Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα... έχω ενα θέμα και θελω να ρωτήσω μηπως ξερει κανεις η εχει τυχει σε κανεναν...
λοιπον μιλαμε για Nissan primera p10 1.6 με τα 102αλογα μοντελο 1995 (240,000 χιλιομετρα εχει) (ξερω ειναι παλιο, σας παρακαλω μην αρχισετε να λετε αλλαξες το , και βαψτο μπλε κλπ)

αύτο που θα σας το περιγράψω μου το χει κανει 3 φορες συνολικά (2 σημερα και 1 πριν κανα 2 βδομαδες)
οταν κάνω ενα μεγάλο ταξιδι οπως 150-200 χιλιόμετρα η θερμοκρασια ειναι μια χαρα στην αρχη για τα πρωτα 100-120 αλλα καπου στα ακυρα μετα απο λίγο ξεκιναει να ανεβοκατεβαζει (συνηθως ανεβαζει μονο) θερμοκρασια στα τερμα σιγα σιγα ... το γυριζω βενζινη - αεριο - βενζινη - αεριο μηπως εχει κολήσει τιποτα (περαστικε προσφατα και αεριο) η το σβηνω για κανα 10-15λεπτο κ το αναβω και δουλευει κανονικα (νορμαλ θερμοκρασια). την πρωτη φορα που μου έτυχε ηταν μετα απο κανα 120 χιλιομετρα και με πιασε βροχη χαμος εγνατια με αλαρμ και 30km/h ολοι ειμασταν και για κανα 2-3 χιλιομετρα μου το κανε αυτο ωσπου σταματησα στην ακρη για 5-10 λεπτα το εβαλα ξανα κ δουλευε οκ , υπέθεσα οτι κατι θα πηρε νερο η θα κολήσε κανας θερμοστατης λογο βροχης..τον υπολοιπο καιρο κανονικα τιποτα κανα 30 χιλιομετρα την μερα στην δουλεια + εξτρα δουλιες μεσα στην πολη + βολτες κοντινες (20-30χιλιομετρα) ολα καλα... 

σημερα ξανα τα ιδια ακριβως σε μεγαλο ταξιδι για θεσσαλονικη μετα απο κανα 120-140 χιλιομετρα ξανα το ιδιο...το παρκαρα εκει π εφτασα , το πηρα μετα απο κανα 2ωρο ξεκινησα να γυρισω ολα καλα..
καπου στην μεση της διαρομης (κλασικα καπου στα 120χιλιομετρα ) παλι τα ιδια .. σταματισα στην ακρη δοκιμες 2-3 φορες.. περιμενα 10-15 λεπτα ... κ ολα κομπλε εκανα αλλα 40 χιλιομετρα μεχρι το σπιτι μου..

 

αυτο το προβλημα εχω , ζητω συγνωμη για τις πολλες λεπτομεριες , απλα προσπαθησα να δωσω οτι παραπανω ειχα για να διευκολύνω τα παιδια...

  • Απαντ. 135
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Το πιο πιθανό είναι να έχει χαλάσει κάτι από τα παρακάτω:

1.θερμοστατης

2.Βαλβιδα

3.Τρόμπα νερού

Καλύτερα να πας σε ένα συνεργείο γιατί αν δεν είσαι έμπειρος δύσκολα θα μπορέσεις ο ίδιος να καταλάβεις τι απ' όλα φταίει.

 

  • Like 5
Δημοσ.
7 ώρες πριν, andrapos είπε

Το πιο πιθανό είναι να έχει χαλάσει κάτι από τα παρακάτω:

1.θερμοστατης

2.Βαλβιδα

3.Τρόμπα νερού

Καλύτερα να πας σε ένα συνεργείο γιατί αν δεν είσαι έμπειρος δύσκολα θα μπορέσεις ο ίδιος να καταλάβεις τι απ' όλα φταίει.

Ναι σιγουρα θα παώ , απλα χτες που ήτανε Κυριακή μου έτυχε όποτε σήμερα το απόγεμα μετα το σχολασμα θα πάω..

Δεν έχω γνωσεις απο μηχανολογικα εκτος κάποια πολυ πολυ βασικα ..

Εγώ πιστεύω τρωει σκαλώματα ο θερμοστάτης που κ που και δεν δουλεύει , αυτο μου φαίνετε πιο λογικο απ ολα. 
βαλβίδα δν ξέρψ τι ειναι να σου απαντησω και τρομπα νερου (φανταζομαι αντλια νερου ειναι το ιδιο ετσι ?) άλλαξα περσι τον αύγουστο ..και αυτο παιζει ομως γτ ειδα σαν νερα εκει στο μερος αλαλ μπορει κ ιδεα μου.. 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, mp123 είπε

Θερμοστατικη βαλβίδα μάλλον.

ευχαριστώ για την βοηθεια παιδια.. μηπως ξερουμε πανω κατω τιμη / κοστος ? μαζι με καποια θεωρητικα εργατικα ? τι μεγεθος χρηματων να περιμενώ

Δημοσ.

Από ότι βλέπω περίπου στα 20 ευρώ η θερμοστατικη και κανένα 30αρι τα εργατικά.παρε δύο τρεις προσφορές όμως.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, mp123 είπε

Από ότι βλέπω περίπου στα 20 ευρώ η θερμοστατικη και κανένα 30αρι τα εργατικά.παρε δύο τρεις προσφορές όμως.

ε νταξι να σου πω την αληθεια τον ανχος που τραβηξα και τα νευρα να τι 40 τι 50 .. να τα δωσω να γινει να τελειωνει.. εμενα αυτο που με προβληματιζει ειναι οτι θα καταλαβει (η ποσο θα ασχοληθει) ωστε ν δει οτι εινια αυτο το προβλημα ? γιατι οπως ειπα μου ανεβαζει μετα απο 120 χιλιομετρα αποσταση κ μεχρι να ''φλασαρει'' και να δουλευει παλι κανονικα (αναψε - σβησε την μηχανη) .. 

Δημοσ.

Είπαμε μπορεί να είναι θερμοστατικη βαλβιδα.μπορει κιόλας να είναι και το θερμόμετρο να μην μετράει σωστά.  μπορεί βουλομενα σωληνάκια η βουλομενο ψυγειο η'  αντλία νερού..πηγαινε στο συνεργείο που πας το αυτοκίνητο να το δουν καλύτερα.εγω θα άρχιζα με θερμοστατικη βαλβιδα και εξωτερικο καθαρισμο του ψυγειου.στο συνεργείο θα δουν το αυτοκίνητο θα σου πούνε καλύτερα.

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, mp123 είπε

Είπαμε μπορεί να είναι θερμοστατικη βαλβιδα.μπορει κιόλας να είναι και το θερμόμετρο να μην μετράει σωστά.  μπορεί βουλομενα σωληνάκια η βουλομενο ψυγειο η'  αντλία νερού..πηγαινε στο συνεργείο που πας το αυτοκίνητο να το δουν καλύτερα.εγω θα άρχιζα με θερμοστατικη βαλβιδα και εξωτερικο καθαρισμο του ψυγειου.στο συνεργείο θα δουν το αυτοκίνητο θα σου πούνε καλύτερα.

οκ ναι θα παω σημερα εννοειτε .. εντωμεταξυ σε μια αναζητη στο στο ιντερνετ πετυχα και ενα αλλο topic παλι με ενα νισσαν που αυτο έριχνε την θερμοκρασια πολυ ... κ επειτα απο ψαξιμο ειπε οτι τελικα ηταν ενα θεμα του εγκεφαλου του αμαξιου.. αυτο π φοβαμαι ειναι με το προγραμματισμο κ το αεριο που μπηκε προσφατα μην εγινε τιποτα.. ναι εμαι λιγο καταστροφολογος μπορει  νειανι κ το πιο απλο.. θα δουμε σημερα που θα το παω 

Δημοσ.

Λίγο δύσκολο μου φαίνετε να είναι εγκέφαλος.απο ότι ξέρω η θερμοστατικη βαλβίδα είναι αυτόνομη και σεταρισμενη σε συγκεκριμένη θερμοκρασία που ανοίγει.

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, mp123 είπε

Λίγο δύσκολο μου φαίνετε να είναι εγκέφαλος.απο ότι ξέρω η θερμοστατικη βαλβίδα είναι αυτόνομη και σεταρισμενη σε συγκεκριμένη θερμοκρασία που ανοίγει.

ε απο τοση αναζητηση και παρομοιοα προβληματα μαλλον ναι , ο θερμοστατης υπολειτουργει ..το αμαξι ειναι του πατερα μου κ δν ξερω εαν εχει αλλαξει κ ποτε , παιζει κ να ειναι ο μανισιος 25 χρονων

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

32 λεπτά πριν, toyo73 είπε

Ξεκινας πρωτα με θερμοστατη και μετα ολα τα αλλα.

ναι αυτο θα κανω και ο θεος βοηθως ..

και γω φανταζομαι κατι απλο θα ειναι , τα παλια σκυλια κ πιο απλη τεχνολογια 

Επεξ/σία από pasxaliskar
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είχα περίπου το ίδιο προβλημα σε hyundai elantra (2001, 350.000χλμ) με αέριο. Σε ταξίδι ανέβαζε θερμοκρασία όταν το είχα αέριο όμως, και μου ψιλοκλωτσούσε ο κινητήρας. Το γύρναγα βενζίνη έστρωνε. 
Το πήγα στο σέρβις για το αέριο και αφου φάγανε μια μέρα πάνω απο το αμάξι τα παιδια με φωνάζουν και μου δείχνουν ένα σωληνάκι (υπόψη, το είχε πάει ο πατέρας μου για σερβις σε ενα μάστορα κοντα στο χωριό πριν το πάρω τότε), το οποίο όπως είχε τοποθετηθεί/ πειραχτεί απο τον προηγούμενο, δίπλωνε λόγω διαστολής και έκοβε τη τροφοδοσία στο ψυγείο (απ'ότι θυμαμαι).
Δες μήπως ειναι και καμια τετοια μαλακια..

Επεξ/σία από maneas
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, maneas είπε

Είχα περίπου το ίδιο προβλημα σε hyundai elantra (2001, 350.000χλμ) με αέριο. Σε ταξίδι ανέβαζε θερμοκρασία όταν το είχα αέριο όμως, και μου ψιλοκλωτσούσε ο κινητήρας. Το γύρναγα βενζίνη έστρωνε. 
Το πήγα στο σέρβις για το αέριο και αφου φάγανε μια μέρα πάνω απο το αμάξι τα παιδια με φωνάζουν και μου δείχνουν ένα σωληνάκι (υπόψη, το είχε πάει ο πατέρας μου για σερβις σε ενα μάστορα κοντα στο χωριό πριν το πάρω τότε), το οποίο όπως είχε τοποθετηθεί/ πειραχτεί απο τον προηγούμενο, δίπλωνε λόγω διαστολής και έκοβε τη τροφοδοσία στο ψυγείο (απ'ότι θυμαμαι).
Δες μήπως ειναι και καμια τετοια μαλακια..

μήπως και τυχόν θυμασαι ανα ποτε η πως στο εκανε? ε κατι τετοιο παιζει , εαν ειχε κανα θεμα μετα απο 140 χιλιομετρα ταξιδι να ανεβασει αποτομα.. να σταματησω 10 λεπτα κ ν συνεχησω για αλλα 50 δν εχει νοημα.. 

επισης το δοκιμασα και σε ταχυτητες μεχρι κ 150-160 για αρκετα λεπτα τιποτα μια χαρα.. 
τωρα που θα παω στο μαστορα θα το ενημερωσω για ολα αυτα να χει ιδεα 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...