Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Χαιρετώ και πάλι. 

Καταρχάς, αναφέρθηκε πολλές φορές ότι θα είναι η πρώτη φορά που θα πιάσω τιμόνι. Χωρίς να το παίζω έμπειρος οδηγός (που σε καμία περίπτωση δεν είμαι ακόμα), αυτά τα 2 χρόνια που έχω το δίπλωμα οδηγάω απλά όχι δικό μου αμάξι. Δεν είναι ότι θα πάρω ότι βρω μπροστά μου, με 1.500€ και με αυτό θα μάθω να οδηγάω. 

Παπάκι έχω ήδη. Δεν ψήνομαι να αγοράσω άλλο. 

Καταλαβαίνω ότι το budget μου είναι τραγικό μικρό, αλλά καλώς ή κακώς. Αυτό υπάρχει. 

Αναφέρθηκε ένα Punto Sporting πιο πάνω, το οποίο μου άρεσε αρκετά είναι η αλήθεια; Κάποια γνώμη για αυτό και το κατά πόσο είναι σωστή επιλογή για εμένα;

  • Απαντ. 54
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Με 1500€ τι αυτοκινητο να περιμενεις να παρεις οταν τα αντιστοιχα σε μεγεθος καινουρια εχουν 10πλασια τιμη.

Σε αυτη την τιμη ολο και καποιο κουσουρι θα εχει και μου αν δεν φαινεται καποια στιγμη θα βγει στην επιφανεια. Αν παμε στα απλα πραγματα που ειναι στα πλασια της συντηρησης, πχ αμορτισερ τακακια δισκοπλακες, ιμαντες, ελαστικα, παμε στο 1000ρικο+ επιπλεον. Δεν λεμε τωρα για αλλα πραγματα μηχανικα θεματα που μπορει να εχει και δεν φαινονται τα οποια ο ιδιοκτητης εχει καταφερει να τα καλυψει προσωρινα ή καποιος να μπορει να τα αντιληθφει με την χρηση του αυτοκινητου,  στα οποια το κοστος τους δεν ξερεις που θα φτασει και κατα ποσο επιδιορθωνονται.

Οσοι θεωρουν οτι με 1500€  αποκτουν αυτοκινητο και οτι θα  μπορουν να το κυκλοφορουν ομορφα και ωραια χωρις να βαλουν και αλλο το χερι στη τσεπη πλανονται πλάνην οικτρα.

Με 1500€ παιρνεις μεταχειρισμενο του μεταχειρισμενου τω μεταχειρισμένω και με πιο κατω χρηματα πας για αυτοκινητο μονο για ανταλακτικα.

  • Like 1
Δημοσ.

Εγώ θα έπαιρνα κάτω από 1350 κυβικά για τα τέλη κευκλοφορίας.

Είναι  135ευρώ η κλιμακα 1070 με 1356 κυνικα και πάει στα 255 ευρώ η επόμενη κλιμακα (κυβικά ανω των 1357)

Με το απο πάνω σκεπτικό και ηλικία μετά του 2000 θα κοιτούσα αυτά


Μitsubishi colt 2000 https://www.car.gr/19492639-mitsubishi-colt

Opel corsa 2002  https://www.car.gr/12440233-opel-corsa-auto-moto

 Corolla https://www.car.gr/23134702-toyota-corolla-1-3-c

  • Like 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, S0f0s είπε

Εγώ θα έπαιρνα κάτω από 1350 κυβικά για τα τέλη κευκλοφορίας.

Είναι  135ευρώ η κλιμακα 1070 με 1356 κυνικα και πάει στα 255 ευρώ η επόμενη κλιμακα (κυβικά ανω των 1357)

Με το απο πάνω σκεπτικό και ηλικία μετά του 2000 θα κοιτούσα αυτά


Μitsubishi colt 2000 https://www.car.gr/19492639-mitsubishi-colt

Opel corsa 2002  https://www.car.gr/12440233-opel-corsa-auto-moto

 Corolla https://www.car.gr/23134702-toyota-corolla-1-3-c

Για το Corsa το είχα  για 6 χρόνια και 300.000.

Το υγραέριο το δέχεται κανονικά , με σωστή ρυθμιση, έχει υδραυλικά ωστήρια.

Ζημιές βγάζει βαλβιδα πίεσης λαδιου, πολλαπλασιαστή, και αντλία καυσίμου.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ακολουθει ΕΚΘΕΣΙΣ...
Ειμαι κατοχος Civic EJ6 (Coupe) 1998. Το εχω 2 χρονια σχεδον, θα σου γραψω την αποψη μου γυρω απο το συγκεκριμενο αυτοκινητο και τι μπορεις να περιμενεις απο αυτο.
Καταρχας να ξεκαθαρισω οτι ο κινητηρας του ειναι ο μικρος 1600, D16Y7 με 107 αλογα και ειναι με μονο εκκεντροφορο, χωρις VTEC. Το αγορασα 3000, αλλα το αμαξι ηταν 1 χρονο πριν βαμμενο και με υγραεριο. Οι τιμες τοτε παιζανε στα 3000-3500 για νορμαλ οχηματα χωρις πολλους τσαμπουκαδες και με πιο ακριβα αυτα με ηλιοροφες (και φυσικα τις αντιστοιχες μικροβελτιωσεις). Τωρα τα EJ6 παιζουν 2500-3000 (και καποια που ειναι ισως μετατροπες Bseries παραπανω). Παρακατω θα σου παραθεσω τα καλα και τα κακα, αλλα σαν ανθρωπος δινω βαση παραπανω στα αρνητικα, οπως και θα το δεις.

Κυρια θετικα στοιχεια:
+ Το δικο μου εχει εξατμιση απο χταποδι και πισω (με κατηργημενο το μεσαιο) και τελικο Remus. Φιλτρο ειχα ελευθερας στο φιλτροκουτι του και το αλλαξα με μαμα (panel). Για τα κυβικα και τα αλογα του, παει αρκετα καλα, κυριως γιατι ειναι ψευτοαμαξο και ειναι φτερο στον ανεμο.
+ Καταναλωση του υγραεριου δεν τη συζητω καν, σε βενζινα τσιμπαει αναλογα με το ποσο βαρυ ειναι το ποδι σου, αλλα σε κανονικα πλαισια 1600 (σιγουρα λιγοτερο απο αντιστοιχα γερμανικα). Ειναι ελαφρυ αμαξι και δεν ειναι κροταλιας σαν το B16.
+ Παρολο που ειναι μικρο αμαξι (μιλαω για τα hatchback), εχει νορμαλ χωρους (η κουπε εκδοση, εχει ακριβως τον ιδιο χωρο για τους επιβατες, γιατι εχει το ιδιο μεταξονιο με το hatchback /sedan.)
+ Το δικο μου εχει και A/C και ειναι φιλε ΜΕΓΑΛΗ ΥΠΟΘΕΣΗ αυτο.
+ Αν ξερεις να το πας, εχει "παιχνιδιαρικη" αλλα οχι πολυ προβλεψιμη συμπεριφορα στις στροφες. (περισσοτερα, στα αρνητικα)
+ ΑΠΕΙΡΑ βελτιωτικα προϊοντα ή γενικα ανταλλακτικα, σε πολυ καλες τιμες απ'εξω αλλα και πολλα ιμιτασιον καλης ποιοτητας και εδω. (για τα γνησια διαβασε παρακατω)
+ Πλεον υπαρχουν πολλα συνεργεια και βελτιωτες για να το πας. Ο καθε μπαρμπα-μητσος, θα μπορεσει να σου επισκευασει βασικες ζημιες. Για μετατροπες και boosting, θελεις ομως δυνατο μαστορα και εκει τα πραγματα αλλαζουν...Ειναι επισης πολυ ευκολο αυτοκινητο για εναν αρχαριο να αρχισει να το σκαλισει και υπαρχουν απειροι οδηγοι και tutorial για πασης φυσεως προβληματα. Προσωπικα κατεληξα να κανω σερβις το αεριο, οτι ζημιες μου βγαλει, αλλα και οταν ερθει η ωρα να κανω την μετατροπη σε Bseries, σε ενα συνεργειο που μου προτεινε συνφορουμιτης. Δυνατος βελτιωτης και πολυ φιλοτιμος ανθρωπος.

Κυρια αρνητικα στοιχεια:
- Ειναι 22 χρονων αυτοκινητο. Ακομα και του 2000 να παρεις, θα ειναι σε μερικους μηνες αμαξι 20ετιας. Τι σημαινει αυτο? ΖΗΜΙΕΣ. ΠΟΛΛΕΣ ΖΗΜΙΕΣ. Απο τα λαστιχα στις πορτες, μεχρι και θεματα με την αναρτηση και το συστημα διευθυνσης.
- Ετσι και καταφερεις να βρεις μεχρι 3000 (για 1500 ξεχασε το, ισα-ισα νορμαλ 14αρι παιρνεις) καλο ΕΚ Vti, που να μην εχει κουσουρια και να μην ειναι φριτεζα, εγω θα κατσω να με χεσεις. Γιατι? Γιατι τα περισσοτερα ειναι μετατροπες 15ετιας, απο μαστορια συνηθως αγνωστου ταυτοτητος και εμπειριας. Και ας μην κρυβομαστε πισω απο το δακτυλο μας, ολα τα VTi ειναι περασμενα 3-4 χερια, οπου καθε "χερι" το εσπαγε και το ελιωνε σαν να μην υπαρχει αυριο. Και για να μην παρεξηγηθω, αν ειχα και εγω Bseries, θα το οδηγουσα και εγω οπως "πρεπει".
- Επισης ΠΡΕΠΕΙ να βρεις ατρακαριστο (δεν μιλαμε για φανοποιϊα δηλαδη πορτες, προφυλακτηρες κτλ γιατι αυτα ειναι "αναλωσιμα" για τα Civic και γενικα τα αυτοκινητα-"παιχνιδια" της εποχης αυτης) καθως το αμαξι εχει αδυναμο σασι. Εαν τωρα εχει επεμβει και καλιμπρα, οσο καλος και να ειναι ο καλιμπρας, ειναι λιγο υποπτα μετα τα πραγματα.
- Παθητικη ασφαλεια 0. Δυο αεροσακοι, πορτες και φτερα απο λαμαρινα ψιλη σαν χαρτι, 1 μπαρα μπροστα στο ταμπλω απο πισω ισα ισα δηλαδη και τελος. Σε αυτα προσθεσε ζωνες που μπορει να κολλανε, τιμονια aftermarket χωρις αεροσακο και την περιεργη συμπεριφορα στις στροφες και ο μακαριτης ειναι εγγυημενος (ισως να υπερβαλλω λιγο, αλλα καταλαβαινεις τι εννοω).
- Αρνητικα σημεια κρατηματων: Γενικα ισχυει οτι τα Honda δεν στριβουν (οπως πρεπει), σε συγκριση με αλλα αυτοκινητα. Εισαι λιγο παραπανω στην τσιτα, γιατι εχει ψιλοαποτομες τασεις στις στροφες, οταν πχ εισαι φορτωμενος γκαζι ειναι αρκετα υποστροφικο, αλλα αν τυχων κανεις το λαθος και αφησεις γκαζι ή ακομα χειροτερα κλασεις μεντες και πλακωθεις στα φρενα, εχεις φυγει με τις παντες και με τη μουρη στην εσωτερικη πλευρα της στροφης. Γενικα ολα τα μπροστοκινητα εχουν μια ιδιαιτεροτητα στο πως να τα χειριστεις στις στροφες , αλλα το ελαφρυ σασι σε συνδειασμο με κλασμενες αναρτησεις, τα τραγικα φρενα και την καυλα ενος πιτσιρικα, ειναι μια πολυ καλη συνταγη για στουκο. Αν θες να εχεις καλοστημενο Civic και οχι κατσικι, θελεις φραγκα.
- Ανταλλακτικα: Σαρακακης. Δεν θα πω κατι παραπανω. (προσωπικα εχω βρει λυση σε αυτο και φερνω οτι χρειαζομαι απο Ιαπωνια, απλα με κινδυνο το τελωνειο. Ασχετως αυτου ομως, παλι μου βγαινει πιο φτηνα και γρηγορα απο το να τα παρω απο τον Σαρακακη)
- Ελλειψη ABS σε αρκετα μοντελα. Προσωπικα στο δικο μου το θεωρησα προαιρετικο γιατι οδηγαω καποια χρονια και εμαθα να οδηγαω σε οχημα χωρις. Αλλα για εναν ανθρωπο ο οποιος ειναι μαθημενος σε ABS και δεν εχει την απαραιτητη οδηγικη εμπειρια, το θεωρω MUST. Αλλιως αγορασε απο τωρα 3-4 προφυλακτηρες μπροστινους για το μελλον.
- Πολλα εχουν προβληματα με σκουρια σε φτερα και "νευρα". 99% οσα εχουν ηλιοροφες εχουν θεμα. Παγκοσμιως και οχι μονο στην Ελλαδα. Θελει προσοχη πολυ αυτο και καλο τσεκ πριν το αγορασεις.

Γενικα, με τα χρηματα που διαθετεις (1500€) δεν θα βρεις για αρχη ΕΚ 1600 σε νορμαλ φαση. Με ενα προχειρο τσεκ που εκανα βρηκα 1 VTi EG (το προηγουμενο σασι) αλλα θελει μαζεματα και 1 coupe σαν το δικο μου, το οποιο θελει τουλαχιστον βαψιμο (δηλαδη εισαι 700+€ πανω με το καλημερα) και οτι αλλο προκυψει. Εχει και κανα δυο EG 1.6 που και αυτα ειναι πολυ καλα σκαρια.
14αρι ΕΚ hatchback (ή ακομα και ενα EG) βρισκεις και ειναι μια νορμαλ επιλογη, αλλα και σε αυτα ισχυουν ολα οτι εγραψα πλην του κινητηρα. Αν κοιταξεις σε αλλες μαρκες, τα 106 Rallye ειναι καλα αυτοκινητακια, αλλα και αυτα θελουν σεβασμο και προσοχη στις στροφες. Ζημιες απο οτι εχω ακουσει απο ατομα που τα ειχαν, μονο σασμαν και αυτο γιατι ορισμενοι τα οδηγανε σαν κτηνη. Μοτερικα ειναι πολυ καλα. Βεβαια σε λεφτα θα χρειαστει να σπασεις τη μπανκα, γιατι δεν θα βρεις καλο 106 (οταν μιλαω για καλο, εννοω φυσικα που να μην χρειαστει να πεταξεις λεφτα με το καλημερα ε). Και τελος αν δεν εχεις θεμα "ογκου" αυτοκινητου, δες τα Hyundai Coupe την 2η και 3η γενια (μετα τα S-Coupe και πριν τον "καρχαρια"), πολυ καλα αυτοκινητακια, με ωραια σαλονια, νορμαλ καταναλωση/γκαζια/συντηρηση. Το Getz που προτεινε καποιος συνφορουμιτης πριν, ειναι μια καλη λυση σε κατι μικρο, οικονομικο αλλα εγω αν ημουν στην ηλικια των 20-21, δεν θα το κοιταγα καν, γι αυτο και σου προτεινω το Coupe.

Αν θες να εχεις μια εικονα, στο τι εχω πληρωσει τα σχεδον 2 χρονια που εχω το αμαξι, στειλε μου προσωπικο μηνυμα, ωστε να μην γεμιζω κι αλλο τον χωρο στο συγκεκριμενο θεμα.

Επεξ/σία από vectorone
ορθογραφικο λαθος
  • Like 3
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, vectorone είπε

Ακολουθει ΕΚΘΕΣΙΣ...
Ειμαι κατοχος Civic EJ6 (Coupe) 1998. Το εχω 2 χρονια σχεδον, θα σου γραψω την αποψη μου γυρω απο το συγκεκριμενο αυτοκινητο και τι μπορεις να περιμενεις απο αυτο.
Καταρχας να ξεκαθαρισω οτι ο κινητηρας του ειναι ο μικρος 1600, D16Y7 με 107 αλογα και ειναι με μονο εκκεντροφορο, χωρις VTEC. Το αγορασα 3000, αλλα το αμαξι ηταν 1 χρονο πριν βαμμενο και με υγραεριο. Οι τιμες τοτε παιζανε στα 3000-3500 για νορμαλ οχηματα χωρις πολλους τσαμπουκαδες και με πιο ακριβα αυτα με ηλιοροφες (και φυσικα τις αντιστοιχες μικροβελτιωσεις). Τωρα τα EJ6 παιζουν 2500-3000 (και καποια που ειναι ισως μετατροπες Bseries παραπανω). Παρακατω θα σου παραθεσω τα καλα και τα κακα, αλλα σαν ανθρωπος δινω βαση παραπανω στα αρνητικα, οπως και θα το δεις.

Κυρια θετικα στοιχεια:
+ Το δικο μου εχει εξατμιση απο χταποδι και πισω (με κατηργημενο το μεσαιο) και τελικο Remus. Φιλτρο ειχα ελευθερας στο φιλτροκουτι του και το αλλαξα με μαμα (panel). Για τα κυβικα και τα αλογα του, παει αρκετα καλα, κυριως γιατι ειναι ψευτοαμαξο και ειναι φτερο στον ανεμο.
+ Καταναλωση του υγραεριου δεν τη συζητω καν, σε βενζινα τσιμπαει αναλογα με το ποσο βαρυ ειναι το ποδι σου, αλλα σε κανονικα πλαισια 1600 (σιγουρα λιγοτερο απο αντιστοιχα γερμανικα). Ειναι ελαφρυ αμαξι και δεν ειναι κροταλιας σαν το B16.
+ Παρολο που ειναι μικρο αμαξι, εχει νορμαλ χωρους (ασχετα με το που ειναι κουπε εκδοση, εχει ακριβως τον ιδιο χωρο για τους επιβατες, γιατι εχει το ιδιο μεταξονιο με το hatchback /sedan.)
+ Το δικο μου εχει και A/C και ειναι φιλε ΜΕΓΑΛΗ ΥΠΟΘΕΣΗ αυτο.
+ Αν ξερεις να το πας, εχει "παιχνιδιαρικη" αλλα οχι πολυ προβλεψιμη συμπεριφορα στις στροφες. (περισσοτερα, στα αρνητικα)
+ ΑΠΕΙΡΑ βελτιωτικα προϊοντα ή γενικα ανταλλακτικα, σε πολυ καλες τιμες απ'εξω αλλα και πολλα ιμιτασιον καλης ποιοτητας και εδω. (για τα γνησια διαβασε παρακατω)
+ Πλεον υπαρχουν πολλα συνεργεια και βελτιωτες για να το πας. Ο καθε μπαρμπα-μητσος, θα μπορεσει να σου επισκευασει βασικες ζημιες. Για μετατροπες και boosting, θελεις ομως δυνατο μαστορα και εκει τα πραγματα αλλαζουν...Ειναι επισης πολυ ευκολο αυτοκινητο για εναν αρχαριο να αρχισει να το σκαλισει και υπαρχουν απειροι οδηγοι και tutorial για πασης φυσεως προβληματα. Προσωπικα κατεληξα να κανω σερβις το αεριο, οτι ζημιες μου βγαλει, αλλα και οταν ερθει η ωρα να κανω την μετατροπη σε Bseries, σε ενα συνεργειο που μου προτεινε συνφορουμιτης. Δυνατος βελτιωτης και πολυ φιλοτιμος ανθρωπος.

Κυρια αρνητικα στοιχεια:
- Ειναι 22 χρονων αυτοκινητο. Ακομα και του 2000 να παρεις, θα ειναι σε μερικους μηνες αμαξι 20ετιας. Τι σημαινει αυτο? ΖΗΜΙΕΣ. ΠΟΛΛΕΣ ΖΗΜΙΕΣ. Απο τα λαστιχα στις πορτες, μεχρι και θεματα με την αναρτηση και το συστημα διευθυνσης.
- Ετσι και καταφερεις να βρεις μεχρι 3000 (για 1500 ξεχασε το, ισα-ισα νορμαλ 14αρι παιρνεις) καλο ΕΚ Vti, που να μην εχει κουσουρια και να μην ειναι φριτεζα, εγω θα κατσω να με χεσεις. Γιατι? Γιατι τα περισσοτερα ειναι μετατροπες 15ετιας, απο μαστορια συνηθως αγνωστου ταυτοτητος και εμπειριας. Και ας μην κρυβομαστε πισω απο το δακτυλο μας, ολα τα VTi ειναι περασμενα 3-4 χερια, οπου καθε "χερι" το εσπαγε και το ελιωνε σαν να μην υπαρχει αυριο. Και για να μην παρεξηγηθω, αν ειχα και εγω Bseries, θα το οδηγουσα και εγω οπως "πρεπει".
- Επισης ΠΡΕΠΕΙ να βρεις ατρακαριστο (δεν μιλαμε για φανοποιϊα δηλαδη πορτες, προφυλακτηρες κτλ γιατι αυτα ειναι "αναλωσιμα" για τα Civic και γενικα τα αυτοκινητα-"παιχνιδια" της εποχης αυτης) καθως το αμαξι εχει αδυναμο σασι. Εαν τωρα εχει επεμβει και καλιμπρα, οσο καλος και να ειναι ο καλιμπρας, ειναι λιγο υποπτα μετα τα πραγματα.
- Παθητικη ασφαλεια 0. Δυο αεροσακοι, πορτες και φτερα απο λαμαρινα ψιλη σαν χαρτι, 1 μπαρα μπροστα στο ταμπλω απο πισω ισα ισα δηλαδη και τελος. Σε αυτα προσθεσε ζωνες που μπορει να κολλανε, τιμονια aftermarket χωρις αεροσακο και την περιεργη συμπεριφορα στις στροφες και ο μακαριτης ειναι εγγυημενος (ισως να υπερβαλλω λιγο, αλλα καταλαβαινεις τι εννοω).
- Αρνητικα σημεια κρατηματων: Γενικα ισχυει οτι τα Honda δεν στριβουν (οπως πρεπει), σε συγκριση με αλλα αυτοκινητα. Εισαι λιγο παραπανω στην τσιτα, γιατι εχει ψιλοαποτομες τασεις στις στροφες, οταν πχ εισαι φορτωμενος γκαζι ειναι αρκετα υποστροφικο, αλλα αν τυχων κανεις το λαθος και αφησεις γκαζι ή ακομα χειροτερα κλασεις μεντες και πλακωθεις στα φρενα, εχεις φυγει με τις παντες και με τη μουρη στην εσωτερικη πλευρα της στροφης. Γενικα ολα τα μπροστοκινητα εχουν μια ιδιαιτεροτητα στο πως να τα χειριστεις στις στροφες , αλλα το ελαφρυ σασι σε συνδειασμο με κλασμενες αναρτησεις, τα τραγικα φρενα και την καυλα ενος πιτσιρικα, ειναι μια πολυ καλη συνταγη για στουκο. Αν θες να εχεις καλοστημενο Civic και οχι κατσικι, θελεις φραγκα.
- Ανταλλακτικα: Σαρακακης. Δεν θα πω κατι παραπανω. (προσωπικα εχω βρει λυση σε αυτο και φερνω οτι χρειαζομαι απο Ιαπωνια, απλα με κινδυνο το τελωνειο. Ασχετως αυτου ομως, παλι μου βγαινει πιο φτηνα και γρηγορα απο το να τα παρω απο τον Σαρακακη)
- Ελλειψη ABS σε αρκετα μοντελα. Προσωπικα στο δικο μου το θεωρησα προαιρετικο γιατι οδηγαω καποια χρονια και εμαθα να οδηγαω σε οχημα χωρις. Αλλα για εναν ανθρωπο ο οποιος ειναι μαθημενος σε ABS και δεν εχει την απαραιτητη οδηγικη εμπειρια, το θεωρω MUST. Αλλιως αγορασε απο τωρα 3-4 προφυλακτηρες μπροστινους για το μελλον.
- Πολλα εχουν προβληματα με σκουρια σε φτερα και "νευρα". 99% οσα εχουν ηλιοροφες εχουν θεμα. Παγκοσμιως και οχι μονο στην Ελλαδα. Θελει προσοχη πολυ αυτο και καλο τσεκ πριν το αγορασεις.

Γενικα, με τα χρηματα που διαθετεις (1500€) δεν θα βρεις για αρχη ΕΚ 1600 σε νορμαλ φαση. Με ενα προχειρο τσεκ που εκανα βρηκα 1 VTi EG (το προηγουμενο σασι) αλλα θελει μαζεματα και 1 coupe σαν το δικο μου, το οποιο θελει τουλαχιστον βαψιμο (δηλαδη εισαι 700+€ πανω με το καλημερα) και οτι αλλο προκυψει. Εχει και κανα δυο EG 1.6 που και αυτα ειναι πολυ καλα σκαρια.
14αρι ΕΚ hatchback (ή ακομα και ενα EG) βρισκεις και ειναι μια νορμαλ επιλογη, αλλα και σε αυτα ισχυουν ολα οτι εγραψα πλην του κινητηρα. Αν κοιταξεις σε αλλες μαρκες, τα 106 Rallye ειναι καλα αυτοκινητακια, αλλα και αυτα θελουν σεβασμο και προσοχη στις στροφες. Ζημιες απο οτι εχω ακουσει απο ατομα που τα ειχαν, μονο σασμαν και αυτο γιατι ορισμενοι τα οδηγανε σαν κτηνη. Μοτερικα ειναι πολυ καλα. Βεβαια σε λεφτα θα χρειαστει να σπασεις τη μπανκα, γιατι δεν θα βρεις καλο 106 (οταν μιλαω για καλο, εννοω φυσικα που να μην χρειαστει να πεταξεις λεφτα με το καλημερα ε). Και τελος αν δεν εχεις θεμα "ογκου" αυτοκινητου, δες τα Hyundai Coupe την 2η και 3η γενια (μετα τα S-Coupe και πριν τον "καρχαρια"), πολυ καλα αυτοκινητακια, με ωραια σαλονια, νορμαλ καταναλωση/γκαζια/συντηρηση. Το Getz που προτεινε καποιος συνφορουμιτης πριν, ειναι μια καλη λυση σε κατι μικρο, οικονομικο αλλα εγω αν ημουν στην ηλικια των 20-21, δεν θα το κοιταγα καν, γι αυτο και σου προτεινω το Coupe.

Αν θες να εχεις μια εικονα, στο τι εχω πληρωσει τα σχεδον 2 χρονια που εχω το αμαξι, στειλε μου προσωπικο μηνυμα, ωστε να μην γεμιζω κι αλλο τον χωρο στο συγκεκριμενο θεμα.

Καταρχάς, σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την απάντηση και τον χρόνο που διέθεσες.

Θα σου στείλω ΠΜ για αυτό που αναφέρεις στο τέλος. 

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Κοιτα σε τετοια χρηματα μπορεις να κοιταξεις κατι μικρο Suzuki Alto πχ ή κανα Hyundai Accent στα 1.3 το τριθυρο μοντελο. Επισης Nissan Micra ή Hyundai Getz νορμαλ λυση σε αυτα τα χρηματα αλλα εχε υπόψιν σου οτι θα εχεις λογικα θεματα να λυσεις αργοτερα λογω ετων παλαιότητάς. 

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ξερω οτι το εχετε πει ηδη και του εχετε δωσει ακυρο αλλα θα πω και εγω:

Ειχα το peugot 106 1.4 Οταν μου το εδωσαν, ειχε 74κ χλμ πανω του και προφανως ηθελε καποιες επισκευες.

Επεσε δουλεια σου αμαξι, απο εναν καλο και (πλεον) πολυ καλο φιλο μηχανικο. Μετα απο αρκετα μερεμετια και μικροαλλαγες (βιδωσαμε τα πλαστικα στις πορτες γιατι κρεμονταν, ηθελε αλλαγη λαδιων γιατι ενας θεος ξερει ποσα χρονια ηταν το λαδι εκει μεσα - εμοιαζε με τσιχλα - λαστιχα, ευθυγραμμιση, νεες λαμπες, δεν επαιζαν ενδειξεις κλπ κλπ), με πηγαινε οπου ηθελα να παω εντος και εκτος πολης με ανεση και το πολυ βασικο: ειχε πολυ χωρο μεσα (χωρανε 5 ατομα, αναλογα και το μεγεθος παντα ή χωραγαν μεγαλες τηλεορασεις μεσα για εκθεσεις κλπ).

Ηταν τελειο και παρα πολυ απολαυστικο στην οδηγηση ομως δεν ειχε ABS. δεν δουλευε το υδραυλικο τιμονι. Δεν εκαιγε τιποτα και οταν ηθελες να πατησεις λιγο γκαζι ενιωθες οτι τρεχεις, αλλα στην ουσια δεν ετρεχες (αν εχετε οδηγησει 106 θα καταλαβετε τι λεω).  Οταν ειχε αερα, το αμαξι ηταν 600 κιλα και το επαιρνε ο αερας αν ηταν στασιμο.

Μεχρι που το αμαξι εκανε ενα μπαμ (ειχε φτασει τα 150κ χλμ) και ηθελε τρελες επισκευες και πηρε για αποσυρση/ανακυκλωση.

RIP Peugot 106.

Οταν μου πηραν τα κλειδια στεναχωρηθηκα πραγματικα.

@AlienTechGR δεν ξερω αν κατεληξες σε καποιο αμαξι, ελπιζω να βρεις κατι να σου αρεσει και καλα ταξιδια (με το μαλακο τα γκαζια :) )

Επεξ/σία από Giorgos241
  • Like 1
Δημοσ.

Επιστροφή και πάλι στο θέμα. Δεν έχει αγοραστεί ακόμα αυτοκίνητο. Αλλά η αλήθεια είναι ότι το κόλλημα, παραμένει κόλλημα. Ακόμα και 1400cc/90HP EK θα ήμουν πολύ ευχαριστημένος σε αυτά τα χρήματα και με τη προϋπόθεση να μη χρειαζόταν άλλα τόσα για να είναι λειτουργικό και ασφαλές στο δρόμο. Αλλά δυστυχώς από τη στιγμή που διαβάζω τόσα αποτρεπτικά σχόλια, αναγκαστικά μάλλον θα τσεκάρω άλλες λύσεις απ' ό,τι φαίνεται.

Δημοσ.

Αμφιβάλω ότι θα βρεις αμάξι που με τα σημερινά standard (abs, αερόσακους κλπ) σε αυτό το ποσό.

 

Αν δουλεύεις, κράτα σιγά σιγά και πάρε κάτι σε πιο ψηλά. Αν όχι αφού λες ότι ήδη έχεις μηχανή κράτα την και θα αναβαθμίσεις στο μέλλον σε ότι θες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...