pasxaliskar Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 Μέλος Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 Μόλις τώρα, Klausx είπε Δοκίμασε με βενζίνη να είσαι σίγουρος, τουλάχιστον πιστεύω να μπήκε καλής ποιότητας θερμοστάτης. εχω και τον μανισιο της Νισσαν π με βγαλε εαν κ δουλευε τελικα με ειπε αλλα για να δικαιλογησει τα 15 ευρο του θερμοστατη μ λειε ειναι λιγο καλυτερος κ καλα.. δν ξερω 100% για βενζινη αλλα θα το δω
Klausx Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 Μόλις τώρα, pasxaliskar είπε εχω και τον μανισιο της Νισσαν π με βγαλε εαν κ δουλευε τελικα με ειπε αλλα για να δικαιλογησει τα 15 ευρο του θερμοστατη μ λειε ειναι λιγο καλυτερος κ καλα.. Γενικά δεν είναι κακό που αλλάχτηκε μετά από τόσα χλμ απλά μην μπήκε κανένας φτηνιάρικος.
meletis_m Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 1 ώρα πριν, pasxaliskar είπε φουσκαλες τωρα δν κοιταξα να σου πω την αληθεια αλλα πιο παλια λιγοτερο απο εξαμηνο απο οτι ειδα οχι δν εβγαζε φουσκαλες και ουτε κ τα λαδια ειχανε τιποτα περιεργο οπως ξερω οτι γινονται ασπρα - σαν σαπουναδα. αντιψυκτικο (τα τελευταια 2 χρονια π το κυκλοφορω εγω το αμαξι ) ετυχε τελευταια φορα Δεκεμβριο το 18 , πιο πριν αυγουστο 18 ιανουαριο 18.. κατι τετοιο σχεδον ανα 6-7 μηνες γιατι τυχαιανε μια το σερβις , μια αλλαξα ψυγειο και μια μετα αντλια νερου... εμενα το περιεργο ειανι οτι οταν μειωνω ταχυτητα ξεκιναει να ζεστενετε .. εχω ανησυχω μην εκανα μ@@κια με το αεριο κ τσαμπα η επενδυση μετα μονο για μικες αποστασης που δουλευει καλα 😕 ... εντωμεξυ η εγκατασταση κ τα υλικα εινια αριστη πρωτον γτ τα εβαλε φιλος καλος και δευτερον σε αυτο το συνεργειο π πηγα ενω με ειπε δν γουσταρει μια τα αερια μ λεει μπραβο καλη δουλεια εχουν κανει που σπανιο να πεις μαστορας για αλλον Είχα υγραεριο για 140.000 . Ποτέ δεν ανέβασε θερμοκρασία , πάντα στο κανονικό. Πριν του βάλω υγραεριο άλλαξα ψυγείο νερού , θερμοστάτη, τάπα ψυγειου , Παραφλου, αντλία νερού. Το αμάξι είχε δείξει σημάδια και είχε και 300.000 όταν έγιναν οι αλλαγές. Εμένα έπεφτε η θερμοκρασία. Κοίταξε μην έχει κάνει καμία πατατο με τη σύνδεση του πνεύμονα. Εάν το δουλεύεις υγραεριο για λίγη , για ακουμπά με προσοχή το πνευμονα του είναι ζεστός;
pasxaliskar Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 Μέλος Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 9 λεπτά πριν, meletis_m είπε Είχα υγραεριο για 140.000 . Ποτέ δεν ανέβασε θερμοκρασία , πάντα στο κανονικό. Πριν του βάλω υγραεριο άλλαξα ψυγείο νερού , θερμοστάτη, τάπα ψυγειου , Παραφλου, αντλία νερού. Το αμάξι είχε δείξει σημάδια και είχε και 300.000 όταν έγιναν οι αλλαγές. Εμένα έπεφτε η θερμοκρασία. Κοίταξε μην έχει κάνει καμία πατατο με τη σύνδεση του πνεύμονα. Εάν το δουλεύεις υγραεριο για λίγη , για ακουμπά με προσοχή το πνευμονα του είναι ζεστός; υπαρχει κανας τροπος να καταλαβω? π.χ. εαν μυριζει υγραεριο ? η εαν ειναι ζεστο η κατι τετοιο η καμια διαρροη ? 43 λεπτά πριν, Klausx είπε Γενικά δεν είναι κακό που αλλάχτηκε μετά από τόσα χλμ απλά μην μπήκε κανένας φτηνιάρικος. ειδα τιμες απο 3 ευρο μεχρι 20 .. αυτος μ ειπε η 15 η 16 οποτε φανταζομαι καλουτσικος θα ειναι
christopher0016 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 Μην το πολύ κινείς μέχρι να λυθεί το πρόβλημα ,βρες έναν αξιόπιστο μάστορα να σου πει τι φταίει ακριβώς , να τσεκαρεις όπως δηποτε την αντλία νερού να κοιτάς τα νερά μην χάνει Μάλλον στήν αντλία νερού είναι το πρόβλημα πρίν Αρχίζεις να αλλάζεις τα πάντα.. βρες πρώτα τι φταίει...δεν είναι λύση να τα αλλάξει όλα...
pasxaliskar Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 Μέλος Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 6 ώρες πριν, christopher0016 είπε Μην το πολύ κινείς μέχρι να λυθεί το πρόβλημα ,βρες έναν αξιόπιστο μάστορα να σου πει τι φταίει ακριβώς , να τσεκαρεις όπως δηποτε την αντλία νερού να κοιτάς τα νερά μην χάνει Μάλλον στήν αντλία νερού είναι το πρόβλημα πρίν Αρχίζεις να αλλάζεις τα πάντα.. βρες πρώτα τι φταίει...δεν είναι λύση να τα αλλάξει όλα... ε μονον αυτον τον φιλο μου εμπιστευομαι π ειναι καλος απλα ειναι μακρια .. 2-3 βδομαδεσ σε αποστασησ κοντα δν παθαινε τιποτα.. τωρα που το σκεφτομαι ετσι παρομοιο προβλημα μου χε ξανα τυχει οταν αλλαξα αντλια νερου αλλα τοτε ζεστενοτανε μετα απο κανα 15 χιλιομετρα κ καθως πηγαινα.. σημερα ο μαστορας που πηγα πρωτη φορα προχτες με ειπε θα τσεκαρει την αντλια .. η ερωτηση μου ειναι η εξης μπορει ν καταλαβεις στην αντλια εαν υπολειτουργει ?δηλαδη εαν μια δουλευει μια δεν δουλευει ? γιατι μπορει ν τυχει σε αυτον να δουλευει να με πει οκ ειναι , και σε μενα οταν μου τυχαινει τοτε να σταματα γιατι κατι τετοιο μου φαινετε παντως ευχαριστώ ολους για τις συμβουλες - γνωμες και οχι για τρολο comments
Ducatista Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 Δες μήπως για κάποιον λόγο συμπλήρωσες υγρά και εχει κρατήσει αέρα... έκανες εξαερωση; τσεκάρεις σωλήνες φλατζες κλπ; για πες στο έκανε ξαφνικά η είχε προηγηθεί καμία παρέμβαση από εσας;; αν ο μάστορας σου σου είπε ότι αφού έβαλες αέριο τέλος το αμάξι άλλαξε μάστορα.... 1
fotisdra Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 19 λεπτά πριν, Ducatista είπε Δες μήπως για κάποιον λόγο συμπλήρωσες υγρά και εχει κρατήσει αέρα... έκανες εξαερωση; τσεκάρεις σωλήνες φλατζες κλπ; για πες στο έκανε ξαφνικά η είχε προηγηθεί καμία παρέμβαση από εσας;; αν ο μάστορας σου σου είπε ότι αφού έβαλες αέριο τέλος το αμάξι άλλαξε μάστορα.... Καλημερα, η εξαερωση είναι τόσο σημαντική γιατί και εγω όταν συμπληρώνω υγρα ποτέ δεν κάνω. Ούτε ο μάστορας νομίζω ότι κάνει. Δεν βγαίνει ο αέρας από το κύκλωμα με κάποιον τρόπο; μήπως με την εγκατάσταση του αερίου έχει γίνει καμία πατάτα στο κύκλωμα; εμένα πχ μου έχανε νερά σε όλες τις ενώσεις και πήγα να τις σφίξει και ακόμα ψιλό χάνει από ένα πλαστικό ταφ. Σκέφτομαι να πάω να του πληρώσω ένα μεταλλικό του τσιπη έξτρα γιατί κατά τα άλλα έχει κάνει καλή δουλειά και είναι ακριβό το σύστημα
pasxaliskar Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 Μέλος Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 25 λεπτά πριν, Ducatista είπε Δες μήπως για κάποιον λόγο συμπλήρωσες υγρά και εχει κρατήσει αέρα... έκανες εξαερωση; τσεκάρεις σωλήνες φλατζες κλπ; για πες στο έκανε ξαφνικά η είχε προηγηθεί καμία παρέμβαση από εσας;; αν ο μάστορας σου σου είπε ότι αφού έβαλες αέριο τέλος το αμάξι άλλαξε μάστορα.... σε αυτον εκτακτα πήγα γιατι ο δικος μου εινια μακρια ... δν ξερω πως κανει εξαερωση , φανταζομαι αφου αλλαξε θερμοστατη θα εκανε δν θα εκανε ? 3 λεπτά πριν, fotisdra είπε Καλημερα, η εξαερωση είναι τόσο σημαντική γιατί και εγω όταν συμπληρώνω υγρα ποτέ δεν κάνω. Ούτε ο μάστορας νομίζω ότι κάνει. Δεν βγαίνει ο αέρας από το κύκλωμα με κάποιον τρόπο; μήπως με την εγκατάσταση του αερίου έχει γίνει καμία πατάτα στο κύκλωμα; εμένα πχ μου έχανε νερά σε όλες τις ενώσεις και πήγα να τις σφίξει και ακόμα ψιλό χάνει από ένα πλαστικό ταφ. Σκέφτομαι να πάω να του πληρώσω ένα μεταλλικό του τσιπη έξτρα γιατί κατά τα άλλα έχει κάνει καλή δουλειά και είναι ακριβό το σύστημα ε παιζει κατι τετοιο θα παω να δω εκει π το βαλα στον φιλο μου , να του πω να δει μηπως εχει καμια διαρροιη update πηρα τηλ τωρα το βαλε να δει αντλια πως ειναι τα φτερα.. και με ειπε εαν τα φτερα ειναι οκ τοτε ασχημα τα νεα μαλλον ραγισμα η κανα τετοιο
meletis_m Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 10 ώρες πριν, pasxaliskar είπε υπαρχει κανας τροπος να καταλαβω? π.χ. εαν μυριζει υγραεριο ? η εαν ειναι ζεστο η κατι τετοιο η καμια διαρροη ? Ακούμπησε με προσοχή με το χέρι το πνεύμονα να δεις είναι ζεστός ; Μήπως δεν κυκλοφορεί καλά το νερό. Για διαρροή υπάρχουν σπρέι που ριχνεις ή με σαπουναδα. Το ψυγείο στο έχει πρεσαρει; Πήγαινε το σε κάποιο μάστορα που να θέλει να ασχοληθεί γιατί στο τέλος θα βγει μεγαλύτερη η ζημιά. Εάν είναι αντλία νερού κανένα 30-45€ κάνει εμπορίου.
tigergreg Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 1.Ο θερμοστατης κολαει (χαλαει) παντα ανοιχτος οποτε δεν υπαρχει περιπτωση το προβλημα να ειναι αυτος. Απλα αργει να φτασει η μηχανη την σωστη θερμοκρασια λειτουργιας της και πολλες φορες σε βαρυ χειμωνα δεν την φτανει ποτε με τα γνωστα προβληματα. 2.Ο θερμοστατης βαλβιδα που εκκινει το βεντιλατερ δεν δουλευει σχεδον ποτε σε ανοιχτο δρομο γιατι ψυχεται σωστα το ψυγειο απο την μεγαλη ποσοτητα αερα. Εκτος φυσικα και ταξιδευεις με 40 βαθμους. Το βεντιλατερ συνηθως δουλευει υποχρεωτικα μαζι με το δευτερευον οταν λειτουργεις κλιματισμο. Γενικοτερα οι βαλβιδες αυτες ανοιγουν μετα τους 95 βαθμους. 3.Αν οταν ζεσταινεται η μηχανη λειτουργεις και κλιματισμο δοκιμασε να τον κλεισεις να δεις τι συμβαινει. Αν πεσει η θερμοκρασια σημαινει οτι ο κομπρεσορας του κλιματισμου ειναι για πεταμα γιατι φρεναρει τον ιμαντα που παιρνει κινηση η αντλια νερου. Ολα αυτα σε περιπτωση που ο κομπρεσορας του κλιματισμου και η αντλια νερου εχουν κοινο ιμαντα. 4.Αν δεν εχουν κοινο ιμαντα ελεγξε αν λειτουργει σωστα ο ιμαντας που δινει κινηση στην αντλια νερου. Και φυσικα αν η αντλια νερου δεν εχει "μποσικα" και λειτουργει σωστα. Ηταν για μενα ενα αλυτο προβλημα παλιοτερα οταν ειχα ενα SAAB 9000 TURBO 2,3 και μετα τα 140 σηκωνε θερμοκρασια. Στα 170+ εφτανε στο κοκκινο! Μια μερα μπλοκαρε τελειως ο κλιματισμος με αποτελεσμα να τριφτει ο ιμαντας και να βγαλει καπνους οποτε σταματησα και καταλαβα..... Επεξ/σία 26 Ιουνίου 2019 από tigergreg
pasxaliskar Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 Μέλος Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 40 λεπτά πριν, meletis_m είπε Ακούμπησε με προσοχή με το χέρι το πνεύμονα να δεις είναι ζεστός ; Μήπως δεν κυκλοφορεί καλά το νερό. Για διαρροή υπάρχουν σπρέι που ριχνεις ή με σαπουναδα. Το ψυγείο στο έχει πρεσαρει; Πήγαινε το σε κάποιο μάστορα που να θέλει να ασχοληθεί γιατί στο τέλος θα βγει μεγαλύτερη η ζημιά. Εάν είναι αντλία νερού κανένα 30-45€ κάνει εμπορίου. με ειπε οτι πρεσαρε κατι κ απο οτι καταλαβα την μηχανη ισως κανω λαθος κ μ ειπε δεν του αρεσε πολυ οπως εφευγε η πιεση 6 λεπτά πριν, tigergreg είπε 1.Ο θερμοστατης κολαει (χαλαει) παντα ανοιχτος οποτε δεν υπαρχει περιπτωση το προβλημα να ειναι αυτος. Απλα αργει να φτασει η μηχανη την σωστη θερμοκρασια λειτουργιας της και πολλες φορες σε βαρυ χειμωνα δεν την φτανει ποτε με τα γνωστα προβληματα. 2.Ο θερμοστατης βαλβιδα που εκκινει το βεντιλατερ δεν δουλευει σχεδον ποτε σε ανοιχτο δρομο γιατι ψυχεται σωστα το ψυγειο απο την μεγαλη ποσοτητα αερα. Εκτος φυσικα και ταξιδευεις με 40 βαθμους. Το βεντιλατερ συνηθως δουλευει υποχρεωτικα μαζι με το δευτερευον οταν λειτουργεις κλιματισμο. Γνικοτερα οι βαλβιδες αυτες ανοιγουν μετα τους 95 βαθμους. 3.Αν οταν ζεσταινεται η μηχανη λειτουργεις και κλιματισμο δοκιμασε να τον κλεισεις να δεις τι συμβαινει. Αν πεσει η θερμοκρασια σημαινει οτι ο κομπρεσορας του κλιματισμου ειναι για πεταμα γιατι φρεναρει τον ιμαντα που παιρνει κινηση η αντλια νερου. Ολα αυτα σε περιπτωση που ο κομπρεσορας του κλιματισμου και η αντλια νερου εχουν κοινο ιμαντα. 4.Αν δεν εχουν κοινο ιμαντα ελεγξε αν λειτουργει σωστα ο ιμαντας που δινει κινηση στην αντλια νερου. Και φυσικα αν η αντλια νερου δεν εχει "μποσικα" και λειτουργει σωστα. Ηταν για μενα ενα αλυτο προβλημα παλιοτερα οταν ειχα ενα SAAB 9000 TURBO 2,3 και μετα τα 140 σηκωνε θερμοκρασια. Στα 170+ εφτανε στο κοκκινο! Μια μερα μπλοκαρε τελειως ο κλιματισμος με αποτελεσμα να τριφτει ο ιμαντας και να βγαλει καπνους οποτε σταματησα και καταλαβα..... βεντιλαντερ δουλευει κανονικα ..το αμαξι δεν εχει air condition εγω το ραγισμα φοβαμαι που μου ανεφερε μπας και
gia_nnis Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 1 ώρα πριν, pasxaliskar είπε σε αυτον εκτακτα πήγα γιατι ο δικος μου εινια μακρια ... δν ξερω πως κανει εξαερωση , φανταζομαι αφου αλλαξε θερμοστατη θα εκανε δν θα εκανε ? ε παιζει κατι τετοιο θα παω να δω εκει π το βαλα στον φιλο μου , να του πω να δει μηπως εχει καμια διαρροιη update πηρα τηλ τωρα το βαλε να δει αντλια πως ειναι τα φτερα.. και με ειπε εαν τα φτερα ειναι οκ τοτε ασχημα τα νεα μαλλον ραγισμα η κανα τετοιο Εβγαλε δηλαδη την αντλια για να δει??? Αυτο εχει κοστος..!!! Εγω τι θα εκανα για αρχη.. Οταν θα ξεκινουσε να σηκωνει θερμοκρασια θα σηκωνα πολλες στροφες να δω τι κανει.. Μετα θα σταματαγα και θα κοιταζα αν δουλευει το βεντιλατερ.. Θα επιανα τα κολλαρα.. και θα κοιταζα και το δοχειο του ψυγειου..! Αν δεν εβγαζα απο μονος μου μια ακρη απο αυτα που θα κοιταζα.. θα πηγαινα στο μαστορα οχι ομως για να τραβηξει το πουλακι του..! αλλα να το συνδεση στο προγραμμα για να δουμε τις θερμοκρασιες..!!! 1
tigergreg Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 1 λεπτό πριν, pasxaliskar είπε με ειπε οτι πρεσαρε κατι κ απο οτι καταλαβα την μηχανη ισως κανω λαθος κ μ ειπε δεν του αρεσε πολυ οπως εφευγε η πιεση βεντιλαντερ δουλευει κανονικα ..το αμαξι δεν εχει air condition εγω το ραγισμα φοβαμαι που μου ανεφερε μπας και Σε αυτην την περιπτωση βλεπεις "βουτυρο" στην ταπα του λαδιου και μπουρμπουληθρες στο δοχειο νερου. Καψιμο φλαντζας κυλινδροκεφαλης η ρηγμα στην κυλινδροκεφαλη. Βεβαια θα πρεπει να συμπληρωνεις συχνα ψυκτικο υγρο.
pasxaliskar Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 Μέλος Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 Μόλις τώρα, gia_nnis είπε Εβγαλε δηλαδη την αντλια για να δει??? Αυτο εχει κοστος..!!! Εγω τι θα εκανα για αρχη.. Οταν θα ξεκινουσε να σηκωνει θερμοκρασια θα σηκωνα πολλες στροφες να δω τι κανει.. Μετα θα σταματαγα και θα κοιταζα αν δουλευει το βεντιλατερ.. Θα επιανα τα κολλαρα.. και θα κοιταζα και το δοχειο του ψυγειου..! Αν δεν εβγαζα απο μονος μου μια ακρη απο αυτα που θα κοιταζα.. θα πηγαινα στο μαστορα οχι ομως για να τραβηξει το πουλακι του..! αλλα να το συνδεση στο προγραμμα για να δουμε τις θερμοκρασιες..!!! αυτο με ειπε θα βγαλει να την δει εαν ειναι οκ και δεν φταιει αυτη του λεω να το αφησει κ το παω στον δικο μου να ασχοληθει χωρις να με σκισει.. εαν παλι εχει θεμα η αντλια στο σκεφτομαι την αλλαξει η παλι το παω στον δικο μου .. και στις πανω στροφες 5+ δεν ανεβαζει .. μονο οταν σταματησω η παω αργα .. με ταχυτητα δεν ανεβαζει ... βεντιλαντερ δουλευει κανονικα και απο το δοχειο της πληρωσης απλα ειδα λιγα νερα κατω ισως φουσκωσανε επειδη τοτε ηταν ψυλα η θερμοκρασια.. κολλαρα δν το σκεφτηκα να πιασω αλλα οπως ειπα οταν ειναι πανω ο δεικτης το καλοριφερ βγαζει μετριο ζεστο οταν ξεκηναει να πεφτει (καθως επιταχυνω απο σταματημενος οταν εχει πεσει λιγο ) τοτε πεφτει ο δεικτης και βγαζει καυτο...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα