torq Δημοσ. 22 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2019 θα αντέξει; γιατί ένα κινέζικο 64GB που πήρα κι εγώ, μάρκας "Μ εκαψες" ζήτημα να το χρησιμοποίησα 10 φορές. ούτε refund δεν ασχολήθηκα να ζητήσω. και βλέπω είστε κι άλλοι με κατεστραμμένα κινέζικα usb
JoannisV Δημοσ. 22 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) Περί του "Banggood = καλύτερο και σοβαρό κινεζοκαταστημα": Μπορεί όντως από άποψη μεταφορικών και τελωνείου αυτό να ισχύει, ωστόσο από πλευρά σέρβις τον τελευταίο καιρό έχει δείξει πολύ κακό πρόσωπο. Αν κοιτάξετε σε άλλα threads που αφορούν αγορές από εξωτερικό το banggood τελευταία έχει αρχίσει και κάνει και αυτό "τον Κινέζο" σε after sales service. Προσωπικά πήρα τον προηγούμενο μήνα προτζέκτορα από εκεί και μου ήρθε (κανονικά χωρίς τελωνείο) ελαττωματικός (η lcd χαλασμένη και έβγαζε περίεργα χρώματα). Λέω κομπλέ, το policy τους λέει πως σε DoA υπάρχει αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων. Έλα μου ντε που μετά από 10 μέρες αλληλογραφίας οι τύποι μου έλεγαν πως δεν μπορούν να μου κάνουν αντικατάσταση γιατί το προϊόν λειτουργεί (χαίρω πολύ, εικόνα έδινε αλλά τα χρώματα ήταν αλλά ντ άλλων) και προσπαθούσαν να παζαρέψουν να μου κάνουν επιστροφή είτε σε πόντους (λολ, ούτε καν πιστωτικό) είτε μερική επιστροφή (ξεκίνησαν από 10$, έφτασαν μετά από 5 μηνύματα στα 30$ όταν το προϊόν κόστιζε 85$). Ηταν και είναι ακόμα τραγικοί. Έβαλα Paypal στη μέση και τώρα πρέπει να στείλω τον projector πίσω με ΈΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΔΙΚΆ ΜΟΥ, ενώ το ίδιο το Banggood διαφημίζει το ανάποδο. Τα έξοδα είναι 30€ να το στείλω πίσω συστημένο. Καλά κρασιά. Όμοια περιστατικά με το ίδιο κατάστημα, που δείχνουν τι σημάνει για αυτούς after sale service, μπορεί να βρει εύκολα κάνεις είτε στο insomnia είτε σε άλλα φόρουμ (reddit πχ). Οπότε για όσους λένε πως το κατάστημα είναι "σοβαρό" ας το ξαναδούν γιατί φαίνεται πως κάτι τέτοιο δεν ισχύει πια. Ναι μπορεί από πλευρά αποστολής και αποφυγής τελωνείου να είναι κομπλέ (έχω κάνει τα τελευταία χρόνια καμία 10αρια καλές παραγγελίες και όντως ποτέ δεν είχα θέμα) αλλά από εκεί και πέρα αν παραγγείλεις κάτι και σου έρθει ελαττωματικό (η σου χαλάσει μέσα σε 1 μήνα ξέρω γω), τι κάνεις; Θα κλαιγεσαι στην PayPal μπας και πάρεις ποσοστό από τα λεφτά σου πίσω; Επεξ/σία 22 Ιουνίου 2019 από JoannisV 5 2
forgotten Δημοσ. 22 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, JoannisV είπε Περί του "Banggood = καλύτερο και σοβαρό κινεζοκαταστημα": Μπορεί όντως από άποψη μεταφορικών και τελωνείου αυτό να ισχύει, ωστόσο από πλευρά σέρβις τον τελευταίο καιρό έχει δείξει πολύ κακό πρόσωπο. Αν κοιτάξετε σε άλλα threads που αφορούν αγορές από εξωτερικό το banggood τελευταία έχει αρχίσει και κάνει και αυτό "τον Κινέζο" σε after sales service. Προσωπικά πήρα τον προηγούμενο μήνα προτζέκτορα από εκεί και μου ήρθε (κανονικά χωρίς τελωνείο) ελαττωματικός (η lcd χαλασμένη και έβγαζε περίεργα χρώματα). Λέω κομπλέ, το policy τους λέει πως σε DoA υπάρχει αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων. Έλα μου ντε που μετά από 10 μέρες αλληλογραφίας οι τύποι μου έλεγαν πως δεν μπορούν να μου κάνουν αντικατάσταση γιατί το προϊόν λειτουργεί (χαίρω πολύ, εικόνα έδινε αλλά τα χρώματα ήταν αλλά ντ άλλων) και προσπαθούσαν να παζαρέψουν να μου κάνουν επιστροφή είτε σε πόντους (λολ, ούτε καν πιστωτικό) είτε μερική επιστροφή (ξεκίνησαν από 10$, έφτασαν μετά από 5 μηνύματα στα 30$ όταν το προϊόν κόστιζε 85$). Ηταν και είναι ακόμα τραγικοί. Έβαλα Paypal στη μέση και τώρα πρέπει να στείλω τον projector πίσω με ΈΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΔΙΚΆ ΜΟΥ, ενώ το ίδιο το Banggood διαφημίζει το ανάποδο. Τα έξοδα είναι 30€ να το στείλω πίσω συστημένο. Καλά κρασιά. Όμοια περιστατικά με το ίδιο κατάστημα, που δείχνουν τι σημάνει για αυτούς after sale service, μπορεί να βρει εύκολα κάνεις είτε στο insomnia είτε σε άλλα φόρουμ (reddit πχ). Οπότε για όσους λένε πως το κατάστημα είναι "σοβαρό" ας το ξαναδούν γιατί φαίνεται πως κάτι τέτοιο δεν ισχύει πια. Ναι μπορεί από πλευρά αποστολής και αποφυγής τελωνείου να είναι κομπλέ (έχω κάνει τα τελευταία χρόνια καμία 10αρια καλές παραγγελίες και όντως ποτέ δεν είχα θέμα) αλλά από εκεί και πέρα αν παραγγείλεις κάτι και σου έρθει ελαττωματικό (η σου χαλάσει μέσα σε 1 μήνα ξέρω γω), τι κάνεις; Θα κλαιγεσαι στην PayPal μπας και πάρεις ποσοστό από τα λεφτά σου πίσω; εχει policy to paypal για return of return fees μεχρι 30ε οποτε σε καλυπτει η ιστορια ωστοσο πραγματι τελευτεως οι κινεζοι κανουν τους κινεζους , πχ το joybuy ειναι βιτρινα του jd.com το οποιο ειχε τις ποιο αθλιες αξιολογησεις και το οποιο εκανε την παπια οταν καηκε το teclast usb εντος μιας βδομαδας χρησης , πρεπει να ξερεις τι μπορεις να κανεις πριν αγορασεις πλεον σε περιπτωση προβληματων. Επεξ/σία 22 Ιουνίου 2019 από forgotten 1
black66.gr Δημοσ. 22 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2019 Παιδιά μη τη ψάχνετε. Όλα τα κινεζομάγαζα έτσι είναι. Απλά το Banggood είναι ο μονόφθαλμος στους τυφλούς. Όποιος θέλει ΑΨΟΓΟ after sales service απλά προσπερνά τους Κινέζους και αγοράζει από Amazon, με το ανάλογο όμως κόστος προϊόντος και μεταφορικών. 4
JoannisV Δημοσ. 22 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, forgotten είπε εχει policy to paypal για return of return fees μεχρι 30ε οποτε σε καλυπτει η ιστορια ωστοσο πραγματι τελευτεως οι κινεζοι κανουν τους κινεζους , πχ το joybuy ειναι βιτρινα του jd.com το οποιο ειχε τις ποιο αθλιες αξιολογησεις και το οποιο εκανε την παπια οταν καηκε το teclast usb εντος μιας βδομαδας χρησης , πρεπει να ξερεις τι μπορεις να κανεις πριν αγορασεις πλεον σε περιπτωση προβληματων. Το ξέρω για το Policy αυτό και τις τελευταίες μέρες προσπαθώ να μιλήσω με paypal για να δω αν όντως μπορώ να το χρησιμοποιήσω και πως. Ωστόσο αυτό είναι ένα Policy του Paypal και απλά ήμουν τυχερός που έτυχε να υπάρχει. Κανονικά Paypal δεν έπρεπε να ανακατευθεί καθόλου και το Banggood, αν ήθελε να θεωρείται σοβαρό κατάστημα, έπρεπε να ακολουθήσει την πολιτική που διαφημίζει και εκεί βασίζομαι όταν ψωνίζω από αυτούς. Επίσης, τι συμβαίνει αν κάποιος αγοράσει κάτι πιο ογκώδες και τα μεταφορικά της επιστροφής είναι πολύ περισσότερα από 30€; Προφανώς κακό του κεφαλιού του, αλλά ταυτόχρονα δεν μπορούμε να λέμε πλέον πως το BG είναι το καλύτερο κ 100% ασφαλές γιατί σίγουρα επηρεάζουμε και εμείς κόσμο που δεν γνωρίζει και δεν θα ψάξει περισσότερο. Δεν πρόκειται να αγοράσω ποτέ ξανά από καταστήματα εκτός του ebay (μιας και εκεί τον πωλήτη δεν τον παίρνει να κάνει τον έξυπνο) από Ασία. Ίσως το σκεφτώ για μικροπράγματα των 2-3 ευρώ, τίποτα άλλο. Banggood δε, ξεγραμμένο από την λίστα μου μετά το τελευταίο. Σιχάθηκα να διαβάζω στα μηνύματα τους (που το 80% ήταν copy paste) πόσο πολύ λυπούνται για την περίπτωση μου και πόσο πολύ πρόθυμοι είναι να μου δώσουν 3$ παραπάνω από αυτά που μου προσέφεραν στο προηγούμενο τους μήνυμα (τι γενναιόδωροι), θα προτιμούσα να μην απαντούσαν καθόλου αφού στο ίδιο σημείο θα κατέληγε (Resolution του Paypal) γιατί τουλάχιστον έτσι δεν θα ένιωθα πως έπαιζαν μαζί μου. 21 λεπτά πριν, black66.gr είπε Παιδιά μη τη ψάχνετε. Όλα τα κινεζομάγαζα έτσι είναι. Απλά το Banggood είναι ο μονόφθαλμος στους τυφλούς. Όποιος θέλει ΑΨΟΓΟ after sales service απλά προσπερνά τους Κινέζους και αγοράζει από Amazon, με το ανάλογο όμως κόστος προϊόντος και μεταφορικών. Το Banggood δεν ήταν πάντα έτσι και γι'αυτό είχε αποκτήσει το καλό όνομα. Είχε (και έχει) μεν τις αποστολές που ήταν/είναι σχεδόν απίθανο να περάσουν τελωνείο, είχε όμως και after sales που βοηθούσε. Τώρα όμως στο δεύτερο φαίνεται να έχει κάνει αναστροφή και εκεί εστιάζω και ενημερώνω όσους έχουν μείνει με την παλιά εικόνα. Όποιος θέλει ας ψωνίσει από εκεί, αλλά να υπολογίζει πως μέσα στην χαμηλότερη τιμή κρύβεται και ένα μεγαλύτερο πλέον ρίσκο γιατί το σέρβις τους ούτε άψογο είναι, ούτε καλό, ούτε μέτριο αλλά ανύπαρκτο. Επεξ/σία 22 Ιουνίου 2019 από JoannisV 1
argi73 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2019 8 λεπτά πριν, JoannisV είπε Το ξέρω για το Policy αυτό και τις τελευταίες μέρες προσπαθώ να μιλήσω με paypal για να δω αν όντως μπορώ να το χρησιμοποιήσω και πως. Ωστόσο αυτό είναι ένα Policy του Paypal και απλά ήμουν τυχερός που έτυχε να υπάρχει. Κανονικά Paypal δεν έπρεπε να ανακατευθεί καθόλου και το Banggood, αν ήθελε να θεωρείται σοβαρό κατάστημα, έπρεπε να ακολουθήσει την πολιτική που διαφημίζει και εκεί βασίζομαι όταν ψωνίζω από αυτούς: Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου 3 Days DOA Product Guarantee If one or more of the items you received are damaged, different or not working, you will be protected by this guarantee. Below please find its procedure: 1.Within 3 days of receiving the product, contact us with a photo or video showing the issue and whether you want a refund or replacement; 2.We will review your claim and contact you if we need more information 3.If approved, we will arrange a refund or a replacement of the defective product, and you may be asked to return it. We will be responsible for paying the return shipping fees. Δεν πρόκειται ποτέ ξανά να αγοράσω ποτέ από καταστήματα εκτός του ebay (μιας και εκεί τον πωλήτη δεν τον παίρνει να κάνει τον έξυπνο) από Ασία. Ίσως το σκεφτώ για μικροπράγματα των 2-3 ευρώ, τίποτα άλλο. Banggood δε, ξεγραμμένο από την λίστα μου μετά το τελευταίο. Σιχάθηκα να διαβάζω στα μηνύματα τους (που το 80% ήταν copy paste) πόσο πολύ λυπούνται για την περίπτωση μου και πόσο πολύ πρόθυμοι είναι να μου δώσουν 3$ παραπάνω από αυτά που μου προσέφεραν στο προηγούμενο τους μήνυμα (τι γενναιόδωροι), θα προτιμούσα να μην απαντούσαν καθόλου αφού στο ίδιο σημείο θα κατέληγε (Resolution του Paypal), τουλάχιστον έτσι δεν θα ένιωθα πως έπαιζαν μαζί μου. Το Banggood δεν ήταν πάντα έτσι και γι'αυτό είχε αποκτήσει το καλό όνομα. Είχε (και έχει) μεν τις αποστολές που ήταν/είναι σχεδόν απίθανο να περάσουν τελωνείο, είχε όμως και after sales που βοηθούσε. Τώρα όμως στο δεύτερο φαίνεται να έχει κάνει αναστροφή και εκεί εστιάζω και ενημερώνω όσους έχουν μείνει με την παλιά εικόνα. Έτσι ακριβώς είναι.. για πράγματα πολύ μικρής αξίας μπορεί να σου κάνουν resend.. για τα άλλα θα ψάξουν τρόπους να γλυτώσουν .. δίνουν πόντους και partial refund.εκει πάντα θέλεις τη βοήθεια του PayPal.. και τους ενοχλεί και τους πονάει αυτό 1
JoannisV Δημοσ. 22 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 16 λεπτά πριν, argi73 είπε Έτσι ακριβώς είναι.. για πράγματα πολύ μικρής αξίας μπορεί να σου κάνουν resend.. για τα άλλα θα ψάξουν τρόπους να γλυτώσουν .. δίνουν πόντους και partial refund.εκει πάντα θέλεις τη βοήθεια του PayPal.. και τους ενοχλεί και τους πονάει αυτό Κάποιος το έγραφε σε άλλο thread πως αγορές από εκεί θέλουν γερό στομάχι. Μου έχουν τύχει πολλά περιστατικά (όχι μόνο με Κινέζους, αλλά και καταστήματα από Αμερική) αλλά ποτέ δεν είχα θέμα γιατί ήξερα ποιες διαδικασίες έπρεπε να ακολουθήσω και με ποιον τρόπο (όπως και τώρα), ωστόσο το BG το πήγε σε άλλο επίπεδο γελοιότητας. Πολύ πιθανόν τα λεφτά μου να τα πάρω και τώρα πίσω (χάρη στην κάλυψη μεταφορικών της Paypal όπως ανέφερε ο φίλος παραπάνω) αλλά όλο αυτό έχει κρατήσει ένα μήνα+ και το άγχος να απαντάω σε μηνύματα (είτε του BG είτε της Paypal), να παίρνω τηλέφωνα, να βγάζω νέες φωτογραφίες και βίντεο κλπ. μου έχει κοστίσει πολύ περισσότερο στην τελική. Αυτά είχα να πω Βγαίνει λίγο off-topic οπότε δεν αναλύω άλλο! Επεξ/σία 22 Ιουνίου 2019 από JoannisV
vrwmiaris Δημοσ. 23 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2019 Να κρατάτε και την σακούλα αποστολής γιατί ζητάνε φωτογραφία τον αριθμό αποστολής.το έχουν ξεφτιλίσει το πράγμα 1
pankostas Δημοσ. 23 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2019 Εγώ πάντως που αγόρασα ,eagate 128gb , την ώρα της εγγραφής , η ταχύτητα πέφτει στο 0 mb/s για μερικά δευτερόλεπτα , και μετά ξανά ανεβαίνει στο 40-50 mb/s. Σε ένα αρχείο 4 GB το κάνει συνέχεια , όποτε θέλω περίπου 15 λεπτά για να γραφτεί το αρχείο. Αυτό που λέω είναι πολύ προσοχή σε τόσο φτηνά στικάκια.
salida Δημοσ. 23 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, pankostas είπε Εγώ πάντως που αγόρασα ,eagate 128gb , την ώρα της εγγραφής , η ταχύτητα πέφτει στο 0 mb/s για μερικά δευτερόλεπτα , και μετά ξανά ανεβαίνει στο 40-50 mb/s. Σε ένα αρχείο 4 GB το κάνει συνέχεια , όποτε θέλω περίπου 15 λεπτά για να γραφτεί το αρχείο. Αυτό που λέω είναι πολύ προσοχή σε τόσο φτηνά στικάκια. Just my case τόσο σε eaget όσο και σε Teclast, το έχω σε video που κάνω αντιγραφή 4gb έχει πέσει ΑΠΕΙΡΕΣ φορές στο 0mb/sec. Ζήτησα και στα δυο full refund και μετά απο λίγο πρήξιμο και ενα video του προβλήματος πήρα το refund μου. Να μην τους αφήνετε σε ησυχία, αν αγοράζετε κάτι και δε δουλεύει-χαλάει να διεκδικειτε αποζημίωση. Επίσης να ζητάτε refund στο paypal wallet και ΟΧΙ σε λεφτά στο wallet του καταστήματος. Μη λέτε για 3-4€ τώρα δεν αξίζει να ανοίγω ticket. Επεξ/σία 23 Ιουνίου 2019 από salida 1
studiokristo Δημοσ. 23 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2019 Στις 22/6/2019 στις 11:59 ΠΜ, JoannisV είπε Περί του "Banggood = καλύτερο και σοβαρό κινεζοκαταστημα": Μπορεί όντως από άποψη μεταφορικών και τελωνείου αυτό να ισχύει, ωστόσο από πλευρά σέρβις τον τελευταίο καιρό έχει δείξει πολύ κακό πρόσωπο. Αν κοιτάξετε σε άλλα threads που αφορούν αγορές από εξωτερικό το banggood τελευταία έχει αρχίσει και κάνει και αυτό "τον Κινέζο" σε after sales service. Προσωπικά πήρα τον προηγούμενο μήνα προτζέκτορα από εκεί και μου ήρθε (κανονικά χωρίς τελωνείο) ελαττωματικός (η lcd χαλασμένη και έβγαζε περίεργα χρώματα). Λέω κομπλέ, το policy τους λέει πως σε DoA υπάρχει αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων. Έλα μου ντε που μετά από 10 μέρες αλληλογραφίας οι τύποι μου έλεγαν πως δεν μπορούν να μου κάνουν αντικατάσταση γιατί το προϊόν λειτουργεί (χαίρω πολύ, εικόνα έδινε αλλά τα χρώματα ήταν αλλά ντ άλλων) και προσπαθούσαν να παζαρέψουν να μου κάνουν επιστροφή είτε σε πόντους (λολ, ούτε καν πιστωτικό) είτε μερική επιστροφή (ξεκίνησαν από 10$, έφτασαν μετά από 5 μηνύματα στα 30$ όταν το προϊόν κόστιζε 85$). Ηταν και είναι ακόμα τραγικοί. Έβαλα Paypal στη μέση και τώρα πρέπει να στείλω τον projector πίσω με ΈΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΔΙΚΆ ΜΟΥ, ενώ το ίδιο το Banggood διαφημίζει το ανάποδο. Τα έξοδα είναι 30€ να το στείλω πίσω συστημένο. Καλά κρασιά. Όμοια περιστατικά με το ίδιο κατάστημα, που δείχνουν τι σημάνει για αυτούς after sale service, μπορεί να βρει εύκολα κάνεις είτε στο insomnia είτε σε άλλα φόρουμ (reddit πχ). Οπότε για όσους λένε πως το κατάστημα είναι "σοβαρό" ας το ξαναδούν γιατί φαίνεται πως κάτι τέτοιο δεν ισχύει πια. Ναι μπορεί από πλευρά αποστολής και αποφυγής τελωνείου να είναι κομπλέ (έχω κάνει τα τελευταία χρόνια καμία 10αρια καλές παραγγελίες και όντως ποτέ δεν είχα θέμα) αλλά από εκεί και πέρα αν παραγγείλεις κάτι και σου έρθει ελαττωματικό (η σου χαλάσει μέσα σε 1 μήνα ξέρω γω), τι κάνεις; Θα κλαιγεσαι στην PayPal μπας και πάρεις ποσοστό από τα λεφτά σου πίσω; Εγώ δεν ξανααγοράζω από αυτούς. Δείτε μόνο τι λέει για εγγύηση κινητών. Αν έχει πρόβλημα η μητρική του κινητού ή η οθόνη του δε σε καλύπτουν. Τί καλύπτουν δηλαδή; το ηχείο και το μικρόφωνο μονο; Εγώ την πάτησα με ακριβό κινητό γιατί πίστεψα όλους αυτούς που έλεγαν για φοβερό service. Άν θέλω κινητό, περιμένω λίγο να το πάρω απο Ελλάδα μόλις πέσουν λίγο οι τιμές και εξισωθούν με τα κινεζομάγαζα. Έτσι κερδίζω και εγώ και τα μικρά ελληνικά μαγαζιά. 1
JoannisV Δημοσ. 23 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 29 λεπτά πριν, studiokristo είπε Εγώ δεν ξανααγοράζω από αυτούς. Δείτε μόνο τι λέει για εγγύηση κινητών. Αν έχει πρόβλημα η μητρική του κινητού ή η οθόνη του δε σε καλύπτουν. Τί καλύπτουν δηλαδή; το ηχείο και το μικρόφωνο μονο; Εγώ την πάτησα με ακριβό κινητό γιατί πίστεψα όλους αυτούς που έλεγαν για φοβερό service. Άν θέλω κινητό, περιμένω λίγο να το πάρω απο Ελλάδα μόλις πέσουν λίγο οι τιμές και εξισωθούν με τα κινεζομάγαζα. Έτσι κερδίζω και εγώ και τα μικρά ελληνικά μαγαζιά. Ακόμα καλύτερα αν μπορέσεις να το πάρεις από Amazon αν κάτσει και πετύχεις καλή τιμή. Το service τους εκεί είναι ακόμα καλύτερο. Τώρα όσον αφορά την εγγύηση του κινητού που λες, ίσως αν έβαζες Paypal στην μέση (αν ήταν μέσα σε 6μηνο από την πληρωμή) να μπορούσες να βρεις κάποια άκρη αν τους έλεγες πως η πολιτική που εφαρμόζουν είναι παράνομη βάσει των κανονισμών της Ε.Ε. (ναι, το Banggood δεν είναι στην Ε.Ε. αλλά εφόσον θέλει να πουλάει εδώ προφανώς και πρέπει να υπακούει στους εδώ κανονισμούς). Έτσι είχα βρει το δίκιο μου με πακέτο που χάθηκε από Αμερική. Το κατάστημα έλεγε στους "Όρους" του πως δεν είναι υπεύθυνο για πακέτα που χάνονται και αρνούνταν να κάνει επιστροφή χρημάτων. Άνοιξα λοιπόν θέμα στην PP, είπα πως κάτι τέτοιο είναι παράνομο βάσει των κανονισμών εδώ και έγινε επιστροφή χρημάτων πολύ γρήγορα. Το δέμα ήταν Tracked και φαινόταν ότι είχε κολλήσει σε Αμερικάνικα ταχυδρομεία (δεν είχε φύγει καν από Αμερική μετά από 1.5 μήνα). Επεξ/σία 23 Ιουνίου 2019 από JoannisV
kage Δημοσ. 23 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2019 Εδω εχουμε kingston adata κτλ και μας βγαινουν αργα και σεις περιμενετε απο χαζοκινεζικο 256gb να ειναι ευκαιρια?!??!? Ενα mkv 5 10 gb θες να μεταφερεις και να δεις θα καθεστε να περιμενετε 30λεπτο? 1
pankostas Δημοσ. 23 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2019 1 ώρα πριν, salida είπε Just my case τόσο σε eaget όσο και σε Teclast, το έχω σε video που κάνω αντιγραφή 4gb έχει πέσει ΑΠΕΙΡΕΣ φορές στο 0mb/sec. Ζήτησα και στα δυο full refund και μετά απο λίγο πρήξιμο και ενα video του προβλήματος πήρα το refund μου. Να μην τους αφήνετε σε ησυχία, αν αγοράζετε κάτι και δε δουλεύει-χαλάει να διεκδικειτε αποζημίωση. Επίσης να ζητάτε refund στο paypal wallet και ΟΧΙ σε λεφτά στο wallet του καταστήματος. Μη λέτε για 3-4€ τώρα δεν αξίζει να ανοίγω ticket. Καλά ξηγηθηκες. Εγώ το έχω από Οκτώβριο 2018 , και αντέγραφαν άρχει word. Όλα καλά! Πριν λίγες μέρες δοκίμασα μεγάλο αρχείο , και έπαθα πλάκα! 20€ το είχα πάρει , πίστευα είναι καλό. Τώρα πέρασε πολύ καιρός , σιγά μην βγάλω άκρη!
salida Δημοσ. 23 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 55 λεπτά πριν, pankostas είπε Καλά ξηγηθηκες. Εγώ το έχω από Οκτώβριο 2018 , και αντέγραφαν άρχει word. Όλα καλά! Πριν λίγες μέρες δοκίμασα μεγάλο αρχείο , και έπαθα πλάκα! 20€ το είχα πάρει , πίστευα είναι καλό. Τώρα πέρασε πολύ καιρός , σιγά μην βγάλω άκρη! Εγώ προτείνω να το κυνηγήσεις. Δεν έχεις να χάσεις τίποτα παρά μόνο λίγο χρόνο για αν συντάξεις ένα μήνυμα και να αναφέρεις τα γεγονότα. Αν χρειαστείς βοήθεια πες μου. 1 ώρα πριν, kage είπε Εδω εχουμε kingston adata κτλ και μας βγαινουν αργα και σεις περιμενετε απο χαζοκινεζικο 256gb να ειναι ευκαιρια?!??!? Συγγνώμη πού φτιάχνονται τα kingston και τα adata γιατί ξεχάστηκα ? Αν η διάθεσή σου είναι να δείξεις ανωτερότητα πετώντας τα ονόματα απο δυο μάρκες η πρόσθηκη σου είνια μάλλον περιττή. Άλλωστε μη ξεχνάμε τι έγινε με Xiaomi και Huawei που προ 5ετίας ήταν μάρκες άγνωστες και χτύπησαν του κολοσσούς με χαρακτηριστικά ναυαρχίδων σε τιμές low-mid range Επεξ/σία 23 Ιουνίου 2019 από salida 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα