι έχεις τσεκάρει τον ιμάντα μπας και σκορτσαρει.οπως και να έχει ξεκινά από τα απλά και οικονομικά πράγματα.ασε το πλασάρισμα τελευταίο.αφου δεν χάνεις νερά γιατί του λέει να την αλλάξεις; την θερμοστατικη βαλβίδα νερού πως την τσέκαρε;

την αλλαξε με αλλη (εαν και με ειπε και οι παλια δουλευε καλα ).. καλα το πλαναρισμα ειναι τελευταιο σεναριο .. θα δω το σαββατο θα παω να το αφησω καμια βδομαδα εκει που ειπα να το δουνε πρωτα αντλιες , ψυγεια , κλπ κλπ (τα απλα ) και εαν δουν οτι τα απλα δεν εχουνε θεμα τοτε θα δουμε τα πιο χοντρα 

ειναι υποψιασμενοι , τους ειχε πει ολα ακριβως και τι θεμα εχει και τι με ειπε ο τοπικος μαστορας , ξερουν δηλαδη ολο το περιστατικο οπως και εδω στο τοπικ 

 

2 ώρες πριν, meletis_m είπε

Τήν 2η να κάνεις , καλή τιμή είναι 280 -300€ υπολόγιζε μαζί με το παραφλού.

Προτίμησε φλάντζα κεφαλής, φλάντζα ψευτοκάπακου να βάλεις γνήσια εάν μπορείς να βρείς και οχι εμπορίου.

εαν φτασω σε αυτην την λυση οτι μου προτινει - πει ο φιλος μου , τον εμπιστευομαι για τον λογο οτι ξερω οτι το ιδιο θα εκανε και στο δικο του αμαξι 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 26/6/2019 στις 11:04 ΠΜ, tigergreg είπε

1.Ο   θερμοστατης   κολαει   (χαλαει)   παντα   ανοιχτος   οποτε   δεν   υπαρχει   περιπτωση   το   προβλημα  να  ειναι   αυτος. Απλα   αργει   να  φτασει   η 

μηχανη   την   σωστη   θερμοκρασια    λειτουργιας   της   και  πολλες   φορες   σε   βαρυ  χειμωνα  δεν  την  φτανει   ποτε   με  τα   γνωστα   προβληματα.

2.Ο  θερμοστατης  βαλβιδα   που   εκκινει   το  βεντιλατερ   δεν  δουλευει   σχεδον   ποτε   σε  ανοιχτο   δρομο   γιατι   ψυχεται   σωστα   το  ψυγειο   απο  την 

μεγαλη   ποσοτητα   αερα.

Εκτος   φυσικα   και  ταξιδευεις   με   40   βαθμους. Το   βεντιλατερ  συνηθως  δουλευει   υποχρεωτικα   μαζι  με   το   δευτερευον   οταν   λειτουργεις  

κλιματισμο. Γενικοτερα   οι     βαλβιδες   αυτες   ανοιγουν   μετα   τους   95   βαθμους.

3.Αν     οταν   ζεσταινεται    η  μηχανη    λειτουργεις   και  κλιματισμο   δοκιμασε   να  τον  κλεισεις   να  δεις   τι  συμβαινει.

Αν   πεσει   η  θερμοκρασια   σημαινει   οτι   ο  κομπρεσορας   του   κλιματισμου   ειναι   για   πεταμα  γιατι   φρεναρει   τον  ιμαντα   που   παιρνει   κινηση   η 

αντλια   νερου.

Ολα   αυτα   σε   περιπτωση   που   ο  κομπρεσορας   του  κλιματισμου  και  η   αντλια   νερου   εχουν  κοινο   ιμαντα.

4.Αν   δεν   εχουν  κοινο   ιμαντα   ελεγξε    αν   λειτουργει   σωστα   ο   ιμαντας   που  δινει   κινηση   στην   αντλια   νερου.

Και   φυσικα   αν  η  αντλια   νερου   δεν  εχει   "μποσικα"   και  λειτουργει   σωστα.

Ηταν   για   μενα   ενα   αλυτο   προβλημα   παλιοτερα   οταν     ειχα   ενα   SAAB   9000   TURBO  2,3   και   μετα   τα   140   σηκωνε   θερμοκρασια.

Στα   170+   εφτανε   στο   κοκκινο!

Μια   μερα   μπλοκαρε   τελειως   ο  κλιματισμος   με   αποτελεσμα   να   τριφτει   ο  ιμαντας   και  να   βγαλει   καπνους   οποτε   σταματησα   και 

καταλαβα.....

1) Δεν ισχυει παντα. Στα Ιαπωνικα και ειδικα στα Τοyota κολλαει κλειστος, οπως σε εμενα.Τουλαχιστων μεχρι πριν σχεδον μια δεκαετια.Στα καινουργια δεν ξερω.

2)Αυτο ισχυει οταν ολα δουλευουν σωστα..Εγω ειχα κολλημενο θερμοστατη και επειδη ο αισθητηρας που εκκινει τα βεντιλατερ ειναι μετα τον θερμοστατη, διαβαζε συνεχεια  ζεστο νερο και δουλευανε συνεχεια τα βεντιλατερ, ακομη και σε πορεια.Ηταν ο λογος που καταλαβα το προβλημα.Δεν εκλειναν σχεδον ποτε.

3)Παντα με κλιματισμο η αιρ κοντισιον, αυξανονται τα φορτια κατα πολυ στο συστημα ψυξης.Ο λογος ειναι οτι το ψυγειο του  αιρ κοντισιον ειναι πρωτο και  στελνει τον ζεστο αερα στο ψυγειο νερου.Εαν το αυτοκινητο εχει καλο και καλοσυντηρημενο συστημα ψυξης ολα ενταξει, αλλιως η θερμοκρασια τραβαει την ανηφορα και ειδικα σε πιεση.

Επεξ/σία από toyo73
  • Like 1
Δημοσ.

Καλημέρα,

Χτες χαζευα στο ytube κατι μηχανικούς που μιλουσανε για φλατζα και αναφερθηκε ο τυπος σε ενα προβλημα που ειναι κοντα στο δικο μου.. δηλαδη υπαρχει περιπτωση να εχεις καμμενη φλατζα , χωρις απωλεια λαδιων, χωρις να ανακατεβει λαδια , χωρις να χανεις υγρα χωρις κανενα συπτωμα μα μονο συμπτωμα πιεση στο συστημα ψυξης οπου εαν ειναι λιγο μπορει και το διαχειριζεται και δδεν φαινεται. και ρωταω υπαρχει περιπτωση να εχω καψει φλατζα εδβ και καιρο και να το καταλαβα τωρα με το αεριο γιατι δολευει σε λιγο μεγαλυτερη πιεση και δεν μπορει να το απορροφήσει το συστημα ψυξης ? αυτο ειναι μια λογικη υποθεση στο μυαλο μου γιατι εαν σταματησω 10 λεπτα μετα παω οκ (μπορει να φευγει η πιεση ) 

Δημοσ.

Ναι ισχυει.Αναλογα την σχεδιαση-κατασκευη του κινητηρα.Μπορει απλως να υπαρχη διαφυγη καυσαεριων στο κυκλωμα ψυξης και να ανεβαζει θερμοκρασια, εαν δεν μπορει να την διαχειριστει  αυτο.

 

Δημοσ.

Επιστήμη το έχουνε κάνει, υπάρχουν αρκετοί τρόποι να δεις αν είναι φλάντζα αλλά είναι άσχετοι.

Πρέπει να ασχοληθείς και λίγο μόνος σου γιατί δεν θα βγάλεις άκρη.

Δοκίμασε:
1) Σε επίπεδο δρόμο με κρύο κινητήρα συμπλήρωσε παραφλου μέχρι το max ξεκίνα τον κινητήρα και περίμενε να ανοίξει ο θερμοστάτης (να πάει η βελόνα θερμοκρασίας στη μέση) μόλις ζεσταθεί τότε βάλε την τάπα στο παγούρι ΑΝ έχει πέσει η στάθμη όταν ζεσταθεί συμπλήρωσε μέχρι το ΜΑΧ χωρίς να σβήσεις κινητήρα.

2) Κάνε μια διαδρομή 30-50 χλμ και όταν είσαι πάλι σε επίπεδο δρόμο θα πρέπει το παγούρι σου να έχει παραφλου μέχρι το MAX δηλαδή να μην λείπει καθόλου αλλιώς κάτι γίνεται σίγουρα.

Αν δεν γίνει "άμεσα" η επισκευή υπάρχει περίπτωση για νεροφαγώματα αν είναι όντως φλάντζα γιατί διάγνωση μέσω τηλ και μου και σου είπα άστα να πάνε.

Δημοσ.

Φλατζα η ρηγμα ειναι τελικα γιατι χανει πιεση ο κινητηρας... επισης μαλλον το επαθα περσι πριν αλλαξω ψυγειο ,γιατι το αλλο ητανε χαλασμενο και παιζει ν ειχε χασει νερα... 

θα ανοιξουν το μοτερ να δουνε για σιγουρα , εαν ειναι φλατζα με ειπε ο φιλος μου ειναι ιζι 

με εστειλε βινετακι που απο το 4ο κυλλινδρο οταν βαζει πιεση ξερναει νερο το ψυγειο.. με λεει κατα 90% φλατζα 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...