gia_nnis Δημοσ. 24 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2019 1 ώρα πριν, Blackgtc είπε Σε καταναλωση στα ίδια επίπεδα θα παίζει με 1.2? Εντός πόλης πάντα .εκει κολλάω αν είναι όντως στα ίδια επίπεδα τότε θα προτιμήσω το 1.4 Παρε ενα corolla 1.6 2003-2006. Πολυ αξιοπιστο και θα εισαι αρχοντας! Εντος 8.5-9λ οσο περιπου ενας ατμοσφαιρικος vw στο 1.4! Και απο γκαζι η μερα με τη νυχτα!
Blackgtc Δημοσ. 24 Ιουνίου 2019 Μέλος Δημοσ. 24 Ιουνίου 2019 7 ώρες πριν, gia_nnis είπε Παρε ενα corolla 1.6 2003-2006. Πολυ αξιοπιστο και θα εισαι αρχοντας! Εντος 8.5-9λ οσο περιπου ενας ατμοσφαιρικος vw στο 1.4! Και απο γκαζι η μερα με τη νυχτα! Καλά κάτσε να δεις τι έχει να γίνει τώρα το 2020 με τα τέλη όποιος έχει πάνω από 1200 κυβικά παίζει να κλάψει παρά πολύ
gmts Δημοσ. 24 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2019 Δε νομίζω ότι όσοι έχουμε αυτοκίνητα άνω των 1.200 κυβικών, θα μας επηρεάσει ψυχολογικά που θα ανέβουν τα τέλη.
NickTG Δημοσ. 24 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2019 29 minutes ago, Blackgtc said: Καλά κάτσε να δεις τι έχει να γίνει τώρα το 2020 με τα τέλη όποιος έχει πάνω από 1200 κυβικά παίζει να κλάψει παρά πολύ Έχεις κάποια ενημέρωση?
ProponitisTouKanape Δημοσ. 24 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2019 1 ώρα πριν, Blackgtc είπε Καλά κάτσε να δεις τι έχει να γίνει τώρα το 2020 με τα τέλη όποιος έχει πάνω από 1200 κυβικά παίζει να κλάψει παρά πολύ Ναι σιγά μη βάλουν και 1.000 ευρω τελη στα 1.600. Τα τελη για αρχετα χρονια στα παλαιοτερα αυτοκινητα εχουν πιασει ταβανι. Αυτα που μπορει να τσιμπησουν ειναι ορισμενα απο οσα τωρα δε πληρωνουν καθολου. Στην ερωτηση σου, πρεπει να δεις τη χρηση που θα του κανεις. Αν κινεισαι 90% εντος πολης και βρεις καποιο 1.2 στα 80-85 αλογα (π.χ. Corsa) παρε αυτο. Ειναι τα διπλασια τα τελη οντως στα παλια αυτοκινητα. Αν θες να βγαινεις αρκετα εκτος πολης τοτε αμα παρεις καποιο με κατω απο 90 αλογα θα βογκαει απιστευτα. Δεν ειναι μόνο θέμα άνετης οδηγησης, είναι και θέμα ασφάλειας
dpolal Δημοσ. 24 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2019 Αφού το θες μόνο για 2-3 χρόνια και μετά θα φύγεις πάρε όποιο σου κάνει παραπάνω κλίκ στα 1.2 ή 1.3 και θα είσαι μια χαρά. Τα μικρά οχήματα με το turbo δεν έχουν καμμία σχέση με τα ατμοσφαιρικά των προηγούμενων δεκαετιών τόσο από άποψη γκαζιού όσο και κατανάλωσης. Απλά πάρε κάποιο που πραγματικά θα σου αρέσει, τα έξοδα είναι πάνω κάτω τα ίδια και εντελώς υπολογίσιμα αφού μιλάμε για 2-3 χρόνια το πολύ.
ProponitisTouKanape Δημοσ. 24 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2019 2 λεπτά πριν, dpolal είπε Αφού το θες μόνο για 2-3 χρόνια και μετά θα φύγεις πάρε όποιο σου κάνει παραπάνω κλίκ στα 1.2 ή 1.3 και θα είσαι μια χαρά. Τα μικρά οχήματα με το turbo δεν έχουν καμμία σχέση με τα ατμοσφαιρικά των προηγούμενων δεκαετιών τόσο από άποψη γκαζιού όσο και κατανάλωσης. Απλά πάρε κάποιο που πραγματικά θα σου αρέσει, τα έξοδα είναι πάνω κάτω τα ίδια και εντελώς υπολογίσιμα αφού μιλάμε για 2-3 χρόνια το πολύ. Μιλαει όμως για αυτοκίνητα προηγουμενης δεκαετιας
gia_nnis Δημοσ. 24 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, Blackgtc είπε Καλά κάτσε να δεις τι έχει να γίνει τώρα το 2020 με τα τέλη όποιος έχει πάνω από 1200 κυβικά παίζει να κλάψει παρά πολύ 3 ώρες πριν, NickTG είπε Έχεις κάποια ενημέρωση? Ειδικότερα ο νέος τρόπος υπολογισμού των εκπομπών ρύπων WLTP είναι δεδομένο ότι θα αυξήσει τις εκπομπές ρύπων των αυτοκινήτων με αποτέλεσμα να αυξηθούν ανάλογα και τα ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας. Oι αυξήσεις στα Τέλη Κυκλοφορίας θα επηρεάσουν σε όσα αυτοκίνητα ταξινομηθούν μετά την 1η Σεπτεμβρίου 2019. ((((Ειδικότερα σύμφωνα με έρευνα του Newsauto.gr σε μικρομεσαίο αυτοκίνητο με χιλιάρη turbo κινητήρα βενζίνης τα ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας αυξάνονται σε 161 ευρώ από 108 ευρώ! Δηλαδή τα Τέλη Κυκλοφορίας αυξάνονται κατά 49%. Σε μικρομεσαίο SUV με κινητήρα πετρελαίου χωρητικότητας 1,7 λίτρου τα ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας από 148 ευρώ ανεβαίνουν στα 266 ευρώ! Δηλαδή τα Τέλη Κυκλοφορίας αυξάνονται κατά 79,7%. Σε άλλο μεσαίο SUV με υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,5 λίτρου τα ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας από 265 ευρώ ανεβαίνουν στα 407 ευρώ! Δηλαδή από την 1η Σεπτεμβρίου τα Τέλη Κυκλοφορίας αυξάνονται κατά 53,5%. Σε υπερπολυτελές SUV με turbo diesel κινητήρα χωρητικότητας 3 λίτρων τα ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας ανέρχονται σε 292 ευρώ ενώ από την 1η Σεπτεμβρίου θα κυμαίνονται σε 595 ευρώ! Δηλαδή η αύξηση που θα καταγράψουν θα ανέρχεται σε 103,7%.)))) Στην Ελλάδα τα Τέλη Κυκλοφορίας είναι 4 ταχυτήτων και περιλαμβάνουν Τέλη ανάλογα με τον κυβισμό του κινητήρα για οχήματα με 1η Άδεια Κυκλοφορία έως το τέλος Οκτωβρίου 2010 (διαφορετικά ποσά ανάλογα με το έτος της 1ης Άδειας Κυκλοφορίας που ορίζεται πριν το 2000, από 2001 έως 2005 και από 2006 έως Οκτώβριο του 2010) ενώ από το Νοέμβριο του 2010 τα Τέλη Κυκλοφορίας υπολογίζονται σύμφωνα με τις εκπομπές ρύπων. Οι εφαρμογή του νέου προτύπου WLTP θα επηρεάσει αρνητικά μόνο τα καινούρια αυτοκίνητα καθώς για τα παλαιότερα δεν υπάρχουν στοιχεία μετρήσεων με το νέο καθεστώς. Επεξ/σία 24 Ιουνίου 2019 από gia_nnis
Blackgtc Δημοσ. 24 Ιουνίου 2019 Μέλος Δημοσ. 24 Ιουνίου 2019 22 λεπτά πριν, gia_nnis είπε Ειδικότερα ο νέος τρόπος υπολογισμού των εκπομπών ρύπων WLTP είναι δεδομένο ότι θα αυξήσει τις εκπομπές ρύπων των αυτοκινήτων με αποτέλεσμα να αυξηθούν ανάλογα και τα ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας. Oι αυξήσεις στα Τέλη Κυκλοφορίας θα επηρεάσουν σε όσα αυτοκίνητα ταξινομηθούν μετά την 1η Σεπτεμβρίου 2019. ((((Ειδικότερα σύμφωνα με έρευνα του Newsauto.gr σε μικρομεσαίο αυτοκίνητο με χιλιάρη turbo κινητήρα βενζίνης τα ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας αυξάνονται σε 161 ευρώ από 108 ευρώ! Δηλαδή τα Τέλη Κυκλοφορίας αυξάνονται κατά 49%. Σε μικρομεσαίο SUV με κινητήρα πετρελαίου χωρητικότητας 1,7 λίτρου τα ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας από 148 ευρώ ανεβαίνουν στα 266 ευρώ! Δηλαδή τα Τέλη Κυκλοφορίας αυξάνονται κατά 79,7%. Σε άλλο μεσαίο SUV με υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,5 λίτρου τα ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας από 265 ευρώ ανεβαίνουν στα 407 ευρώ! Δηλαδή από την 1η Σεπτεμβρίου τα Τέλη Κυκλοφορίας αυξάνονται κατά 53,5%. Σε υπερπολυτελές SUV με turbo diesel κινητήρα χωρητικότητας 3 λίτρων τα ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας ανέρχονται σε 292 ευρώ ενώ από την 1η Σεπτεμβρίου θα κυμαίνονται σε 595 ευρώ! Δηλαδή η αύξηση που θα καταγράψουν θα ανέρχεται σε 103,7%.)))) Στην Ελλάδα τα Τέλη Κυκλοφορίας είναι 4 ταχυτήτων και περιλαμβάνουν Τέλη ανάλογα με τον κυβισμό του κινητήρα για οχήματα με 1η Άδεια Κυκλοφορία έως το τέλος Οκτωβρίου 2010 (διαφορετικά ποσά ανάλογα με το έτος της 1ης Άδειας Κυκλοφορίας που ορίζεται πριν το 2000, από 2001 έως 2005 και από 2006 έως Οκτώβριο του 2010) ενώ από το Νοέμβριο του 2010 τα Τέλη Κυκλοφορίας υπολογίζονται σύμφωνα με τις εκπομπές ρύπων. Οι εφαρμογή του νέου προτύπου WLTP θα επηρεάσει αρνητικά μόνο τα καινούρια αυτοκίνητα καθώς για τα παλαιότερα δεν υπάρχουν στοιχεία μετρήσεων με το νέο καθεστώς. Άρα θα επηρεάσει αυτοκίνητα από το 2011 και μετά ?
gmts Δημοσ. 24 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2019 Το γράφει ο gia-nnis. Oι αυξήσεις στα Τέλη Κυκλοφορίας θα επηρεάσουν σε όσα αυτοκίνητα ταξινομηθούν μετά την 1η Σεπτεμβρίου 2019. 1
gia_nnis Δημοσ. 24 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2019 1 ώρα πριν, Blackgtc είπε Άρα θα επηρεάσει αυτοκίνητα από το 2011 και μετά ? Δεν εχω καταλαβει τι απαιτησεις εχεις στις επιδοσεις ενος αυτοκινητου..? Ειναι λαθος να κοιτας μονο κυβικα και hp.. Σημαντικο ρολο παιζει η ΡΟΠΗ!!! Οσο πιο μεγαλη ροπη στις χαμηλες στροφες τοσο καλυτερα για μεσα στη πολη.. τοσο καλυτερα οταν θα εισαι φορτωμενος! Και σιγουρα θα εχεις και καλυτερη καταναλωση!!! Σε αυτο το κομματι ειναι αριστο το μηχανικο συνολο του i20 1.2 γι αυτο και στο προτεινω! Την ιδια φιλοσοφια εχει και η corolla..! Καις περισσοτερο με λιγοτερα κυβικα οταν το παραβιαζεις.. Το i20 φορτωμενο μεχρι τα 110-120χλμ θα καψει φυσιολογικα.. Την ιδια καταναλωση θα εχει περιπου και το corolla 1.6! αλλα προφανως σε περισσοτερα χλμ θ αρχιζει να τσιμπαει παραπανω το i20!!! 1
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2019 3 ώρες πριν, gia_nnis είπε Σε υπερπολυτελές SUV με turbo diesel κινητήρα χωρητικότητας 3 λίτρων τα ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας ανέρχονται σε 292 ευρώ ενώ από την 1η Σεπτεμβρίου θα κυμαίνονται σε 595 ευρώ! Δηλαδή η αύξηση που θα καταγράψουν θα ανέρχεται σε 103,7%.)))) μεταξυ μας αυτους δεν τους λυπαμαι καθολου
gia_nnis Δημοσ. 24 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2019 6 ώρες πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε μεταξυ μας αυτους δεν τους λυπαμαι καθολου Δεν θα ειναι τοσο μεγαλες οι αυξησεις σε καμια περιπτωση..! Το κλασικο κολπο.. λενε για μεγαλες αυξησεις ωστε να περασουν μια μικρη αυξηση και ψυχολογικα ο κοσμος να μεινει ευχαριστημενος!!!
Blackgtc Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 Μέλος Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 Άρα ένα οικονομικό και low budget αυτοκίνητο πόλης. Ποιο θα ήταν το ιδανικό κατά την γνώμη σας; κοιτάω κανένα 206 1.100cc Ibiza 1.200cc Polo 1.200 Fiesta 1.200 Punto 1.200 Από τα παραπάνω λέτε να αξιζει κανένα ?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα