pasxaliskar Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 Μέλος Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 1 λεπτό πριν, chrv80 είπε Αλλαξε αντλια κ πηγαινε το στο δικο σ μαστορα να το ελεγξει κ να εχεις το κεφαλι σ ησυχο.. το καλυτερο ειναι αυτο.. ναι αυτο θα κανω απλα ειναι η αποσταση και δεν ειχα χρονο καθημερινη + οτι φοβομουν την αποσταση αλλα οχι ετσι θα γινει
gia_nnis Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 5 λεπτά πριν, pasxaliskar είπε 80-90 ειχα αλλαξει αντλια και εργατικα νομιζω περσι .. οποτε ναι ισχυει αυτο που λες ..ε στο τελος θα του χω δωσει κανα 80αρι και αποτελεσμα μηδεν... το μετανιωσα που δεν εφυγα ανα το παω εκει που ηθελα.. τελος παντων .. εαν έχει ρηγμα φαινετε στα λαδια ? τα λαδια καθαρα τα ειδα αυτο το σκουρο καστανο-καφε-μαυρο χρωμα ειχανε που τα ειδα δευτερα απογευμα Καπου στα 30ε αντλια νερου. 50ε εργατικα και 10ε αντιψυκτικο. Υπαρχει μαστορας που παιρνει 30ε εργατικα, την αντλια την παιρνεις εσυ στα 25ε! και παραφλου 7-10ε
pasxaliskar Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 Μέλος Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 Μόλις τώρα, gia_nnis είπε Καπου στα 30ε αντλια νερου. 50ε εργατικα και 10ε αντιψυκτικο. Υπαρχει μαστορας που παιρνει 30ε εργατικα, την αντλια την παιρνεις εσυ στα 25ε! και παραφλου 7-10ε με πηρε τηλ με λεει η αντλια κανουργια εναι μια χαρα φαινετε .. οποτε με λεει ετσι πως το βλεπει ειναι στην αρχη της φλατζας
gia_nnis Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 1 λεπτό πριν, pasxaliskar είπε με πηρε τηλ με λεει η αντλια κανουργια εναι μια χαρα φαινετε .. οποτε με λεει ετσι πως το βλεπει ειναι στην αρχη της φλατζας Αφου ηταν γριφος επρεπε να περασει καυσαερια και συνδεση με εγκεφαλο δουλευοντας σε διαφορες στροφες να εβλεπε θερμοκρασιες..! Το 50αρικο.. 50αρικο ομως!!!
pasxaliskar Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 Μέλος Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 Μόλις τώρα, gia_nnis είπε Αφου ηταν γριφος επρεπε να περασει καυσαερια και συνδεση με εγκεφαλο δουλευοντας σε διαφορες στροφες να εβλεπε θερμοκρασιες..! Το 50αρικο.. 50αρικο ομως!!! απο την αρχη του ειπα , το θεμα μου ειναι λιγο περιεργο δεν θα ανεβασει θερμοκρασια ακινητο ουτε με μια βολτα 3-4 χιλιομετρων.. τεσπα εαν ειναι φλατζα η ρηγμα στο δρομο για να παω στο αλλο το συνεργειο κανα 130 χιλιομετρα πως να πηγαινω ? χαμηλα φανταζομαι χαλαρα ε ?
gia_nnis Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, pasxaliskar είπε απο την αρχη του ειπα , το θεμα μου ειναι λιγο περιεργο δεν θα ανεβασει θερμοκρασια ακινητο ουτε με μια βολτα 3-4 χιλιομετρων.. τεσπα εαν ειναι φλατζα η ρηγμα στο δρομο για να παω στο αλλο το συνεργειο κανα 130 χιλιομετρα πως να πηγαινω ? χαμηλα φανταζομαι χαλαρα ε ? Σου ειπε ο μαστορας οτι χανει υγρα.. ή οταν το μαρσαρει ανεβαζει θερμοκρασια???? Εχει τυχει απο after market αντλια επειδη τα πτερυγια δεν ειχαν την καταλληλη κλιση δεν ειχαν την απαραιτητη ροη τα υγρα με αποτελεσμα να κανει ιστοριες στην θερμοκρασια..!!! Εσυ ειπες οτι με ανεβασμενη θερμοκρασια δεν ειχε σωστη αποδοση το καλοριφερ!!! Επεξ/σία 26 Ιουνίου 2019 από gia_nnis
pasxaliskar Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 Μέλος Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 2 λεπτά πριν, gia_nnis είπε Σου ειπε ο μαστορας οτι χανει υγρα.. ή οταν το μαρσαρει ανεβαζει θερμοκρασια???? τιποτα απο αυτα ... απλα επειδη απεκλησε ολα τα αλλα (θερμοστατη , ψυγειο , αντλια ) με λεει μαλλον εισαι στην αρχη της φλατζας (ισως και απο αυτο που περασε αερα πιεση και ειδε οτι δεν την κρατουσε αρκετα) αυτο που λεω ειναι οτι οταν πηγα και το πηρα με λεει καλα δουλευει σε μενα το πηγα μια βολτα το αφησα δεν ανεβασε αλλα του ειχα πει - και του ξανα ειπα ξανα οτι ουτε σε μενα ανεβαζει σε μικρες αποστασης μονο ταξιδι . απο τα λεγομενα του καταλαβα οτι καταληγει στην φλατζα - ραγισμα γιατι απεκλεισε ολα τα αλλα και γιατι ειδε να χανει γρηγορα πιεση αυτο
gia_nnis Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 2 λεπτά πριν, pasxaliskar είπε τιποτα απο αυτα ... απλα επειδη απεκλησε ολα τα αλλα (θερμοστατη , ψυγειο , αντλια ) με λεει μαλλον εισαι στην αρχη της φλατζας (ισως και απο αυτο που περασε αερα πιεση και ειδε οτι δεν την κρατουσε αρκετα) αυτο που λεω ειναι οτι οταν πηγα και το πηρα με λεει καλα δουλευει σε μενα το πηγα μια βολτα το αφησα δεν ανεβασε αλλα του ειχα πει - και του ξανα ειπα ξανα οτι ουτε σε μενα ανεβαζει σε μικρες αποστασης μονο ταξιδι . απο τα λεγομενα του καταλαβα οτι καταληγει στην φλατζα - ραγισμα γιατι απεκλεισε ολα τα αλλα και γιατι ειδε να χανει γρηγορα πιεση αυτο Οταν αρχιζει μετα απο καποια χλμ να ανεβαζει θερμοκρασια στις ποσες στροφες το δουλευεις? Ειπες οτι ανεβαζει σιγα-σιγα και καθυστερει να φτασει στο φουλ..
tzampatzis Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 6 λεπτά πριν, pasxaliskar είπε απο την αρχη του ειπα , το θεμα μου ειναι λιγο περιεργο δεν θα ανεβασει θερμοκρασια ακινητο ουτε με μια βολτα 3-4 χιλιομετρων.. τεσπα εαν ειναι φλατζα η ρηγμα στο δρομο για να παω στο αλλο το συνεργειο κανα 130 χιλιομετρα πως να πηγαινω ? χαμηλα φανταζομαι χαλαρα ε ? Αν είναι φλάντζα φαντάζομαι ότι όπως και να το πας θα χρειαστεί να κατέβει ο κινητήρας και να αλλαχθεί η φλάντζα, οπότε δε νομίζω να σου κάνει διαφορά όπως και να το πας..... Σοβαρά μιλώντας, ρώτα τον μηχανικό καλύτερα, και επίσης αν έχεις οδική βοήθεια ίσως να μπορείς να την χρησιμοποιήσεις, μεγάλη η απόσταση αλλά δε νομίζω να χάσεις τίποτα να ρωτήσεις. Επειδή είχα πρόσφατα θέμα και άλλαξα φλάντζα, είχα δει και θέματα στη λειτουργία του κινητήρα, δε κρατούσε σταθερά το ρελαντί, κάποιες στιγμές είχε προβληματική καύση κτλπ. Εσύ έχεις άλλο θέμα?
pasxaliskar Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 Μέλος Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 19 λεπτά πριν, gia_nnis είπε Οταν αρχιζει μετα απο καποια χλμ να ανεβαζει θερμοκρασια στις ποσες στροφες το δουλευεις? Ειπες οτι ανεβαζει σιγα-σιγα και καθυστερει να φτασει στο φουλ.. κοιτα τι γινεται μπορει ν πηγαινω σταθερα με 130-140 χιλιομετρα με 3.5-4 στροφες ολα καλα .. εαν σταματησω π.χ. για διοδια η σταση για κατουρημα μεσα σε 10-15 δευτερολεπτα εχει ανεβει τερμα..η εαν μειωσω ταχυτητα 30-40 χιλιομετρα ασχετος της στροφες.. οι στροφες δν εχω δει οι ψυλες να παιζουν ρολο ισα ισα μην πω στις χαμηλες το κανει 1000-2000.. οπως χτες που πηγα (για τεστ) 120 χιλιομετρα αποσταση καλα με ταχυτητα 120-140 και στροφες 2500-4000 ... σταμταω διοδια μπροστα μου ειχε 2-3 αμαξια και βλεπω η βελονα ξεκιναει περναει την μεση.. μεχρι να πληρωσω και να βγω ανεβηκε τερμα.. τελος παντων σταματαω 10 λεπτα (σβηστω) και πεφτει γρηγορα .. συνεχιζω κανω αλλα 30-40 χιλιομετρα πορεια φτανω στην πολη μου και μολις μπηκα επειδη πηγαινα αργα λογο κινησης εβλεπα πηγαινει να ανεβενει και μολις πατησα λιγο γκαζι σε μια ευθεια επεσε (το πηγαινα στο συνεργειο παλι ) 10 λεπτά πριν, tzampatzis είπε Αν είναι φλάντζα φαντάζομαι ότι όπως και να το πας θα χρειαστεί να κατέβει ο κινητήρας και να αλλαχθεί η φλάντζα, οπότε δε νομίζω να σου κάνει διαφορά όπως και να το πας..... Σοβαρά μιλώντας, ρώτα τον μηχανικό καλύτερα, και επίσης αν έχεις οδική βοήθεια ίσως να μπορείς να την χρησιμοποιήσεις, μεγάλη η απόσταση αλλά δε νομίζω να χάσεις τίποτα να ρωτήσεις. Επειδή είχα πρόσφατα θέμα και άλλαξα φλάντζα, είχα δει και θέματα στη λειτουργία του κινητήρα, δε κρατούσε σταθερά το ρελαντί, κάποιες στιγμές είχε προβληματική καύση κτλπ. Εσύ έχεις άλλο θέμα? οχι μονο αυτο τιποτα αλλο .. απο οσο μπορω να καταλαβω ..και αυτο που ειπα με το καλοριφερς οτι οταν ηταν ο δεικτης ψηλα εβγαινε μετριος ζεστος αερας μολις ξεκινουσε να πεφτει και εμενε στην μεση ηταν ζεστος (καυτος οσο ειναι στηντερμα σκαλα) επισης πριν 20-25 μερες πριν βαλω αεριο δεν με εκανε τιποτα ελπιζω να ειναι κατι λαθος / χανει καπου στην συνδεση και να μην ειναι κατι σοβαρο Επεξ/σία 26 Ιουνίου 2019 από pasxaliskar
gia_nnis Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 8 λεπτά πριν, pasxaliskar είπε κοιτα τι γινεται μπορει ν πηγαινω σταθερα με 130-140 χιλιομετρα με 3.5-4 στροφες ολα καλα .. εαν σταματησω π.χ. για διοδια η σταση για κατουρημα μεσα σε 10-15 δευτερολεπτα εχει ανεβει τερμα..η εαν μειωσω ταχυτητα 30-40 χιλιομετρα ασχετος της στροφες.. οι στροφες δν εχω δει οι ψυλες να παιζουν ρολο ισα ισα μην πω στις χαμηλες το κανει 1000-2000.. οπως χτες που πηγα (για τεστ) 120 χιλιομετρα αποσταση καλα με ταχυτητα 120-140 και στροφες 2500-4000 ... σταμταω διοδια μπροστα μου ειχε 2-3 αμαξια και βλεπω η βελονα ξεκιναει περναει την μεση.. μεχρι να πληρωσω και να βγω ανεβηκε τερμα.. τελος παντων σταματαω 10 λεπτα (σβηστω) και πεφτει γρηγορα .. συνεχιζω κανω αλλα 30-40 χιλιομετρα πορεια φτανω στην πολη μου και μολις μπηκα επειδη πηγαινα αργα λογο κινησης εβλεπα πηγαινει να ανεβενει και μολις πατησα λιγο γκαζι σε μια ευθεια επεσε (το πηγαινα στο συνεργειο παλι ) οχι μονο αυτο τιποτα αλλο .. απο οσο μπορω να καταλαβω ..και αυτο που ειπα με το καλοριφερς οτι οταν ηταν ο δεικτης ψηλα εβγαινε μετριος ζεστος αερας μολις ξεκινουσε να πεφτει και εμενε στην μεση ηταν ζεστος (καυτος οσο ειναι στηντερμα σκαλα) οχι μονο αυτο τιποτα αλλο .. απο οσο μπορω να καταλαβω ..και αυτο που ειπα με το καλοριφερς οτι οταν ηταν ο δεικτης ψηλα εβγαινε μετριος ζεστος αερας μολις ξεκινουσε να πεφτει και εμενε στην μεση ηταν ζεστος (καυτος οσο ειναι στηντερμα σκαλα) επισης πριν 20-25 μερες πριν βαλω αεριο δεν με εκανε τιποτα Αρα λογικα ακινητο αν το μαρσαρεις μεχρι ν ανοιξει το βεντιλατερ και μετα το αφησεις να δουλεψει στο ρελαντι θα σηκωσει θερμοκρασια..!!! Αν ηταν φλαντζα θα χειροτερευε το προβλημα..! Κατι παιζει με την αντλια.. Να φταιει το υγραεριο..? Θα στο εδειχνει και στην αποκριση γκαζιου..! Οταν το υγραεριο ειναι σωστα ρυθμισμενο εχεις πολυ μικρη διαφορα στην αποκριση γκαζιου..! Αν παρατηρεις οτι μουλαρωνει δεν ειναι καλο..
pasxaliskar Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 Μέλος Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 11 λεπτά πριν, gia_nnis είπε Αρα λογικα ακινητο αν το μαρσαρεις μεχρι ν ανοιξει το βεντιλατερ και μετα το αφησεις να δουλεψει στο ρελαντι θα σηκωσει θερμοκρασια..!!! Αν ηταν φλαντζα θα χειροτερευε το προβλημα..! Κατι παιζει με την αντλια.. Να φταιει το υγραεριο..? Θα στο εδειχνει και στην αποκριση γκαζιου..! Οταν το υγραεριο ειναι σωστα ρυθμισμενο εχεις πολυ μικρη διαφορα στην αποκριση γκαζιου..! Αν παρατηρεις οτι μουλαρωνει δεν ειναι καλο.. δεν ξερω σιγουρα αλλα εχει τυχη να κανω 10-15 χιλιομετρα ακινητο και να μαρσαρω και νομιζω ολα οκ (εκτος εαν εννοεις να μαρσαρω ωρα εκει δεν ξερω) πρακτικα δεν μπορω να καταλαβω αλλα μαι φαινετε το ιδιο ισως σε ανηφορα με φορτιο λιγο πιο χαμηλα αλλα και παλι τετοια πραγματα ειναι πιο πολυ πιστευω στην ιδεα και την προκαταληψη... μουλαρωνει τι εννοεις ? οτι δινεις και δεν παει ?
gia_nnis Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 42 λεπτά πριν, pasxaliskar είπε δεν ξερω σιγουρα αλλα εχει τυχη να κανω 10-15 χιλιομετρα ακινητο και να μαρσαρω και νομιζω ολα οκ (εκτος εαν εννοεις να μαρσαρω ωρα εκει δεν ξερω) πρακτικα δεν μπορω να καταλαβω αλλα μαι φαινετε το ιδιο ισως σε ανηφορα με φορτιο λιγο πιο χαμηλα αλλα και παλι τετοια πραγματα ειναι πιο πολυ πιστευω στην ιδεα και την προκαταληψη... μουλαρωνει τι εννοεις ? οτι δινεις και δεν παει ? Ναι οτι βλεπεις μεγαλη διαφορα στην αποκριση γκαζιου σε σχεση με την βενζινη.. Το βεντιλατερ ανοιγει οταν ξεπερασει τους 90β. Εσυ για να καταλαβεις αν φταιει η αντλια νερου πρεπει να το μαρσαρεις μεχρι ν ανοιξει το βεντιλατερ.. και να παραμεινει το μαρσαρισμα για περιπου 30δευτ. μετα να το αφησεις να δουλεψει στο ρελαντι να δεις τι θα κανει.. Αν αρχιζει ν ανεβαζει θερμοκρασια.. το ξαναμαρσαρεις και πιο δυνατα να δεις θ αρχιζει να κατεβαινει ή το αντιθετο! Επεξ/σία 26 Ιουνίου 2019 από gia_nnis
pasxaliskar Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 Μέλος Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 20 λεπτά πριν, gia_nnis είπε Ναι οτι βλεπεις μεγαλη διαφορα στην αποκριση γκαζιου σε σχεση με την βενζινη.. Το βεντιλατερ ανοιγει οταν ξεπερασει τους 90β. Εσυ για να καταλαβεις αν φταιει η αντλια νερου πρεπει να το μαρσαρεις μεχρι ν ανοιξει το βεντιλατερ.. και να παραμεινει το μαρσαρισμα για περιπου 30δευτ. μετα να το αφησεις να δουλεψει στο ρελαντι να δεις τι θα κανει.. Αν αρχιζει ν ανεβαζει θερμοκρασια.. το ξαναμαρσαρεις και πιο δυνατα να δεις θ αρχιζει να κατεβαινει ή το αντιθετο! χτες που το δοκιμασα οταν ηταν ηδη ψυλα καπου στα 3/4 και ημουν σταματημενος μαρσαρα λιγο κ ειδα λιγο ανεβαινε.. μετα δοκιμασα να επιταχυνω λιγο γρηγορα και ειδα μολις επιασα ταχυτητα επεσε αμεσως.. οχι τωρα αλλα τις προαλες ηταν κανονικα στην μεση μαρασρα αρκετα για να το δω και δεν εκανε τιποτα.. οχι διαφορα μεγαλη δεν βλεπω το ιδιο πραγμα ειναι , ουτε κολπα περιεργα οταν το αναβω κρυο..
gia_nnis Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 3 ώρες πριν, pasxaliskar είπε χτες που το δοκιμασα οταν ηταν ηδη ψυλα καπου στα 3/4 και ημουν σταματημενος μαρσαρα λιγο κ ειδα λιγο ανεβαινε.. μετα δοκιμασα να επιταχυνω λιγο γρηγορα και ειδα μολις επιασα ταχυτητα επεσε αμεσως.. οχι τωρα αλλα τις προαλες ηταν κανονικα στην μεση μαρασρα αρκετα για να το δω και δεν εκανε τιποτα.. οχι διαφορα μεγαλη δεν βλεπω το ιδιο πραγμα ειναι , ουτε κολπα περιεργα οταν το αναβω κρυο.. Οταν εχει παρει ηδη θερμοκρασια απο πριν.. το μαρσαρα λιγο δεν λεει κατι.. Το πατας 5-5500στρ σταθερα μεχρι να επιβεβαιωσεις οτι πραγματικα ανεβαινει..!!! Εκεινη την στιγμη δουλευε το βεντιλατερ? 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα